Auteur Topic: Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)  (gelezen 12818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 15 december 2018, 17:26:24 »
Deze mooie Roemeense dame was me al een aantal keren opgevallen, voornamelijk door haar ietwat mysterieuze glimlach en de tattoo die ze heeft. Ze had me al zó dikwijls vriendelijk toegelachen dat ik vorige donderdag besloot om eens bij haar binnen te stappen.

Ze heeft een kamer op de eerste verdieping (denk ik). De kamer is vrij groot, mooi vernieuwd, gezellig ingericht en voorzien van mooi modern sanitair.

Deze 29 jarige dame is een echte kletskous, ik kreeg er in het begin amper een woord tussen. Haar Engels is trouwens zéér goed. Ze stelde zich voor als Felicia en behalve het steeds hilarische handje kreeg ik 3 dikke kussen die alle 3 een stukje naast maar ook een stukje óp mijn mond belandden.

Toen ze het bovenstukje van haar lingeriesetje uit deed zag ik daar 2 echt prachtige kleine borstjes tevoorschijn komen, een klein B-tje schat ik, en met hele mooie tepeltjes erop. Vervolgens ging ook haar broekje uit en ging ze op de rand van het bed zitten. Tussen haar beentjes zag ik een mooi streepje met een heel smal strookje kort geschoren haartjes. Felicia heeft een prachtig gevormd lichaam waaraan behalve een paar tattoo’s en piercings alles volledig naturel is.

Na het afhandelen van het financiële gedeelte, waarbij we trouwens geen enkele afspraak maakten, ging ik een wasje doen aan de lavabo. Felicia deed geen wasje maar ik zag dat de afvalemmer nog volledig leeg was, vermoedelijk was ik dus haar eerste klant.

Op het bed kwam ze met haar mooie lichaam tegen me aan zitten en begon wat te teasen en met mijn kleine vriend te spelen. Wat ze deed was niet uitzonderlijk maar wel aangenaam. Toen hij redelijk op sterkte was ging er een condoom over en begon Felicia te pijpen. Oogcontact maakte ze niet, haar gezicht zat eerder verstopt achter haar lange zwarte haren die over mijn buik hingen. Pijpen deed ze echter des te beter, gevarieerd, sensueel, niet wild, met goed gebruik van lippen en tong en duidelijk opbouwend. Ondertussen mocht ik overal aanzitten, ik mocht zelfs met een vingertje in haar poes. Mijn vinger mocht niet helemaal diep naar binnen maar toch net diep genoeg om te voelen dat ze een lekker strakke poes had.

Na een tijdje vroeg ik of ik haar poesje mocht likken, daar had ze helemaal geen bezwaar tegen. Ze zette zich gewillig in 69 over mij en schoof haar poesje richting mijn mond. Ik zag een mooie poes, met lichtjes uitstekende binnenste schaamlipjes op me afkomen. Ik mocht me lang met dat poesje bezig houden, zij bouwde het pijpen goed op en maakte veel bodycontact met haar borsten en bovenlichaam. Het duurde in het begin even maar haar poesje werd uiteindelijk toch goed nat, niet uitzonderlijk maar voldoende om te neuken zonder glijmiddel.

Na deze uitgebreide 69 schoof ze van me af en vroeg ze hoe ik wilde neuken. Ze had écht een mooi lichaam en ik wilde haar wel eens on top zien. Dat was voor haar geen probleem. Ze kwam over mij zitten, deed een klein beetje speeksel op het condoom en schoof haar poesje op een geile manier zonder glijmiddel over mijn stijve paal. Ze ging sensueel en met veel gevoel op en neer over mijn paal terwijl ik vóór mij haar borstjes op en neer zag wippen, haar navelpiercing maakte het zicht extra geil. Oogcontact maakte ze in deze positie nauwelijks maar toen ze overschakelde naar wat steviger zwierde ze haar lange haren uit haar gezicht en begon ze me spontaan op de mond te kussen. Ze reed even goed door en ging dan terug over naar zachter en sensueler waarbij ze goed gebruik maakte van heupbewegingen. Nadat ze nog even terug steviger te werk was gegaan vroeg ik haar om het met de hand af te werken. Ze vroeg of ik dat zonder condoom en met wat olie wilde. Graag want ik heb eigenlijk een hekel aan die plastiekjes.

Ze zette zich naast me, verwijderde het condoom en spoot slechts enkele druppeltjes olie over mijn eikel, net genoeg om het goed te laten schuiven zonder dat alles glibberig werd. Ze deed het goed maar teasde nét iets te weinig tussen mijn benen om me te laten spuiten. Ik kon haar nog zowat overal strelen en speelde nog wat met haar mooie borstjes. Even later nam ik het heft even in eigen hand en vroeg ik haar om met mijn ballen te spelen. Ook dat deed ze weer sensueel en een beetje later spoot ik mijn buikje onder.

Met een paar vochtige doekjes maakte Felicia alles een beetje proper en zei dat ik me zo dadelijk maar even moest wassen want dat de olie nogal kleverig was.

Zo gezegd, zo gedaan. Tijdens het wasje en het aankleden blééf deze meid maar honderduit kletsen en kletsen. Zelfs toen ik mijn sjaal en jas al aan had ging ze nog verder met kletsen. Uiteindelijk kreeg ik 3 dikke zoenen en nog eentje vol op de mond en gingen we samen de trap af.

Tevreden van mijn bezoekje aan deze dame stapte ik terug de Verversrui in

Felicia is een zelfzekere, heel sociale en vriendelijke kletskous. Ze is zeer servicegericht en wil het je echt naar je zin maken. Van enige tijdsdruk was hoegenaamd geen sprake, wel integendeel.

« Laatst bewerkt op: 15 december 2018, 17:37:38 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2019, 17:59:20 »
Felicia droeg vandaag een sexy fluo roze pakje. Ik heb er haar proficiat voor gewenst, ze stond er heel mooi mee. Ik was al bij een andere dame binnen geweest, anders had ze me wel kunnen verleiden in dat pakje.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5, Felicia (Roemeense/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2019, 00:39:28 »
Ik was al bij een andere dame binnen geweest,
Slecht excuus Kippenneuker. Zelfs met een lege zak kan je met geile SKW-girls nog veel plezier beleven haha.  :lol_hitting: :lol