Auteur Topic: Ewelin  (gelezen 6827 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Ewelin
« Gepost op: 29 september 2018, 13:24:53 »
Ewelin (Babylon) - Stupid me ::)
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Ewelin]
Land:             Romania
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         18-21 range
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       bruin
Model:            slank, 46kg
BH:                 70B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: ja en navelpiercing   
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken PSE Rollenspel
[/box]


Foto's

Zie https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/282b.php


Uiterlijk

Erg mooie jonge dame, plagerig en steeds in bijzijn van haar even jonge speelse vriendin, beiden nieuw in de club. Heeft mooi lichaam en met duidelijke grote tattoos op haar arm en kont.


Karakterschets

Plagerig, houdt ervan in de wellness te komen. Als Jenny ooit terugkomt zal ze concurrentie hebben van deze 2 deernes.


Presales

Dit was in de wellnessruimte die ze samen met haar vriendin onveilig maakt. Ze was erg mooi, ik werd geil en waagde erop...zo gaat dat meestal in Bordelen...


Kamer 2

2! :o . I knew better maar er was geen andere meer vrij. Ik zal later meer dan ooit op m'n strepen moeten leren staan ivm de kinokamers en nrs 2, 3 en 6 gewoon doorhalen waar ze bijstaan. Deze kamers zijn te warm en nauwelijks verlicht + te veel omgevingsgeluid.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Geen verwachtingen, zeker niet in een van de failrooms. Was dan ook een failed room, de 2de van de dag.

2) Duur:
30min

3) Voorspel:
Onhandig, moest ze veel instrueren en bijsturen. Eerder afstandelijk en veel gedoe.

4) Seks en naspel:
Onhandig, 2x condooms wisselen, wisselend zij op me ik op haar, doggy. Uiteindelijk lukte dat laatste op het nippertje mits wat zweten. Ik genoot er helaas niet zo van als zou moeten. Er was nauwelijks tijd, zeg maar geen, voor naspel door aanhoudende stress mijnerzijds en al het geklungel. Ik raakte in de paniek dat het niks werd en dat had direct effect op m'n geilheidsmeter dat halfslap naar beneden wees. Wat een drama was dit!

5) Communicatie en klik:
Moeizaam, erg moeizaam en klik was zwakjes op kamer.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Dat was gaandeweg iets beter. De betrokkenheid bleef vatbaar voor veel verbetering. Ik was niet in m'n beste vorm en vervloekte de situatie hier te zijn terecht gekomen en dat kwam mijn eigen betrokkenheid niet ten goede. Niks verliep echt goed.

7 ) Extra vermeldingen:
Het schaap was al verdronken voor het spartelend kon zwemmen, puur door verkeerde kamerkeuze. Er had heel wat meer in gezeten dus zal ik geen negatief oordeel vellen over deze nieuwe deerne. Ze deed wel haar best in a way al moest ik ze gidsen in wat me zoal geil maakt.


Afhandeling en betaling

50€ met een gevoel dat dit verloren geld was. Als je meer op je geld zit, voelt dat extra pijnlijk aan temeer daar dit normaal de laatste kamer hoorde te zijn. Ik sluit niet graag af in mineur al is er nog de Zondag in het verschiet.


Aftersales

Ja ze bleef steeds plagerig en lief lachen. Aftersales waren vooral de volgende dag aan de jacuzzi waar ze me verleidde voor een herhaling en dat beneden deze keer. Ik heb me sterk gehouden want een 8ste kamer zou echt teveel van het goede geweest zijn en ik wou het bij de laatste positieve kamerervaring houden.


Fazit en Score beleving

De volgende dag wist Gina daar alles van, ze moest in het kot naast ons of in de kino gezweest zijn. De kamer was een mislukking vanwege de kamer an sich en mijn moeilijkheid ermee, niet de dame aan wie ik niks kan aanrekenen. Een herhaling is mogelijk maar dan wel in de kelderverdieping...

Belevingsscore: *1/2
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 13:45:22 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Ewelin
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2018, 09:36:16 »
Auch wenn es noch eine andere Stimme gibt, ab gestern  -- ich war selbst
vor Ort und habe nachgefragt --ist Ewelin
Babylon-Geschichte!!!!

Das war unterste Laufhaus-Leistung

vanKees