Auteur Topic: Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)  (gelezen 8765 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)
« Gepost op: 10 oktober 2018, 04:03:10 »
Ik heb haar al vaak zien zitten, het knappe blondje in VR 13, vlak naast Cafe d'Anvers. Maar er zitten er zoveel mooie, en je kan ze helaas niet allemaal op de zelfde dag vogelen. Vandaag was het dus zover: ik had mijn zinnen gezet op haar, en ik heb niet veel rondgewandeld want mijn keuze was al op voorhand gemaakt. Ik ben de laatste weken druk bezig om, naast het vaste patroon van regelmatig een van mijn favoriete meisjes te gaan bezoeken, ook telkens een of twee meisjes te bezoeken die ik nog niet gehad heb. Deze was dus in zekere zin de volgende op mijn to-do lijstje.

Zij was aan de deur direct akkoord met de dingen die ik vroeg dus ik ben maar meteen zonder tijd te verliezen binnengestapt. Zij stelde zich voor als Anneleen. What's in a name he: een paar vitrinnetjes verder, in nummer 9, bezocht ik onlangs ook een Anneleen maar deze Anneleen is wel degelijk een andere. Ik had me laten (ver)leiden door haar schoonheid, maar bij het binnenkomen gaf ze mij onbewust ergens een redelijk vermoeide indruk. Ze zei trouwens ook, veel later tijdens de date, dat ze flink moe was. Niet meteen een hoopgevende vaststelling, maar goed, ik was binnen en ik geilde op haar, dus moe of niet, ik besloot om er toch op te kruipen.

50 eurootjes gesponsord en nog terwijl ik mijn schoenen uit deed, stond zij daar ineens al in volle glorie naakt te zijn. Zoals ik had verwacht: een mooi jong meisje, met een knappe kont, en hele mooie tieten. Ik schat een B'tje, met lekkere tsjoepekes op en opvallend grote tepelhoven. Echt wel mooi.

Er mocht natuurlijk weer niet ge(tong)zoend worden, maar het eigenaardige was dat zij aan de deur beloofd had dat ik haar foefke mocht likken, en nu bleek dat ik er niet mocht aan komen. Aan komen in die zin, dat ik zachtjes wou beginnen vingeren. Nee dus. Plause don't touch my pussy. Op mijn vraag 'why not' gaf ze een simpel antwoord: omdat zij het echt niet prettig vindt. Tja... seks verkopen tegen geld en dan niet graag gevingerd worden, dat is natuurlijk wel een moeilijke situatie. Ik zei haar dat we nochtans overeengekomen waren dat ik haar poes mocht likken. O maar likken dat mocht, dat was geen enkel probleem. Wil je likken? Ze legde zich gewillig op haar rug en ze deed haar benen wijd zodat ik kon likken naar hartelust.

Raar maar waar: niet mogen vingeren maar wel mogen beffen. Nog eigenaardiger was, dat zijn direct ook haar hand onder haar billen bracht en ze bestopte met die hand langs achter het allerachterste deel van haar kut, en het holleke van haar gat. Ik kon dus wel heel uitgebreid en zonder tijdsdruk haar mijolleke likken, wat trouwens niet slecht smaakte maar wel droogjes bleef, maar het was strict onmogelijk om haar anus te bereiken. Jammer. Maar het was wel een aangenaam gevoel om weer maar eens zo een jong meisje tussen de benen te mogen likken.

Toen ik ophield met beffen, begon ze mij te strelen. Overal, en op mijn verzoek ook zacht-teasend met de nageltjes, sensueel met haar vingertjes aan mijn tepels, en zacht maar verleidelijk ook aan mijn klokkenspel. Ze streelde ook de binnenkant van mijn dijen, en dat was wel heel erg opwindend.

