Auteur Topic: Lisa (Russische)  (gelezen 13117 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Lisa (Russische)
« Gepost op: 4 november 2018, 11:50:34 »
Lisa (Russische)
Leeftijd   :   30-35 jaar                     Taal   :   Engels (matig)
Haarkleur   :   Zwart            Haarlengte   :   Halflang
Lengte   :   1.65 m - 1.70 m   Postuur   :   Slank
Tatoeage   :   ja                 Lichaamsdeel   :   arm
Piercing   :   Nee                   
Cup-maat   :   B   
Kleur ogen   :   Bruin         Herhalingsgevaar   :   verslavend  ;)   
Prijs           :   100 euro   Tijdsduur                   :   60 minuten
Service   :   NMC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen body toe body massage
Extra info   :   topper die weet hoe het werk een uiterst ontspande dame die niet vervelend jaagt en als je haar goed verwent krijg je er zeer zeker de beste service 

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Lisa (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2018, 18:05:59 »
eerlijk gezegd moet ik deze dame voor me zelf houden   ;)

maar hoppa laat ik is gek doen  ;D

zaterdag 3 11 me 2 bezoek aan samya in mijn leven en zeer zeker niet me laatste bezoek . samya is eingelijk een sauna club voor de ervaren lotgenoot . een onervaren lotgenoot gaat er gehaaid op zijn bek . ervaring komt met de jaren  .

ik was er zo rond de klok van 19 uur en 15 minuten later trof ik lisa aan in de bar lisa sprong er voor mijn uit al kon ik me ogen geen rust geven op al het andere moois

even een kord gesprekje met lisa en aangegeven dat ik net binnen was en graag de appel uit de boom kijk .

ik had immers nog wat anders te doen in het hol van de leeuw en wouw dat correct afgehandeld hebben . om zonder enige stres naar de kamer te gaan en  dat is gelukt

ik vertrok dan ook pas na 22 uur naar de kamer met lisa ik was daarvoor in gesprek met ach wat doet het er toe

lisa is een dame die weet van wanten en je graag een uur kleemt dat is mijn systeem niet ik weet nooit van te voren hoe lang ik met een dvp op de kamer blijf .

de kamer met lisa werd echter een uur en wat doe je in een uur ik heb het maar over me heen laten komen . een heerlijke body toe body massage was de start . van zoenen tongzoenen is deze dvp ook niet vies ook lisa genoot van een lekere massage .die overging in een Leker potje beffen . de pijp kunsten van lisa zijn formidable (uitstekend) ook laat lisa zich Leker nemen  :amazone welke standjes de revu   voorbij gegaan zijn weet ik niet meer exact . maar ik ben gekomen dat lisa plat op de buik lag

lisa is een dvp die ik de volgende keer zeer zeken niet zal overslaan een topper