Auteur Topic: Erospark 26 K 709, LOREDANA (ex Chantal PHG)  (gelezen 62920 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest696

  • Gast
Erospark 26 K 709, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Gepost op: 24 juli 2011, 23:31:23 »
Loredana : Duits
Leeftijd : vergeten
Lengte :170 cm
Haren: lang zwart
Ogen : katachtig
Taal : Duits
Tatoo : embleem op de rug en katte pootjes

Service : PZC,Beffen,NMC,Kussen,Diverse standjes

Na dat we eerst boven koffie gedronken hadden en de Finisch van een tour etappe hadden gezien zijn we samen naar beneden gelopen en hebben heerlijke sex gehad.
Ze kent me al al klant uit PHG dus de klik was er wel ik heb haar E.50,- gegeven en na ruim een half uur me weer aangekleed.
Na enkele dagen weer terug voor de tour en na de Finisch weer geboemst.
Ze werkt daar alle dagen maar niet op maandag vanaf 15.00 u tot middernacht.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2011, 23:36:56 »
Heren rakkers,
 
Dit is mijn oogappeltje en na een bedroevende VV vrijdag wist ik vandaag niet waar ik heen wil gaan, PHG of LR. Ik reed rond half 6 thuis weg, moest tanken en in Valkenswaard stopte ik bij de visboer voor een portie gebakken kibbeling. Lekker. Zo dacht ik kan ik naar LR zonder te haasten want daar is de freet natuurlijk al op als ik er ben of zouden ze live cooking en verbranden hebben ?
 
Bij Eindhoven veranderde ik van plan, ik had na zo lang weer eens zin in Loredana. Ik dacht ik rijd naar Duisburg en kijk of ze er is. Is ze er niet rijd ik wel naar LR of PHG. Na een flinke rit zag ik de toren van Duisburg opdoemen en mijn navi vertelde me welke afslag ik moest nemen. Ik draaide bij Eros 26 de parkeerplaats op en parkeerde voor de zij-ingang.
 
Binnen liep ik eerst op de middenpad en jawel links achter zat Loredana op haar bed. Ik liep voorbij en liep eerst nog een rondtje. Eigenlijk was ik nog niet geil, maar Loredana heeft betoverende ogen en als het haar niet lukt dan is hij dood. Dus na 1 rondtje lopen stap ik tot op de drempel en Loredana herkent me en zegt da''s lang geleden. Klopt was lang geleden, kom je binnen ? vraagt ze en ja daar kwam ik voor.
 
Even gepraat en ik vroeg naar haar mogelijkheden, ha ze had een half uurtje voor 60 euro met zoals ze het noemt PHG service en ik vroeg uiteraard of ze nog FT deed. FT niet, maar ook kussen was in de PHG service inbegrepen, ik vond het een topdeal. Ze vroeg terwijl ik me stond te wassen nog naar PHG, maar daar ben ik ook al zolang niet meer geweest. Ik vertelde dat ik donderdag in GT was en gisteren in VV. Dat GT goed werd bezocht en dat ik in VV 5 minuten service had gehad.
 
Op bed begonnen met wat voelen en kussen, lekker rustig, die Loredana is echt een aanrader voor oudere heren zoals Jansen geworden zeg. Zo ik kwam voor een deftige pijpbeurt en Loredana begon rustig met het pijpen. nog wat verschillende standtjes bij het pijpen en ik mocht lekker aan en in haar poesje voelen en haar ranke lichaam betasten, zo ging het een tijdtje door. Wil je nog neuken vraagt ze ? Ik zeg straks ik geniet namelijk nog heel erg van je pijpwerk.
 
Toen ik wilde neuken mocht ik kiezen en omdat ik van schildpad sex houd kwam ze bovenop mij. Echter pielemans was helemaal niet van plan om te neuken en liet en beetje zijn kopje hangen. Loredana haalde de condoom eraf en ik zei dat kleine Foots eigenlijk alleen gepijpt wil worden. Geen punt, maar zeg wanneer je komt. Ok ik maak zowiezo wat geluid als ik kom. Nog een tijdtje gepijpt en mijn bewegingen werden steeds spastischer. Ineens riep ik ik kom en het was weer het bekende spuitwerk. Omdat ik op mijn befaamde schidpadsexhouding op mijn rug lag spoot ik over mijn hoofd en op mijn borst, het was weer een hele douche, bekend als zijnde de brandweerman.
 
