Auteur Topic: Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleeft zware crash in Macau  (gelezen 11738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleeft zware crash in Macau
« Gepost op: 18 november 2018, 16:43:50 »


« Laatst bewerkt op: 18 november 2018, 21:36:43 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleefd zware crash in Macau
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2018, 20:28:18 »
overleefd, is dat een kruising tussen leeft en overleed?  ;D :lol :lol :lol
OVERLEEFT, Taylor, en ik ben nu nog steeds verwonderd, dat is een MOORDGRIET die kan vliegen .... en beeldmooi  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Formule 3-coureur Sophia Flörsch overleeft zware crash in Macau
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2018, 21:45:40 »
overleefd, is dat een kruising tussen leeft en overleed?  ;D :lol :lol :lol
OVERLEEFT, Taylor, en ik ben nu nog steeds verwonderd, dat is een MOORDGRIET die kan vliegen .... en beeldmooi  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Foutje  ;D De titel wat ingekort van een bericht op internet. Daar stond "Formule 3-coureur Sophia Flörsch heeft zondag een zware crash overleefd bij de Grand Prix van Macau"  ;) Taalkundig niet meer opgelet, maar gelukkig is dit een Belgisch forum en we weten dat de gemiddelde Belg beter in Nederlands is dan de gemiddelde Nederlander  :lol

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.