De rest van de seks was eerder 'gewoon': condoom er over en ik mocht kiezen, of anders gezegd, doen wat ik wou. Maar wel strict zonder anale of vaginale aanrakingen.  Ik vond het jammer dat de tijd al bijna op was, want ondertussen was zij al veel spraakzamer en vrolijker geworden dan bij het binnenkomen. Waarschijnlijk omdat ik haar heel zacht behandelde en tot niets dwong, en ook omdat ik een beetje met haar in gesprek geraakt was over mijn eigen rol die ik toch ook regelmatig in de seks sector speel, buiten het feit dat ik als klnat meisjes ga daten en vogelen voor de pret. Ze kan ook massages geven, zei ze, maar dan zou ik langer hebben moeten blijven en uiteraard nog eens 50 euro bijbetalen.

Mijn eindoordeel: een heel mooi meisje, lekker lekker lekker, maar misschien toch een beetje te tam (vermoeid dus?) en ietwat te 'gewoon' om er een favorietje van te maken. Er zitten in haar buurt in de avondshift nog enkele knappe grieten die ik wil neuken, dus ik ga Anneleen niet direct nog eens terug nemen, maar wie weet komt het er nog wel eens van als ze mij weet te verleiden met haar knap speelgoed. Dan ga ik zeker voor de massage. Dus: lekker jong grietje om eens mee te poepen, maar zo zijn er natuurlijk vele in het SKW.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2018, 22:57:51 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2018, 00:57:00 »
Vandaag ben ik deze knappe blonde nog eens gaan bewonderen. Een zelfde scenario als bij mijn eerste bezoekje. Vriendelijk, spuitverwekkend mooi, leuke tieten, zacht om te strelen, en zelf kan ze me strelen en teasen als de beste. Maar nog altijd dezelfde gebreken, die ik me van mijn eerste bezoekje bij haar herinnerde: niet zoenen op de mond (echt zonde met zo een knap gezichtje en dat sensuele blonde haar) en niet aan haar foefke of aan haar gat zitten met je vingers. Wel likken, maar zoals je in mijn uitgebreid eerste verslag kan lezen, niet aan de anus likken. Jammer, echt jammer bij zo een sexy knappe griet.

Ze was iets minder moe of tam dan de vorige keer. Het gesprek was vlotter van in het begin deze keer. Ze kende me nog heel goed blijkbaar, want ze wist wat ik graag had en ze wist ook nog dat ik op een of andere manier bij de sector betrokken ben. Ze wist me ook zelf te vertellen dat ik de tweede keer bij haar was en dat ik bij haar 'collega' (ze bedoelde Larissa) al 2 keer geweest was. Wow. Zou ze een diploma boekhouden hebben? Goed geheugen in elk geval, en ze kent haar klanten. Ze heeft wel een paar keer het gesprek erop gebracht, dat ze voor 100 euro aanzienlijk meer tijd geeft, want ze schat mij in als iemand die heel erg geniet en eigenlijk meer tijd nodig heeft om alles te krijgen wat hij wil. Ja, dat klopt. Wie wil er nu niet langer mogen blijven he.

Ik vroeg of ik voor 100 euro dan ook nog 'andere dingen' ging mogen doen, dan voor 50. Neen dus. Hetzelfde aanbod, zei ze, maar veel langer. Dus duidelijk geen kans op tongzoenen of vingeren of anale penetratie voor mijn 50 eurootjes extra. Ben er dan ook maar niet op in gegaan en ik zei dat we dat misschien bij een volgend bezoekje wel eens konden overwegen. Maar eigenlijk ben ik dat dus niet van plan.

Ik ga er zeker nog wel eens terug binnen gaan, maar niet direct in de komende dagen. Haar buurtje Larissa ligt me eigenlijk beter, als ik in de VR13 ga shoppen. Die was er trouwens vandaag niet, want anders had ik waarschijnlijk Larissa gaan vogelen, want daar had ik wel goesting voor. Hoe dan ook toch weer eens wat pret gehad. Niet direct een must-do voor de medewandelaars, maar dat oordeel steunt dan vooral op het niet mogen aanraken met mijn vingers van haar doosje.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2018, 17:44:46 »
Dat tongzoenen, daar kan ik nog mee leven maar niet vingeren en niet aan het kontgaatje mogen komen (erin hoeft voor mij niet zo nodig), daar heb ik het toch ook moeilijk mee. Maar goed dat Vanderbeffen mij ooit een dame aan de hand heeft gedaan waarbij dat elke keer dat ik haar bezoek allemaal wél kan en mag en die er nog mee van geniet ook. Vanderbeffen, jij zal wel weten over wie ik het heb hé  ;)

Wat ik soms raar vind is dat je bij sommige dames, als je ze regelmatig bezoekt, je de ene keer wél mag vingeren en de andere keer niet en dat je de ene keer wél met hun kontgaatje mag spelen en de andere keer dat opeens off limits blijkt te zijn. Ik zou graag hebben dat ze wat consequent zijn en dat je toch iedere keer ongeveer hetzelfde mag doen. Ik geraak er helemaal van in de war anders  :lostit Ik wil ook niet iedere keer opnieuw vragen wat kan en niet kan. Soms bezoek je ze opnieuw net omdat je de vorige keer bepaalde dingen mocht doen. Als dat dan de volgende keer plots weer niet mag dan ben je soms toch teleurgesteld, niet?

Hebben andere wandelaars ook die ervaring? En hoe gaan jullie daar dan mee om?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2018, 18:12:05 »
Ik heb ook al meegemaakt dat bepaalde dingen plots niet meer mochten :17:, maar heb daar eigenlijk nooit een echt probleem van gemaakt.
Niet vergeten dat het ook om mensen gaat die zich niet altijd even goed voelen en de éne dag iets kunnen verdragen dat de andere dag niet kan...
Ik heb zelfs meegemaakt dat ik bij een "vaste dame" waar ik al een tiental keer geweest was, steeds aan standaardtarief (50 €), op zekere keer plots moest bijbetalen om- na geknuffel, pijpen en beffen- te mogen neuken.
Daar had ik het wel moeilijk  :017: mee zodat ik toen onmiddellijk slecht gezind vertrokken ben;' k ben er daarna nog terug geweest, en toen was alles weer koek en ei...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3, Anneleen (avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2018, 21:39:54 »
Dat tongzoenen, daar kan ik nog mee leven maar niet vingeren en niet aan het kontgaatje mogen komen (erin hoeft voor mij niet zo nodig), daar heb ik het toch ook moeilijk mee. Maar goed dat Vanderbeffen mij ooit een dame aan de hand heeft gedaan waarbij dat elke keer dat ik haar bezoek allemaal wél kan en mag en die er nog mee van geniet ook. Vanderbeffen, jij zal wel weten over wie ik het heb hé  ;)
Hehe, ja, ik kan mij 'redelijk goed' voorstellen over wie je het hebt Kippenneuker  :lol_hitting:

Inderdaad, seksdates aanbieden, houdt volgens mij toch een bepaald standaard pakket aan mogelijkheden in. Heel slechte punten dus voor de meisjes die betalend daten maar je niet aan hun kutje laten komen. Kontgaatje kan ik nog wel begrijpen, want zoals ook Bet(d)weter zegt, is de ene dag de andere niet. Het zijn mensen en ze kunnen zich bv al eens niet zo goed voelen, buikproblemen hebben enz. Maar als vaginaal aanraken en vingeren eens een dag niet kan, vind ik wel dat ze die dag dan maar beter geen dates zouden doen.

In het geval van de hier besproken Anneleen, was het mijn 2de bezoekje aan haar, en ik wist dus vooraf dat ik hoogstwaarschijnlijk weer niet aan haar poes zou mogen komen. Daarentegen had zij zich bij dat vorig bezoekje wél heel grondig en lekker aan de poes laten likken en ze had me ook kippenvel doen krijgen met haar strelingen. Alleen stom, dat ze met haar hand haar kontgaatje afschermt bij het likken. Het was o.a. de herinnering aan dat likken dat me toch deed binnen gaan. Wel met de kanttekening die ik al maakte: mocht Larissa in de stoel naast Anneleen gezeten hebben, had ik die (letterlijk en figuurlijk) genomen  :pompe