Auteur Topic: Myanmar / Yangon  (gelezen 19184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mooiejoke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Myanmar / Yangon
« Gepost op: 19 december 2018, 22:39:48 »
Enige tijd geleden weer in Yangon geweest en hoewel ik de eerste keer geen prostitutienhad ontdekt, had ik nu op internet gelezen dat er wel wat karaoke bars zijn met dvp's en gewone bars.

Nadat ik bij de karaoke bar vlakbij mijn hotel m'n neus had gestoten (zat vol, moest de volgende avond maar terugkomen) ben ik met de taxi naar de Apple bar gegaan. Dat was nog een heel spektakel, want de chauffeur had geen idee waae het lag. Via mijn google maps uiteindelijk de Apple bar bereikt. Ik ben wel drie kwartier onderweg geweest maar de chauffeur zeurde niet over extra geld (terwijl ik aardig afgedongen had.

De bar in (zag er goed uit) en zal vol met jonge meiden. Ik kreeg m'n eigen ober (wat een bijzonder land) en na twee biertjes vroeg hij of ik een dame wilde. Dat wilde ik wel, maar ik wilde graag zelf kiezen en ik had werkelijk een beauty gezien. Birmese vrouwen zijn niet helemaal Aziatisch, er zit Indiaas bloed ofzo in, wat betekend dat er prachtige schepseltjes tussen lopen.

Ik voelde wel dat ik ging scoren, dus ging de bar uit om in het bijbehorende hotel een kamer te reserveren. Was nog lastig om met euros te betalen maar het lukte. Ik wilde mijn lokale valuta en dollars namelijk voor de dame bewaren.

Na bezichtiging van de kamer snel terug naar de bar. Waar rond 23.00 een modeshow begon.

Tijdens deze modeshow in de bar (= een prostitutieshow) ben ik maar naast de dame gaan staan die ik interessant vond (in totaal waren er meer dan 100 vrouwen) en een praatje aangeknoopt. Gelukkig sprak ze goed Engels. Tijdens de show liet ik mn hand eens lekker over haar rok glijden om haar kontje eens te voelen. Hierna een prijs afgesproken (volgens mij 90 euro (90.000 kyat?) voor de hele nacht, maar ik weet het niet goed meer.). 

Met de dame naar boven en in de lift al lekker gezoend. Op de kamer ging ze douchen (alleen, deur op slot) en daarna verzocht ze mij te gaan douchen. Toen ik uit de douche kwam lag zij onder de dekens en toen ik ernaast kroopt bleek ze naakt te zijn. Na goed zoenen zocht ze mijn pik op voor een beste pijpbeurt. Afmaken deed ze in cowgirl. Heerlijk. Daarna nog een rondje sex gedaan. En rond 2.00 uur heb ik haar naar huis laten gaan en ben ik met de taxi weer naar mijn eigen hotel gegaan. Het was een heel bijzondere ervaring en heel gaaf. 

Myanmar is een prachtig land met gave mensen. De vrouwen zijn heel mooi en hoewel arm, toch met klasse. Prostitue is er, maar je moet wel echt op zoek. Maar als je de juiste bar vindt, dan vind je supermooie en gewillige vrouwen. De service was heel wat beter als dat ik ooit in Vietnam heb gehad. Ik hoop dat ik er volgend jaar weer eens naar toe kan.