Auteur Topic: Schippersstraat 06/2, Gabrielle (?)-(avond/nachtshift)  (gelezen 5719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/2, Gabrielle (?)-(avond/nachtshift)
« Gepost op: 4 oktober 2018, 01:35:12 »
Ik hou van afwisseling als het op meisjes neuken aankomt. Eens een wat rondere, dan weer eens een slanke, een blondje, enz. Vandaag zag ik ineens aan het pleintje, Schippersstraat 6/2 een kleintje staan. Petite. Verdorie, dat was persies een tienerlijfje, maar aan haar gezicht zag je natuurlijk wel dat ze waarschijnlijk al op tram 2 zit. Maar zo klein, zo fijn, zo slank... De lust bekroop me meteen om een keer zoiets 'mini' te beffen, want ja, dat mijolleke zal dan ook wel een spannerke zijn zeker. We weten allemaal welke perverse gedachten ons hoofd vullen als we eentje zien waar we op geilen.

Het gesprekje aan de deur verliep op zijn zachtst gezegd stroef. Juffertje kende geen deftig woord Engels. Ze knikte bevestigend op alles wat ik vroeg en de enige klanken die eruit kwamen, klonken Italiaans. Normaal ga ik dan voort, want neuken met iemand waarmee je niet eens een woord kan wisselen, is niet zo mijn ding. Maar ik was wel geprikkeld door het kippenkutje dat ik vermoedelijk in haar slipje ging aantreffen. En 50 euro is nu ook weer geen fortuin, dus komaan, hop, naar boven en we gaan daar eens een fluitje in steken.

Het begon weinig hoopgevend, want pas na 4 keer haar naam te vragen, denk ik dat ik mag zeggen dat ze Gabrielle heet. Ik verstond haar zo goed als niet. Ik probeerde wat trager te praten, Engels uiteraard, maar ik kreeg als enige antwoord dat zij enkel Italiano sprak. Op mijn logische vraag of zij dan Italiaanse was, begon ze te lachen. maar ze zei niet van waar zij dan wel kwam. Dan weet je meteen genoeg natuurlijk, maar hoe dan ook, als het prutteke, de tietjes en het kontje plezant zijn om mee te spelen, maakt de afkomst mij weinig uit.

Het was weer op de tweede verdieping te doen. We pakten dezelfde lift als toen ik nog niet zo lang geleden hier met de druk besproken (blijkbaar niet-echte) Jasmine was komen vogelen. Maar dat bleek niet simpel, want Gabrielleke kon blijkbaar niet zo goed cijfers lezen en trommelde wat op enkele knoppen, waarna we met een snok 75 cm omhoog gingen, en toen stopte de lift. Ik zag het al gebeuren dat ik Garbrielleke in de lift zou moeten naaien tot de depannagedienst zou opdagen.  :pompe Maar nee, na nog wat getrommel op de knoppen, ging de lift een meter verder omhoog. Weer stopte ze daar, en na nog een deskundige druk op een knop, door Gabrielleke, kwamen we dan uiteindelijk toch helemaal op de tweede verdieping uit. Het kan natuurlijk ook aan de lift gelegen hebben, maar ik begon toch zo al een bepaalde indruk te krijgen van Gebrielle.

Temeer ook, daar ik in de lift nauwelijks aan haar mocht komen, en ik moest ook zwijgen of fluisteren, waarbij zij met een vinger naar beneden wees en een andere vinger in ssssst-positie voor de mond deed. Alsof daar ergens beneden, onder de liftkooi, iemand stond die niet mocht weten dat zij met een man naar boven ging. Ik snapte er geen jota van.

Op de kamer gekomen, stond zij in drie tellen in haar bloot gat, terwijl ik nog een strijd leverde met de knoopjes van mijn hemd. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat ik wat meer tijd nodig had, maar helaas verstond zij daar geen ballen van. Het was wel een mooi meisje. Knappe jongemeisjestieten die mij verrassend genoeg nog groter leken dan een A-tje, een slank lijntje en een kontje dat tot de verbeelding sprak. Zodra ik ook in mijn sekspakje stond, moest ik op het bed komen liggen, bij haar. Ik begon haar tieten te teasen, wat strelen, enz maar zij was al na 5 seconden aan mijn fluit bezig. En met 'bezig' bedoel ik niet 'teasen' maar gewoon trekken. Het was duidelijk dat ze me zo snel mogelijk klaar en weer buiten wilde krijgen.

Niet met Vanderbeffen, die wil meer. Ze perste er wel regelmatig een wat krampachtige glimlach uit, maar ik voelde dat het niet echt met haar zin was dat ik uitgebreid met haar tieten en aan haar foefke bleef zitten spelen. Ik heb uitgebreid aan haar lekkere tepels zitten zuigen en die stevige prammetjes zitten strelen. Dat mocht ik dus doen, maar veel enthousiasme was er bij haar niet te bespeuren. Toch maar eens geprobeerd of ik mocht vingeren. Dat liet ze toe, maar om duidelijk te maken dat het een beetje moest vooruit gaan, was zij alweer ijverig aan mijn fluit aan 't trekken. En nog wel op een manier die eigenlijk niet eens echt fijn aanvoelde. Ik had ook al zeker 4 of 5 keer het woord 'tempo' opgevangen. En met een vinger wees zij naar haar pols, alhoewel zij geen horloge aan had. Haar kut bleef ondertussen gewoon vrij droog. Niks reactie op mijn gevinger.

Tempo tempo klonk het nog eens en ik zei in het Engels traag dat ik niet gekomen was (en betaald had) om hier zo rap mogelijk klaar te komen, maar dat ik 20 minuten wilde spelen met haar. Alweer verstond zij niks van wat ik zei. Ik dacht, foert met je tempo, we zijn nauwelijks 5 minuten bezig. en ik draaide haar, niet erg met haar zin, tot ze op de rug lag. Ik zocht haar foefke, en dan deed zij wel zelf haar benen open, maar ohoho, niet té ver he. Ik trok het mij niet aan, duwde haar benen wat verder open en ik begon haar te likken. Eerlijk is eerlijk: haar poes smaakte verrukkelijk. Eerder zoet was het. Erg lekker, een van de lekkerste kutjes die ik al gebeft heb, en inderdaad, zoals verwacht echt een spannerke dus he. Daar heb ik dan toch goed van genoten, ook al was zij daar volgens mij niet zo happy mee. Ik wou nog eens aan haar anusje zitten ook, maar dat was verboden terrein. Van zodra ik ook nog maar even tussen haar billen ging, trok ze weg. Zoenen kon natuurlijk ook niet. No kiss. Dat kende ze wel in t Engels.

Ondertussen had ze al eindeloos lang aan de verpakking van een condoom zitten friemelen, maar dat kreeg ze maar niet open. Ze stopte het ding in mijn handen en ze gebaarde dat ik de verpakking zelf maar met mijn tanden moest openscheuren. Van een service gesproken...

Je kan haar dus beffen en neuken, en het is een knappe griet. Maar daarmee is dan ook echt alles gezegd. Van vrijen en een klant tevreden stellen, heeft zij totaal geen verstand. Waarschijnlijk geen ervaring in dit soort job. Ik zag haar trouwens voorheen nog nooit staan, en ik ben nu toch wel verschillende keren per week 's avonds in het SKW. Gabrielleke moet nog heel veel bijleren. Zij denkt dat alle mannen gewoon hun zaad komen dumpen in haar kut, en dat die dan na 5 minuten wel weer weg zijn. Nee meiske, wij willen vrijen, beffen, overaan aan en overal in zitten. En neuken ook, ja.

Ik geloof nooit dat ik mijn 20 minuten volledig uitgespeeld heb. Ik had ook geen zin meer om nog wat na te genieten na de apotheose. Daar was zij veel te kil en te ongeïnteresseerd voor. Het zou ook niet gemogen hebben, denk ik, want rap-rap een secondenwasje aan de lavabo, en ze kon niet rap genoeg weer aangekleed zijn en klaar om terug naar beneden te gaan. Weer met die lift die onderweg opnieuw 2 keer bleef hangen. Ik heb meer kriebels in mijn buik gevoeld in die klotelift, dan door wat dat meiske met mij deed.

Herhalingsgevaar zit er voor mij no way in. Nooit meer bij deze meid. Ik heb ondertussen in het afgelopen jaar al veel geneukt in het SKW. Zeker een stuk of tien à vijftien keer per maand minimum. Enkelen vogel ik heel regelmatig en dus vrij vaak. Anderen probeer ik eens uit. Daar zitten echt slechts een paar mindere ervaringen tussen. Gabrielle behoort daar bij. Een van de slechtste, zoniet de allerslechtste neuk dat ik in het SKW al deed. Ik zou zeggen, eentje voor wanneer je gewoon rap je zak eens wil leegschieten in een heel knap 'petite' meisje, maar ja, uiteindelijk kan je in het SKW bij élke meid je zak ledigen, en nog wel op een véél plezantere manier. Ik denk niet dat zij er lang zal staan, en wat mij betreft hoeft zij er ook niet meer te staan. Geilmakend mooi, maar teleurstellend slechte seks.
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2018, 18:01:54 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 6/2 avond/nacht Gabrielle (?)
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2018, 12:11:28 »
Geilmakend mooi, maar teleurstellend slechte seks.
Ik quote hier effe een zinnetje van mezelf om het extra in de verf te zetten. Voor de afwisseling ben ik namelijk vanmorgen nog eens prive geweest bij een meisje (zie recensie in prive Belgie, Luna, Mechelen) waar ik al veel vaker op seksbezoek was. En kijk, met exact 12 uur tussentijd heb ik het verschil ervaren tussen een tamme spleet waar je je zaad mag in dumpen, liefst zo rap mogelijk, en een leuke meid die met plezier seks geeft voor je geld. Gelukkig heb ik dat laatste in het SKW ook al bij velen mogen beleven.