Auteur Topic: Verversrui 11/5, Monica (Roemeense-avond/nachtshift)  (gelezen 9685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5, Monica (Roemeense-avond/nachtshift)
« Gepost op: 15 januari 2019, 02:43:16 »
Toen ik vanavond na een uur GFE seks met Ina (verversrui 24) buitenkwam, stak ik de straat over en ik wandelde in de richting van de vingerlingstraat. Ik kon na de Ina-schietoefeningen volstrekt niet meer poepen, maar ik stond nog wel verder geil voor wat andere spelletjes. Aan het nummer 11 zag ik een wat vollere meid zitten, die ik al heel vaak daar opmerkte, maar verder dan een knipoogje en een glimlach had ik nog nooit met haar geconverseerd.

Ik bekeek haar ook nu eens lief, en ze lachte. Ik kreeg meteen goesting, als afwisseling, in een wat vollere griet. Ik vertelde haar aan de deur dat ik net bij Ina een uur van jetje gegeven had, en dus even 'niks meer kon' nu, en ik vroeg of ik bij haar terecht kon voor uitgebreid beffen, facesitting en plasseks. Dat bleek te kunnen. Dus, hop hop, naar binnen en naar de kamer.

Deze meid bleek bij het uitkleden idd een serieus stel tieten te hebben. Ze hangen een beetje, maar niet lelijk afstotned. Wel geil-opwindend. Zuigtepels en leuke rondingen alom aan haar lijf. Aan haar kont mocht ik wel komen, maar verder dan tussen de billen, mocht liever niet. Dus geen vingertje in haar gat.

Al van bij het begin vertoonde zij een lichte upselling neiging. Ik kreeg vrijwel meteen te horen, dat ik ook 40 minuten kon blijven. En uiteraard dubbel betalen. Ook al had ik klaar en duidelijk verteld dat ik niet meer in staat was om te neuken, dat ik gewoon uit geilheid eens aan haar wou zitten, enz... en toch moest ik nog een keer of drie horen dat ik voor meer geld langer mocht blijven.

Ze begon mij te teasen met haar vingers, een soort geile massage. Dat deed zij niet slecht. Maar de passie ontbrak wat. De volle overgave was er niet. Ook bij het strelen en spelen met mekaars intieme delen, bleef het nogal braafjes.

Het kan dus een korte recensie blijven deze keer. Neuken kon ik even niet meer, het vrijen was maar heel gewoontjes, maar ik heb me wel fantastisch geamuseerd met haar joekels. Of ik nu meteen ga terug gaan, denk ik echt niet. Het was niet slecht, maar nu ook weer niet om een paar dagen vooraf al piraat te staan.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2019, 17:30:39 door bet(d)weter »