Auteur Topic: Mady (Romeeense)  (gelezen 11133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mady (Romeeense)
« Gepost op: 12 januari 2019, 15:15:39 »
[box title=Mady]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits (beetje Engels)
Leeftijd:         26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m (zonder hakken, 1,75 buitenkamers)
Model:            slank
BH:                 75C (naturel flink handje vol, niet afhangend, perfect gevormd)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      eerder donkerder blond (loshangend meestal, klein beetje golvend, net (binnenkamers vaak samengebonden - blijft haar goed staan -)
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
alles, zonder overdrijven
[/box]
[box title=pro en contra]
- : prijssetting
+: technische kwaliteiten, vriendelijkheid, doet niet uit de hoogte...
[/box]
[box title=extra info]
doet ook SM (en weet waar ze mee bezig is wat in dit jargon erg belangrijk is om er optimaal van te kunnen genieten)
[/box]


het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mady (Romeeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2019, 23:06:42 »
Hoe is het zover gekomen?

Op een moment dat ik er nog maar weinig zin in had om GFE-sessies te draaien in deze regio, gebeurde er hier ineens van alles.  (Ik had er geen zin meer in omdat de prijzen veel hoger zijn dan in NRW.  Dit kan je lezen onder "geleuter".)

Wat gebeurde er dan zoal?

In deze club zag ik donderdag weer de dame die ik dinsdag daar ook al zag.  Ze heet Monica en is eigenlijk zeker niet mijn type.  Niet dik maar ik val op fijn.  Ik val op naturel en zij stond vol met tatoes.  Ze had echter wel een "geile kop" "er op staan".  Zwart haar, carré met bles.  Geil! Vind ik toch.  Ik draaide mijn knop om en dacht van als het hier in de regio voor € 50 dan toch niet verder kan komen dan een pijpbeurt met condoom en neuken met condoom dan ga ik deze dame maar eens proberen.  Een geile kop erop en zo een uitstraling van: "ik kan wel verschrikkelijk goed pijpen".  En dat is nodig bij mij om hem recht te krijgen zonder gestreel, gezoen en tongzoenen.  Het minste wat je eigenlijk toch wel kan verwachten, als je € 50 moet betalen voor deze minimale service, is dat de minimale service dan technisch vernuft is.  Helaas pindakaas.  We komen op kamer, over mijn slappe lul wordt direct een plastiek gedaan en het monotoon pijpen zonder gevoel begon.  Dat leidde uiteraard tot nulresultaat bij mij.  Vrij snel, na enige minuten, ging het condoom er weer af.  Ze vroeg wat er scheelde.  Ze stelde voor om mezelf af te trekken.  Dat had ze mooi gedacht.  Dan kan ik evengoed thuis blijven, achter de pc.  Niets van dus.  Ze nam dan wat gel en begon mijn lul met haar hand af te trekken.  Ook dat leidde niet tot veel meer dan een halfstijve lul.  Ik had na een vijftal minuten al door dat dit tot niets zou leiden en dat dit € 50 weggesmeten zou zijn.  Nu ja, weggesmeten, af en toe kreeg ik toch een goed gevoel.  Het leek er zelf soms op dat ik een orgasme zou krijgen zonder echt stijve lul. 
In elk geval vond ik dat ze voor haar € 50 best wat mocht arbeiden.  Ook al klaagde ze (lichtjes) van een vermoeide hand en arm.  Na 20 minuten gaf ze het helemaal op.  Ik ook (dan maar)  ::) .  Ik bleef normaal doen, zij was duidelijk geïrriteerd.  Beneden werd de € 50 overhandigd.

