Auteur Topic: Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)  (gelezen 60876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 7 december 2018, 17:38:55 »
Deze dame lachte me sinds de zomer elke keer dat ik voorbij wandelde vriendelijk toe. O.a. daardoor was ik haar recensies al eens gaan lezen en daar stonden toch wel wat dingen in die me aanspraken. En toch had “iets” me altijd tegen gehouden om binnen te stappen, mogelijk omdat het altijd nogal donker is in haar raam en je haar niet altijd even goed kunt zien.

Vandaag ben ik na een paar rondjes toch maar eens op haar afgestapt en ik moet zeggen, ik heb het me zeker niet beklaagd!

Ze deed met een grote smile haar deurtje open en ik stapte meteen binnen zonder aan de deur informatie in te winnen of afspraken te maken. Ik werd héél vriendelijk ontvangen in het Engels én in het Nederlands. Christina spreekt best goed Nederlands met af en toe een beetje Duitse klanken en woorden ertussen. Ze is een erg lieve, vriendelijke, spontane meid, ik had er direct een goed gevoel bij.

We hebben eerst kennis gemaakt en elkaar voorgesteld. Verder hadden we al direct een leuk en grappig gesprekje, deed ik eerst een wasje en handelden we de financiële kant van het bezoekje af. Ik koos voor het basispakket van 50,00 Eur.

Toen ik haar naakt vóór me zag staan viel me onmiddellijk op dat Christina een mooie, blonde meid is met mooie kleine borstjes, een mooi lichaam en een mooie, zachte huid. Ze vertelde me nog dat we voor de basisprijs gewoon leuk konden seksen en ze nodigde me uit om op het bed te gaan liggen. Van enig upselling was hoegenaamd geen sprake.

Op het bed volgde een leuke teasing met de handjes en leuk body contact. Ze wreef met haar bovenlichaam en borsten over mijn lichaam, ballen en kleine vriend. Zo’n body contact vind ik nu echt geweldig, er zijn niet zoveel dames die dat op die manier doen. Ze vroeg wat ik graag wilde en ik koos voor lekker pijpen, body contact en poesje likken, neuken hoefde voor mij niet echt.

Ze legde een condoom op het topje van mijn ondertussen stijve paal en pijpte het condoom erover. Wat volgde was een héél sensuele pijpbeurt met heel veel afwisseling en regelmatig geil oogcontact. Tijdens het pijpen zakte ze met een handje naar beneden richting mijn perineum. We hadden het er van tevoren niet over gehad maar ik besloot toch om even te vragen of ze ook prostaat massage deed. “If you want I can try”, was het antwoord, vergezeld van een geile blik en een knipoogje. Ik had onmiddellijk door dat dit een grapje was en dat ze niet zo onervaren was op dit gebied dan ze wilde laten uitschijnen.

Ze nam een tweede condoom, schoof dat over haar middenvinger en begon zacht en sensueel mijn kontgaatje voor te bereiden. Even later schoof ze haar vinger naar binnen en tegelijkertijd schoof haar mondje over mijn stijve paal. Zoals ik gedacht had was ze helemáál niet onervaren, ze wist verdomd goed mijn gevoelige plekjes te vinden. Ik lag er zalig van te genieten terwijl ik over haar rug, kontje, dijen en poesje streelde.

Even later kwam ze in 69 over mij en schoof ze haar poesje stevig tegen mijn mond. Christina heeft een mooie, leuke en lekkere poes om te likken. Ik mocht rustig mijn gang gaan en kreeg volledige toegang, ik mocht ook diep met mijn tong naar binnen en ze leek mijn inspanningen wel te kunnen appreciëren. Zij ging vrolijk door met pijpen en met dat vingertje in mijn kontgaatje. Ze lag zo goed als helemaal plat op mij met haar borstjes op mijn onderbuik. Ze ging er ook lang mee door, van enige tijdsdruk was er absoluut geen sprake.

Na een hele tijd stopte ze met pijpen en begon ze met haar hand met mijn stijve paal te spelen, het condoom bleef wél aan. Ze speelde ook rustig verder met mijn prostaat, ze deed dat echt voortreffelijk, met veel gevoel en ze draaide regelmatig een rondje in mijn kontje (dat rijmt). Ik mocht ook nog lekker lang blijven beffen.

Ik nam het aftrekken even over van haar en luttele seconden later spoot ik het condoom vol. Christina speelde nog even verder in mijn kontje en duwde haar poes nog eens flink tegen mijn mond terwijl ik aan het spuiten was. Achteraf maakte ze alles een beetje proper en terwijl ze naast me zat en over mijn lichaam streelde deden we nog een relaxt babbeltje.

Tijdens het uitgebreide wasje bleven we maar kletsen en lachen. We leken een leuke klik te hebben, we hadden zo nog wel even kunnen doorgaan.

Met drie dikke zoenen nam ik héél tevreden afscheid van deze mooie, lieve, vriendelijke en o zo spontane meid. Ze ziet me zeker nog terug.


