Auteur Topic: Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)  (gelezen 57446 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)
« Gepost op: 29 november 2018, 20:02:38 »
Deze mooie dame had mij al een aantal keren proberen te verleiden met haar waanzinnig mooie glimlach. Dinsdag passeerde ik haar weer een paar keer en élke keer vielen die spontane lach en die fonkelende donkere ogen me op. Ik ging dus maar even een praatje doen aan de deur. Ze bleek inderdaad de Roemeense Anna te zijn waar ik al een aantal dingen over gelezen had.

Lang hebben we aan de deur niet gepraat want ik was al snel volledig in de ban van deze mooie dame. Ik ben dan ook maar direct binnen gestapt zonder veel af te spreken aan de deur. Ze ging me vóór op de trap naar boven, jongens wát een mooi kontje en wát een mooie benen heeft deze dame!

Op de eerste verdieping heeft ze een mooie kamer met een heel grote badkamer. Als kennismaking volgde ook hier weer het hilarische handje. Altijd gek, zo meteen lig je te seksen met zo’n dame en als kennismaking geef je elkaar een handje, ik blijf het grappig vinden.

Voor 50,00 Eur was er het standaard pakketje “suck and fuck positions”, alles mét condoom. Voor alle andere wensen moest er bijbetaald worden. Ik dacht bij mezelf “verdomme, waarom heb ik aan de deur weer niet gevraagd of ook lick pussy inbegrepen was?”. Ik vroeg haar nog of ze ook prostaat massage deed en daarop antwoordde ze “I can try”, waaruit ik afleidde dat ze daar niet al te veel ervaring mee had. Bovendien moest ook daarvoor bijbetaald worden.

Ok, ik hield het dus bij het standaard pakketje en ik zou dan verder wel zien hoe het liep. Ik moest wel eerst betalen voordat ze haar sexy setje uitdeed. Ze was wel veel sneller uit de kleren dan ik. Terwijl ik me van mijn kleding ontdeed stond Anna daar naakt voor me. Deze dame heeft écht een prachtig lichaam, ik stond er perplex van. Alles mooi in proportie, mooie borstjes met mooie tepeltjes erop, mooie lange haren en donkere ogen om jezelf in te verliezen. En daar dan die geweldige glimlach nog bij, ik was helemaal in de wolken dat ik met zo’n mooie dame het bed op mocht. Voordat ik me ging wassen mocht ik al even aan haar borstjes zitten en in haar hals kussen.

Anna deed geen wasje vooraf. Bij een vorige passage had ik gezien dat ze niet in haar raam stond. Mogelijk had ze dan een klant en had ze zich daarna uitgebreid gewassen waardoor het nu niet nodig was om dat weer te doen. Later bleek dat de hygiëne echt wel top was.

Terwijl ik me stond te wassen was Anna nogal naar de stille kant, ze was niet echt veel van zeggen. Na mijn wasje nodigde ze me uit om te komen relaxen op het bed. Ze kwam dwars over me liggen en bood haar borstjes en tepeltjes aan om te kussen en te likken. Ze heeft écht hele mooie borstjes, ik schat een B-tje. Ze wreef met die borstjes en met haar bovenlichaam over het mijne. Dat was alvast zéér aangenaam body contact en daar hou ik geweldig van. Ze bespeelde mijn tepels ook sensueel met haar mondje en tong. Ze lag zodanig naast me dat ik een geweldig zicht had op haar kontje en op haar dijen. Ik mocht ook overal aanzitten maar ik mocht met mijn vingertje niet te ver tussen haar schaamlipjes. Van wat ik daar toch even kon voelen heeft ze een lekker strakke poes. Af en toe richtte ze zich op zodat ik haar perfecte lichaam kon bewonderen, écht prachtig en ze heeft een heel gave en zachte huid die ook nog eens heel lekker ruikt.

Na dit geile opwarmertje ging er een condoom over mijn stijve paal, eentje van de betere kwaliteit want ik hoefde aan gevoel niet al te veel in te boeten. Ik zag mijn stijve paal in haar mondje verdwijnen terwijl haar handjes in alle richtingen over mijn lichaam gingen, over mijn borstkas, over mijn tepels, over en tussen mijn benen. Ik kreeg een aangename, sensuele maar toch ook stevige pijpbeurt. Ik kon er best van genieten want ze deed het precies op de manier waarop ik het graag heb.
Toen ze even bezig was met pijpen vroeg ik of ik haar poesje mocht likken maar daar moest ik voor bijbetalen. Ok, niet dan. Ze ging vrij lang door met pijpen en vroeg dan in welk standje ik wilde neuken. Ik vond het pijpen zó goed dat ik haar vroeg om daarmee door te gaan en dus niet te neuken. Ze ging verder met pijpen en even later zei ze “als je niet wil neuken dan mag je mijn poesje likken zonder bij te betalen”. Ik vond dat wel fair van haar van dat zelf voor te stellen.

Ze zette zich in 69 over mij en schoof haar mooie, frisse en lekkere poes tegen mijn mond. Ik mocht lekker op de schaamlipjes zuigen, met mijn tong tussen de schaamlipjes en likken en zuigen aan haar clitje maar ik mocht niet met mijn tong helemaal naar binnen in haar poes. Ik mocht zo lang doorgaan als ik wilde en toen ik me wat steviger met haar clitje ging bezig houden volgden er nogal hevige geluidjes en begon ze wilde schokkende bewegingen te maken met haar lichaam en benen. Het was overduidelijk allemaal fake want haar poes was niet eens zo nat maar ze deed het zó goed dat ze me er toch geweldig mee opgeilde. Ze begon ook steviger te pijpen en kwam (zogezegd) al schokkend klaar.

Ik vroeg haar om het met de hand af te maken. Geen probleem, ze stopte met pijpen, deed het condoom af, spoot een geut olie over mijn eikel en begon aan een goede, stevige massage van mijn stijve paal.

Zoals reeds gezegd moest er voor prostaat massage bijbetaald worden maar toen ik tijdens de penismassage even zelf in mijn ballen kneep en wat dieper tussen mijn benen ging pikte ze dat goed op en nam ze het van me over. Aan het knijpen in de ballen voelde ik dat ze waarschijnlijk niet echt veel ervaring heeft met kinky stuff of soft SM maar ze deed het wel sensueel. Op de duur zat ze mijn perineum te stimuleren en met mijn kontgaatje te spelen, erin ging ze echter niet. Het had iets van een uitwendige prostaat massage, een techniek die wel degelijk bestaat en die, indien goed uitgevoerd, bijna net zo leuk is als een inwendige prostaat massage. Ik vond de manier waarop ze het deed heel aangenaam.

Toen ik bijna op ontploffen stond nam ik het even van haar over. Ze kneep gewillig lichtjes verder in mijn ballen en stimuleerde nu wat heviger mijn kontgaatje door wat harder te wrijven en te duwen. Seconden later ontplofte de vulkaan. Het was inderdaad een ontploffing en de hoeveelheid lava was aanzienlijk. Anna vond het zelf ook “a real explosion”.

Ze maakte rustig en sensueel alles een beetje proper en dan mocht ik mij gaan wassen aan de lavabo. Zij deed nu ook een uitgebreid wasje aan haar bidet, op de hygiëne valt dus niets aan te merken.

Zo stilletjes dat Anna was voor we aan ons spelletje begonnen zo praatlustig was ze daarna, het werd plots een echte spraakwaterval. We hadden dus nog een leuk en uitgebreid gesprekje tijdens het aankleden.

Dit was al bij al een correct en leuk bezoekje aan deze heel mooie en heel vriendelijke dame. Ze deed een klein beetje te veel aan upselling en fake-te iets te veel bij het beffen maar verder was de service prima.

Herhalingsgevaar: ja, ik ga wellicht nog eens terug binnen bij deze dame omdat ze lekker pijpt met veel body contact, om haar lekkere, frisse poesje nog eens te likken en om te zien of er evolutie is bij een tweede bezoekje.

P.S.: @moderatoren  ik vond geen topic van deze dame en heb dus een nieuw topic aangemaakt. Indien er toch al een topic van deze dame zou bestaan dan mogen deze uiteraard samengevoegd worden
« Laatst bewerkt op: 2 december 2018, 11:23:28 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2018, 17:39:48 »
Je hebt dat goed gedaan, Kippenneuker !Over deze schoonheid bestond inderdaad nog geen topic.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2018, 18:25:54 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2020, 17:20:59 »
Ook mooie Anna vertoeft terug bij ons !!!!
 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2020, 18:27:58 »
Ja inderdaad, donderdag of vrijdag was ze al terug op post.  En geil kijken dat ze kan ! Die komt snel aan de beurt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2020, 18:50:38 »
Die komt snel aan de beurt.
Wees maar gerust dat die ondertussen al beurtjes gehad heeft  :111: :111: :111: :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4, Anna (Roemeense- dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2020, 19:49:30 »
Twijfel ik niet aan ! Zoals die on top op haar voetjes je lul kan zitten afrijden en met die sexy kont tegen je aan ketsen ..... rrrrrrrr ....