Forum > S A M Y A - Köln

Lisa (Roemeense)

(1/1)

TAFKAP:
Naam: Lisa
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 24 jaar
Lengte: 1.50-1.55
Postuur: ietwat romig
Borsten: A-cup
Tatoeage: ja, linker onderarm
Piercing: ja, navel
Haar: zwart
Taal: Duits (redelijk), Engels (redelijk)
Extra info: grappige en guitige brutale opdonder maatje tuinkabouter

Ten tijde dat ik nog regelmatig in Samya kwam altijd zitten te dollen met Lisa. Een grappig en guitig opdondertje met branie en een brutaliteit op een leuke manier. Ze verscheen pas later op de avond ten tonele en al snel was er een glimp van herkenning. Ze fladderde door de Titty Twister. Firehawk en ik stonden op het punt om naar huis te gaan en ik zou nog een sigaretje roken voordat we gingen. Toen ik terugliep stond ze in het restaurant en begon ze me uit te dagen. Ik stond in de opening van restaurant bar en ze liep voorbij, stak haar tong uit en ging demonstratief aan de andere kant zitten. Ik liep achter haar langs en toverde een Chupa Chup voor haar gezicht. Een running gag destijds tussen ons. Ze draaide zich om en met een grote glimlach zei ze thank you.

Ik liep naar Firehawk die in de entree hal zat om te checken of hij er geen moeite mee had als ik nog een kamertje deed om de bittere nasmaak van Emma weg te spoelen. Nadat hij zei dat hij er geen moeite mee had liep ik de bar weer in. Lisa stond op het podium te dansen waarbij ze sensueel op de lolly aan het zuigen was. Ze zag mij en focuste zich op mij in een uitdagende manier. Ze liep richting rand en het was duidelijk dat ik haar eraf moest tillen. Ik moest met haar dansen en langzaam geilde ze me geraffineerd op. Ik besloot er een Samyatje tegenaan te gooien door met mijn hoofd richting kamers te knikken. Mijn intentie ontging haar in eerste instantie. Dus haar gezegd dat we maar een kamertje moesten opzoeken. Ze keek me oprecht verbaasd aan omdat het er voorheen nooit van was gekomen.

Op de kamer bleek maar weer eens dat de dames onder elkaar roddelen. Eerst wilde ze weten waarom ik zo lang niet in Samya was geweest waarop ze precies kon vertellen welke playlist haar voorkeur had. Op bed begon ze met een fluwelen touch mijn edel deel op te richten. Ze vroeg hoe ik de BJ wilde. Ik zei dat ik gezien het tijdstip en mijn vermoeidheid er geen enkele moeite mee zou hebben als ze deze tot het einde zou doorzetten. Ze vroeg of dit dan met mocht. Geen enkel probleem van mijn kant. Ergens maar goed ook, want ze bleek niet alleen goed op een lolly te kunnen zuigen. Zeer gevarieerd en met de perfecte druk wist ze mij te doen vergeten dat er een extra laagje tussen zat. Niks geen haastwerk maar ergens rond 27 minuten liet ze hem ontploffen. Gedurende een minuut bleef ze doorgaan om ook de laatste nakomelingetjes eruit te krijgen.

Geen idee wanneer ik weer in Samya kom, maar mocht ze dan aanwezig zijn gaan we een uurtje op herhaling om dan alle facetten te doorlopen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie