Auteur Topic: Schippersstraat 39/2, Claire (Roe- avond/nachtshift)  (gelezen 19295 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2, Claire (Roe- avond/nachtshift)
« Gepost op: 30 januari 2019, 02:16:19 »
Ondanks mijn aandrang om mijn zelfde 2 favoriete meisjes als gisteren te gaan neuken, kon ik mijzelf toch overtuigen om de belofte na te komen die ik aan mezelf gedaan heb: hoe lekker de vaste girls ook zijn, het moet een gewoonte blijven om regelmaitg ook eens een nieuwe te gaan besproeien. Een nieuwe, of eentje die ik nog niet gehad heb en die dus voor mij 'nieuw' is.

Ik vond het nochtans vandaag geen gemakkelijke keuze. Povere bezetting en van de degenen die ik al een tijdje op het oog had, waren er verschillende die niet konden/wilden voldoen aan mijn wensen tegen de standaardprijs van 50 euro. Ik vroeg b.v. aan eentje of ze facesitting doet en daarbij haar poes uitgebreid laat likken, en dat kon, maar wel voor 50 euro extra. Nee dus, dat doen we niet. Er zijn er genoeg die daarvoor niks extra rekenen. Het gekke was, als ik dan doorging, dan deed ze plots teken dat het toch wél kon. Te laat meisje, zulke toegevingen onder druk van een klant die niet zwicht voor de vraag naar extra money, dat leidt zelden tot een goede date.

In de SS zag ik er op een bepaald moment, na al aardig wat rondjes gelopen te hebben, ineens eentje staan dat ik de vorige ronde niet had opgemerkt, en waar ik de indruk bij had dat ik haar zelfs eerder ook nog niet gezien had. Helemaal zeker ben je nooit, want ze kunnen trukjes met hun haar en opmaak doen waardoor zij er soms redelijk anders uit gaan zien.

Ik sprak haar aan, vroeg wat kon en zei wat ik wou. Ze deed een redelijk voorstel: je kan niet alles doen binnen die 20 minuten, maar als ik speciallekes wou, dan zou zij dat met plezier doen waarbij dan uiteraard andere dingen zullen wegvallen omwille van de tijdslimiet. Tenzij ik... jawel, 100 euro zou geven enz, maar als snel begreep ze dat ik dat niet van plan was, voor een eerste date al heel zeker niet.

Ik ging binnen, we gingen naar de kamer achter de etalages, en zij stelde zich voor als Claire. Over haar afkomst deed ze eerst wat geheimzinnig, maar het bleek alweer Roemenie te zijn. Dat vertelde zij tenminste toch. Claire was erg vriendelijk, lief zelfs, en keek me regelmatig in de ogen al bij de begroeting. Nog voor ik mijn schoenen goed en wel uit had, en ook nog voor ik mijn 50 euro sponsoring overgemaakt had, kwam zij al in haar blootje vlak naast mij staan. Alsof ze zich wou laten zien, want ze draaide een rondje zodat ik meteen al haar speelgoed kon bekijken.

Weinige ogenblikken later stonden wij allebei in onze pure, naast het bed en vlak bij elkaar. Claire zei nog eens duidelijk, zonder ook maar enigszins aan te dringen, dat ik nog altijd tijdens de date mocht beslissen om langer te blijven, maar ook dat ik mijn keuze nog steeds mocht herzien. Ik kreeg 20 minuten, en als ik hoe dan ook toch ineens liever zou neuken ipv de uitgebreide facesitting met beffen en plassen, dan moest ik het maar zeggen. Zolang het binnen de 20 minuten paste, ging zij mij elk pleziertje gunnen dat ik wou.

Tijdens die uitleg (in vrij behoorlijk Engels) liet zij er geen gras over groeien en ze was me beginnen strelen. Heel teasend. Ik kreeg er een kippenvelgevoel van. Zéér intens genot. Ik zat ondertussen aan haar leuke tietjes. Niet zo bijzonder groot, maar echt fijne tsjoepekes. Ik profiteerde van elk stukje huid dat ik van haar kon aanraken en zodoende stonden wij al flink te vrijen rechtop naast dat bed. Ze pakte ook heel subliem mijn zak onder handen. Hoe ze het deed, is moeilijk te zeggen, maar haar aanrakingen waren zo zacht en zo subliem, dat ik inderdaad toch wel serieus geil werd.

Tijd om het bed te gaan liggen, zei ze. En ze deed maar door. Even vroeg ik me af of ze tactisch te werk ging, en met die hemelse strelingen wou bereiken dat ik haar toch ook nog zou willen neuken (20 minuten extra nodig dan) maar nee, ze vroeg of ze mocht beginnen aan de facesitting die we afgesproken hadden.

Dat was een bijzonder fijne belevenis. Ze kwam wijdbeens over me heen, haar gezicht naar me toe gekeerd, en ze hurkte tot haar flamoes vlak op mijn lippen rustte. Ik kon ongelimiteerd alles likken, zo intens en zo diep als ik maar wilde. Ondertussen had ik zachtjesaan mijn duim in haar gat gestoken (dat had ik aan de deur al gevraagd of dat mocht) en ik voelde haar sluitspier ijverig samentrekken in haar pogingen om te plassen. Dat plassen lukte niet meteen, maar gaandeweg trok ze zowel met haar kut als met haar gat redelijk ritmisch samen.

Uiteindelijk kwam het plasje dan toch, zeer bescheiden, maar toen ik effe ophield met likken en kontvingeren, gingen ineens alle sluizen open. Dat hebben wel meer meisjes, dat ze moeilijker kunnen plassen als je likt en vingert.

De 20 minuutjes duurden iets langer, niet veel, maar ze keek toch absoluut niet op de klok. Na het wasje nam ze zelfs nog de tijd om een relatief uitgebreide babbel te doen. Ze vertelde over haar, ze vroeg dingen over mij, en ze luisterde geïnteresseerd naar mij als ik vertelde wat ik zelf zoal uitspook in de sector. Goeie klantenbinding dus. Doen alsof ze interesse heeft in de klant. Ze vertelde ook dat ik lekker befte en dat ze kort tegen een orgasme aan zat. Ik geloofde dat direct (lol) en ik zei dat ik altijd elke vriendin eerst probeer klaar te beffen voordat ik neuk. Een mens, je moet toch over iets kunnen praten he, met zo een meisje dat je niet kent  :lol

Tot mijn gelukzalige verbazing ging ze, nog altijd poedelnaakt, het bed weer op orde leggen (ze had er een plastiek in gelegd en het laken weggeplooid voor de plassessie) en ze boog daarbij helemaal over het bed, met haar kont recht naar mij gericht. Sjonge... mooi in het kwadraat. Maar ik tuimelde van de ene verbazing in de andere, want ze zei: je vindt my ass nice he, steek er dan nog maar eens een vingertje. Jawatte. Ik kick onwijs hevig op meisjes die met de sluitspier van hun gat in mijn vinger knijpen.

Toen was het afscheid gekomen. Geen zoenen. jammer, maar dat is haast nergens in het SKW gebruikelijk. De hamvraag nu: herhalingsgevaar? Ja, denkelijk wel. Maar nu ook weer niet om steeds naar haar te gaan ipv naar mijn huidige favorietjes. Maar ze ziet me wel nog terug. Dat wel. Ze heeft, naar mijn normen, goed haar best gedaan voor die 50 eurootjes.
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2019, 16:02:29 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2 Claire (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2019, 17:08:31 »
Vanderbeffen, ik veronderstel dat deze Claire gedurende de avond/nacht werkzaam is...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2 Claire (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2019, 00:40:24 »
Vanderbeffen, ik veronderstel dat deze Claire gedurende de avond/nacht werkzaam is...
Inderdaad, nachtshift. Sorry, vergeten te vermelden in de titel.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2 Claire (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2019, 15:58:07 »
Vanderbeffen, ik veronderstel dat deze Claire gedurende de avond/nacht werkzaam is...
Inderdaad, nachtshift. Sorry, vergeten te vermelden in de titel.
Bedankt !
Dan vullen we dit aan in de titel.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/2, Claire (Roe- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2019, 18:30:15 »
Eigenlijk vreemd dat er zo weinig over Claire te vinden is, die maakt toch al een paar jaar deel uit van het vaste decor. Het is een zeer fijne meid zonder capsones en steeds te vinden voor een fijne babbel. In het begin vroeg ik wel eens wat extra zoals plasseks), maar eigenlijk is het voor mij een meid waar je voor 50 euro steeds tevreden buiten gaat. Knap, kleine tetjes, ondeugend karakter. Kontlikken doe ik bij haar amper. Om één of andere reden bef ik haar veel liever wat langer. Het is ook het type meid waar je gewoon aan het raam even een babbel kan gaan maken, of even langer blijven hangen na de daad. Girl next door qua karakter, maar knapper dan dikke Carine die echt next door woont  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....