Forum > S A M Y A - Köln

Emma (Roemeense)

(1/1)

TAFKAP:
Naam: Emma
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1.65-1.70
Postuur: slank
Borsten: a/b-cupje
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: ravenzwart en halflang
Taal: geen idee meer of het Engels of Duits was, maar datgene was redelijk
Extra info: kan beter verdergaan als stand-up comédienne

Er zijn van die momenten dat je kleine vriend het wint van je gezonde verstand en dit was zo'n moment. Nadat ik al een vijftal uur in Samya was en nog niet gekamerd had begonnen de hormonen aardig de overhand te nemen. Na talloze typische banale Samya versierpogingen afgewimpeld te hebben zat zij op het bankje tegenover mij.

Alarmsignaal 1: het bekende rondje met de ene hand en een vinger van de andere er doorheen halend
Alarmsignaal 2: wijzen richting theke
Alarmsignaal 3: bij het gezamenlijk een sigaretje roken aandringen op een trio en zeggen dat het een onvergetelijke ervaring zou worden
Alarmsignaal 4: op de kamer eerst een sigaretje willen roken nadat we dit nog geen vijf minuten daarvoor hadden gedaan.

Tegen beter weten in toch nog ergens de hoop dat er wat van te maken viel, maar dat bleek al snel een illusie. Het rubbertje werd over mijn slappe vriend aangebracht. Er volgde gelukkig nog een ietwat gevarieerde BJ waardoor hij toch, mede door de overdruk, zijn kopje boven het maaiveld uitstak. Na een vijftal minuten vond ze het tijd om te neuken en er werd een klodder gel tegenaan gesmeten. Ze kwam in cowgirl op mij om na één minuut zich "dodelijk" vermoeid eraf te laten vallen. Ik moest haar maar neuken. Ze zette zich op alle vier en hoewel ik een hekel heb aan doggy had ik er ditmaal geen moeite mee. Ik ben normaliter niet van het stevige beukwerk, maar gezien haar parodie op een dvp was dit een gevalletje van wie niet horen wil moet maar voelen. Verbazingwekkend gaf ze behoorlijk tegendruk en had er geen moeite mee. Het rubbertje na enkele minuten gevuld en ik kreeg een stukje keukenrol in mijn handen gestopt. Waar ik verwacht had dat ze als een dolle van de kamer af wilde was dit niet het geval. Ze begon te dollen en ik kon het niet laten om haar te provoceren.

Herhalingsgevaar is niet bestaande met haar. Het had eerder iets weg van comedy capers. Een avondje theater is goedkoper.

Vazkor:
Ik vraag me af of het niet over deze Ema gaat want de bel die rinkelde wel toen ik dit verslag las.

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20248.0.html

Ik ben het haast zeker en ja dat was de eerste dame waar ik 2u mee op kamer was  :17:....silly me want nee, zò goed was het ook weer niet.  :sign0135: Ik liet me gewoon rollen  :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie