Auteur Topic: FAQ Duisburg  (gelezen 59733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Gepost op: 29 juli 2011, 00:30:20 »
Algemene indruk:
Ondertussen ben ik nu 3 maal in de hoerenbuurt van Duisburg geweest. Deze rosse buurt is een vrij grote rosse buurt en ,ik geef het toe, ik ben een beetje onder de indruk geraakt van dit oord van verderf. De laatste keer dat ik daar was, was ik daar een etmaal. Op dit board deel ik graag mijn opgedane info tijdens dit etmaal met mijn wandelbroeders. Ik heb dus een studie gemaakt van de Vulkanstrasse, de Julius Weberstrasse en de Charlottenstrasse. In deze 3 straten bevinden zich de raamprostituees in Duisburg.

Bereikbaarheid:

De buurt is gemakkelijk te bereiken met de wagen. Vanuit het Schipperskwartier in Antwerpen is het over de autosnelweg 120 minuten rijden. Het is best van Antwerpen naar Eindhoven te rijden om dan in Venlo de A67 op te gaan. Dan neem je best de afrit richting Duisburg en dan is het een dikke 100 kilometer rechtdoor. Op een gegeven moment zal je een grote toren zien optornen voor je neus, die groen verlicht is. Dit is het signaal dat je op je bestemming bent. Dan neem je Plenningstrasse en zo rijd je langzaam naar beneden en zie je aan je rechterkant veel gebouwen opduiken, verlicht met rode neonverlichting. Je waant je als het ware in een echt seksparadijs… Door de kenners ter zake heb ik me laten vertellen, dat je best een “Umweltsticker” tegen de voorruit plakt. Dit is een soort van milieubelasting in Duitsland. Ik heb deze nog niet gekocht en ben nog niet tegengehouden door de Polizei. Voor degenen die toch alles graag volgens de regels doen, deze kunnen dergelijke sticker kopen in het eerste tankstation dat je op Duitse bodem tegenkomt. De kostprijs schommelt rond deze van een pakje tabak.  http://www.umwelt-plakette.de/int_ni...gbdhrb4uljdka5
De Vulkanstrasse is ook te bereiken via het openbaar vervoer met de tram (903) metro (U-bahn) (U79) naar Plantanenhof. Dan is het nog een minuut of 10 wandelen tot de Vulkanstrasse.

Parking:

De auto parkeren in Duisburg is kosteloos. Mijn advies is om hem te parkeren achter Eros 26 (het Laufhaus met de meeste Optick – Ficks). Daar mag hij de ganse dag gratis staan. Verder parkeren de pimps hun pooierbakken daar ook en ze houden daar alles goed in de gaten of niemand hun kindje op 4 wielen komt beschadigen. Dus beter dan hier kan je wagen niet staan in mijn ogen. Mocht daar geen plaats meer zijn, dan is nog meer dan voldoende plaats op de grote grasweide voor Sexxxpalace. Deze parking is ook kosteloos.

Concept:

Duisburg is niet hetzelfde zoals de meeste raambuurten. In de Belgische en Nederlandse raambuurten staan de dames achter een raam en heeft de hoerenloper van op de straat een mooi en goed overzicht over de aanwezige dames. In Duisburg is dit niet het geval. Hier wordt de prostitutie bedreven in 11 Laufhauser verdeeld onder bovenvermelde 3 straten.

Dit wil zeggen dat je zo’n huis moet binnengaan en je de dames in een deuropening ziet staan zonder glas. Dit maakt dat er meer interactie is tussen hoer en hoerenloper. In alle huizen in Duisburg is er een gelijkvloers waar dames hun diensten aanbieden en vervolgens is het trappen lopen naar het eerste, tweede, derde verdiep om de rest van de dames te bezichtigen.
In zo goed als elk Haus staan colaboxen. Het kost 2 euro voor een frisdrank en 3 euro voor een Red Bull. Ik raad aan, ook in de winter, om slechts op wandel te gaan met een T – shirt want de temperatuur binnen loopt hoog op.  Niet onbelangrijk voor de rokers er mag nog naar hartenlust gepaft worden.

Sfeer:

Vanaf ’s morgens tot een uur of 1 in de middag is er niks te beleven. Er zijn dan wel dames aanwezig maar die hebben hun houdbaarheidsdatum overschreden.
Tegen een uur of 3 begint dat te beteren met topbezetting rond 6 uur in de avond tot na middernacht.
Soms doen de dames moeite om je te overtuigen binnen te komen en soms zie je heel jonge meiden die daar triestig zonder enige vorm van leven op bed liggen. Ook hier werkt dus elke dame helaas niet voor eigen rekening. Die trieste, hele jonge meiden zijn gelukkig in de minderheid. Ik heb de indruk dat de meeste dames het wel aan kunnen…

Prijs en diensten:

Daar de interactie tussen beide partijen in Duisburg vrij groot is, schept dat ruimte om gemakkelijker te onderhandelen over diensten en prijs. In Duisburg is de prijs 30 euro voor een standaardnummer van 15 à 20 minuten. Naar mijn mening wordt er in Duisburg vrij veel aangeboden.
Veel dames adverteren er met FT en dergelijke. Dit kost uiteraard meer dan 30 euro maar de prijs verschilt van dame tot dame. Sommige doen het voor 20 euro extra terwijl anderen 50 euro vragen.
PZC is er ook vrij gemakkelijk te verkrijgen. Bij sommige dames zit dit in hun pakket voor 30 euro, anderen zullen 50 euro vragen en anderen doen het niet.
Overal zitten goede en slechte hoeren maar naar mijn bescheiden mening is de service hier evenwaardig aan die van het SKW. Sommige dames acteren hier op een bijzonder hoog niveau. Dat zijn meestal de dames die voorheen in een saunaclub werkzaam waren.

Dames:

Zoals in elke hoerenbuurt: jong, oud, mooi, lelijk, dik, slank, blond, zwart, dikke tetten, surfplanken en al wat je maar wilt. Overwegend jongere dames tot 25 jaar. In Eros 26 en Vulkanhaus 17 – 19 zitten de Optik – Fucks. In Sexxxpalace is er een afdeling voor transkes. Verder zit er hier en daar ook nog een trans tussen de dames.

Veiligheid:

In de Laufhauser hangen camera’s, mocht er iets gebeuren dan staat er onmiddellijk een kleerkast voor je neus die zal ingrijpen, als dat nodig zou zijn. Toch spelen die breedgeschouderde heren het spel niet steeds correct. Ik heb het daar met hen namelijk al aan de stok gehad.
Ik droeg een pet en die werd door een dame afgenomen, ze smeet mijn pet in de kamer, ik ging mijn pet halen en ze draaide de deur op slot. Volgens die gespierde idioot moest ik 30 euro betalen omdat ik in de kamer geweest was en zo gezegd genoten zou hebben van de dame haar diensten. Ik dacht, ik zal hem is liggen hebben en ik deed dat ik geen Duits begreep. Ik begreep het goed genoeg maar hield vol. Toen zei hij dat ik door kon lopen met mijn 30 euro nog in mijn zakken. Dit zijn toch wanpraktijken die ik hier wil aankaarten.

Bezetting:

Duisburg beweert 500 dames te hebben die aan het werk zijn. Dit is zwaar overdreven. Er is zeker plaats voor 500 dames maar alle kamers zijn nooit volzet. Dit is frustrerend omdat je Hauser zal hebben waar maar 2 dames op het gelijkvloers werken, 1 op het eerste verdiep en 4 op het tweede verdiep en 0 op het derde verdiep. Maar ja zo worden onze beentjes ook nog eens getraind. Ik schat dat er ongeveer 320 kamers zullen zijn en dat een topbezetting in Duisburg zal schommelen tussen 180 – 200 dames. Dus zeer veel onbezette kamers.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2011, 00:36:00 »
Dus zeer veel onbezette kamers.
Tja, een fuck aan 30 euro en de huurprijs 170 euro, dat betekent dan ook 6 wippen vooraleer meneer ook iets verdient  ??? :o
Schrikwekkend, en dan klagen sommige meiden in 't skw dat de kamers duur zijn (en dat zijn ze ook)  :-[
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2011, 00:36:42 »
Zeer mooie FAQ trouwens, die verdient een sticky  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2011, 20:16:58 »
Absoluut een klasse stuk van Roberto !!


