Auteur Topic: Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)  (gelezen 65194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 1 januari 2019, 16:24:40 »
Het was niet voorzien maar ik kon het toch niet laten om op maandag 31 december nog eens naar het SKW te wandelen voor een laatste wip van het jaar. Ik zag dat Georgia op VT 29 vrij was. Toen ik op haar wilde toestappen was iemand me voor maar die werd na een kort gesprekje weer wandelen gestuurd. Ik vind het altijd een pluspunt als meiden het aankunnen/aandurven om bepaalde wandelaars te weigeren en niet zomaar iedereen binnen laten.

Ik wachtte even en stapte dan op haar af. Meer dan haar naam en nationaliteit heb ik niet gevraagd, toen ik haar van dichtbij zag was ik al overtuigd om binnen te gaan, geen afspraken gemaakt dus. Ze stapte vóór me de trap op, ik werd al bijna gek van achter die mooie benen aan te lopen.

Boven hebben we ons aan elkaar voorgesteld en betaalde ik gewoon het standaard tarief zonder verdere afspraken wat daar al dan niet inbegrepen was. Georgia was vriendelijk maar een spraakwaterval was het nu ook weer niet.

Terwijl ik me uitkleedde deed zij dat ook maar ze was daar uiteraard veel sneller mee klaar dan ik. Vóór mij stond een heel mooi blond meisje met een prachtig lichaam, mooi B-cup borstjes met mooie tepeltjes, een prachtig kontje, een egale zachte blanke huid en een ietwat speciale vorm van ogen. Aan de lavabo waste ik even mijn handen en piemel, Georgia deed geen wasje. Ze ging wel in een héél verleidelijke houding op het bed liggen

Ik ging naast haar zitten, ze richtte zich op en kwam tegen me aan zitten. In die positie hebben we elkaar even gestreeld, geknuffeld en ik kreeg een aantal kusjes vol op de mond. Ik kuste en likte haar mooie borstjes, manoeuvreerde een handje tussen haar beentjes en mocht al onmiddellijk met een vingertje tussen haar ruim uitstekende binnenste schaamlipjes. Ik voelde daar een proper geschoren en heel strak poesje.

Zij stak ook een handje tussen mijn benen en was ietwat verwonderd dat ik al zo snel hard was. Je zou voor minder als je met zo’n mooie meid mag spelen. Ze nodigde me uit om te gaan liggen en zette zich naast me. Nadat ze mijn paal tot een nog hoger niveau van stijfheid gebracht had trok ze er een condoom over. Het was even sukkelen want het condoom was nogal krap bemeten, nochtans is mijn kleine vriend niet van uitzonderlijk formaat.

Er volgde een sensuele maar tegelijk vrij stevige pijpbeurt met wel wat afwisseling. Ze nam hem ook helemaal tot in haar keeltje onder begeleiding van wat geil oogcontact. Ondertussen mocht ik nog met haar poesje en kontje spelen maar ik mocht niet té ver naar binnen.

Na een tijdje vroeg ze zelf of ze on top mocht komen. Ik wilde echter graag eerst even haar poesje likken en dat mocht, ik mocht zelfs kiezen in welk standje ik het wilde doen. Ik koos voor 69. Ze zette zich vlot over mij heen en ik zag een geweldige poes op me afkomen. Ik mocht er lang mee doorgaan en af en toe hoorde ik subtiele genotsgeluidjes en voelde ik haar bovenbenen lichtjes bibberen. Ondertussen voelde ik nog steeds haar lippen knijpend op en neer gaan over mijn beenharde paal.

Ze wilde graag on top komen. Ze zette zich over mij, zei nog eens dat mijn dick wel heel strong was en smeerde hem voor de zekerheid toch maar in met een aardige hoeveelheid glijmiddel. Ze schoof haar poes stilletjes over mijn stijve paal. Schijnbaar was er maar net genoeg plaats in haar wel erg strakke kutje, het duurde namelijk even vooraleer hij er volledig in mocht/kon. Ze boog zich voorover en kwam met haar mond tegen de mijne hangen, kuste vol op mijn lippen en zakte tegelijkertijd diep door over mijn paal. Wat een hete, strakke poes was dát? Ze bleef even tegen mijn mond hangen en keek me diep in de ogen. Dan richtte ze zich op, sloot haar ogen, greep met beide handen haar borsten vast, gooide haar hoofd naar achteren en begon hevig op en neer te gaan. Wát een zicht en wát een gevoel! Ze ging vrij lang door op deze manier en na wat gekreun en wat kronkelende bewegingen vroeg ze of ik (ook) gekomen was maar dat was nog niet het geval.

Ik vroeg haar of ze het met de hand wilde afwerken. Ze vroeg of het condoom daarvoor af mocht. Uiteraard! Ze spoot nogal wat olie over mijn paal en balzak en begon eraan. Ze zei er nog bij “feel how hard your dick is in my hand”. Aftrekken en masseren met olie deed ze goed maar verder gebeurde er niet veel, amper een handje aan de ballen, niet aan de tepels, niet aan het perineum en kontgaatje. Ik vroeg haar om ook de ballen eventjes te verwennen en legde haar andere hand op mijn tepel. Dat pikte ze wel goed op en daar ging ze vlot mee door. Even later hielp ik haar nog even een handje en spoot ik mijn buik onder.

Georgia maakte alles een beetje proper en gaf me ook wat keukenpapier voor mijn handen. Daarna mocht ik me aan de lavabo gaan wassen, zij nam plaats op de bidet.

Na de best wel aangename seksbeurt viel het gesprek tijdens het wassen en aankleden wat stil. Ik deed nog de nodige moeite om een paar onderwerpen aan te snijden maar meer dan antwoorden op mijn vraag kwam er niet meer.

Deze mooie Gerorgia is afkomstig uit Roemenië (of all places!) en is 24 jaar jong. Ze is sinds een drietal maanden werkzaam in het SKW, daarvoor heeft ze in Göteborg – Zweden gewerkt. Ze is van plan om hier een hele tijd te blijven en ze wil graag in de dagshift blijven, de avond/nachtshift spreekt haar niet aan vanwege ……….

Georgia is een heel mooie dame die op seksgebied écht wel van wanten weet. Ze neemt overal rustig de tijd voor en alhoewel er wel een deel fake bij zal zijn lijkt het of ze echt mee geniet tijdens het beffen en neuken. Ik vond het heel leuk seksen met haar maar verder had ik er als persoon niet echt een klik mee.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2019, 21:46:43 »
Deze Georgia ook eens uitgeprobeerd.  Normaal kies ik de smallere typetjes eruit en deze dame is wat voller, maar ziet er toch heel sexy uit.

Binnengekomen direct een goede babbel kunnen doen met Georgia, die blij was dat ik ook eens voor haar koos. 

Beiden gewassen en Georgia zat al voor mij op het bed met haar tieten te wiebelen.  Ik sprong er bij, ging op mijn rug liggen en ik kreeg een lekkere geile B2B van deze wulpse dame.  Ze schoof lekker over me heen en wond me op door ook met haar malse tieten over mijn borstkas en lul te schuiven. 

Een hand gleed tussen mijn benen en ik kreeg lekkere sensuele strelingen aan mijn balzak.  Mijn lul stond hierdoor zo strak als een pianosnaar en ze gleed vervolgens met haar hand over mijn lul en schaamstreek.  Deze meid kent echt wel wat van erotiek en opwinden en ik werd er zo geil als boter van.

Ze stelde voor om te beginnen met pijpen en uiteraard vond ik dit een goed idee.  Vakkundig bracht ze een CD aan en begon aan een heel sensuele, lange en gevarieerde pijpbeurt.  Deze meid is wat mij betreft een van de betere pijpsters die ik al in het skw heb gehad. 
Ze maakt er echt werk van me maximaal gevoel aan de eikel te geven door te likken langs mijn frenulum, afgewisseld met likken aan de zaadbuis en lekker diep pijpen zonder al te wild te werk te gaan. 

Van al dat lekkere zuigen en likken voelde ik mijn sperma beginnen kriebelen en ongeduldig worden om de wereld te verkennen.  Georgia voelde dit aan en stelde voor om te beginnen neuken. 
Zoals gewoonlijk liet ik haar on top beginnen en pakte haar borsten lekker vast.  Georgia bereed me erg lekker en gevarieerd met een vrij strakke kut en om het orgasme wat te laten zakken stelde ik na een poos voor te wisselen naar missio. 
Gewillig legde deze lieverd zich neer en ik schoof lekker in haar ondertussen lekker natte spleet.  Ik begon lekker in en uit dat kutje te schuiven terwijl ze me met armen en benen omknelde.

Ik mocht lekker lang doorrijden en deed alle moeite om nog niet te spuiten.  Door te switchen naar doggy lukte dat.  Ze zette zich lekker voor me en ik mocht flink tekeer gaan terwijl ik haar zachte heupen vasthield.  Dit is een meid die er van lijkt te genieten geneukt te worden of ze kan het heel goed simuleren.
Ik hield het vol tot ik overschakelde naar de hoogste versnelling en spoot het cd brullend vol terwijl ik haar bij de heupen diep op mijn lul trok.

Daarna samen uitgepuft en tijdens een leuk praatje gewassen. 

Dit is gewoon een zalige meid om mee te neuken, niet wild of hard, maar sensueel en zacht maar toch super geil.  Het is ook zeker geen klok kijkster.

Deze lieverd ziet mij gegarandeerd terug.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2019, 21:50:00 »
Deze Georgia ook eens uitgeprobeerd.  Normaal kies ik de smallere typetjes eruit en deze dame is wat voller, maar ziet er toch heel sexy uit.

Binnengekomen direct een goede babbel kunnen doen met Georgia, die blij was dat ik ook eens voor haar koos. 

Beiden gewassen en Georgia zat al voor mij op het bed met haar tieten te wiebelen.  Ik sprong er bij, ging op mijn rug liggen en ik kreeg een lekkere geile B2B van deze wulpse dame.  Ze schoof lekker over me heen en wond me op door ook met haar malse tieten over mijn borstkas en lul te schuiven. 

Een hand gleed tussen mijn benen en ik kreeg lekkere sensuele strelingen aan mijn balzak.  Mijn lul stond hierdoor zo strak als een pianosnaar en ze gleed vervolgens met haar hand over mijn lul en schaamstreek.  Deze meid kent echt wel wat van erotiek en opwinden en ik werd er zo geil als boter van.

Ze stelde voor om te beginnen met pijpen en uiteraard vond ik dit een goed idee.  Vakkundig bracht ze een CD aan en begon aan een heel sensuele, lange en gevarieerde pijpbeurt.  Deze meid is wat mij betreft een van de betere pijpsters die ik al in het skw heb gehad. 
Ze maakt er echt werk van me maximaal gevoel aan de eikel te geven door te likken langs mijn frenulum, afgewisseld met likken aan de zaadbuis en lekker diep pijpen zonder al te wild te werk te gaan. 

Van al dat lekkere zuigen en likken voelde ik mijn sperma beginnen kriebelen en ongeduldig worden om de wereld te verkennen.  Georgia voelde dit aan en stelde voor om te beginnen neuken. 
Zoals gewoonlijk liet ik haar on top beginnen en pakte haar borsten lekker vast.  Georgia bereed me erg lekker en gevarieerd met een vrij strakke kut en om het orgasme wat uit te stellen stelde ik na een poos voor te wisselen naar missio. 
Gewillig legde deze lieverd zich neer en ik schoof lekker in haar ondertussen lekker natte spleet.  Ik begon lekker in en uit dat kutje te schuiven terwijl ze me met armen en benen omknelde.

Ik mocht lekker lang doorrijden en deed alle moeite om nog niet te spuiten.  Door te switchen naar doggy lukte dat.  Ze zette zich lekker voor me en ik mocht flink tekeer gaan terwijl ik haar zachte heupen vasthield.  Dit is een meid die er van lijkt te genieten geneukt te worden of ze kan het heel goed simuleren.
Ik hield het vol tot ik overschakelde naar de hoogste versnelling en spoot het cd brullend vol terwijl ik haar bij de heupen vasthield en zo diep mogelijk over mijn lul trok.

Daarna samen uitgepuft en tijdens een leuk praatje gewassen. 

Dit is gewoon een zalige meid om mee te neuken, niet wild of hard, maar sensueel en zacht maar toch super geil.  Het is ook zeker geen klok kijkster.

Deze lieverd ziet mij gegarandeerd terug.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2019, 17:28:49 »
Toen ik deze week in VT wandelde en raam nr 29 passeerde zag ik daar classy Georgia haar mooie bos haar in de juiste plooi leggen.

Toen ze me zag keek ze vriendelijk en uitnodigend zonder aan te dringen en ik besloot binnen te wippen.

Het was even geleden dat ik deze dame bezocht en dan weet je nooit wat te verwachten.
Sommige meiden zijn op hun teen getrapt dat je ze ondanks hun goede service links hebt laten liggen en zijn dan wat koeler.
Andere meiden zetten dan juist weer alles op alles om een onuitwisbare indruk achter te laten, zodat je in 't vervolg hun raam nog moeilijk kan voorbij lopen zonder binnen te springen en wel een andere meid overslaat.

Ik was benieuwd onder welk categorie Georgia valt en volgde haar, na een natte welkomstkus, heel kort achter haar derrière naar boven.

Entreeticket direct overhandigd en Georgia nam plaats op het bidet waar ze haar spleet grondig waste.
Ik waste mezelf ook grondig terwijl Georgia op vrij neutrale wijze liet vallen dat het wel lang geleden was dat ik bij haar was geweest.
Ik werd een beetje ongerust....... onterecht zou dadelijk blijken.

Toen ik gewassen was en op het bed paatsnam werd ik meteen door Georgia besprongen en flink bepoteld en gestreeld aan mijn edele delen. Ik kreeg kussen en likjes in de nek en ze zoog heerlijk aan mijn tepels.

Ondertussen liet ik mij ook niet onbetuigd en masseerde haar tieten, die werden aangeboden voor tepelzuigen.

Georgia ging zeer sensueel en heet tewerk wat me een soort GFE gevoel gaf en bewerkte mijn lul en ballen zalig met haar vaardige handjes.

Af en toe kwam ze ook wat hijgen in mijn nek en likjes geven .... rrrrrr.... wat een zwoel en heet ding.
Ik kreeg zelfs even naar mijn voeten omdat ik terwijl ik lag te genieten van haar opwarmingsronde zelf even forfait gaf en mijn handen even thuis hield. "Touch me !" zegde ze op gebiedende toon en nam mijn linkerhand en geleidde die naar haar spleet.

Deze opwarming duurde wel even en na een hele tijd nam Georgia een condoom dat, zoals een echte pro, met het mondje over mijn lul werd gepijpt.
Er volgde een zalig gevarieerde pijpbeurt, deepthroat, likken aan de schacht, klakken met de tong, likjes aan frenulum ... alles kwam zowat aan bod en indertussen werden mijn ballen ook lekker verwend.
Ze nam lekker veel tijd voor het pijpen en mijn ballen waren ondertussen kletsnat van het speeksel dat van mijn schacht naar beneden droop.

Ik voelde mijn zaad een paar keer opborrelen dus het werd dringend tijd om te wippen.
Deze hete donder legde zich voor me klaar met de benen wijd open en de knietjes opgetrokken. Ik zag haar lekkere kut glinsteren van het vocht en stak mijn lul er direct in. Deze meid beschikt over een heel strakke kut, wat me een zalig gevoel gaf toen ik in en uit zat te schuiven.

Georgia trok me dicht tegen zich aan en omknelde me met haar armen en benen terwijl ik in haar hete kut lag te soppen.
Ze gebood me lekker diep te stoten, en wie ben ik dan om dat te weigeren? Afwisselend hard en zacht ging ik heen en weer in die strakke kut om niet te snel te spuiten, terwijl ze me zachtjes kreunend aanmoedigde.

Op den duur hou je dat niet natuurlijk niet meer en toen ze op een bepaald moment met een kletsnatte tong in mijn nek likte spoot ik het condoom brullend vol en bleef onder haar sensueel gekreun nog wat narijden tot mijn lul slap viel.

Lang geleden dat ik in missio nog zo lekker ben klaargekomen. Dit waarschijnlijk door de opbouw van onze sessie die zo heet en GFE-achtig was ....

Wat een lekkere en leuke dvp ! 't Zal niet lang duren voor ik er terug sta.
Georgia is duidelijk een dvp type 2, die alles op alles zet .... ook als je haar een tijdje niet hebt bezocht.
Een topper.


Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2020, 19:51:17 »
Deze dame stond al lang op mijn lijstje, en het is er dan eindelijk van gekomen.
Was in de (redelijk) vroege ochtend, ze was zich nog aan het opmaken, maar ik kon niet wachten  ;) , dus ik binnen.
Was een rustige sessie, met na het opwarmen lekker laten pijpen (niet super , maar wel goed), daarna 3 standjes en afgewerkt.
Mijn topper kan ze niet evenaren, maar ze gaat me wel nog teug zien.
Ze vertelde me dat ze ook dubbele shifts gaat draaien.
Niet in functie van verlof, wel omwille van clandize. Ook zij mist de mannen die van hun werk komen omwille van de vroege shiftwissel.
Bedankt Georgia!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 4 juli 2020, 02:31:05 »
Ze vertelde me dat ze ook dubbele shifts gaat draaien.
Niet in functie van verlof, wel omwille van clandize.
Om de kans op een redelijke verdienste realistisch te houden, zijn de meisjes 'bijna verplicht' om beide shiften te doen. De tijdelijke shiftwissel rond 16-17 uur is echt niet praktisch. Ondertussen mogen zij bij een dubbele shift ook lekker 2 keer huurgeld betalen voor een totale tijdsduur die toch een flink stuk korter is dan voorheen.

Offline Sublimo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 29, Georgia (Roemeense, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2022, 15:52:41 »
Met de feestdagen deze knapperd nog eens bezocht, en het was super!
Wat ik tof vind aan Georgia , is dat ze heel lief en naturel is (niks is bijgewerkt).
Pijpen en neuken met een vriendin dus.
Ga ze dit jaar een beetje meer sponsoren denk ik  ;D