Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)  (gelezen 46365 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Gepost op: 7 november 2018, 01:59:08 »
Gisteren heb ik hier beschreven hoe ik twee natte superbefdates had, maar in het voorbijwandelen van Annebel naar Heidi had ik er in het begin van de Schippersstraat nog eentje zien zitten waar ik voorheen ook al vaker een kriebel voor voelde opkomen en waar ik gisteren heel ff een praatje mee deed, en mijn goesting voor haar steeg als een raket de hoogte in. Dat zou er dus eentje voor vandaag worden.

Ze zat er gelukkig weer, eigenlijk redelijk 'zedig' gekleed in het zwart. Een beetje vollere rondingen, zonder over volslank of dik te kunnen praten. En een vriendelijk gezichtje. Ik moest niet lang twijfelen, ik was in feite voor haar langsgekomen, en toen ik haar terug zag zitten, werd ik meteen weer lekker geil van haar, en dus stapte ik direct naar binnen als ze de deur open deed. Nog effe gepraat over wat ik fijn vind, maar dat wist ze grotendeels nog wel van het korte pre-salesgesprekje van gisteren.

De SS12 is een hoerententje waar je al je energie in de meisjes kan stoppen, want je moet niet eens de trap op: er is een lift. Aan de deur werd ik spontaan met drie kussen op de wang begroet en in de lift werd er al wat geknuffeld. Deze meid voelde verdomd lekker aan, als ik haar zo tegen me aan in mijn armen nam. Anna noemt ze zich en nee, ze kwam eens niet uit Roemenie, maar ze was 'Albanese'. Of dat veel uitmaakt denk ik niet, want het is niet mijn bedoeling om met haar naar ginder uit te wijken. Ze vroeg er echter wel naar: ben je ooit al in Albania geweest? Ze moest ook niet alleen weten hoe ik heet, maar ook van waar ik was en hoe ik in Antwerpen beland was. Ook mijn werk interesseerde haar wel. Ze vroeg ook mijn leeftijd, en zelf moest ik raden hoe oud zij was. Ik zei charmant '24' en met een glimlach zei ze: no 31! Ik had een moment de indruk dat ze een cursus 'klantenonthaal' gevolgd had en dat ze het hoofdstuk over 'klanten niet als een nummer behandelen' vrij goed uit het hoofd geleerd had  ;)

Uiteraard is dat dus allemaal 'slechts' haar manier van klantenonthaal, dat snap ik ook wel, maar het is anderzijds wel veel aangenamer als een meisje de date inleidt met een vlot gesprek, en als je tenminste toch een klein beetje over mekaar verneemt.

Boven op de kamer aangekomen, tastte zij eerst nog eens af wat ik precies met haar allemaal wou doen, en hoe ik dat liefst wou doen enz. Ik kreeg toch wel echt spontaan de indruk dat ze goeie service wou leveren. Eens uit de kleren, bleek ze fraaie vrouwelijke vormen te hebben. We belandden al snel op het bed, en ze positioneerde zich zodanig dat haar knappe borsten netjes voor mijn mond terecht kwamen. Ik schat iets van B - C, niet de jongemeisjesmodelletjes waar ik gisteren bij Heidi mocht mee spelen, maar toch een stevig stel prammen met leuke tepeltjes, die qua vorm eigenlijk uitnodigden om te gaan zuigen. Anna leek dat ook wel graag te hebben want ze duwde haar tepels regelmatig zelf zachtjes tegen mijn lippen. De grote plafondspiegel toonde mij voortdurend hoeveel Anna mooier was dan ik  ;D

Tijdens mijn tietengenot was ik al met mijn handen op wandel gegaan over haar buik, langs haar poesje en over haar billen. Ik voelde mijn goesting stijgen. Mijn trein was vertrokken en ik besefte toen al dat niemand hem nog zou kunnen tegenhouden.  8)

