Auteur Topic: Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)  (gelezen 45896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Gepost op: 19 september 2018, 00:24:37 »
Wat mij sterk opvalt de laatste dagen, is dat het in het SKW overdag persies vakantie blijft. Het trekt traag op gang, de helft van de ramen blijft leeg, weinig volk op straat ook, ondanks het toch ideale wandelweer van vandaag bv. 's Avonds draait alles als normaal, maar overdag blijft het voorlopig een beetje huilen met de pet op, of misschien met de broek aan, want het is lang niet gegarandeerd, als je voor een bepaald meisje komt, dat zij er die dag gaat staan.

Zo was Eva van Vr nr 8/5 er bijvoorbeeld niet toen ik passeerde. Of misschien niet meer, want ik had haar persies van wat verder wél gezien, maar tegen dat ik bij haar raam was, was dit leeg en het doek was ook open, zodat ik duidelijk kon zien dat ook de achterliggende kamer leeg was. Ik denk dat bij een magere opkomst van wandelaars, heel wat meisjes hun shift vroeger stoppen. Het was 16.45 als ik passeerde.

Bij Eva maak ik altijd een goede beurt, en ik vind haar een heerlijke meid om in klaar te komen, maar dat ging nu dus niet, en daarom wandelde ik op mijn dooie gemak de Verversrui een paar keer op en af. Doods gewoon. Hier en daar een eenzame damesziel op een stoeltje, en de rest zo leeg als mijn zak na een bezoekje aan een van mijn favorieten. Vermits ik al die favoerietjes vorige week de ene na de andere weer eens binnengedaan heb, besloot ik om vandaag dan nog maar eens een nieuwe uit te proberen. Aan de overkant van de Verversrui, de onpare nummers dus, stond of zat haast niemand. Of toch, in nummer 13/1, het linkse raam van het pand vlak naast Cafe d'Anvers zaliger, zat het blondje dat ik al verschillende keren in het oog had gehad de voorbije dagen, maar ik had telkens toch net een andere gekozen. Zo, waarom niet he. Effe een gesprekje aan de deur, en ja, zij wou voor 50 euro de fuck en de suck doen, de poes mocht gelikt worden en plassen was ook geen bezwaar.

Dus ik naar binnen, wij naar boven. Een ruime kamer, met een bed dat aan vier struise kettingen ophangt aan de zoldering. Een ruime spiegel aan het kopeind van het bed, en wat speeltjes. Ondertussen had ik al moeten vertellen van welk land ik was en hoe ik heette, en mijn neukscharrel was aan het uitleggen dat zij Eva heette (dus twee Eva's in de straat) en uit Italie kwam. Enigszins verrast vroeg ik uit welke streek, want ik had me aan een Roemeense of iets dergelijks verwacht. Ze vertelde me dat ze uit de streek van Bergamo kwam, over de bergen enz. Het zou kunnen kloppen want bepaalde dingen die ik ken, kende ze ook en ik had ook al van in het raam gemerkt dat zij een 'valse blonde' was, donker van haar maar geblondeerd met een heel klein beetje uitgroei.

En een donkere of zwarte Italiaanse, het is een cliche, maar met haar gezichtsvorm erbij kon ik het wel geloven. Niet dat de afkomst iets ter zake doet, maar ja, het zijn standaard gespreksonderwerpen en ik weet toch ook wel graag een beetje over de griet waar ik seves mijn fluit ga in duwen.

Ondertussen stonden we al vrolijk in ons bloot gat, kleren op de stoel. Eva mocht er zijn. Slank, b cupje denk ik, kontje en kutje waren netjes. Haar Engels was niet echt perfect, maar ze maakte er toch een punt van om uitgebreid te vragen wat ik precies wou of graag had, en in welke volgorde. Ik stelde voor om eerst te knuffelen op bed. Zij ging niet liggen maar zat op haar knieën. Ik deed dat dan ook maar, en toen begon ze me aan te raken. Zoenen was weer een dikke taboe, jammer, maar de manier van strelen, teasen, nagelcontact, om en rond mijn pik strelen... dat was serieus geilmakend. Ik geraakte er meteen opgewonden van, en mijn piemel (die aanvankelijk nog slap hing) was in een mum van tijd stijf geraakt van Eva haar actie. Opmerkelijk was wel dat zij me vroeg hoe en tot waar ik het fijn vond als ze mijn voorhuid achteruit trok. Van service gesproken...

