Auteur Topic: Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)  (gelezen 29832 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Gepost op: 13 november 2018, 01:49:52 »
De Vingerlingstraat 15, dat is dat stukje Vingerlingstraat tussen de Verversrui en de Leguit, waar bijna steeds minder wandelverkeer is dan in de rest van het SKW. Ook ik ben meestal 'te lui' om dat straatje volledig in en uit te wandelen, omdat daar nogal vaak niet zo veel te zien is. Nog voor de zomer had ik er eens een knappe zien zitten, maar ik was toch eerst nog een toertje gaan wandelen, en weg was zij. Bezet. Verschillende andere dagen nadien dan toch nog eens terug daar gaan piepen, maar nooit terug te vinden wie het was.

Vandaag was ik gewoon toch ook nog maar eens in die uithoek gaan kijken of er iets naar mijn zin zat, en hooow Vanderbeffen hoooow, op de 15/1 zat een knappe griet, hoogstwaarschijnlijk dezelfde als degene die ik er toen gezien had. Ik deed er een praatje mee aan de deur, en dat viel gehoorlijk goed mee: heel vriendelijk, vlot in de omgang en ze was bereid om vanalles te doen wat ik zoal plezant vind. Dus de beslissing was direct genomen: niet voortwandelen, maar binnenwandelen.

De entrée viel tegen, want we moesten een redelijk steile trap op, zoals in zoveel kotjes, en dan geniet ik altijd al van het het panoramische zicht op het kontje waar ik zo dadelijk mag mee spelen als het meisje me voorgaat op de trap. Maar de deze, potverdorie, was hoffelijk naar de klant toe, en liet me voor gaan.  :o

Maar geen nood, boven op de kamer 50 eurootjes geschonken aan een goed werk (meisjes helpen) en de pret kon van start gaan. Mijn sekspopje van vanavond heette Claudia, zei ze. En ze kwam uit Hongarije. Claudia is heel lief en vriendelijk en ik voelde al direct dat dit ging klikken met mij. Naar eigen zeggen is zij 26 jaar jong.

We lagen even later al meteen in onze pure tegen elkaar aan op het bed. Terwijl ik haar fantastisch mooie en zachte tieten streelde en voorzichtig aan haar perfecte tepels zoog, begon ze mij al wat te teasen. Met haar volle hand strelen, met haar nagels over mijn rug, net zacht genoeg maar ook net intens genoeg om er poepeloeregeil van te worden, met mijn klokkenspel spelen, ... 

Ondertussen waren we in gesprek, over wat ik deed, en hoe ik niet alleen als klant in deze buisiness zit, maar wat ik dan verder daar ook nog deed. Dat boeide haar duidelijk, en ze begon vlot te vertellen over zichzelf, dat zij telkens per maand maar 5 dagen tot maximum een week in Antwerpen zit (daarom dat ik haar voorheen dus nooit meer gespot had vermoedelijk), en dat zij deze week hier is tot vrijdag, en dan gaat ze naar Hongarije en de volgende keer dat ze een weekje komt, zal pas 7 december zijn. Ik dacht, dat ga ik onthouden, de dag na Sinterklaas staat Vanderbeffen hier gegarandeerd terug en toen ik naar haar verrukkelijke tetten keek, kon ik de gedachte niet onderdrukken dat ik nog nooit van Sinterklaas zo een mooi stukje speelgoed heb gekregen.

Claudia is geen super magere, maar ook geen dikke. Maar ze heeft 2 echt mooie joekels, ik denk zeker een C, die in elk geval niet helemaal ineens in mijn handen pasten. Ik moet zeggen: ik heb al veel tieten gezien en gestreeld, maar de deze waren toch wel érg mooi, en ook onnoemelijk lekker zacht, echter zonder dat ze ook maar enige neiging vertoonden om te gaan hangen zoals dat zo vaak met zachte C-tieten het geval is.  Verrukkelijk dus. Ik stond al zo geil als wat.

En dat zou er alleen maar erger op worden, want Claudia rolde een condoompje over mijn snikkel, en ze begon me te pijpen. Een heerlijk gevoel toverde mijn pietje om in een gespannen spuit die zich nog maar nauwelijks kon in houden. Ik moest me serieus inhouden, want ik had zo een goesting om gewoon 'foert' te denken en mijn zak leeg te schieten. Haast niet te doen. Maar we hadden vanalles afgesproken, en dat wou ik niet missen. Dus ik hield me in.

Toen vroeg Claudia of ik even mijn mond wilde spoelen want ze wou, zoals afgesproken, dat ik haar uitgebreid ging beffen. Rap effe spoelen, en weer het bed in, waar Claudia al op haar rug lag met wijdgespreide benen. De geile poes die ik al wat gevingerd had terwijl Claudia mij pijpte, stond al wat nat en het was echt een waar genot om tussen haar benen te mogen duiken. Ze hield mijn hoofd vast met haar dijbenen en drukte haar spleetje vol tegen mijn lippen, en mijn tong deed haar werk.  Ik befte haar, zoals ik dat ook met vriendinnen doe. Niet snel eens proeven, maar gewoon ervoor gaan. Ik weet niet of het allemaal fake was, maar Claudia maakte geluidjes die ik gerust bij die fake wil klasseren, maar anderzijds werd ze toch behoorlijk nat. Ze smaakte ook heerlijk. Heel netjes, zuiver, en toch dat lekkere kuttige smaakje dat ik zo graag ontdek bij jonge meisjes.

Na een hele tijd gekronkeld te hebben bij deze befbeurt, pakte zij me vast, trok me tegen haar geile borsten, en ze vroeg me wat hees om haar uitgebreid te vingeren en te neuken. Tijdens het vingeren  drukte zij haar tieten regelmatig tegen mij, ze deed ook af en toe wat mee met vingeren, en ik mocht met een vinger van mijn andere hand diep in haar gat zitten. Ik had wel eerst gevraagd of ik met een vinger in haar anusje mocht (kwestie van respect ook he, eerst vragen) en ze antwoordde 'I love that'. Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Haar kringspiertje van haar gat kneep ritmisch in mijn vinger. Geil, net als bij een gewone vriendin. Ik weet het, het is en blijft een paydate, maar laten we het dan een GFE noemen.

Ik had nog steeds dat condoom over mijn fluit, en Claudia begon me sensueel met haar tiet die langs mijn kant lag, aan te raken en zachtjes trok ze mij over haar heen, zodat mijn pik vlak bij de ingang van haar de doosje terecht kwam. De rest laat ik aan de verbeelding van de lezer over, maar het was g.dv.rd.mm. lekkkkkkker.  Wat een heerlijke hete en lieve meid is me dat zeg...

En ik dacht, ok, game over, het afgesproken plasje zal er niet meer van komen, maar nee hoor, zij was onze afspraak aan de deur niet vergeten. Now you have to lick my pussy again and I try to do pipi. How maar. Ze zei er nog bij dat de tijd al lang om was, maar dat ze altijd eerlijk is tegenover elke klant, en wat beloofd is, doet ze ook. Zo behoudt je de goeie klanten, zei ze. Kon ze gedachtenlezen?? Ik was net aan het denken: de deze die ga ik elke keer komen pakken als die in Antwerpen is.

En voor ik het wist kwam ze op mij liggen en ze schoof omhoog en drukte haar heerlijke poes tegen mijn lippen. Ik befte opnieuw, ik rimde haar gat, ik befte nogmaals en het beloofde plasje werd er uit geperst, maar het was echt heel miniem. Een beetje misnoegd over zichzelf, verontschuldigde zij zich dat er niet méér wou uitkomen, maar ik stelde haar gerust. Plasseks met een meisje waar je voor het eerst mee date, is voor zo een meisje vaak niet gemakkelijk. Meestal loopt dat veel vlotter als zo een meid je na enkele dates al wat kent.

