Auteur Topic: Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)  (gelezen 59998 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 29 december 2018, 16:58:46 »
Vorige vrijdag heb ik eindelijk deze Roemeense Suzanna eens bezocht. Ze werkt bijna een jaar in het SKW en in die tijd ben ik haar ontelbare keren voorbij gewandeld en élke keer dat we oogcontact hadden glimlachte ze héél vriendelijk naar me.

Toen ik even vóór haar raam bleef staan keek ze ietwat verwonderd, deed de deur open en vroeg of ik wilde binnen komen. Zonder verder vragen te stellen stapte ik binnen. Suzanna was lichtjes verrast dat ik na zo’n lang tijd nu zo resoluut bij haar binnen stapte.

Op de trap (wat een zicht achter die prachtige benen) en boven op de kamer bleek deze Suzanna een héél vriendelijke, opgewekte, sociale en aangename dame te zijn Ik voelde me echt welkom en we hadden onmiddellijk een vlotte babbel. Terwijl ik mijn jas uitdeed trok zij het bovenste stukje van haar setje uit, er verschenen twee echt prachtige borstjes met hele mooie tepeltjes erop. Speels zei ze “Oeps, ik heb je mijn borsten al laten zien en je hebt nog niet eens betaald”. Ik greep snel naar mijn portemonnee want nu ik die mooie borstjes gezien had en vastgesteld had dat deze Suzanna een heel joviale dame was wilde ik met zekerheid blijven. Ik overhandigde haar de standaard 50,00 Eur zonder verder te informeren naar wat daar allemaal voor mogelijk was.

Toen ik me uitgekleed had stond ze klaar aan de lavabo en nodigde me uit om mijn piemel door haar te laten wassen. Ze spoot ook wat zeep op mijn handen zodat ik die ook kon wassen. Ze zei dat ik wel lekker en fris rook maar dat ze een wasje toch altijd apprecieert. Dat kan ik natuurlijk alleen maar beamen. Terwijl ik mezelf afdroogde ging zij een wasje doen in haar badkamertje.

Ik wachtte even rechtstaand naast het bed tot ze uit het badkamertje kwam. Onmiddellijk begon ze me rechtstaand te kussen, te knuffelen en te strelen. Ze greep ook al naar mijn ballen en piemel die daar al snel aardig hard van werd. Ik speelde al even met haar mooie borstjes en mocht ook al met een handje tussen haar beentjes. Zij ging ondertussen met haar tong, lippen en tandjes over mijn tepels.

Ze vroeg of ik rechtstaand verder wilde spelen of dat ik liever op het bed wilde gaan liggen. Ik legde me neer en zij kwam naast me zitten. Ze maakte aardig wat body contact en duwde één voor één haar borstjes in mijn mond. Ze streelde over mijn bovenlichaam, tussen mijn benen en over mijn ballen en ondertussen vrij harde paal. Ze deed het allemaal precies zoals ik het graag heb en ondertussen mocht ik nog over haar kontje strelen en met haar poesje spelen.

Plots zakte ze naar beneden en begon ze te pijpen. Ik had haar geen condoom zien nemen en doordat haar lange zwarte haren ervoor hingen kon ik niet zien wat er daar precies gebeurde. Het voelde alsof ze me zonder condoom pijpte maar even later voelde ik haar hand toch het condoom afrollen, waarschijnlijk had ze het in haar mondje verstopt (zonder dat ik het zag) en had ze het er zo over gepijpt. Er volgde een zalige pijpbeurt met héél veel afwisseling. Deepthroat was er niet bij maar ze deed het geweldig sensueel en ze bewerkte ook de schacht met haar lippen en de eikel met haar tong. Deze meid kan verdomd goed pijpen, zo goed dat ik al een paar keer op mijn tanden moest bijten.

Ze vroeg uit zichzelf of ik haar poesje wilde likken. Uiteraard wilde ik dat doen en ik mocht bovendien ook nog eens kiezen of ik dat in 69 wilde doen of dat ze op haar rug moest gaan liggen. Ik koos voor de 69. Ze zette zich over mij en schoof haar poes direct tegen mijn mond. Ik zag een mooi, fris poesje op me afkomen, kreeg volledige en onbeperkte toegang en mocht overal aan, tussen en in.

Ze koos zélf om on top te komen, deed wat glijmiddel op mijn paal en schoof hem op een geile manier naar binnen. Ze reed me geweldig af met alle nodige en geile heupbewegingen die daar bij horen. Ze zat ook in een perfecte positie op haar voetjes boven op mij zodat ik haar goed kon vastnemen en haar mee op en neer kon helpen gaan. Na een tijdje draaide ze zich om en kwam ze in reverse cowgirl over mij zitten. Dát was een enorm geil zicht en een geweldig gevoel. Ik legde mijn ene hand boven op haar kontje en gaf zo mee het tempo aan. Ze ging perfect mee in het tempo dat ik graag had en ze ging er ook nu weer lang mee door.

Omdat ik nogal lui van aard ben en dikwijls geen behoefte heb om zelf te stoten vroeg ik niet om een positiewissel maar om het met de hand af te maken. Ze schoof van me af en vroeg of ik dat mét of zonder condoom wilde. Ik koos uiteraard voor zonder. Ze nam een beetje olie, wreef daar mijn paal en balzak mee in en begon aan de handjob. Dit was niet super maar ook lang niet slecht, ik heb het liever wat steviger (dat sturen we bij een volgend bezoekje even bij). Ik gaf haar wel even aan dat de balletjes en de liezen ook wel van wat verwenning houden. Ze ging daar gewillig in mee en speelde met mijn ballen terwijl ze me zacht en sensueel aftrok. Ze pikte goed op wat ik daar beneden graag had en zakte verder af naar mijn perineum. Toen ze zag dat ik dat wel kon appreciëren zakte ze nog wat dieper tot aan mijn kontgaatje ………. nu werd het pas echt interessant!

Om me te laten spuiten ging ze net iets te zacht te werk. Ik nam het aftrekken even over, zij speelde met één hand met mijn tepels en dan weer met mijn ballen en met de andere hand masseerde ze mijn perineum en kontgaatje. Even later spoot ik mijn balletjes helemaal leeg.

Suzanna maakte alles een beetje proper en dan mocht ik me gaan wassen, zij waste zich in haar badkamertje. Tijdens het aankleden hadden we nog een vlotte en aangename babbel.

Suzanna is een héél mooie dame met een prachtig lichaam. Ze is héél vriendelijk, sociaal en aangenaam in de omgang. Bovendien is ze ook héél servicegericht, neemt ze voor alles ruim de tijd, kan ze geweldig geil overkomen en kan ze verschrikkelijk goed seksen.

Mits een paar heel kleine bijsturingetjes en wat aftasten naar andere/bijkomende diensten bij een volgend bezoekje is Suzanna een dame die waarschijnlijk uit het niets mijn top 5 binnen vliegt. Ik denk dat ik haar nog dikwijls zal bezoeken.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2018, 18:21:21 »
Verdorie, is dat die mooie zwartharige dame die altijd heel vriendelijk kijkt ?
Er staan in VT sedert begin dit jaar wel een paar donkerharige schoonheden :-\, en ook blonde Georgia (VT30/geen topic) hoort voor mij in het rijtje van nieuwe aanwinsten thuis.
Wat Suzanna betreft, tenminste ik hoop dat ik de juiste dame voor heb: ik kom haar ook regelmatig op straat tegen en ze komt dan heel gewoon over, maar dat zijn voor mij meestal de écht mooie dames: je moet haar eigenlijk verschillende keren gezien hebben alvorens je merkt dat ze inderdaad een heel mooie dame is, dus niet één van die etalage- of "Barbie"-poppen :blonde die onmiddellijk de aandacht proberen te trekken met opvallend(e) gedrag en/of uiterlijkheden zoals b.v. "fysieke aanpassingen", schmink of kleding, eigenschappen die voor mij al snel verdwijnen tot er niks meer overblijft....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2018, 12:17:57 »
Verdorie, is dat die mooie zwartharige dame die altijd heel vriendelijk kijkt ?
Er staan in VT sedert begin dit jaar wel een paar donkerharige schoonheden :-\, en ook blonde Georgia (VT30/geen topic) hoort voor mij in het rijtje van nieuwe aanwinsten thuis.
Wat Suzanna betreft, tenminste ik hoop dat ik de juiste dame voor heb: ik kom haar ook regelmatig op straat tegen en ze komt dan heel gewoon over, maar dat zijn voor mij meestal de écht mooie dames: je moet haar eigenlijk verschillende keren gezien hebben alvorens je merkt dat ze inderdaad een heel mooie dame is, dus niet één van die etalage- of "Barbie"-poppen :blonde die onmiddellijk de aandacht proberen te trekken met opvallend(e) gedrag en/of uiterlijkheden zoals b.v. "fysieke aanpassingen", schmink of kleding, eigenschappen die voor mij al snel verdwijnen tot er niks meer overblijft....

Ik denk dat je de juiste dame voor hebt bet(d)weter. Volgens informatie op een ander forum is ze in januari begonnen op VT 04 en later verhuisd naar VT 22 en VT 23. Ik zie haar nu al een hele tijd op VT 21 in de dagshift staan. En ja, het is een dame die niet echt aandacht probeert te trekken maar hoe meer ik haar passeerde hoe meer ze me begon te intrigeren. Ik ben dan ook héél blij dat ik er eindelijk eens binnen gestapt ben want ik kreeg een voortreffelijke service.

Georgia/Giorgio, staat die tegenwoordig niet op VT 29? Jij schrijft VT 30 maar ik dacht haar al een paar keer gezien te hebben op VT 29. Zij staat ook op mijn verlanglijstje.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 30 december 2018, 14:49:54 »
Zij staat ook op mijn verlanglijstje.
Ik heb ook zo een verLANGlijstje, een lijstje van meisjes waar mijn fluit spontaan langer van wordt...  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2018, 17:27:50 »
Verdorie, is dat die mooie zwartharige dame die altijd heel vriendelijk kijkt ?
Er staan in VT sedert begin dit jaar wel een paar donkerharige schoonheden :-\, en ook blonde Georgia (VT30/geen topic) hoort voor mij in het rijtje van nieuwe aanwinsten thuis.
Wat Suzanna betreft, tenminste ik hoop dat ik de juiste dame voor heb: ik kom haar ook regelmatig op straat tegen en ze komt dan heel gewoon over, maar dat zijn voor mij meestal de écht mooie dames: je moet haar eigenlijk verschillende keren gezien hebben alvorens je merkt dat ze inderdaad een heel mooie dame is, dus niet één van die etalage- of "Barbie"-poppen :blonde die onmiddellijk de aandacht proberen te trekken met opvallend(e) gedrag en/of uiterlijkheden zoals b.v. "fysieke aanpassingen", schmink of kleding, eigenschappen die voor mij al snel verdwijnen tot er niks meer overblijft....

Ik denk dat je de juiste dame voor hebt bet(d)weter. Volgens informatie op een ander forum is ze in januari begonnen op VT 04 en later verhuisd naar VT 22 en VT 23. Ik zie haar nu al een hele tijd op VT 21 in de dagshift staan. En ja, het is een dame die niet echt aandacht probeert te trekken maar hoe meer ik haar passeerde hoe meer ze me begon te intrigeren. Ik ben dan ook héél blij dat ik er eindelijk eens binnen gestapt ben want ik kreeg een voortreffelijke service.

