Auteur Topic: Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense, avond/nachtshift)  (gelezen 5016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense, avond/nachtshift)
« Gepost op: 13 oktober 2018, 03:03:15 »
Weer maar eens in een spannend Roemeens kutje gezeten. Waar ze ze blijven halen, de duivel weet het, maar er zit verdorie knap volk in Roemenie. Ik denk dat ik daar maar beter nooit naartoe ga, want als al die Roemeenss grietjes zo knap zijn, dan schiet ik de balletjes van mijn lijf.

Ik trof Andrea aan, in het laatste pand op je linkerkant als je van de Schippersstraat voorbij het pleintje naar de Vingerlingstraat stapt. Zij zat in de linkse vitrine. Ik had haar voorheen ook al wel gezien, maar vandaag had ik mijn zinnen zo wat op haar gezet. Ik moest en zou die 'pakken'. Eerst effe voorbij gewandeld, de rest van het aanbod eens bekeken, en nog wel een paar meisjes gezien die ik de komende dagen zeker en vast eens tussen de benen ga zitten, maar toch bij mijn gedacht gebleven en naar Andrea gestapt. Ze was akkoord met mijn vragen, bij de deur, en wij dus de trap op, naar boven. Dat is altijd wel geil he, achter zo een sexy wiebelkontje een trap op lopen :-) Ik heb dan altijd zoiets van haal toch die veter uit je reet en steek mijn pik er achterlangs in.

Op de kamer effe 50 euro gesponsord, en ze begon zich direct uit te kleden. Voor zover er nog veel uit te kleden viel natuurlijk. Zij is donker van haar, heeft knappe jongemeisjestieten met fijne tepels, een erg knap (geschoren) poesje dat je echt aan een jong meisje doet denken, en een strak gat. Leuk gezichtje ook. Kortom: een jonge griet  zoals ze er elke dag eentje in mijn bed mogen leggen :-)

Tegen dat ik ook uitgekleed was, lag zij al in volle naakte schoonheid op haar rug op het bed, benen wat open en...raar maar waar: meteen al een condoom in de mond, klaar om dit rond mijn lul te pijpen. Dat vond ik wat te snel voor mijn geld en ik ging er neven liggen en ik begon heel uitgebreid met haar te spelen. Heel erg enthousiast meewerken, deed zij niet, maar ze was wel heel erg beleefd en vriendelijk. Geen tongzoenen maar gelukkig dan toch tenminste nog op haar wang en andere plekjes.

Ik mocht inderdaad, zoals afgesproken eindeloos lang haar poes beffen. Die smaakte lekker, was heel netjes, en zij evolueerde van kurkdroog in het begin naar beginnend nat na één befoefeningetje van mij. Haar kontje mocht ik ook lekker strelen en ik mocht ook ongedwongen aan haar gat zitten. Er aan zitten he, niet erin gaan. Hoogstens 1 vinger er misschien een kleine centimeter er in. niet dieper. Maar toch was dat lekker. Eens iets anders, het holleke van haar gat vingeren tijdens een orgasne terwijl zij daar nog altijd lag, met dat condoom in haar mond.

Ik moest haar wat helpen. Anders viel ze stil tijdens de seks. Dus regelmatig eens haar in gang zetten. Wat ze dan deed, deed ze wel echt goed. Het teasen en de strelingen voelden goed aan, maar ik moest vaak haar handen dààr brengen waar ik ze wilde voelen. De rest kwam vanzelf. Geen tijdsdruk om klaar te komen. Ik mocht rustig mijn gangen gaan en zonder stress lekker genieten van wat je met zo'n mooie meid als man kan doen :-) (Oef, eindelijk dat condoom uit haar mond hehe)

Al bij mekaar nog zo slecht niet. Een leuke jonge meid mogen hebben. Daar doe ik het voor. Herhalinggevaar? Ja, ik pak haar nog wel eens omdat ik haar echt knap vond in haar blootje. Ze was appetijtverwekkend. Nee, geen herhaling in de komende dagen al, daarvoor was zij van nature toch wel net iets te passief.
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2018, 00:29:58 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense, avond/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2018, 17:49:13 »
Vanderbeffen, wat bedoel je met "avond/dagshift" ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 07/1, Andrea (Roemeense, avond/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2018, 19:57:12 »
Vanderbeffen, wat bedoel je met "avond/dagshift" ?
Sorry, avond/nachtshift. Nochtans 2 keer nagelezen  :banghead:

*  Note bet(d)weter: shift aangepast.
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2018, 00:30:45 door bet(d)weter »