We verfristen ons, we kleedden ons weer aan, en we hadden als afsluiter nog een zinvol gesprek. Echt, deze meid ziet me nog terug. Ik ben weer een goeie ervaring rijker. Ik zei haar nog dat ik het jammer vond dat ze telkens maar 5 dagen per maand hier is, en ze glimlachte: dan kijk je maar naar mij uit, en ik verwen je dan extra.

Tevreden? Wat dacht je... Ik voel nu al dat het moeilijk zal zijn om me in te houden om niet meteen morgen terug te gaan bij haar. En eigenlijk ja, waarom zou ik me moeten inhouden... :happy
« Laatst bewerkt op: 13 november 2018, 17:09:04 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2018, 00:28:25 »
En wat ik in mijn recensie van gisteren al voorspeld had, is uitgekomen... Ik ben er vandaag al terug geweest. Duidelijk een nieuw favorietje voor mij, dat ik jammer genoeg maar 1 week per maand zal kunnen bezoeken omdat ze nooit langer in Antwerpen zit. Vandaag veel extra tijd gekregen, intiemere zoenen, en na de uitgebreide en lekkere seks nog een fijn gesprek beneden. Er was niet zo heel veel passage in dat deel van het SKW, en Claudia maakte er dan ook geen punt van dat ik al fel over de betaalde tijd zat. 

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2020, 17:25:51 »
Claudia is terug in't land!
Heb ze gisteren bezocht, ze zei dat ze net gearriveerd was en blijft 2 weken.
Lekker figuur.
Kreeg een goeie pijpbeurt en terwijl mocht ik overal aan en inzitten.
Nadien 2 standjes waarna zij het afwerkte met de hand en mond  ;D
Is een vriendelijke , toffe madam, ga haar zeker nog eens bezoeken.

Offline duvelke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2020, 20:42:39 »
Dag of nachtshift (of beide zoals velen tegenwoordig)?

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2020, 21:20:48 »
Dag of nachtshift (of beide zoals velen tegenwoordig)?
Beide dus idd.
Ze begint omstreeks 11u tot ?? (ze het beu is  ;D)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 1 september 2020, 22:12:05 »
Ze begint omstreeks 11u tot ?? (ze het beu is  ;D)
Het beu worden, gebeurt meestal als er geen klanten opdagen. Vanavond bv, was het een geweldig platte avond. De meisjes wijten het aan het feit dat de scholen heropenen, maar of daar een verband mee is...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2020, 18:01:52 »
Enorme tegenvaller. Het pijpen duurde maar heel kort en toen ik haar begon te neuken klaagde ze dat ik te zwaar geschapen was. En de hygiëne liet ook an te wensen over.

Dat het tegenvalt  kan zijn, niet ieder dekseltje past op ieder potje
Dat jij te zwaar geschapen bent, de meid heeft gevoel voor humor  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 3 september 2020, 20:00:19 »
Dat het tegenvalt  kan zijn, niet ieder dekseltje past op ieder potje
Op ieder potje past een dekseltje, en anders is er nog altijd afdekfolie. Soms kan het idd erg tegenvallen, maar soms is er met enige flexibiliteit nog wel iets te maken van zo een date.

Ik ben zelf enkele keren bij dit meisje binnen geweest, en toen was alles pico bello. Dat is natuurlijk ondertussen al enige tijd geleden, en dingen kunnen veranderen. Qua hygiene was bij mijn bezoekjes ook alles netjes in orde, maar zoals we allemaal wel weten, meisjes hebben elke maand wel eens een probleempje, en niet werken houdt ik dat er geen inkomen is.

Dat jij te zwaar geschapen bent, de meid heeft gevoel voor humor  ;D ;)
Met of zonder gevoel voor humor, zwaar geschapen mannen zijn voor sommige meisjes inderdaad wel eens pijnlijk. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het bezoek een tegenvaller kan zijn voor de klant. Eigenlijk zou ik eens moeten gaan uitproberen of zij nu anders is, dan in de periode dat ik haar bezocht.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2020, 14:03:50 »
Enorme tegenvaller. Het pijpen duurde maar heel kort en toen ik haar begon te neuken klaagde ze dat ik te zwaar geschapen was. En de hygiëne liet ook an te wensen over.
Ik hoorde gisteren net hetzelfde van haar, maar dan ietsjes aners.
Enorme tegenvaller ... is ze het mee eens
Zwaar geschapen ... ze barstte uit in een schaterlach
Uw hygiëne liet volgens haar te wensen over
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 4 september 2020, 14:16:33 »
Alles en iedereen kan veranderen natuurlijk, en ik wil mij ook niet uitspreken over ervaringen van iemand anders met een bepaald meisjes, maar mij verwonderde de negatieve reactie toch. Zoals je bij het begin van dit item kan lezen, ben ik er zelf ook een aantal keren bij geweest, en ik vond Claudia voortreffelijk. Ik ben er enkel mee gestopt om bij haar te gaan, omwille van mijn toen al steeds closer wordende band met Ina.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 4 september 2020, 15:06:13 »
Enorme tegenvaller. Het pijpen duurde maar heel kort en toen ik haar begon te neuken klaagde ze dat ik te zwaar geschapen was. En de hygiëne liet ook an te wensen over.
Ik hoorde gisteren net hetzelfde van haar, maar dan ietsjes aners.
Enorme tegenvaller ... is ze het mee eens
Zwaar geschapen ... ze barstte uit in een schaterlach
Uw hygiëne liet volgens haar te wensen over


Misschien heeft Osiris I "zijn fietsje niet gekregen" bij Claudia en wil hij de betrokken dame nu "straffen" door een negatieve commentaar over haar te schrijven.  ::)

De post kan alleszins tellen voor een eerste bericht van een nieuw lid  :o

Ik herinner me dat een zekere "Osiris" een tijdje geleden op een bevriend forum steeds maar weer dezelfde dame op SS 47 door het slijk probeerde te halen omdat hij daar ook "zijn fietsje niet gekregen had". Of was die dame toen zó hevig dat Osiris er van zijn fietsje gevallen is? Dat herinner ik me niet precies meer.  :-P  Met zijn "grote geschapenheid" had het toen alleszins niets te maken want de betrokken dame krijgt wel andere kanonnen te verwerken  (dat vertelde ze me in alle vertrouwen)  ;)  Zouden "Osiris" en Osiris I" misschien dezelfde persoon zijn?

Noot aan SM: hopelijk neem je geen aanstoot aan het plagiaat dat ik hiermee pleeg, ik vind het namelijk een geweldige uitdrukking.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 4 september 2020, 15:43:49 »

Noot aan SM: hopelijk neem je geen aanstoot aan het plagiaat dat ik hiermee pleeg, ik vind het namelijk een geweldige uitdrukking.
Ik weet begot niet meer of die zijn fietsje niet heeft gekregen voor zijn eerste of plechtige communie  ;D
Van Aert heeft wel degelijk zijn fietsje gekregen, en dat voor een veldrijder   :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 4 september 2020, 18:59:50 »
Mannekes toch, ik heb op die Claudia verschillende keren gezeten, ik heb ermee gereden, en ik had toen echt geen enkele behoefte aan een fietske. Integendeel, Claudia reed veel fijner dan gelijk welke fiets. Goeie koplampen, een achterlicht waar je mag aan prutsen en onder aan haar buikje een heerlijk zittend zadel.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 4 september 2020, 19:02:05 »

Van Aert heeft wel degelijk zijn fietsje gekregen, en dat voor een veldrijder   :lol
Is dat dan geen typfout, moet dat niet Van AerS zijn die in het veld rijdt? Ik volg de koers niet zo hoor. ik zit liever op de meisjes dan op de fiets.


 :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/1, Claudia (Hongarije-avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 5 september 2020, 12:02:34 »
Geen idee wie die andere Osiris op een bevriend forum is. Ik ben het alvast niet. En de reactie van een forumlid in het belachelijke trekken is makkelijk. Ik wilde ook nog enkele positieve ervaringen delen, maar heb dan maar besloten om daarvan af te zien.

Jij was hier zelfs Osiris 1, niet komen lullen aub.
ik heb je daarover een interne mail gestuurd en 1 account eruit gekieperd
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal