Auteur Topic: Villa Weizigt Dordrecht  (gelezen 11598 keer)

Offline mentholbear

• rakker
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 08 mei 2019, 00u59 »
OVERMOEDIG

Op de 2e maandag van de 3e maand pas laat klaar met afspraken. Welke club dan nog aan te doen of toch doorschuiven? Uiteindelijk besloten uit te wijken naar Villa Weizigt.
Voor m'n saunaclub vakantie kwam ik hier geregeld vanwege de beperkte reisafstand. Echter de beperkte faciliteiten, zoals slechts 1x per dag voer en een infrarood sauna waar je het zweet er zowat uit moet persen zijn minder aantrekkelijk om er lang te verblijven. En dan ook nog dat rare semi saunaclub concept, waarbij je 60 inkom betaalt en daarnaast ook nog kamerhuur betaalt, hebben me een poos weggehouden.
Maar nu met minder reistijd, was het aantrekkelijker om hier weer es te koekeloeren.

Vriendelijk werd ik door de mij nieuwe ontvangst dame die er nu een jaar werkt, binnengelaten. Op de vraag of het mijn eerste keer was eerlijk aangegeven dat het voor mij alweer een poos geleden was. Even kort een opfriscursus gekregen van het reilen en zeilen van de club.
Omgekleed in de lockerruimte waar ook de vrouwelijke bezoekers hun spulletjes in doen. Wel hebben ze ernaast een opmaak ruimte waar het niet de bedoeling is dat de heren er komen snuffelen.

Zo een 9 dames op een maandag middag vind ik niet verkeerd voor zo een kleine club. Alleen jammer dat het zo rustig is met heren. Er waren maar een stuk of 2 a 3 anderen, waarvan er eentje ook baalde dat YY gesloten is, die langer verbleven.
Heb het gevoel dat ze doordeweeks het van hun privé club concept moeten hebben. Hoorde al paar maal de theke 'effe voorstellen' bij de dames roepen.
Voor degenen die dat concept niet kennen, je hoeft dan geen entree te betalen, maar kunt wel zien welke dames er beschikbaar zijn. Zij komen zich stuk voor stuk (heel) kort voorstellen. Als er iemand voor je tussen zit, betaal je het tarief van de dame en kamerhuur aan de club. Dat is dan wel een hoger kamerhuur tarief, als wanneer je entree zou hebben betaald.
Bij Weizigt krijg je nog een glaasje drinken mee. Na het kameren dien je de tent weer te verlaten.

De club zelf is niet veel veranderd, behalve dat bij het zwembad nu ook een bar staat en een DJ tafel. Beetje jammer van die 2e bar, want je bent in 10 stappen bij de andere bar...
Had het relaxter gevonden als ze er een jacuzzi hadden, geplaatst. Dan heb je daar een mooie wellness hoekje naast het huidige zwembad en IR sauna, en zou mentholbear niet meer zo ver hoeven te rijden. Vooral nu YY dicht is. Maar we dwalen af.
Muziek is overdag relaxte rustige pop muziek en op aangename achtergrond niveau, zodat je een praatje met iemand kunt maken, zonder later een schorre keel te hebben.

Heb zelf een aantal maal de sauna genomen. Beneden douche heeft 2 standen, te weten koud en minder koud. Is eigenlijk maar 1 stand. Je moet wachten totdat ie minder koud wordt zeg maar... Goed voor het afkoelen na de sauna, maar minder als je je even opfrist na aankomst, kameren of vertrek.

Kwa dames was er van alles wat. Wat oudere, vollere maar ook enkele slanke. Eentje was wel mijn type, maar helaas maakte ik een inschattingsfoutje. Ik dacht dat ze Roemeense was, en toen ze bij haar vriendin zat begroete ik hen op die manier. OVERMOEDIG blijkbaar, want het bleken Bulgaarse dames. En die waardeerden het niet om voor Roemenen aangezien te worden. Dus het sprankje contact dat er was, bleek snel te zijn vervlogen. Dom dom dom...
In het vervolg maar niet uitgaan van assumpties, want later ook in andere clubs Bulgaarse dames tegengekomen die me aanstonden, waarvan ik dacht dat ze Roemeens zouden zijn. In de clubs waren het voorheen meestal de Roemeense dames die mijn aandacht trokken, en de Bulgaarse juist niet. Blijkbaar was ik tot op heden niet de juiste Bulgaarsen tegengekomen.

Afijn, dan maar even verder gaan werken naast het zwembad. Door het beperkte geluidsvolume en het feit dat de meesten de gezelligheid rondom de bar zoeken, is de lounge ruimte naast het zwembad lekker rustig on te dutten of wat te werken.
Ook meegedaan met het avond eten. Er wordt hier maar 1x 1 portie gekookt voor ieder die wilt mee eten. Verstandig om dit bijtijds aan te geven. Anders heb je om de hoek nog een Mac.

Intussen toch wel wat stressen, omdat de overige dames niet mijn type waren. Gelukkig kwam daar ene Lauren binnen. Een fraaie slanke brunette met Colombiaanse en Spaanse roots als ik me niet vergis.
Na een babbeltje zijn we een kamertje gaan zoeken en daar een lekkere sessie met deze latina beleefd.

Eenmaal weer beneden nog wat gebruik gemaakt van de wellness. Na het afkoelen in de tuin, kwam ik bij binnenkomst een wat oudere dvp tegen. Daar een praatje mee gemaakt over o.a. de club, de line up, en het aanbrengen van een 2e bar ipv jacuzzi. Zodoende kwam zij op de stelling dat er best wel wat meer health wellness mag komen in saunaclubland. Gezonde hapjes en drankjes, maar ook yoga sessies ofzo. Ik stelde haar daar tegenover dat ik betwijfel of er wel animo voor iets dergelijks is.

Kort erna afscheid genomen van de club. Ik weet niet of ik er zo snel weer een bezoek breng. Hoewel de rustige sfeer overdag me aan staat, vind ik het dus jammer dat er niet continue wat te eten valt (hoewel, misschien beter voor de lijn...) en bovenal die kamerhuur bovenop de (stevige) entree.
Overigens zat daar als ik me niet vergis zowel bier als wijn bij inbegrepen. Bovendien kun je met hun concept eerst voor het prive huis concept gaan en de dames even kort bekijken, om als het bevalt alsnog voor de saunaclub entree te gaan. Normaal gesproken krijg je hooguit het aantal aanwezigen te horen, en betaal je op goed geluk entree.
En natuurlijk zijn ze voor iedereen nabij Dordrecht, veel sneller te bezoeken dan de Duitse clubs met eventueel alibi problemen of die laatste andere SC in Nederland helemaal in Limburg.

Enfin, de tijd zal het leren...

The following users thanked this post: Vazkor, Sjeufke, Shakir

Offline Taylor

• modje
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 17 november 2018, 11u46 »
Ga je meespelen Taylor? ;D

Met die 2 klapeksters?  :-\ Nee, liever niet  :lol
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline scrotum

• rakker
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 17 november 2018, 10u45 »
Ga je meespelen Taylor? ;D

Offline Taylor

• modje
Villa Weizigt Dordrecht
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 17 november 2018, 00u07 »

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 18/2, Selena (Roe /dagshift)
door Vanderbeffen
[Vandaag om 00:32]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES MEI 2019
door Firehawk
[Gisteren om 21:25]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: DIAMANTJES VERHALEN
door Taylor
[Gisteren om 21:10]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: ALICE
door Taylor
[Gisteren om 21:09]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
door TAFKAP
[Gisteren om 13:35]
Topic: Schippersstraat 30/1, Llana (dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 12:59]
Topic: Villa Tinto 14, Veronica (dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 12:55]
Board: HEAVEN7, Willich
Topic: Heaven 7 Willich
door noglangnietuitgewandeld
[Gisteren om 09:57]
Topic: Praatcafé "'t Kleintje"
door Vanderbeffen
[Gisteren om 01:58]
Topic: Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
door sexmachine
[zaterdag 18 mei 2019, 20u07]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: EVENTS
door sexmachine
[zaterdag 18 mei 2019, 19u50]
Board: D O L C E   V I T A - Düsseldorf
Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN
door sexmachine
[zaterdag 18 mei 2019, 18u58]
Board: ALGEMEEN
Topic: SARAH .... EUH ... SAM BETTENS
door sexmachine
[zaterdag 18 mei 2019, 18u26]
Topic: Villa Tinto RM01, Cristina (Roemeense, dagshift)
door Kippenneuker
[zaterdag 18 mei 2019, 14u15]
Topic: Villa Tinto 20, Gloria (avond/nachtshift)
door sexmachine
[zaterdag 18 mei 2019, 10u58]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Het is weer tijd voor de sletjes van de week
door Taylor
[zaterdag 18 mei 2019, 08u46]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Mocata
[vrijdag 17 mei 2019, 16u51]
Topic: Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
door Kippenneuker
[vrijdag 17 mei 2019, 16u48]
Topic: Schippersstraat 47/2, Maria (dagshift)
door Mocata
[vrijdag 17 mei 2019, 14u03]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
door Taylor
[vrijdag 17 mei 2019, 00u55]