Ik ging voorzichtig met mijn hand door haar bilspleet, en mijn middenvinger ontmoette haar anusje. Er kwam een klein kreetje uit Anna haar mond, en toen ik heel voorzichtig een minuscuul klein stukje naar binnen ging, gaf ze mij met wat geluidjes te kennen dat dit haar opwond. Opwinden? Faken waarschijnlijk, maar veel maakt dat niet uit: het signaal dat ik kreeg betekende in ieder geval dat ik erin mocht. Anna haar kontje is best lekker strak. Even dacht ik er over na om te vragen of ik haar ook anaal mocht neuken, maar het verlangen naar al de rest haalde de bovenhand, en in 20 minuten tijd kan je niet alles uitproberen. Ik zat ondertussen wel met mijn ganse vinger in haar gat. Ik voelde haar sluitspier en ik stimuleerde haar anaal met enkele heel zachte bewegingen.

Ondertussen was zij mij beginnen strelen en ze was ook met mijn tepels beginnen spelen. Ik werd er nog geiler van dan ik al was. ik haalde mijn vinger uit haar gat en ik streelde opnieuw haar zachte billen. Geil als een beer schoof ik opnieuw met een vinger helemaal diep in haar gat. Zij glimlachtte, en fluisterde mij toe dat ik haar pussy niet mocht vergeten te vingeren. Jawatte, eentje die er zelf naar vraagt! Ik trok weer mijn vinger uit haar, en ik was ondertussen met mijn andere hand haar flamoes aan het verkennen. Die stond al een beetje nat ondertussen. Toen ik haar zachtjes vingerde kon ik toch niet nalaten om nog maar eens in die heerlijk kont van haar te gaan, en met een deugenietengezichtje fluisterde de zij: ik denk dat je beter mijn asshole zou likken dan mijn pussy he, je vind het blijbaar lekker? Ik zei uiteraard 'ja', en dat was niet gelogen ook niet. Ik geilde me kapot van haar billen, haar bilspleet en dat strakke anusje. Ik beloofde haar dat ik alles zou likken: haar doosje én haar holletje. Dat mocht, glimlachte ze.

Ze vroeg toen of ik klaar was voor de gevraagde facesitting met alles wat daar voor mij bijhoort. Ik lag op mijn rug op bed. Ze kwam wijdbeens over mij zitten, met haar voorkant naar mij gericht. Ze vroeg om lekker te beffen. En ik befte haar, beffen, beffen, beffen...Zalig gevoel!  Een lekker kutje trouwens, mooi gevormd, heerlijke lipjes en een toffe smaak. Uiteraard liet ik mijn tong ook regelmatig aan haar anusje likken. Toen gaf ze te kennen dat ze ging plassen. Fijn gedoseerd gaf ze eerst een fijn straaltje op mijn mond. Dat voelde en smaakte best heel fijn. Ze vroeg ook of het me beviel, en of ik nog wou doorgaan, want ze kon nog meer plassen als ik wou.

Uiteraard wou ik doorgaan. 1 bescheiden straaltje is een goed begin, maar geen goed einde. Tot nu toe was de plassessie op het bed, met een dikke handdoek er onder gelegd. Maar voor de volle lading had ze liever dat we het naast het bed zouden doen. Ze dwong mij niet echt, maar ze suggereerde het zo fijntjes dat ik uiteraard zei dat dit voor mij geen bezwaar was, en zo kreeg ik dan die volle lading als we even later op de grond lagen. Ik had haar gevraagd om voor de afwisseling tijdens dat tweede deel eens niet op mijn mond te komen zitten maar op mijn pik. Ze zette zich dus ongegeneerd met wijd geopende benen met haar natte gleuf op mijn pik, en na enkele seconden lichtte ze haar flamoes enkele cm op, en begon ze voluit op mijn fluit en op mijn zak te plassen. Een heel geil gevoel. Prima ervaring.

Na een korte opkuis belandden we terug op het bed voor de finale van ons spel. Een leuke apotheose.

