Auteur Topic: Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)  (gelezen 94109 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Gepost op: 18 oktober 2018, 10:18:10 »
Gisteren rond 23:30 in het SKW beland. Ik was van plan om bij Maya langs te gaan maar die was nergens te bespeuren , jammer genoeg. Er waren een paar dames die me elk wandelrondje (en dat waren er wel wat) vriendelijk en lief bleven aankeken. Ik was aan het twijfelen tussen 3 : de Nederlandse Christina , eentje met lang zwart haar op SS25/1 en dan nog een blonde (of donkerblond) meid op SS29/1. Na een tijdje heen en weer te lopen dan toch beland bij de grote dame op nr 29. Haar mooie gezichtje en lekker volle kont overtuigde me om haar kiezen. Als ik op haar afstap wordt de smile op haar gezichtje groter en dat is uiteraard te danken aan mijn charmes en niet aan het briefje van 50 dat ze zal mogen ontvangen .

Ze gaat voor me de trap op en ondertussen stellen we ons aan elkaar voor. Als we in het kamertje aangekomen zijn moet ze het nog eens zeggen want ik was iets te gefocust op haar lekkere kont. Haar naam is Gabriella , ze komt uit Italië (zeker niet gelogen ! ) en is 22 jaar.Ze spreekt Engels (maar niet al te best) en Duits.Tussen deze 2 talen wisselen we af maar het zal vooral Engels worden aangezien mijn Duits van het niveau van Jean Marie Pfaff is. Nadat ik haar de centjes geef doet ze haar kleertjes uit en ik doe hetzelfde. Ze heeft een erg mooi lichaam maar het mooiste is toch die volle kont van haar. Ik heb de laatste tijd teveel DVP's geneukt met zo'n smalle poep dat het dringend tijd werd om nog is eentje met wat meer spek van achter te nemen. Ik verheug me er al op! Na een wasje belanden we op bed. Ik weet niet wat het is maar haar gezicht komt me bekend voor. Lijkt ze op een andere DVP of heb ik ze al eens gezien , ik zou het niet weten.

Nadat ze mij heeft opgewarmd neemt ze een condoom en die brengt ze nog al stuntelig aan. Ik vind het wel schattig. Pijpen doet ze goed. Niet speciaal en niet veel variatie maar ik kan er wel van genieten. Ik kan me ondertussen bezig houden met haar billen en als mijn hand naar haar borstjes gaat legt ze haar arm op mijn buik zodat ik er goed bijkan. De temperatuur stijgt in het kamertje en ik wil ze neuken! Ze vraagt hoe ik wil beginnen , en ik zou Boer Svein niet zijn als dat niet staand naast het bed was. Zo gezegd zo gedaan.

Ik spring van het bed en ga aan de rand staan , er is nog eventjes verwarring over hoe mevrouw zich moet positioneren. Ze ging eerst in doggy zitten maar dat is voor later (als we er al geraken!). Ze legt zich op haar rug en gooit haar beentjes wijd open. Ten aanval ! Maar dan rustig . Ze sluit haar oogjes en neemt haar benen vast. Als ik het tempo opschroef schieten haar oogjes open en kijkt ze geil in die van mij. Wat spant ze lekker ! Ik neem haar benen vast en leg die in mijn nek , tijd om er even stevig tegen aan te gaan. Aangezien ze mooie volle benen heeft en niet van de stekkebeentjes maakt dat zo'n heerlijk kletsend lawaai. Na een kort tijdje doorbeuken is het tijd om van standje te wisselen.

Doggy! Tijd om het werk voor te zetten door tegen die heerlijke kont te rammen. Rammen is het niet geworden want ik wou niet te snel komen om zo lang mogelijk van die hemelse kont te genieten. Wat heb ik dat gemist , zo'n mooie volle ronde poep. Haar kont zet ze goed naar boven en haar hoofdje ligt plat op de matras.Ik wou haar haren vastnemen maar mijn handen wilden die kont niet lossen ! En mijn zak wilde ook niet lossen. Ik stop even en vraag of het oké is om op haar lichaam klaar te komen. Ze bekijkt me even met een blik van " wat vraagt die nu". Dat gaat niet zei ze maar ze wilt me wel klaartrekken. Aangezien dat nog geen enkele DVP gelukt is heb ik daar zo mijn twijfels bij , maar ze mag wel proberen natuurlijk !