Georgia/Giorgio, staat die tegenwoordig niet op VT 29? Jij schrijft VT 30 maar ik dacht haar al een paar keer gezien te hebben op VT 29. Zij staat ook op mijn verlanglijstje.
Inderdaad Kippenneuker, Georgia staat op VT29 !
« Laatst bewerkt op: 30 december 2018, 18:05:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 30 september 2019, 20:17:23 »
Deze mooie Suzanna was er ongeveer een weekje tussenuit. Ze is sinds zaterdag terug op post en ze ziet er beter uit dan ooit!

Zoek de 3 kleine aanpassingetjes  ;)

Neen, aan haar mooie fiere borstjes is niets veranderd  :movingtits   :lol


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2019, 12:51:23 »
Suzanna zou voor twee weekjes naar het thuisland zijn en dan komt ze weer terug naar haar tweede thuis: het SKW  ;)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 13 december 2019, 17:39:50 »
Suzanna zou voor twee weekjes naar het thuisland zijn en dan komt ze weer terug naar haar tweede thuis: het SKW  ;)
En...deze mooie dame is terug op post !

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 13 maart 2020, 17:18:30 »
Slecht nieuws voor de Suzanna fans ! Haar maatje Eva vertelde me dat Suzanna binnen een paar dagen terug naar Roemenië vertrekt en daar zal blijven. Ik vroeg Eva voor hoelang Suzanna dan wegblijft en die sprak over 1 of meerdere jaren. Zou Suzanna er dan mee stoppen of heeft Eva het verkeerd begrepen/niet goed uitgelegd ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 13 maart 2020, 19:33:58 »
Dat is een open vraag. Het is wel zo dat er momenteel heel wat meisjes naar hun thuisland 'gevlucht' zijn wegens die virusgekte.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 13 maart 2020, 21:30:36 »
Eva zal het niet goed begrepen hebben. Suzanna vertelde mij dat ze na Orthodox Pasen terug komt, dat is dus 2 maanden ipv 2 jaar.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 13 maart 2020, 22:38:48 »
Eva zal het niet goed begrepen hebben. Suzanna vertelde mij dat ze na Orthodox Pasen terug komt, dat is dus 2 maanden ipv 2 jaar.
Mogelijk ligt de fout gewoon bij Mocata zelf. Misschien had Eva iets in de mond terwijl ze haar uitleg deed, en heeft Mocata het daardoor zélf niet goed begrepen
 :dance2 :xrated :xrated :xrated :xrated :xrated :dance2

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 14 maart 2020, 08:40:15 »
Eva zal het niet goed begrepen hebben. Suzanna vertelde mij dat ze na Orthodox Pasen terug komt, dat is dus 2 maanden ipv 2 jaar.

Zou Eva dan "years'" ipv "months" gezegd hebben ? Haar Engels is natuurlijk niet zo goed maar dat zou ze toch moeten weten :ladyred

Aangezien het dus een misverstand is kunnen de vorige berichten maar beter verwijderd worden.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 14 maart 2020, 08:42:31 »
Eva zal het niet goed begrepen hebben. Suzanna vertelde mij dat ze na Orthodox Pasen terug komt, dat is dus 2 maanden ipv 2 jaar.
Mogelijk ligt de fout gewoon bij Mocata zelf. Misschien had Eva iets in de mond terwijl ze haar uitleg deed, en heeft Mocata het daardoor zélf niet goed begrepen
 :dance2 :xrated :xrated :xrated :xrated :xrated :dance2

Eva is een keurig meisje dat niet praat met een volle mond.  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21, Suzanna (Roemeense, dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2020, 12:48:31 »
Eva zal het niet goed begrepen hebben. Suzanna vertelde mij dat ze na Orthodox Pasen terug komt, dat is dus 2 maanden ipv 2 jaar.
Mogelijk ligt de fout gewoon bij Mocata zelf. Misschien had Eva iets in de mond terwijl ze haar uitleg deed, en heeft Mocata het daardoor zélf niet goed begrepen
 :dance2 :xrated :xrated :xrated :xrated :xrated :dance2

Eva is een keurig meisje dat niet praat met een volle mond.  :lol
:lol_hitting: