Auteur Topic: Verversrui 08/1 Larissa (Roe) avond/nachtshift  (gelezen 3029 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1 Larissa (Roe) avond/nachtshift
« Gepost op: 27 september 2018, 02:03:42 »
Nadat ik in de namiddag al mijn potentie nog eens in Eva geïnjecteerd had, was ik toch vanavond nog maar eens gaan rondwandelen. Officieel (had ik mezelf wijsgemaakt) om gewoon eens te kijken.

Ik stapte van het Falconplein de Verversrui op, en hopsa, achteraan links bij nummer 8 was het al prijs. Nee, niet Eva, die zat er vanmiddag, maar in het linkse raam trof ik een blondje aan dat ik nog niet eerder had zien zitten. Op dezelfde plaats waar de laatste tijd overdag Rushi zit.

Ik ben er maar meteen een praatje mee gaan maken aan de deur, want ik voelde al dat voorbijlopen en verder rondkijken toch zinloos ging zijn. Je kan dat zo hebben he, dat je in jezelf al aanvoelt van 'met deze wil ik vrijen'. Probleem, ik was niet meer naar de bank geraakt voor cash, en ik had eigenlijk een paar euro te kort om aan 50 te geraken. Dus, vermits ik geen afbieder ben, vroeg ik aan het mooie blondje of zij begin volgende week hier ook ging staan. Het antwoord was ietwat verrassend. Zij stond hier haar eerste dag, ging morgen terugkomen maar ze wist nog niet precies welke dagen ze dan nadien nog zou aanwezig zijn.

Meteen vroeg zij ook waarom ik eigenlijk die vraag stelde, en ik begon dus uit te leggen dat ik maar 45 euro cash had en nog wat blikken rommelmuntjes. Tot mijn verbazing zei zij dat het voor haar ok was als ik die 45 gaf. Ik voelde mij een beetje een sjoemelaar, want ik betaal normaal altijd gewoon de prijs die ze vragen, maar mijn goesting was ondertussen zo groot geworden door met haar te praten en haar van dichtbij te zien, dat ik op haar aanbod in ging en ik stapte dus binnen. Ergens een beetje overtuigd van de gedachte dat ik rapper terug buiten zou staan, of dat ik niet veel zou mogen, maar de goesting om haar naakt te mogen bepotelen was te groot om daar verder nog over na te denken.

Ze stelde zich aan de deur al voor als Larissa, en ze zei er zelf bij dat ze dat een leuke naam vindt. Mijn antwoordje, dat zij daarom deze werknaam waarschijnlijk had gekozen, ontlokte haar een spontane lach. Het ijs was al meteen helemaal gebroken.

Terwijl ik me uitkleedde, stond zij daar al snel helemaal in haar bloot gat mooi te wezen. Want inderdaad, mooi was zij wel. Een mooi lijntje, niet graatmager maar ook zeker niet 'voller' of zoiets, gewoon mooi slank. Een kontje waarvan ik hoopte dat ik erin zou mogen, mooie jongemeisjestieten, een kleine B misschien, of gewoon een B, ik heb er geen meter rondgelegd maar wel mijn handen en mijn lippen. Rechtstaand begonnen we te vrijen op eenzelfde verleidelijke manier als dat je dat zou doen met een gewone vriendin die je net komt te verleiden en waar je je kans gaat bij wagen. Zoenen was zo net-niet net-wel. Geen volwassen tongzoenen, maar als onze gezichten heel dicht bij elkaar waren, keek zij mij verleidelijk in de ogen en dan voelde ik mijn zoentjes toch op haar lippen landen. Zij trok niet net op het laatste weg zoals zovelen in het SKW doen.

So far. so good. Ik voelde me in mijn nopjes. Zij vroeg me om op het bed te gaan liggen, en ze kwam met haar mooie lange blonde lokken tegen me aan liggen. Die heerlijke tieten tegen mijn borst, en haar onderbuik drukte zij zachtjes tegen mijn hand aan. Sjonge, ik versta nog altijd niet waarom er zoveel Roemenen naar hier komen werken, als er in hun thuisland zulke prachtige grietjes rondelopen. Larissa streelde mij, overal, en vaak zo tergend net-niet aan mijn fluit voorbij. Het gevoel was super.

Ze draaide zich ook subtiel een beetje in de juiste positie zodat ik haar anusje kon beroeren. Larissa heeft leuke billen, waar je heerlijk tussen mag strelen, en ik voelde ook al direct dat zij niet de minste weerstand bood als ik met een vinger zachtjes in haar kontgaatje ging. Integendeel, ze deed alsof zij dat erg fijn vond. Even later zat ik dus met een volledige vinger in haar gat, terwijl ik haar met een vinger van mijn andere hand zachtjes was beginnen te vingeren in haar poes. Die werd even later trouwens lekker nat. Al bij mekaar een fijne ervaring.

Dat vrijen duurde behoorlijk lang. Ik realiseerde mij al, dat ik voor mijn onvrijwillig gunstprijsje dus waarschijnlijk niet aan neuken toe zou komen, want ik had het gevoel dat we al over onze tijd aan het gaan waren. Maar niets was minder waar. Zij vroeg mij eerst zelf of ik haar poes wou likken, want ik had daar bij de deur naar gevraagd, en door de fijne vrijpartij was ik (ongelooflijk maar waar) nog niet eens aan het beffen geraakt. Dat was een fijne verrassing. Waarschijnlijk al over tijd en toch nog die vraag om haar te beffen. Onnodig om te zeggen, dat die befpartij dan ook super lekker was.

Nadat ik haar gleuf uitvoerig gelikt had, stond zij echt wel opvallend nat, en ik wou nu ook niet de profiteur uithangen door voor mijn afgeprijsde eerste date nog meer leuks aan haar te vragen, dus ik zette mij een beetje rechtop op het bed, en met wat knuffels en strelingen over haar zijdezachte huid, dacht ik het bezoek te beëindigen. Zij vroeg mij of ik ging 'finishen' en ik dacht uiteraard eerst aan het afronden van de date wegens al lang over tijd, maar nee hoor, zij bedoelde met finishen wel degelijk 'iets anders'. Ik liet me dat geen twee keer vragen, en zij bezorgde mij dus nog een heerlijk orgasme.

Straffe griet, die Larissa. Bij een eerste bezoekje al zoveel toewijding en zoveel lekkere seks, chapeau. Dat had ik aan de deur niet verwacht. Jammer dat ze niet zei dat ze er voortaan altijd zal staan. Ik had de indruk dat zij de ramen eens aan t uitproberen was en dat ze misschien af en toe ramen gaat doen, en verder andere dingen. Dat laatste is mijn interpretatie he, zij heeft daar totaal niks over gezegd. Ze had het enkel over 'morgen' maar ja, morgen heb ik geen tijd. Drukke werkdag.

Ik hoop echt dat ik haar in de toekomst nog ga aantreffen. Ik ga dan zeker direct terug binnen bij haar. Toch een klasse hoger dan bv Anna Maria SS41/4 waar ik de laatste dagen verschillende keren mee gaan neuken ben.

« Laatst bewerkt op: 10 januari 2019, 17:42:14 door bet(d)weter »