Maar voor we daar aan beginnen vraag ik of ze eerst nog eens on top me wilt berijden. Geen probleem zegt ze enthousiast. Ik ga op mijn lug liggen en ze komt op me zitten. Ze klemt haar voeten om mijn benen en begint me eerst traag en zwoel te berijden maar dat wordt al gauw wilder. Lang heeft ze het niet vol gehouden , maar ze heeft het wel goed gedaan.

Tijd voor de moment supreme. Ze gaat tussen mijn benen zitten en vraagt of ze wat cream mag gebruiken. Als ze mijn cream wilt zien zal dat wel nodig zijn. Ik dacht dat ik het werk zelf zal moeten afmaken maar wat blijkt : ze kan het verdomd goed! Amai ik lig te genieten en streel haar benen wat. Ze houd hetzelfde tempo aan en als ze merkt dat ik ga komen versneld ze een beetje. Ik spuit net niet in mijn eigen smoel. Ik zag een lichte paniekreactie in haar ogen tijdens de eerste straal , maar wees gerust meid die van mij zal nog veel groter geweest zijn . Ze heeft me heerlijk klaargetrokken , en dat mag ze nog doen !

Nog een wasje en een praatje en dan gaan we naar beneden. Zoals altijd met die nachtshift meiden probeer ik te polsen of ze niet in de dagshift willen werken maar dat ziet ze niet zitten. Ze denkt dat ze meer kan verdienen tijdens de nacht. Spijtig ! Gabriella is goed bevallen , heel goed. Als ik nog eens savonds/snachts in het SKW ben zal ik aan haar denken.

Ik wandel nog een rondje en als ik ze weer passeer staan er 6 onnozelaars belachelijk te doen voor haar raam. Dat heb je in de dag niet zo gemakkelijk meid....
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2019, 17:26:42 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 Gabriella (Italie Nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2018, 11:22:56 »
Zoals altijd met die nachtshift meiden probeer ik te polsen of ze niet in de dagshift willen werken maar dat ziet ze niet zitten. Ze denkt dat ze meer kan verdienen tijdens de nacht.
.......
Ik wandel nog een rondje en als ik ze weer passeer staan er 6 onnozelaars belachelijk te doen voor haar raam. Dat heb je in de dag niet zo gemakkelijk meid....
Het is heel jammer Boer Svein, maar ze heeft ergens wel gelijk hoor. Aan lege straten (overdag) kunnen de meisjes niet veel verdienen. Het is tegenwoordig overdag niet veel soeps in het SKW. Massale leegstand van de vitrines. Het lijkt wel alsof de dagploeg in vakantie gebleven is dit jaar. 's Nachts lopen er inderdaad veel meer potentiële klanten door de straat. Waaronder helaas ook heel wat onnozelaars. Ik was vroeger ook een overdag-liefhebber, maar gelokt door het veel grotere aanbod 's avonds, ben ik toch begonnen met elke week ook enkele avonden naar het SKW te komen, en ik moet zeggen, ik heb zo ondertussen al enkele meisjes uit de nachtploeg ontdekt die me vaak terug over de vloer krijgen. De zeveraars en onnozelaars op de straat neem ik er maar bij. Als je hen negeert, laten ze jou doorgaans ook gerust.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 Gabriella (Italie Nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2018, 19:54:31 »
Zoals altijd met die nachtshift meiden probeer ik te polsen of ze niet in de dagshift willen werken maar dat ziet ze niet zitten. Ze denkt dat ze meer kan verdienen tijdens de nacht.
.......
Ik wandel nog een rondje en als ik ze weer passeer staan er 6 onnozelaars belachelijk te doen voor haar raam. Dat heb je in de dag niet zo gemakkelijk meid....
Het is heel jammer Boer Svein, maar ze heeft ergens wel gelijk hoor. Aan lege straten (overdag) kunnen de meisjes niet veel verdienen. Het is tegenwoordig overdag niet veel soeps in het SKW. Massale leegstand van de vitrines. Het lijkt wel alsof de dagploeg in vakantie gebleven is dit jaar. 's Nachts lopen er inderdaad veel meer potentiële klanten door de straat. Waaronder helaas ook heel wat onnozelaars. Ik was vroeger ook een overdag-liefhebber, maar gelokt door het veel grotere aanbod 's avonds, ben ik toch begonnen met elke week ook enkele avonden naar het SKW te komen, en ik moet zeggen, ik heb zo ondertussen al enkele meisjes uit de nachtploeg ontdekt die me vaak terug over de vloer krijgen. De zeveraars en onnozelaars op de straat neem ik er maar bij. Als je hen negeert, laten ze jou doorgaans ook gerust.

Het was leuk om zoveel mooie en jonge dames te zien! Het motiveerd om meer snachts te gaan wandelen. Het is ook een mooier zicht met al die neonlichten. Enkel die medewandelaars hé. Heb er zelf nog nooit last gehad maar het is wel minder gezellig dan tijdens de dag.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1 Gabriella (Italie Nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2018, 00:52:28 »
Het was leuk om zoveel mooie en jonge dames te zien! Het motiveerd om meer snachts te gaan wandelen. Het is ook een mooier zicht met al die neonlichten. Enkel die medewandelaars hé. Heb er zelf nog nooit last gehad maar het is wel minder gezellig dan tijdens de dag.
Ik vond zelf altijd de dag aangenamer om door het SKW te wandelen omdat je dan laat ons zeggen 'deftiger volk' op straat ziet. Ik heb ook tijdens de dag wel enkele favoriete meisjes, die ik graag vaak terug bezoek.

Af en toe deed ik ook wel eens een laatavondwandeling, en ik had dan dikwijls de indruk dat er in de nachtploeg (toen) minder meisjes zaten die mij echt zwaar konden bekoren. Ook als ik ergens binnen ging, vond ik vaak dat de service net iets minder was dan overdag, bv de tijd dat je krijgt, leek me 's avonds meer afgemeten. En dan telkens wel ergens een of meer groepjes echt ambetante wandelaars die onnozel staan te doen aan de ramen enz.

Maar sinds de zomer is het overdag zo kalm geworden dat er eigenlijk een deel van de sfeer verloren is gegaan. Heel veel leegstaande vitrines is ook niet leuk he. En bovendien heb ik ondertussen in de nachtshift enkele grietjes ontdekt waar ik zodanig op geil, dat ik tegenwoordig gemiddeld 3 avonden per week wel eens (wat langer of slechts kort) door het SKW loop. Persoonlijk vind ik dat er voor de moment, behalve Gabriella, nog heel wat andere knappe meisjes zitten die ik nooit allemaal geneukt ga krijgen, want er komen er steeds nieuwe bij en anderen zie je dan weer een poos niet.

Het is en het blijft een boeiende hobby die wij beoefenen  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (Italie-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2019, 02:23:23 »
Vandaag had ik tijdens de avond/nacht meer tijd dan normaal, en ik had een uitgebreid SKW plan in mijn hoofd. Dat heb ik uitgevoerd, maar niet geheel volgens hoe dat het gepland was.

Ik wou eerst naar mijn tegenwoordige superfavoriet Ina, en die had me zodanig veel extra tijd gegeven, dat zowat alles uitgebreid aan bod kon komen met haar. Ze heeft me verwend, bereden, geknuffeld op een niet meer normale manier. Het gevolg was dat ik er buitenkwam met een 200% lege zak en een fluit waar met grote zekerheid de rest van de avond geen leven meer zou in terugkeren.

Toch wou ik nog verder genieten van mijn tijd, en ik besloot dus enkele (voor mij) nieuwe meisjes te bezoeken, liefst dus meisjes waar ik eens uitgebreid zou mogen beffen en van plasseks genieten. Neuken kon sowieso vanavond niet meer. Na een tussenstop bij Monica in de Verversrui, belandde ik voor het linkse raam van de SS29. Daar staat al heel lang eentje die ik geweldig knap vind, en achteraf beschouwd vind ik mezelf wel dom dat ik er nog nooit binnenstapte.

Vandaag dus wel. Ik begon er een praatje aan de deur mee. Ze was lief, vriendelijk attent. En ze zag geen enkel bezwaar om mij heel uitgebreid haar poes en haar kontje te laten likken, en om facesitting met plas te doen. Ik had op slag goesting voor haar. Met een slappe, met een lege zak, na de neuk met Ina, maar boordevol geile goesting voor deze meid.

Boer Svein schrijft in zijn eerdere recensie dat hij vond dat haar gezichtje hem aan iemand deed denken, en dat kan kloppen. Telkens wanneer ik er in het verleden passeerde, stond zij aan raam 29/1 en twee plaatsjes daarnaast, op de plek waar normaal overdag Maria staat, trof ik dan Heidi. En die Heidi lijkt op de deze. Wat groter, maar ook die grazieuse houding met een lieve glimlach. Ik heb vorig jaar in de herfst eens een geweldige bef/lik/plas sessie gehad met Heidi, maar het was wel bijzonder storend dat die zich niet met de vingers laat aanraken vanonder. Ik had nadien ook in een recensie van collega K.P. gelezen dat hij er binnen gegaan was om Heidi te neuken, maar dat hij er ook niet mocht aan komen om te vingeren en zo. Dat vind ik beneden alle peil, en ik ben ook niet meer terug gegaan naar die Heidi.

Was het nu de gelijkenis tussen deze Gabriella en die Heidi die me steeds liet voorbij haar raam stappen? Kan zijn. Maar het was onterecht, zo bleek vandaag. Gabriella stelde zich voor als een Albanese (dus geen Italiaanse zoals ik hier lees) en ze bleek niet alleen ontzettend mooi te zijn, maar ze was ook heel lief en vriendelijk. We liepen de trap op, twee hoog, en ik had nog niet eens mijn kleren uit of betaald, of zij stond daar al in haar blootje te pronken. Miljaar... wat een knappe priemende tieten met heerlijk tepels waar ik al meteen zachtjes begon aan te zuigen. Een kontje waar ik ondanks mijn lege zak en dode pik zo geil als boter van werd. Een een droomfiguurtje.

Ze vroeg wat ik liefst had, maar ik had haar al verteld over Ina en dientengevolge mijn voorlopig onvermogen om haar te neuken en ze lachte er vrolijk om. Je kan er maar van genoten hebben, zei ze. Ik stelde voor om nu bij haar dus te knuffelen en mekaar te strelen om te beginnen. Dat deed zij zo goed, zo subtiel met haar nagels over mijn rug en eigenlijk over mijn heel lichaam, dat ik er kippenvel van kreeg. Om gek te worden van verlangen, ook al wéét je dat je helemaal leeg geneukt bent. Ze teasede mij ongelooflijk. Ze kwam ook heel dicht met haar gelaat bij mij. Net geen tongzoentjes, maar wel erg itiem.

Ik mocht met mijn hand door haar bilspleet strelen, en ik mocht ook met een vinger in haar kontgaatje spelen. Ik had dat eerst gevraagd, en ze vond dat wel tof dat ik dat vroeg, maar ze zei gewoon dat ze dat best wel fijn vond. Nu ja, ik deed het zachtjes, en dan gaat zo een betaalde meis niet meteen zeggen dat ze dat niet plezant vindt he. Commerce blijft het, hoe lief ze ook is.

Toen begon het pas voor goed. Gabriella vroeg of ik liever 69 had, of facesitting voor het befgedeelte. Ik koos voor facesitting, met haar gezichtje naar me toe. Zo kon ik haar heerlijke tieten makkelijk strelen en haar geile heupen in mijn handen nemen. Zijzelf drukte subliem haar flamoes tegen mijn lippen. Ik likte en ik zoog (zachtjes) alsof mijn leven hiervan af hing. Ze was intussen kleddernat geworden in haar doosje, en ze kreunde wat alsof ze (gespeeld zal wel he) klaar ging komen. Nu ja, een heel natte poes krijgen is natuurlijk wel tof, en ik weet ook best dat er glijmiddel bestaat en zo, maar het smaakte hoe dan ook wel puur naar jongemeisjeskut, de smaak die ik zo graag proef. Een gezonde jonge meid, met een fantastische natte kut.

Ik heb me gek gebeft. En zij slaagde erin om heel subtiel mee te doen en net altijd op de juiste manier haar kutje en haar schaamlippen tegen mijn lippen aan te manoevreren. Zeer gevoelsvol. Ik heb niet zo heel vaak een jong meisje zo gericht actief weten zijn bij een befbeurt. Haar plasje kon ze perfect beheersen. Een heel klein beetje, teasen, dan nog een beetje, enz. Om uiteindelijk echt ongegeneerd door te plassen. Plassen op het bed ook, en niet op de harde koude vloer of in een stomme badkamer, zoals wel eens aangeboden wordt. Haar smaak was overigens over de gehele lijn erg lekker, en ook de hygiene was werkelijk top.

Gabriella was ook de hele tijd erg lief, en vriendschappelijk. Ze wou nog pijpen en met mijn fluit en ballen spelen, als de tijd al verstreken was, maar ik zei haar dat dit beter voor een volgende keer zou zijn, als ik met een volle zak en een stijve lat in staat zou zijn om haar op een deftige manier te neuken.

Besluit: ja, zeer groot herhalingsgevaar voor mij. De gelijkenis (familie?) met Heidi gaat enkel op voor haar uiterlijk, maar haar service is op een ander level. Naar mijn smaak een heel knap jong meisje, een lekker jonge kip zoals ik ze zo graag heb, en een enorm vriendelijk onthaal en samenzijn. De moeite dus, om bij middel van herhaaldates, te onderzoeken wat ik nog méér ga mogen doen met/bij haar.

*  Noot bet(d)weter: aangezien er verwarring heerst omtrent land van herkomst deze info verwijderd uit topictitel.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2019, 17:28:29 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2019, 04:03:50 »
Ik ben er vandaag nog eens opnieuw langs geweest. Always double check hehe. En? Welja, de stevige borstjes recht vooruit, het kontje, het leuke gezichtje, de lekkere poes... 50 euro heel goed besteed, volgens mijn maatstaven en voorkeur.  Ik werd er alweer op slag pokkegeil van. Ze zal me nog vaker terugzien.

Het land van herkomst is blijkbaar wat onzeker. Ik had het vorige keer twee keer gevraagd en telkens duidelijk antwoord gekregen, maar ja, het zou niet het eerste leugentje om bestwil zijn dat de meisjes ons wijsmaken he. Ik vind het verder ook niet belangrijk. Gabriella levert fijne service, en terwijl ik zo een engeltje mag neuken, interesseert het me maar heel weinig waar mijn virtuele schoonmoeder van dat moment zou wonen  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2019, 02:16:18 »
Vandaag alweer nog maar eens koekeloeretikkenhaan gaan spelen met Gebriella. Naast Ina is dit echt wel mijn nieuwe verslaving in het SKW geworden. Ik had ook de indruk dat ze vrij druk bezet was deze avond. Ik ben blijkbaar niet de enige van deze meid een stijve krijgt... :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2019, 00:32:17 »
Vanavond nog maar eens mogen ondervinden hoe clean en hygienisch Gabriella is. Veel extra time gekregen, en na een bijna eindeloze bef- en rimbeurt echt heel diep in haar gat gezeten. Ze heeft naar mijn gevoel een superleuk kontgaatje. Geen geurtjes, geen accidentjes, echt een prima meisje om grondig te rimmen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 4 april 2019, 01:11:05 »
In deze barre tijden, waarin steeds opnieuw zoveel jobs op de helling gezet worden, heb ik vandaag het heft in handen genomen om de wasmiddelensector te steunen: ik heb én een grote natte vlek én een spermavlek achtergelaten in het werkbed van Gabriella. Ze kon er gewoon om glimlachen. En ik heb weer maar eens van haar genoten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2019, 01:22:41 »
Gabriella Nachtploeg is weer in het land. De aangekondigde 'vakantie' heeft toch wel wat geduurd, want ik miste haar vlotjes enkele weken in haar vast raam. Vandaag ben ik er nog eens langs geweest.

Ze was duidelijk blij dat ik weer opgedoken was na haar verlof. Dat heeft natuurlijk niets te maken met die luttele 50 euro die ik sponsor, maar wél met mijn geweldige charmes  :lol_hitting:

Vermits Ina vandaag niet werkte, kon ik zonder gewetensproblemen met een volle zak bij Gabriella gaan spelen. Lief en leuk als zij is, verdient zij dat tenslotte ook wel eens. Ze was in form. Niet lief, maar superlief. Niet mooi, maar bloedmooi. Het teasen en opgeilen met haar nagels duurde naar mijn gevoel dubbel zo lang dan bij mijn tallrijke andere dates met haar. Uiteraard wéét zij na elfenveertig dates met mij, onderhand wel wat ik leuk vind. Facesitting en beffen waren weer bijzonder aangenaam. Ik heb ook driekwart van de date tussen haar billen gezeten, ook diep in haar gat. Het lijkt wel of ze mijn anale stimulatie en penetraties écht fijn vindt. Ze heeft een erg geile sluitspier die zalig om je vinger of je lul past en waarmee ze beheerst ritmisch kan knijpen. Net als haar flamoesje trouwens.

Misschien was zij wel echt blij om mij (haar vaste klant) terug te zien, of misschien wou ze mij toch minstens die boodschap meegeven, maar ik mocht vandaag duidelijk veel langer blijven dan normaal bij haar. En ook toen we ons na het koekeloeretikkenhaan spelletje gingen opfrissen, bleef ze op eigen initiatief knuffelen, terwijl de betaalde tijd toch al ruimschoots overschreden was. Zelfs weer met de kleren aan pakte zij me opnieuw in haar armen en ze begon uit zichzelf te zoenen. Geen tongzoenen, dat doet ze (nog?) niet, maar wel echt fijn en innig. Ik mocht beneden ook niet zomaar buiten zonder, alweer, een stuk of vier zoenen. Ik ging nog eens zachtjes met mijn hand over haar poes, en ik zei: ik zou al terug opnieuw willen beginnen. Ze glimlachte en gaf nog een extra zoen. Het meisje in de vitrine naast haar keek ons met een glimlach aan.

Een update dus, maar nog steeds die mooie fijne Gebriella die ik al zo vaak pakte.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 14 juni 2019, 11:06:57 »

 Zelfs weer met de kleren aan pakte zij me opnieuw in haar armen en ze begon uit zichzelf te zoenen. Geen tongzoenen, dat doet ze (nog?) niet, maar wel echt fijn en innig.

Ik snap het niet ... ze tongt niet maar zoent wel innig ...


Vanderbeffen, uitleggen, man, want hoe kan je nu innig zoenen zonder de tong te gebruiken .... heeft ze een speciale gave dan?
Zoent ze met haar poes? :lol :lol :lol :lol :lol 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 15 juni 2019, 01:43:59 »

 Zelfs weer met de kleren aan pakte zij me opnieuw in haar armen en ze begon uit zichzelf te zoenen. Geen tongzoenen, dat doet ze (nog?) niet, maar wel echt fijn en innig.

Ik snap het niet ... ze tongt niet maar zoent wel innig ...


Vanderbeffen, uitleggen, man, want hoe kan je nu innig zoenen zonder de tong te gebruiken .... heeft ze een speciale gave dan?
Zoent ze met haar poes? :lol :lol :lol :lol :lol

Om op het laatste eerst te antwoorden: ja, eigenlijk 'zoent' ze me bij wijze van spreken met haar poes, tijdens de facesitting  :cheer: Zij 'laat' zich niet likken, maar ze werkt actief mee met haar flamoesje.

Maar de geciteerde zin is anders bedoeld. Zij zoent innig, in die zin dat het omarmd gebeurd, met veel lichaamscontact dus, maar niet op de mond. ik zou het geen 'speciale gave' noemen, maar andere niet-tongende meisjes 'laten meestal toe' dat je zelf wat probeert te kussen, zolang je maar van hun mond af blijft, en Gabriella neemt mij zelf vast en zoent op mijn wang, in mijn nek, enz. Uiteraard zal haar initiatief om te zoenen wel te maken hebben met klantenbinding naar een regelmatige klant toe, maar het komt in elke geval inniger over dan wanneer je zelf het initiatief moet nemen.

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 2 september 2019, 22:51:49 »
witte huid, lange blonde haren, volle billen, ze vertelde mij uit Albanie te komen, zeer vriendelijke en schone meid. Was verder standaard sex, op zich fijn, maar miste wat geilheid en iniatief. Wel lief en leuk meisje, ze lijkt binnen (dat zie je buiten niet) beetje op die blonde drakengodin uit de tv serie Games of Thrones

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 3 september 2019, 02:53:28 »
Was verder standaard sex, op zich fijn, maar miste wat geilheid en iniatief.
Daar heb ik bij deze meid nog nooit last van gehad, en ik heb er in de voorbije maanden meer op gezeten als op mijne fiets.

Ik ga niet beweren dat zij 'de beste van de beteren' is, want zoiets bestaat ook deels uit smaak en smaken verschillen. Maar voor 50 euro kan je bij haar een heel geil avontuurtje beleven. En ze is echt wel mooi vind ik, zeker als ze in haar bloot gat staat, dan hou ik hem niet slap hoor. Als je de seks met haar 'standaardseks' noemt, dan zou ik wel eens willen weten welk heet geil wijf de Louis thuis in zijn bed heeft liggen?  Of is het thuis de rechterhand, die 'wat initiatief' neemt  ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 1 oktober 2019, 13:29:42 »
Na haar zomervakantie is Gabriella sinds het weekend terug op post. Nog altijd even vriendelijk. Gisteren nog eens langs geweest.