Nog even gewassen, betaald en met een kus afscheid genomen van de mooiste dame van Duisburg en verre omstreken. Deze dame is absoluut het bezoeken waard, haar professionaliteit in de handelingen en daarbij de rust bij een half uur sessie maken dat ze een topdame is. Jammer dat Duisburg zo ver weg is want anders zou ik elke week bij Loredana in haar deur staan.
 
Groet, Foots  O0
 
« Laatst bewerkt op: 5 november 2011, 23:44:00 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2011, 23:48:25 »
Neen, Heer Foots! ;D

Het is een geluk dat Duisburg zo ver weg is en je niet elke week voor haar deurtje kan staan.

Ook ik vind Loredana een van de betere dames daar in Duisburg, al is er qua service nog beter te vinden, vind ik dan.
Het is alleszins een mooie dame! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2011, 00:01:30 »
Ja heer Roberto,
 
Het is gewoon klote dat ze zover weg zit. Voor die 60 euro, 5 euro voor een Kibbeling, 2 cola''s en een curryworst met pommes 7,50 da''s slechts 72,50 in totaal. Een koopje zo kan ik elke week wel gaan.
 
Da''s veel en veel minder dan de 280 euro in GT en de 100 euro in VV. Ik geef je gelijk ramen zijn veel goedkoper en de service en de optiek kan gelijk zijn of veel beter, echter mijn ervaring is 98% slechter tot veel slechter.
 
Ik geef graag toe dat de ramen een prima plek kunnen zijn. In Duisburg weet ik de goede (lees Loredana)te vinden, maar in het SKW is me dat nog nooit gelukt, oh jawel 1 keer met een griekse albanese blonde stoot uit VM. (en mevrouw Gala daar heb ik wel interesse in)
 
Misschien moet deze oude bok eens jou recenties lezen en proberen te onthouden (dat lukt me nooit, met al die rare namen als vingerling straat 23/4 en schipperstraat 5/2).
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2011, 00:05:14 »

Misschien moet deze oude bok eens jou recenties lezen en proberen te onthouden (dat lukt me nooit, met al die rare namen als vingerling straat 23/4 en schipperstraat 5/2).
 
Groet, Foots  O0

Wat!? Lees jij mijn recenties niet! ;D
Neen, Foots Gala komt nie wieder! :( Als het zo mocht zijn dan ben jij de eerste die het hoort, uiteraard!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #5 Gepost op: 6 november 2011, 02:09:28 »

Misschien moet deze oude bok eens jou recenties lezen en proberen te onthouden (dat lukt me nooit, met al die rare namen als vingerling straat 23/4 en schipperstraat 5/2).
 
Groet, Foots  O0

Wat!? Lees jij mijn recenties niet! ;D
Neen, Foots Gala komt nie wieder! :( Als het zo mocht zijn dan ben jij de eerste die het hoort, uiteraard!

Bijna alle DVP komen weer terug, zeker als ze zo mooi en jong zijn als Gala.
Ik wacht gewoon tot je me de im stuurt en dan kom ik weer eens naar het SKW.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 voorheen Chantal PHG
« Reactie #6 Gepost op: 21 juli 2013, 17:03:25 »
ook nog steeds werkzaam op de vulkaan alleen is ze vaak al voor 20.00 uur vertrokken  bad2 ze begin met de werkzaamheden zo rond de klok van 12 en 18.00 uur is ze weg 
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2013, 17:25:00 door de vulkaan spesjalist »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Loredana Vulkanstr.26 kamern nr 210 voorheen Chantal PHG
« Reactie #7 Gepost op: 23 september 2013, 23:46:08 »
Heren, rakkers,


Afgelopen donderdag was ik in de middag in de buurt van Duisburg en had ongeveer 2uren te besteden. Ik dacht ik ga naar Eros26 kijken en als Loredana er is zal k zeker weer eens binnen wippen. En anders zit er in Eros26 wel een andere mooie dame.