Terug in de bar ging ik in een sofa zitten.  Even later kwam Monica in dezelfde sofa zitten.  Zij het aanleunend tegen de leuning (zo ver mogelijk van mij af dus).  Ik heb ondertussen al begrepen dat in de meeste clubs de meeste dames een vaste plaats hebben.  Allicht was mijn plaats, waar ik zat, of de plaats waar Monica nu zat, haar vaste plek om werk af te wachten. 
Plots komt die mooie Mady voor me staan.  Ze was me vandaag bij het binnenkomen bijzonder opgevallen.  Vanwege haar schoonheid, haar natuurlijk voorkomen, haar eenvoud zelve.  Net en coquette bovendien.  Haar vaste plek is by the way de tweede kruk aan de DJ-draaitafel tegenover de bar.  Vanmorgen nog druk in de weer met een stamgast.  Dinsdag was ze me precies niet opgevallen maar dat komt omdat ze vandaag donderdag met haar haar los aan de bar zat.  Ik had dinsdag wel een dame gezien die continue om drank kwam in de bar en continue bezig was.  Steeds druk bezet, nooit vrij.  Ik dacht dinsdag al, dit zou wel eens wat kunnen zijn, bijna zeker weten.  Ik herkende haar vandaag niet als zij (van dinsdag, altijd bezet) omdat ze steeds van kamer om drank kwam met opgestoken, samengebonden haar, zonder high heels. 
Maar o.k..  Mady (zij dus van dinsdag) kwam voor me staan.  Allicht had ze ondertussen van Monica het verhaal van op kamer met mij al doorgespeeld gekregen.  De man die een dame, ondanks fiasco op kamer, toch niet direct laat gaan en de dame nog zo lang als mogelijk laat rukken.  Het zou debiel zijn om te denken dat Monica wat goeds over me zou verteld hebben.  Ik wist op dat moment ook (nog) niet dat zij niet zomaar 2 collega's zijn maar ook nog eens goede vriendinnen. 
Derde keer.  Mady kwam dus voor me staan.  Ik vatte het lachend op en ze was ook niet agressief of vervelend naar me toe maar Mady zei me wel om a.u.b. in de sofa naast me te gaan zitten zodat zij en Monica naast mekaar zouden kunnen gaan zitten.  Omdat ik nog altijd van mening ben dat ik een vrij man ben (en eigenlijk ook wel klant - klant = koning  8) -) had ik geen zin om naar de pijpen van madam te gaan dansen.  Ik maakte haar dan ook drie dingen duidelijk.  1) Monica kon (kan) toch gewoon op de andere sofa plaatsnemen.  2) Jij kan toch evengoed op de andere sofa gaan zitten.  3) Waarom zou ik in godsnaam naar jouw pijpen gaan dansen.  Waar ik in eerste instantie dacht dat Mady het werkelijk op haar heupen kreeg van mij zou ik pas na de kamergang van vandaag te weten komen dat het van toen af al een spel was (waar ik nu achteraf toch nog steeds mijn twijfels over heb of dat in allereerste instantie toch niet menens was bij haar).  Dat doet er echter niet toe. 
Mady zei me dus dat ik op haar zenuwen werkte met mijn antwoorden.  Ze kwam wat dichter bij me staan.  Zij stond dus recht.  Ik zat in de sofa.  Er werden nog wat woordwisselingen over en weer gestuurd en het werd echt (ja, nu écht) speelser.  Op een gegeven moment zei Mady me dat ze me sebiet een pats in mijn gezicht zou geven met haar hand.  Daarop zei ik (zonder nadenken, zonder de mogelijke gevolgen in te schatten) dat ze dat dan maar moest doen.  Een mens denkt dan dat het daar wel zal bij blijven maar dat was niet zo.  Ik kreeg inderdaad een klets in mijn gezicht.  Ik daagde haar nog meer uit.  De klets in mijn gezicht beviel me  :017: .  Ze zei me dat ik het precies graag had.  Voor mij begint een sessie altijd in de bar.  De tijd dat ik dus met haar "speelde" in de bar, reken ik als speeltijd (op kamer).  Tenslotte begint (begon) het bij haar eerste woorden waarom ik niet in de andere sofa wou gaan zitten.  Commercieel (erg commercieel) ingesteld als ze is (en de andere dames in deze regio) zei ze ook dat de tijd die ze hier aan mij besteedde eigenlijk al zou moeten vergoed worden.  Ze wist na een kwartiertje blijkbaar nog niet zeker dat ik zeker met haar op kamer wou gaan.  Dat ligt ook minstens voor een deel aan mij omdat ik niet in mijn kaarten (meer) laat kijken bij die DVP's.  Enfin, ik had al wel wat klappen gekregen van haar en Monica begon het ook leuk te vinden.  Ik liet Mady maar wat gaarkoken in haar onzekerheid en stond uiteindelijk recht (nadat ze me nog wel een aantal keren had laten verstaan wie de baas was).  Ik liep weg (hélemaal niet ver van Mady weg).  Mady ging (potverdorie) gewoon weer op haar vaste kruk zitten (niet dus samen met Monica in die - vrijgekomen - sofa).  Eigenlijk stond ik in een mum van tijd weer bij Mady.  Nu zat zij (op de kruk) en stond ik recht (naast de kruk).  Mady zei tegen Monica dat ze haar man gevonden had (ze doelde op mij).  Ik wist al veel langer dat ik mijn madam had gevonden.  We stond close tegen mekaar.  Ze kwam soms verrassend streng uit de hoek.  Toen ze aan mijn lul voelde, kon ze niet anders dan vaststellen dat die keistijf stond.  Ze lachte eens naar Monica en brabbelde in het Roemeens dat mijn lul helemaal stijf stond. 
Wat later stegen we de trappen op (naar boven maar da's logisch zeker als je stijgt dat je dan naar boven gaat). 

Op kamer was ze vriendelijk, lief, normaal, lachten we wat maar was ze vooral al snel de domina.  Mady neemt het domina zijn er niet even snel bij om wat extra te kunnen vragen.  Ze is het gewoon, ze weet waar ze mee bezig is.  Da's belangrijk en zeer zeldzaam in saunaclubs.  Ik moet eigenlijk al terug naar jaren geleden toen ik in Stuttgart in Paradise eens menige uren en meerdere orgasmes had met een dame die ook verdomd goed wist wat dominantie en vernedering was.  Mady laat ook perfect zien dat je (uiteraard mits wat medewerking van de onderdanige) niet allerhande attributen nodig hebt om een man toch stil te laten liggen, onder haar, handen vast aan het bed.  Zonder dus bijvoorbeeld zware kettingen nodig te hebben.  Deze sessie draaide voornamelijk uit op een pijnigingssessie.  Wat eigenlijk niet helemaal mijn ding is in de SM.  Van haar kon ik het echter hebben.  In het begin makkelijk.  Na 45 minuten al heel wat minder makkelijk.  Het spel concentreerde zich in de eerste 30 minuten vooral op verbale dominantie - interactie.  Al was ik in deze eerste sessie best heel gehoorzaam en weinig stout.  Via verbale taal waren er redenen genoeg te verzinnen om mij in mijn gezicht te slaan met haar hand, om in mijn oor en lippen te bijten, om in mijn vingers te bijten, om in mijn tepels te bijten en om flinke tikken op mijn stijve lul te geven.  Zoals gezegd kon ik het allemaal hebben (eerst makkelijker dan naar het einde toe), behalve dan dit tikken op mijn stijve lul.  Dat deed me te zeer.  Ik zei haar dat ook en ze stopte er onmiddellijk mee.  Je hebt toch nog wat te zeggen, wat ook niet onbelangrijk is.  Ik heb ooit in België een trio gedaan (twee meesteressen) waarbij de fantasieën ook goed doorgesproken waren maar die Thaise meesteres dan toch gewoon haar goesting deed, bleef doen.  Ik herinner me nog steeds dat daar mijn lul geslagen werd en met zwepen geslagen werd tot dat ie bloedde. 

Het mooie aan de sessie tot nu toe was dat er best ook wat erotiek bij te pas kwam.  Kusjes, even liefkozen, toch even aaien, gezellige momentjes....  Als dan de dominantie plots weer de overhand neemt, is dat eens zo mooi.  Die tegenstelling, dat onverwachte. 

Het laatste kwartier zou ik een prostaatmassage krijgen maar ofwel kan ze daar niets van ofwel moet ik daar helemaal niets van hebben.  Men zegt dat zo'n orgasme drie keer zo sterker zou zijn als een normaal orgasme.  Voor mij was het alleen maar een onprettig gevoel (al snel).  Een orgasme is er dus niet van gekomen.  Mijn lul stond een halfuur stijf maar verzwakte en werd uiteindelijk helemaal slap nadat Mady met haar kleine dildo in mijn poep bezig was geweest gedurende een kwartiertje.  Zelf vond ze dat erg opwindend.  Ze vond dat ik een sexy kontje had  :-\ .  Ik een slappe en zij liet haarzelf squirten van genot.   

Los van dat laatste kwartiertje zat het spel heel de tijd zodanig sterk en goed in mekaar dat ik (écht waar) er vermoeid van was na 48 minuten.  De eerste sessie duurde dus geen volledig uur.  Ik wist dat wel maar zweeg.  Ik hield me van de domme.  Ik had super genoten en wist nu al dat een tweede sessie alleen maar nog meer perspectieven zou openen.  Maar zou een tweede sessie er nog ooit van komen, want gezien de grote afstand vanuit mijn land en de erg hoge prijzen daar, had ik geen herhalingsplannen meer in deze regio gepland in mijn hoofd.  Vandaag was het donderdag en vrijdag en zaterdag had ik ook nog gepland in deze regio.  Zou ik (bevend) weer naar Pirates Park trekken, komende dagen?

's Avonds in het hotel voor de spiegel doe ik wel wat ontdekkingen.  Hoewel ik het allemaal goed kon hebben, behalve dan die tikken op die stijve lul (maar dat zei ik ook direct). Mijn lul zag op een bepaalde plaats blauw (inwendige bloeding van een ader maar dat trekt wel vanzelf weer weg, alleen de wrijving van een onderbroek, dat voel je wel een beetje).  Op één plek zag mijn lip wat rood.  Mijn wangen vertoonden lichte rode puntjes (alsof je huid gesprongen is van de ijzige kou).  Wat tekens van het oorbijten.  Toen dacht ik wel dat ik deze spelletjes maar niet meer moet spelen in de toekomst.  Naar een meesteres ging ik al wel meer maar telkens waren dat voornamelijk vernederingssessies en geen pijnsessies.  Stel je voor dat ik de volgende dag op mijn werk gewoon zou moeten verschijnen.  Dan moet je daar nog allemaal een uitleg aan geven ook. 

Tja, tja, tja.

Opstaan.  De volgende morgen (woensdag).  Wat zal het worden?  Pirates Park weer (gepland).  Point of Flamingo Island?  Het werd Pirates Park.  Voor Mady?  Nee, eigenlijk had ik me voorgenomen om me sterk te houden.  Mijn gepland plan te volgen.  Ik had vandaag geluk.  Mady was voor zowat de gehele dag bezet door 1 man.  Mady kon inderdaad ook heel lief zijn.  Ik kan dus begrijpen dat mannen daar verlief op worden en haar doorboeken voor lange tijd.  Sommige mensen doet het geen pijn om het geld door de ramen te smijten en als je als dame zo'n klant op de kop kan tikken....  Toen ze op een bepaald moment in de vroegere avond weer naar beneden kwam, naar de bar, om drinken te halen, zei ze mij dat ze direct zou komen.  Ik zei haar dat ze haar tijd mocht nemen.  Ik (muisde mag je wel stellen) er vanonder.  Het was tijd om te vertrekken en voor de laatste late uurtjes wou ik het mezelf niet moeilijk maken.  Weer dezelfde dame.  Niet goed.  Niet goed voor mijn portefeuille en zeker al niet goed voor de perceptie die dat teweeg zal brengen bij Mady (over mij die haar niet meer kan missen).  Bovendien wist ik voor mezelf niet uit te maken of het nu wel dan niet kwaad kon om alweer een uurtje op kamer te liggen met een stijve lul daar waar die blauw zeg en misschien beter wat rust kon gebruiken.

Na woensdag komt donderdag.  Ik had drie dagen Pirates Park ingepland.  Woensdag, heel gek, telkens ik wat languit lag in de wellnessarea had ik  een gelukkig (intens) gelukkig gevoel.  Mijn gedachten dwaalden telkens weer af naar gisteren (Mady en ik op kamer).  Altijd super leuk als een dame je zo ver kan krijgen dat je haar zo lang nog in je hoofd hebt steken nadien.  Dagdromen was Madydromen.

Donderdag stond ik weer in Piraties Park.  Al gauw zie ik Mady.  Ze komt bij me staan en zei me dat ik gisteren ineens weg was.  Ik zei haar dat ik het niet té laat wou maken en dat ik haar gezegd had dat ze zich niet moest spoedden gisteren om weer snel naar mij te komen.  Geen scrupules tegenover mij, integendeel.  Ineens komt de theke de bar binnen en liet Mady weten dat mijnheer XXX om 13:00 zou arriveren.  O.k., zei Mady.  Meteen, ze stond dan toch bij mij aan de bar, vroeg ik haar wat haar plannen waren voor vandaag.  Ik weet wel dat je daarmee eigenlijk verraadt dat je vandaag terug met haar zal gaan (maar zo persé hoeft dat nu ook weer niet te zijn/opgevat te worden).  Ze zei me dat binnen ongeveer 45 minuten een klant van haar zou toekomen.  Waarop ik zei dat ik precies zoiets had verstaan.  Ze voegde er nog snel aan toe dat het maar voor enkel uurtjes zou zijn vandaag.  Goed om weten.  Punt.

Vandaag was ze inderdaad niet zo lang weg.  In elk geval niet lang genoeg opdat ik het weer makkelijk had.  Dat zij de beslissing voor mij nam.  Dat het met andere woorden laat genoeg was om te vertrekken.  Ze komt even bij me zitten.  Wat small talk.  Intussen had ik in de loop van de dag wat kerstlekkers gekregen van Monica.  Na ons debacle op kamer waren we nadien beste maatjes.  Gewoon perfect toch.  Monica vroeg me ook af ze voor mij ook wat lekker van bij den Turk mocht bestellen.  Ik antwoordde positief want gisterenavond mocht ik van haar portie wat proeven, samen aan de dinertafel en dat was erg lekker en vers.  Mady zei me wet later dat ze eerst wat ging eten want dat ze honger had en dat ze nadien weer bij mij zou komen zitten.  Dat gebeurde ook.  Samen ergens vanachter in de club in een sofa gekropen.  Ze kuste me, deed lief, legde haar benen over mijn benen....  Ik voelde alles al aankomen en dacht mij weerbaar op te stellen door haar te vertellen (en te laten zien) dat mijn lul blauw zag.  Dat ik daarom misschien maar beter niet met haar op kamer zou gaan.  Dan was de eerste keer de laatste keer want de komende twee dagen had ik Point en de Silvesterparty in Flamingo Island gepland.  Terzelfder tijd bedacht ik me dat dat wel heel jammer zou zijn.  De eerste keer de laatste keer terwijl ik nog zoveel progressie zag tussen ons.  Ze had dan ook niet veel meer nodig dan wat lief doen en te verzekeren dat terwijl ze seks zou hebben met mij ik absoluut geen pijn zou hebben aan mijn lul.  Gelukkig overhaalde ze me na de duurtijd van rustig twee sigaretjes roken. 

Bij het binnenkomen van de kamer wou ik haar meteen laten verstaan dat ik niet altijd zo onderdanig ben en plakte ik haar meteen tegen de muur.  Later in het spel zou ik ook veel meer weerwerk bieden en een beetje dominant doen.  Die interactie maakte het allemaal nog leuke er spannender.  Geiler!  Ook zij vond dat.  Haar poes werd helemaal nat en nadat ze zichzelf even gevingerd had, mocht ik haar vingers proper lekken.  Heerlijk!  De sessie vandaag was veel beter dan gisteren.  Niet meer op mijn lul tikken was ook voor haar not done meer.  Afspraken zijn afspraken.  Uiteraard bleef ze mijn tepels pijnigen door er in te bijten en tot mijn verbazing kon ik dat weer goed hebben (want ook dat kon als souvenir aan haar wel ettelijke uren tellen na de eerste sessie).  Hoewel ik slagen in mijn gezicht dan ook maar voor not done beschouwde in mijn gedachten zei ik daar niks over en deed ze ook dat weer maar minder doorgedreven, aanhoudend en frequent als donderdag.  Mijn lul stond weer de hele tijd flink paraat, geen pijnen.  Straf hè.  Ze nam op een gegeven moment een condoom en ik moest mijn ogen sluiten en gewoon uitgestrekt (ook armen en benen) op mijn rug op het bed gaan liggen.  Ze heeft me daar een rit gegeven om u tegen te zeggen.  Zelden zo'n sensuele, erotische, afwisselende en gevoelige rit op mijn dig gehad van een slet.  Af en toe kuste ze me terwijl, af en toe beet ze nog eens in mijn lippen ook, tepels even pijnigen en in mijn gezicht slagen.  Gecombineerd met die fantastische rit moest het vandaag wel tot een spetterend orgasme komen.  Zelf kwam ze ook klaar.  Of was ze toch heel nat geworden vanbinnen.  Mijn sperma komt in het condoom dus het nat dat langs het condoom drupt, moet wel van haar geweest zijn.  Ik denk trouwens dat ik nog nooit een DVP meegemaakt heb die zo sensueel en met passie, zo gevarieerd op me gereden heeft.  Dat zicht alleen was al om het warm van te krijgen. 
Uitgeput laten we wat later op exact 60 minuten close tegen mekaar aan.  Ik vroeg haar of we zo nog gewoon even 10 minuten konden blijven liggen, zonder meerprijs.  Ze vond het super geweldig met mij maar nu sloeg ik alles naar de boem, zei ze.  Niet dus.  Absoluut niet.  Strikt genomen heb ik daar ook geen recht op dus geen opmerking naar niet van mij, niets.  Uit bed en weg.  Business hè.  Een club is geen liefdadigheidsinstelling.
Bij het afrekenen gaf ik haar 50 euro te veel.  Niet gezien.  Ze was wel zo correct om me dat terug te geven.  Ook dit heb ik nog in al mijn 12 jaar saunaclubcarrière nog nooit meegemaakt.  Zo'n eerlijkheid (van een Roemeense nog wel).  Ik heb al wel eens 1 of 2 keer gehad dat ze zeiden dat ik teveel gaf maar er dan direct aan toevoegden dat dat wel drinkgeld was.  Dat deed Mady niet.  Bedankt.

Nu het gekste nog van die avond.

Ze wou absoluut geen minuut langer dan 60 minuten op kamer liggen met mij zonder vergoeding.  Ze komt echter in de bar wel bij mij zitten in de sofa en we flirten wat.  Mannen kijken haar aan en zelf ik zie dat ze haar willen.  Zij ziet dat dan ook maar blijft bij mij  :017:  :017: .  Niet de 10 minuten die ik op kamer voorstelde maar veel langer.  Op kamer was het er mij enkel om te doen om even dicht tegen mekaar aan te liggen.  Geen tien minuten tongzoenen of zo of mekaar weer geil maken en de sessie verlengen.  Hier in de bar zit ze met mij te flirten.  Raar?  Ik kan alleen maar denken dat ze spijt had van haar direct nee op mijn vraag op kamer.  Ik weet het anders ook niet.  Na een twintigtal minuutjes komt Monica erbij zitten en die zei me dat ze dat eten van die Turk voor mij had besteld en dat het voor me klaarstond in het restaurant.  Mady ging mee met Monica en mij eten.  Na het eten kruipen we in de sofa weer dicht bij mekaar.  Ik vond het allemaal een beetje vreemd.  En het wordt nog gekker.  Mady vertelt me dat ik de eerste man ben waar ze zelf geil van wordt en de eerste man ben die meer betekent voor haar dan commerciële seks op kamer.  Ze trakteert me op kerstcake.  Nota bene deel van de cadeautjes die ze eergisteren van een goede klant gekregen heeft.  Hij moest het weten. 
Kijk, ik ben de eerste om te zeggen dat al wat ze me zegt over "gevoelens" voor mij dat dat larie is en enkel maar klantenbinding is maar hier toch twee zaken die me doen wankelen over mijn eigen nuchterheid in die zaken.  1) In deze regio wordt sowieso niet met klanten (lang) gepresaled en geaftersaled.  Dat is me wel heel erg duidelijk geworden na een weekje.  Bovendien heeft die man gisteren (van al die cadeau's) slechts een klein kwartiertje vooraf gekregen (zonder gefriemel, staan naast mekaar) en hetzelfde kwartiertje na de sessie van uuuuuuuren.  2) Ze wist dat ik van heel ver kwam en er slechts sporadisch ben (voor mijn werk  ;D ).  Allé, klantenbinding, waarom?  Met wat verstand (en dat had deze DVP) wist ze dat ik zeker niet alle weken of zo zou komen.  Ze vertelde me ook nog dat ze geen zin had om de komende uren nog seks te hebben.  Pfff....  Allemaal larie???  In elk geval wou ik de zoveelste dag in de rij niet tot in de vroege uurtjes daar blijven zitten.  (O ja, ik had haar een dik uur geleden, helemaal in het begin toen ze met mij kwam flirten, duidelijk gezegd dat ik geen tweede keer met haar op kamer zou gaan.  Begrepen, goed begrepen, zei ze nog.)  Normaal probeer ik zo lang als mogelijk te genieten van het mooie vrouwelijke gezelschap maar hier heb ik dan toch uiteindelijk op een gegeven moment gezegd dat ik weg wil.  Ze hief haar benen op van die van mij. 

Nog een pikant detail.  De volgende dag zit ik in Flamingo Island in de sauna en vraagt een man ineens aan mij: jij hebt een geweldige sessie gehad gisteren met Mady denk ik hè.  Je glunderde.  Ik gluurde naar haar maar ze bleef met jou bezig zijn.  Ik antwoordde volmondig ja en hij vertelde dat het voor hem een fiasco was of toch zeer zeker niet goed met Mady op kamer.  Ik moest enkel maar terugdenken aan haar woorden tegen mij: ik heb na jou echt geen zin meer in mannen op kamer. 
Het is wat het is en niets lijkt wat het is maar moest ik Mady niet getroffen hebben, zou ik spijt gehad hebben van mijn weektripje richting Zuiden Duitsland.  Nu blijft de herinnering (misschien eeuwig)  :douchen.   
     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man