*   Noot bet(d)weter:
de eerste twee ramen links in VT, als je vanuit de Schippersstraat binnengaat, hebben geen officieel nummer; heb raamnr. aangepast overeenkomstig nummering die op dit forum gebruikelijk is.
     
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2020, 20:35:16 door Elwood »
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 7 december 2018, 23:27:42 »
*   Noot bet(d)weter:
de eerste twee ramen links in VT, als je vanuit de Schippersstraat binnengaat, hebben geen officieel nummer; heb raamnr. aangepast overeenkomstig nummering die op dit forum gebruikelijk is.
   
Dus het gaat hier over de dame die overdag aan het eerste raam (links) zit, als je vanuit de SS in VT binnenstapt? Een raam dat idd altijd vrij donker is.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 8 december 2018, 15:45:29 »
@bet(d)weter

Bedankt voor de correctie van het raamnummer. Ik wist ook niet goed welk nummer ik moest gebruiken en heb de nummering overgenomen die op een ander forum gehanteerd wordt.

@vanderbeffen

Inderdaad, als je vanuit de Schippersstraat de Villa Tinto in gaat dan is het het eerste raam links. Als je binnenstapt dan neemt ze je mee naar een gang die ook uitkomt in SS 32 waar Sabrina (op verlof) en Vanessa zitten.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2019, 18:05:28 »
Na een paar weken vakantie is de lieve Cristina terug op post !! :welcome:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2019, 14:15:40 »
Het was lang geleden dat ik deze mooie Roemeense blondine nog eens bezocht had. Toch was ze me de voorbije maanden steeds héél vriendelijk blijven toelachen als ik voorbij haar raam wandelde.

Vorige week heb ik haar uiteindelijk nog eens bezocht en ik moet zeggen, ik heb het me zeker niet beklaagd, integendeel.  :dance2

Om te beginnen was er een héél fijne en geile staande opwarming waarbij Christina in geweldig geile houdingen ging staan. Eens op het bed warmde ze me verder op met het nodige bodycontact en met sensuele strelingen tussen mijn benen en over mijn klokkenspel.

Nadat ze een condoom had aangebracht over mijn stijve paal begon ze aan een zéér aangename en gevarieerde pijpbeurt. Even later ging er een tweede condoom over haar vingers en volgde een zeer leuke anale teasing waarna ze in mijn kontgaatje ging om aan een geweldige prostaatmassage te beginnen.

Ik lag er allemaal danig van te genieten en vroeg of ik ook haar poesje mocht likken. Ze kwam in 69 over mij zitten en schoof haar poesje tot tegen mijn lippen. Ik mocht me heel lang met haar frisse en lekkere poes bezig houden terwijl zij verder pijpte en mijn prostaat verwende.

Op de duur maakte ze me zó gek dat ik wel moest gaan spuiten. Ik deed het condoom af en sloeg de hand even aan mezelf terwijl Christina nóg wat harder tegen mijn prostaatklier duwde en ik met mij tong helemaal in haar poesje zat. Er volgde dan ook een zalige en lange ontlading.

Nadat ze alles een beetje proper gemaakt had volgde nog een uitgebreide en aangename nababbel op het bed.

Daarna beiden nog een wasje en ik nam heel tevreden afscheid van deze lieve, vriendelijke en spontane dame. Ik denk dat ik niet meer zo lang ga wachten om haar nog eens te bezoeken, ze levert namelijk een zéér goede service, althans voor wat mijn voorkeuren betreft.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2020, 17:22:56 »
Ook de lieve Cristina zit opnieuw mooi te wezen achter haar raam, wat betekent dat ook voor haar de feestdagen voorbij zijn !
:welcome:
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2020, 20:32:25 »
Ik heb Christina vandaag weer eens met een bezoek vereert. Een paar jaar geleden was zij de dame die ik zo een beetje meeste bezocht van allemaal, maar de laatste tijd zo maar af en toe eens. Christina lachte de laatste dagen weer uiterst vriendelijk elke keer ik passeerde. En toen ik naar haar deur liep werd haar glimlach nog breder.

Het was weer als vanouds. Meteen een gezellige babbel, en toen de deur gesloten was, volgden er een paar welkomstkussen. Daarna beiden kleren uit, en wassen, en op bed plaats genomen.

Na een beetje opwarmen begon Christina aan haar gebruikelijke zeer goede en lange pijpbeurt, en draaide ze op ene moment met haar poesje boven mijn gezicht zodat ik haar kon beffen. Na lang zo bezig geweest te zijn, kwam zij on top zitten. Ook dit was weer erg goed, zoals ik van Christina gewend ben, en ben dan ook niet aan een tweede standje toegekomen.

Christina is één van de betere pijpsters van het SKW.

Ik heb haar ook beloofd om niet zo lang meer te wachten met een volgend bezoek. Het zal lastig zijn die belofte te houden, want mijn lijstje is behoorlijk lang.
  
  

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto C, Cristina (Roemeense, dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2020, 20:37:04 »
Adres aangepast naar Villa Tinto C. Zoals het ook op het geupdate kaartje van Bleudevil genoemd wordt.