Vergeleken met wat ik gisteren meemaakte eerst bij Annebel en direct nadien bij Heidi, was haar facesitting/bef/rim/plas gedeelte niet op datzelfde niveau, maar mocht ik nu toevallig niet die twee meisjes gebeft hebben, zou ik Anna haar manier van zich voor orale seks ter beschikking te stellen, als 'zeer goed' bestempeld hebben. Vergeleken met Heidi was Anna haar 'normale' seksservice echter stukken beter.

Bij het naar beneden gaan begon ze nog zelf een gesprek over seks met klanten, en hoe ze haar best gedaan had (zo hoopte zij) want ze kende mij nog niet. Bij een eerste ontmoeting met een nieuwe klant, is het altijd wat terughoudender, zei ze. Je weet immers nog niet wat hij precies wil. Eigenlijk gaf ze me daar de pap in de mond, in de zin van 'als je terugkomt, krijg je nog meer'. Die indruk had ik trouwens zelf ook. Ik ga dat dus in de nabije toekomst ook eens uitproberen. Ik ga zeker nog terug naar Anna, en ik wil wel eens ontdekken tot wat deze meid nog met mij gaat doen als ik er enkele keren geweest ben en als ze me dus als een vaste klant gaat beschouwen.
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2020, 00:11:13 door Elwood »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna, Albanese, avond/nachtshift
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2018, 01:26:35 »
Vandaag, op mijn weg naar Annebel (al twee keer opgezeten deze week en het is nog maar woensdag...) passeerde ik het raam van Anna. Vriendelijke herkenning, praatje gemaakt en gezegd dat ik volgende week al terug eens binnenkom bij haar. Vandaag zat ze in SS12 helemaal rechts, gisteren helemaal links.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna, Albanese, avond/nachtshift
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2018, 10:14:41 »
Vandaag zat ze in SS12 helemaal rechts, gisteren helemaal links.
Haar echte stek is blijkbaar toch de stoel helemaal links. Daar zat ze gisterenavond, en helemaal rechts zat eentje die vlot Nederlands praat. Ik heb ook met haar een praatje gemaakt, en zij vertelde dat ze meer dominant is en voor bepaalde zaken ook extra aanrekent. Wel supervriendelijk en lief, maar op gebied van seks geen echte klik met mij, dus in de SS nummer 12 hoeft Anna niet te vrezen dat ik haar buurvrouw af en toe zal pakken  ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna, Albanese, avond/nachtshift
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2018, 18:55:52 »
Vandaag zat ze in SS12 helemaal rechts, gisteren helemaal links.
Haar echte stek is blijkbaar toch de stoel helemaal links. Daar zat ze gisterenavond, en helemaal rechts zat eentje die vlot Nederlands praat. Ik heb ook met haar een praatje gemaakt, en zij vertelde dat ze meer dominant is en voor bepaalde zaken ook extra aanrekent. Wel supervriendelijk en lief, maar op gebied van seks geen echte klik met mij, dus in de SS nummer 12 hoeft Anna niet te vrezen dat ik haar buurvrouw af en toe zal pakken  ;D ;D
Eentje die vlot Nederlands praat? Ons Manar .... je weet niet wat je mist, bij de allerbeste dames ooit in het skw  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna, Albanese, avond/nachtshift
« Reactie #4 Gepost op: 14 november 2018, 00:16:56 »
Eentje die vlot Nederlands praat? Ons Manar .... je weet niet wat je mist, bij de allerbeste dames ooit in het skw  :lol
Wel, dat kan ik best geloven. Het is een hele vriendelijke.

En eentje die helemaal niet probeerde om mij bij haar binnen te krijgen, want gisteren moest ik even wachten omdat Anna bezet was, maar die Manar zei me van gewoon even te wachten, en ze vertelde wat over haar. Ze zei zelf dat het bij mij waarschijnlijk veel beter klikt met Anna dan met haarzelf.

Ook vandaag ben ik terug bij Anna gaan spelen, en toen we beneden kwamen, zat Manar er en zij herkende me direct, en we hadden onder ons drie nog een leuk gesprek. Dat maakt het nu net zo fijn, vind ik, dat je gewoon los met die meisjes kan omgaan.
« Laatst bewerkt op: 14 november 2018, 00:22:05 door Vanderbeffen »

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 30 juni 2020, 14:36:32 »
Ik heb Anna reeds meerdere malen bezocht. Steeds een prima service. Geen klokkenrijdster. Neemt haar tijd. Pijpen, diverse standjes, zoenen over gans je lichaam. Volgens mij is zij geen Albanese, maar Bulgaarse (of Hongaarse?). Het verbaast mij dat er weinig over geschreven wordt. Ik hoop haar in de komende weken nog eens te kunnen bezoeken. Groetjes, Lookydeleeuw

Offline felrops

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 30 juni 2020, 20:55:30 »
Anna is Bulgaarse. Wie een relaxte service zoekt is bij Anna helemaal aan het juiste adres. Topmeid met zeer goede service. En zeker geen klokkijkster. Anna wil altijd dat je voor je euroos goed wordt bediend. Wie zoekt naar stomende seks, kan misschien een andere keuze maken. Maar voor een relaxte GFE, is Anna een van de betere keuzes in het SKW.

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 30 juni 2020, 22:30:19 »
Kan administrator dit misschien best aanpassen in de gegevens (Bulgaarse) ipv (Albanese)?

Aangepast!

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 26 juli 2020, 03:06:45 »
Voor de medewandelaars en liefhebbers van Anna ze is er momenteel niet.

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 26 juli 2020, 23:24:39 »
Met verlof? Zo ja, tot wanneer?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 27 juli 2020, 00:07:12 »
Dat is momenteel een moeilijke vraag hoor.

Ik kan helaas niet rechtstreeks op jouw vraag antwoorden, uiteraard, maar de ervaring leert dat het meestal in normale tijden al moeilijk te voorspellen valt hoe lang een meisje 'verlof' neemt. De eerste reden is dat zij het gewoonlijk zelf niet vooraf weten. De tweede reden is dat ze nogal vaak hun plannen wijzigen,

Momenteel is de buisiness erg plat, en gaan er wel meer meisjes zijn die verlof nemen. Zo gauw het gerucht de ronde doet dat het weer beter gaat, komen ze meestal terug. De meisjes netwerken namelijk wel eens met elkaar. Ook zal de hele coronagekte de voorspelbaarheid van de vakanties niet ten goede komen. We praten dan over quarantaine of geen quarantaine, over beschikbaarheid van bv vluchten enz.

Niemand van ons weet op dit moment bv zelf met zekerheid of hij/zij binnen een paar weken een vakantie in het buitenland kan doorbrengen op de geplande manier.

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 27 juli 2020, 03:29:05 »
Met verlof? Zo ja, tot wanneer?
.  Is vrijdag naar huis vertrokken. Ik weet wanneer Anna terug komt ja. Ze heeft haar retour ticket alvast maar het zal afhangen wat het word met het Corona virus. Een ticket is snel om geboekt natuurlijk. Van zodra Anna in het land is laat ik het weten. Ze blijft niet lang weg maar door het slechte werk twijfelt ze.

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 13 augustus 2020, 23:30:47 »

Is Anna al terug?

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 14 augustus 2020, 01:04:09 »
Met verlof? Zo ja, tot wanneer?
.  Is vrijdag naar huis vertrokken. Ik weet wanneer Anna terug komt ja. Ze heeft haar retour ticket alvast maar het zal afhangen wat het word met het Corona virus. Een ticket is snel om geboekt natuurlijk. Van zodra Anna in het land is laat ik het weten. Ze blijft niet lang weg maar door het slechte werk twijfelt ze.
beste Lookydeleeuw, Anna is nog niet terug.

Is Anna al terug?

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 16 augustus 2020, 10:39:53 »

Als ze terugkomt vermoed ik dat ze COVID test zal moeten doen en 14 dagen in quarantaine gaan, gezien ze van Bulgarije komt ... 🙁