Ik mocht heel erg uitgebreid haar kut likken. Die was netjes en de smaak viel ook mee. Ik mocht ook haar anusje strelen en een beetje vingeren tijdens het beffen. Mijn vinger ging een paar cm in haar gat, maar dan deed zij teken van niet nog dieper te gaan. Dat deed ik dan ook niet. We zijn netjes, een meisjeskont vind ik geil, maar ik doe nooit iemand pijn. Hoe meer ik befte en vingerde, hoe meer geluidjes zij maakte, maar die kon ik gemakkelijk ontmaskeren als fake. Ze ging op haar rug liggen met haar benen wijd, de manier van liggen waar volgens mij deze meisjes voor gemaakt zijn, en ik mocht net als bij 'mijn' vaste Eva van de overkant, met mijn pik over haar poes rijden. Ze hield er wel een stevig handje tussen, om te voorkomen dat hij al dan niet per ongeluk naar binnen zou glippen.

Dat stevige handje bleef ondertussen wat geil trekwerk verrichten en om het effect daarvan te ondersteunen, begon Eva mij weer te teasen. Ze pakte mijn zak beet, raakte me aan op heel gevoelige plekjes tussen mijn benen, aan mijn gat en links en rechts van mijn ballen. Ik voelde dat de druk steeg, zij voelde dat ook, en de rest van het verhaal laat zich raden. Het klassieke neuk- en klaarkomscenario. Klassiek, maar toch steeds weer lekker als je in die spiegel jezelf zo een grietje ziet pakken, en als je dan over the point of no return gaat.

Ze had lang met mij gespeeld voor we aan het vossen gingen, en ik dacht dan ook dat met het klaarkomen de date er op zat. Maar zij vroeg, een beetje tot mijn verbazing, of ik ook nog haar plasje wou zoals afgesproken was. Ja natuurlijk, klaarkomen betekent bij niet dat ik geen geile spelletjes meer wil. Het moest jammer genoeg weer op de grond gebeuren, ik mocht kiezen waar en hoe zij zou pissen, en inderdaad dat lukte behoorlijk. Als slot een wasje, en zij nam daar zelf ook serieus veel tijd voor. Ze waste zelfs nog haar voeten. De hygiëne was top bij Eva, dat kan ik verzekeren.

Al bij al weer eens een nieuwe gevogeld waar ik niet direct spijt van zal hebben. Niet direct mijn nieuwe favoriet, maar goed genoeg om er vroeg of laat nog eens opnieuw binnen te stappen.

Wat wel storend was, maar dat zal tijdelijk geweest zijn, was het feit dat men blijkbaar in dat pand dingen aan het veranderen is, en in de kamer waren er een soort van open gaten of ramen met een draperie ervoor, die uitgaven op een kleine binnenruimte achter de vitrines en voor de kamers. Haar kamer was op het eerste verdiep, en als je die doek wat wegtrok, zag je daar twee dames aan het werk op de vloer met iets, soms ook een man. Die praatten gewoon tegen elkaar en dat verstoorde wel de intieme sfeer op de kamer. Zij zullen ons uiteraard ook wel gehoord hebben, want een paar doeken voor een opening, dat isoleert niets he. Nu zit ik er persoonlijk niet veel mee in dat die mensen bv mij konden horen klaarkomen (ze zullen ook wel weten wat een man daar komt doen zeker) maar je had echt bij momenten de indruk dat er werkvolk achter t bed bezig was terwijl je lag te neuken.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 10:45:44 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2018, 10:47:17 »
Vanderbeffen, jij hebt ongetwijfeld de "zogezegd" Italiaanse Eva, die ook de naam Laura gebruikt, bezocht.
Tweede naam dus bijgevoegd.

En ja, je bevindingen kloppen: het is nog altijd heel kalm overdag- weinig wandelaars en veel lege ramen- en dat terwijl het toch bijna eind september is. :17:
Tijdens de voorbije autovrije :steeringwheel: zondag was het nog erger gesteld: toen waren vaste waarden als Elena (SS03/1), Yvonne (SS13/3) en Claudia (SS35/1) zelfs niet aanwezig, en dat terwijl de beide laatstgenoemden pas uit verlof terug waren; ze zullen het dus niet de moeite gevonden hebben om te gaan werken...
A propos: "Café d'Anvers" is (voorlopig ?) nog steeds open !
« Laatst bewerkt op: 19 september 2018, 10:56:25 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2018, 11:24:34 »
Vanderbeffen, jij hebt ongetwijfeld de "zogezegd" Italiaanse Eva, die ook de naam Laura gebruikt, bezocht.
Tweede naam dus bijgevoegd.

En ja, je bevindingen kloppen: het is nog altijd heel kalm overdag- weinig wandelaars en veel lege ramen- en dat terwijl het toch bijna eind september is. :17:
Tijdens de voorbije autovrije :steeringwheel: zondag was het nog erger gesteld: toen waren vaste waarden als Elena (SS03/1), Yvonne (SS13/3) en Claudia (SS35/1) zelfs niet aanwezig, en dat terwijl de beide laatstgenoemden pas uit verlof terug waren; ze zullen het dus niet de moeite gevonden hebben om te gaan werken...
A propos: "Café d'Anvers" is (voorlopig ?) nog steeds open !
Ja met die 'Italiaanse' moet je wat opletten, dat is wel vaker zo, maar uiteindelijk heb ik daar ook niet verder op doorgevraagd, want het maakt ons tenslotte niets uit of ze nu echt oer-Italiaans zijn of op een of andere manier iets met dat land hebben, of zich misschien gewoon uitgeven voor Italiaanse.

Bij mij heeft ze twee maal Eva gezegd als naam. Ik had het bij het begin van het bezoekje gevraagd en op het einde, bij het afscheid, vroeg ze of ik haar 'niet ging vergeten' (lees: of ik nog terug zou komen eventueel). Ik deed alsof ik even naar haar naam moest zoeken, en ze zei weer vlug: Eva. Maar het kan inderdaad best zijn dat zij ook wel eens Laura durft te heten.

Dat het overdag stil is, is een feit. Ik schreef in mijn recensie dat 'de helft van de ramen leeg was' maar het was vast meer dan de helft gisteren. De keuze was beperkt op het moment dat ik er rondliep, en dat was nu toch nog echt net iets te vroeg op de namiddag om al te kunnen zeggen dat de 'normale' ploegenwissel aan het plaats grijpen was. De vraag is nu: loopt er weinig volk op straat rond omdat er weinig meisjes zitten, of zitten de meisjes kortere tijd of komen ze niet alle dagen omdat er weinig volk rondloopt.

Voor mij heeft het er toe geleid dat ik 'uiteindelijk' dan toch deze Eva/Laura gepakt heb. Ik had haar al enkele keren in het vizier, maar het was toen toch niet echt mijn eerste keuze. Gisteren waren er wel een tweetal van mijn favoriete meisjes aanwezig, maar die had ik nu net enkele dagen ervoor al gepakt, en ik wou nu ook weer niet altijd dezelfden neuken, dus keek ik eens naar wat anders en door de grote leegstand stapte ik dan toch maar over de drempel bij Eva, die er 'toevallig' wél zat. Zo hebben die meiden die wél opdagen dan waarschijnlijk toch wel hun klantjes, maar als ik rond keek op straat, was het me wel duidelijk dat er absoluut niet genoeg mannen rondliepen om bij volledig gevulde ramen voor elke meid genoeg inkomsten te genereren.

Hopelijk verandert dit snel, want de sfeer is toch veel beter als de ramen quasi allemaal gevuld zijn. Nu ben ik zelf al verschillende keren tijdens de avondshift gaan rondlopen, want daar draait de buisiness nog normaal denk ik. Maar ik hield in feite wel meer van de dagshift, het publiek 's avonds is wat anders dan overdag. Even afwachten en kijken. We kunnen het toch niet veranderen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2018, 17:20:24 »
Vorig jaar toen ik haar begin september een paar keer bezocht heb noemde ze zich ook Eva en ze zei toen dat ze afkomstig was uit de streek van Bergamo in het Noorden van Italië. Bergamo is me bijgebleven want we hebben het toen ook nog gehad over de voetbalploeg Atalanta Bergamo waar ik eind jaren 70 eens tegen gespeeld heb.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2018, 23:46:31 »
Vorig jaar toen ik haar begin september een paar keer bezocht heb noemde ze zich ook Eva en ze zei toen dat ze afkomstig was uit de streek van Bergamo in het Noorden van Italië. Bergamo is me bijgebleven want we hebben het toen ook nog gehad over de voetbalploeg Atalanta Bergamo waar ik eind jaren 70 eens tegen gespeeld heb.
Bergamo, dat klopt, daar sprak zijn nu ook over en ze kende die streek blijkbaar toch, zo bleek in ons gesprek (ik ben ook niet geheel onbekend met dat deel van Italie). Of zij nu daarom ook effectief Italiaans IS, dat is een andere vraag natuurlijk. Zij beweerde in elk geval van wel, want ze zei er nog bij dat veel mannen die bij haar komen, denken dat zij een Zweedse is. Uiteraard met dat blonde haar. Maar daar geloof ik zelf niet veel van, want ten eerste zag ik bij de eerste oogopslag al dat zij geen echte blonde is (maar zwart) en ten tweede zijn er inderdaad heel veel blonde meisjes in Skandinavie, maar dat wil niet zeggen dat we spontaan van elk blondje gaan veronderstellen dat zij Zweeds zou zijn.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2018, 12:52:25 »
Vorig jaar toen ik haar begin september een paar keer bezocht heb noemde ze zich ook Eva en ze zei toen dat ze afkomstig was uit de streek van Bergamo in het Noorden van Italië. Bergamo is me bijgebleven want we hebben het toen ook nog gehad over de voetbalploeg Atalanta Bergamo waar ik eind jaren 70 eens tegen gespeeld heb.
Bergamo, dat klopt, daar sprak zijn nu ook over en ze kende die streek blijkbaar toch, zo bleek in ons gesprek (ik ben ook niet geheel onbekend met dat deel van Italie). Of zij nu daarom ook effectief Italiaans IS, dat is een andere vraag natuurlijk. Zij beweerde in elk geval van wel, want ze zei er nog bij dat veel mannen die bij haar komen, denken dat zij een Zweedse is. Uiteraard met dat blonde haar. Maar daar geloof ik zelf niet veel van, want ten eerste zag ik bij de eerste oogopslag al dat zij geen echte blonde is (maar zwart) en ten tweede zijn er inderdaad heel veel blonde meisjes in Skandinavie, maar dat wil niet zeggen dat we spontaan van elk blondje gaan veronderstellen dat zij Zweeds zou zijn.
Oost-Europese dames die ooit in Spanje of Italië gewerkt hebben- en die zijn er wel degelijk !- laten nogal eens uitschijnen dat ze ook van daar afkomstig zijn; :017: "'t klinkt" natuurlijk mooier als je kan zeggen dat je elders vandaan komt dan het gros van die andere dames...
Hiermee beweer ik niet dat Eva/Laura niet Italiaans zou kunnen zijn; ik ken haar goed genoeg van ziens, ook van op straat in andere wijken van de koekenstad, heb haar nog nooit bezocht, maar baseer mij op ervaringen die ik al met andere dames gehad heb ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 20 september 2018, 19:41:15 »
"'t klinkt" natuurlijk mooier als je kan zeggen dat je elders vandaan komt dan het gros van die andere dames...
Wel, ik had er ook eerst mijn twijfels over of zij wel echt Italiaans was, het verraste mij wat, maar haar verhaal leek geloofwaardig, wat natuurlijk nog geen enkele garantie op waarheid inhoudt. Maar het klopt wel dat zijn nogal 'fier' verkondigde dat ze Italiaans was, en dat ze meteen ook inpikte op mijn reactie daarover. Het klinkt inderdaad mooier. :))

Verder heb ik er geen aandacht aan besteed. Voor wat wij daar langs gaan, is de afkomst niet direct belangrijk. Ik ging niet voor een talencursus. Wel eens iets anders om in de Engelse conversatie af en toe een Italiaans woordje er tussen te horen, dat wel  :lol

De meisjes maken ons trouwens wijs wat ze willen he. Ze spelen toch ook het spelletje dat ze ons lief en tof vinden, dat ze geil staan enz. Geen enkele meid die zegt dat zij gewoon haar job doet voor de centjes en ons een service geeft. Als er gelogen wordt over hun reden waarom ze daar zijn, over hun naam, over hun leeftijd... waarom zou ik me dan druk maken over een leugentje over de afkomst  :035:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2019, 14:44:01 »
Deze Eva /Laura is na een lange afwezigheid terug op post. Zelfde adres.

Offline MartinJ

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 26 oktober 2019, 15:44:11 »
Deze Eva /Laura is na een lange afwezigheid terug op post. Zelfde adres.

I am interested to visit Laura again, where do I finder her / does anybody have a phone number to contact her? Thanks Martin   

Offline MartinJ

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 26 oktober 2019, 15:49:20 »
Vanderbeffen, jij hebt ongetwijfeld de "zogezegd" Italiaanse Eva, die ook de naam Laura gebruikt, bezocht.
Tweede naam dus bijgevoegd.

En ja, je bevindingen kloppen: het is nog altijd heel kalm overdag- weinig wandelaars en veel lege ramen- en dat terwijl het toch bijna eind september is. :17:
Tijdens de voorbije autovrije :steeringwheel: zondag was het nog erger gesteld: toen waren vaste waarden als Elena (SS03/1), Yvonne (SS13/3) en Claudia (SS35/1) zelfs niet aanwezig, en dat terwijl de beide laatstgenoemden pas uit verlof terug waren; ze zullen het dus niet de moeite gevonden hebben om te gaan werken...
A propos: "Café d'Anvers" is (voorlopig ?) nog steeds open !

I am interested to visit Laura again, where do I finder her / does anybody have a phone number to contact her? Thanks Martin   

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 16 november 2019, 16:40:24 »
Gisteren deze dame nog eens bezocht. Ze stond niet op de planning (haar naamgenoot wel) maar omdat ze er best sexy uitzag in haar gele bikinitje en die stevige prammen van haar mijn bloed al naar een bepaalde richting deden stromen ben ik dan toch op haar afgestapt.

Een geslaagd bezoekje aan een lieve en praatgrage dame. Eerst met elkaar gespeeld toen we op onze knieën tegenover elkaar zaten. Aangezien ik de laatste keren bij dames beland ben die kleine borstjes hebben (A cupje) was het leuk om  met Eva haar mooie en grotere borsten te spelen. Na een lekkere pijpbeurt geneukt in 2 standjes.


Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/1, Eva/Laura (Italiaanse/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2020, 18:22:34 »
Deze slanke dame staat al zo lang op mijn ToFuck-lijstje maar het was er nog nooit van gekomen.  Daarom uiteindelijk maar eens bij deze dame binnengewipt.

Ik knikte dat ik wilde binnenkomen en enigszins verbaasd opende ze de deur, keek me aan en vroeg of ik wel echt wilde binnenkomen .... jazeker vandaag zou het er van komen !

Op de kamer ontpopte deze dame zich tot een vlotte en sociale dame en ging zich prompt verfrissen nadat ik haar het standaardbedrag overhandigd had.  Ik deed hetzelfde en toen we hiermee klaar waren bewonderde ik haar prachtige lichaam.  Ze heeft echt wel een mooi figuur en haar natuurlijke borsten zijn gewoon prachtig.

Ze nam mijn hand en leidde mij naar het bed en al snel lagen we op het matras waar ze dicht tegen me aan kwam liggen en WR-junior en de ballen lekker met de hand verwende.  Ik amuseerde me ondertussen met haar tieten en lekkere kont.

Ik stond lekker geil en dus was JR vrij snel klaar om aan de strijd te beginnen.  Eva nam een cd en begon aan het pijpwerk.

Ze nam hier echt haar tijd voor en liet me ondertussen haar lichaam verkennen. Het pijpwerk van dit dametje is meer dan goed te noemen, niet overhaast, niet te hard niet te zacht, goede variatie, en op mijn verzoek kregen de ballen ook de nodige aandacht van haar vingertjes. 

Na een tijdje vroeg ze of ik klaar was om te neuken.  Natuurlijk, want ze had echt haar tijd genomen voor het pijpen.  Ik had zin om in missio te beginnen, en zo gezegd zo gedaan.  Eva legde zich lekker voor me klaar en liet me binnen.  Terwijl ik in- en uit haar spleetje zat te schuiven hield ze me lekker vast en af en toe kraste ze zacht met haar nagels over mijn schouders en rug.
Haar kutje zat me zo lekker dat ik mijn zaad al vrij snel voelde opborrelen, dus om niet te snel mijn kruit te verschieten gewisseld naar doggy.

Ze zette zich voor me met haar mooie kont omhoog en vlot schoof ik binnen.  Traag en zachtjes begon ik haar af te rijden en na een tijdje voerde ik het tempo op.  Zalig spoot ik het cd vol toen ik voluit hard en diep mocht doorstoten van dit lekkere meisje.

Ik liet me neervallen en op haar gemak bevrijdde ze me van het cd en begon me schoon te maken.  Daarna legde ze zich nog naast me neer voor een praatje, waarna we ons gingen wassen.
Ondertussen ging het gesprek vlot verder en nadat we gewassen en aangekleed waren praatte ze nog even door.  Ze maakte dus zeker niet de indruk dat ze me snel wilde buiten krijgen wat ik wel aangenaam vind. 

Bij het verlaten van het pand kreeg ik nog een paar kussen en zeer tevreden terug de straat op.

Dit meisje ziet me zeker nog terug  : ze is mooi, op seksueel vlak ervaren en goed, aangenaam in de omgang, en doet haar best om het je naar de zin te maken.