Rond 16:00 was ik er en het was er erg stil, weinig dames en die er wargn hadden weinig tot niets te doen. De raam van Loredana was verlich maar ze was nergens te zien, ik liep nog schuin tegenover binnen waar ze.een bruggetje op de eerste vetdieping hebben tussen ik dacht 17 en 19.
Overal rustig en stil.


Na mijn rondtje terug naar eros26 en boven op dg 2e even de wc bezocht. Lored na was inmiddels bij dg overbuurvrouw aan het babbelen. Vriendelijk begroet en nog een rondtje gelopen. Daarna kwam ik terug en Loredana rookte haar sigaret op en ik naar binnen.


Ze vroeg wat ik wilde en blijkbaar was pijn zonder 50 euro. Gewassen, en wat gepraat intussen, maar kussen zit niet meer in het program, jammer. Pijpen was prima en dat deed ze een minuut of 10 daar geniet ik heel erg van, maar ik had genoeg controle. Ik vroeg of vingeren nog kon, maar nee, dat zit niet meer tussen de mogelijkheden Ze vroeg voor neuken maar ik prefereer pijpen, dus ze deed voort, zeg 1 min. Toen had ze last van verkoudheid en de neus zogenaamd.


Goed cowgirl doe ik ook graag als de vrouw maar werkt, was lekker en ik vulde na even het latex builtje. Ze is nog steeds mooi en vriendelijk en ook behulpzaam want ik kreeg het lipje van mijn rits niet meer te pakken. Helaas vond ik het erg standaard geworden zonder kussen en vingeren en hiermee is ze de phg service die ik 2 jaar geleden bij haar in het raam kocht, verdwenen.


Jammer, want gewone ramendames hoe mooi ook zijn er genoeg, de magie van schoonheid en een heerlijk rustig half uurtje is weg. Ik zou er nu zeker niet speciaal voor omrijden, vroeger wel.


Groet, foots  O0


Rapportcijfers kussen 0, pijpen 7,5 eierlecken 0, vingeren ook 0, wel voelen aan haar borsteltje 4, neuken 8, uiterlijk 8,vriendelijkheid 9. Totaal wat ze doet is prima, maar te kort en te weinig, waardoor mijn herhalingsgevaar behoorljk gezakt is, zeker onder de 40%.

« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 12:25:29 door de vulkaan spesjalist »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 209, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #8 Gepost op: 18 april 2015, 17:40:50 »
deze dvp is niet weg te slaan uit eros 26 en er al 7 jaar werkzaam  8)

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 209, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #9 Gepost op: 21 november 2015, 09:52:49 »
deze dvp ziet er iedere keer als ik haar zie mooier uit  :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 209, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #10 Gepost op: 21 november 2015, 10:10:53 »
deze dvp ziet er iedere keer als ik haar zie mooier uit  :17:
Iedere keer als ik haar zie ziet ze er 2 jaar ouder uit  :017: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 209, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #11 Gepost op: 22 november 2015, 15:33:21 »
deze dvp ziet er iedere keer als ik haar zie mooier uit  :17:
Iedere keer als ik haar zie ziet ze er 2 jaar ouder uit  :017: ;D

Lezen is voor u altijd een probleem geweest he sm ma ze wordt inderdaad ouder na mijn inschatting loop ze tegen de 28 ma deze dame wordt steeds mooier na dat ze ouder wordt   ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 209, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #12 Gepost op: 22 november 2015, 17:12:42 »
deze dvp ziet er iedere keer als ik haar zie mooier uit  :17:
Iedere keer als ik haar zie ziet ze er 2 jaar ouder uit  :017: ;D

Lezen is voor u altijd een probleem geweest he sm ma ze wordt inderdaad ouder na mijn inschatting loop ze tegen de 28 ma deze dame wordt steeds mooier na dat ze ouder wordt   ;D
Lezen is geen probleem voor me, ik zie haar namelijk maar om de twee jaar ......
Ze is 26
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 709, LOREDANA (ex Chantal PHG)
« Reactie #13 Gepost op: 12 augustus 2017, 10:08:44 »
loredana is een etage hoge gegaan ze bevind zich nu boven haar oude kamer . 709