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #4 Gepost op: 1 oktober 2012, 22:03:55 »
http://lustmeile-duisburg.de/ is een algemene site met foto's en beschrijvingen van de individuele huizen en in sommige gevallen ook met links naar de eigen sites van de huizen.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #5 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:49:57 »
even een kleine aanpassing voor de rokers . in 17-19 eros 26 is het niet meer toegestaan om te roken. laats liep ik huis 48 in en toen ging het ook door de spiekers of ik mijn sigaret uit wilde maken  ;D

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #6 Gepost op: 22 augustus 2013, 17:07:42 »
even een kleine aanpassing voor de rokers . in 17-19 eros 26 is het niet meer toegestaan om te roken. laats liep ik huis 48 in en toen ging het ook door de spiekers of ik mijn sigaret uit wilde maken  ;D

Afgelopen nacht ben ik er nog geweest,maar ik mocht gewoon roken. Niemand heeft wat gezegd.
Doe wat je moet doen.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #7 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:46:04 »
even een kleine aanpassing voor de rokers . in 17-19 eros 26 is het niet meer toegestaan om te roken. laats liep ik huis 48 in en toen ging het ook door de spiekers of ik mijn sigaret uit wilde maken  ;D
vorige week zaterdag wed mijn zeer vriendelijk gevraagd om me peuk uit te maken in 48 in het vulkaanhuis hang op de deur en op de begaande grond een a4 met de opschrift verboden te roken eros 26 net zo in de geto 25-27 kan je zo doorlopen met een peuk sexpallas ook volgens mijn ma goed leuk dat ik hier niet als de enige schrijf  ;D

Afgelopen nacht ben ik er nog geweest,maar ik mocht gewoon roken. Niemand heeft wat gezegd.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FAQ Duisburg
« Reactie #8 Gepost op: 30 augustus 2015, 21:11:15 »
De vulkaan is aan het groeien er zijn meer kamers in aanbouw in huis 13-15 op de bovenste etage . huis 23-25-27 aan de vulkaanstrassen: heeft 4 nieuwe automatische deuren die automatische open gaan als je er aan kom lopen wel zo fijn voor de dames met de winter in aantocht .

Verder is de vakantie tijd voor bij op de vulkaan eros 26 zat al weer vol alle kamers waren op 29-08 bezet en ook een paar nieuwe gezichten op de kamers 104 tyra 403 Sonja 112 jenever een topper met een d cup die hier voor gewerkt heeft in Zwitserland  .

De stemming zat er lekker in in de benende bar van het vulkaanhuis er werd lekker gedanst en de danspaal werd veelvuldig gebruik .mooi is dat van die dames en zo paal sommigen bezitten de kunst echt goed .

Op de 2e etage van het oude vulkaanhuis trof ik een boze yasmin  (NL). volgens haar kreeg ze door mijn recensie klanten aan de deur die vroegen om zoenen en wel oud bejaarden en mannen met herpers  . ze was werkelijk een draak en sommeerde mijn om de recensie te wissen nee was mijn antwoord en als het jou niet aan sta dan bel je ma na de secretie . yasmin vermeid ik voorlopig .

In de vipkamers 608 tm 606 waren de mooie dames nita Alexandra en milana weer present   . altijd even klaar voor een babbeltje met me .

In de vipkamers 608 tm 606 waren de mooie dames nita Alexandra en milana weer present   . altijd even klaar voor een babbeltje met me . :17: