Auteur Topic: Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)  (gelezen 32654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Gepost op: 6 februari 2019, 19:43:22 »
Deze zwartharige slanke dame was ik al vaak voorbij gelopen toen ze vroeger in SS 12/2 met haar fraaie kont stond te draaien en zich toen Deborah noemde.

Momenteel heeft ze post gevat ergens voorbij het midden van het brede pand waar ook Maya (in 10/1) staat, vermoedelijk nr 6 of 4, van links naar rechts bekeken.

Dora kende me goed van de straat en was blij dat ik eindelijk eens voor haar koos en verwarmde me hartelijk met een warme kus.

Dora beschikt over een zeer fraaie en stevige naturel B-cup, slanke taille en hartvormig stevig kontje.  Met haar de lift ingestapt en afgesproken voor een standaarwip van 50 euro.
Aangekomen op de mega grote kamer (bijna een appartement) ontkleedde ze zich prompt om zich grondig te gaan wassen, wat ik ook deed.
Het viel me op hoe mooie en sexy haar figuur is, met mooie vrouwelijke vormen en rondingen, maar toch geen grammetje vet aan dit lekker lijfje.

Na het wasje terug naar het bed gewandeld waar Dora even informeerde wat ik zoal lekker vind.  Ondertussen had ze mijn lul al in de hand en begon er al lekker aan te trekken terwijl ze die lekkere naturel tieten aanbood om op de tepeltjes te zuigen.  Dat kon ik natuurlijk niet weigeren en haar mooie kleine tepels werden vrij snel hard.  Ondertussen zat ik met mijn hand aan haar stevige kont en dat vond ze helemaal ok.

De stenen vloer voelde nogal koud aan en daarom maar snel op het bed gesprongen waar zij op haar beurt mijn tepels onder handen nam terwijl ze met haar poes op een van mijn benen zat.
Ze was zeer relaxed, warmbloedig en attent en mijn paal zag het al helemaal zitten dit lekker ding af te rijden.  Natuurlijk niet zonder eerst eens lekker gepijpt te worden .....

Dora nam een cd (helaas wel zo'n goedkoop euroglyder onding) en tot mijn grote plezier werd dit in de mond genomen en met het mondje vakkundig op de eikel gezet en zo verder over mijn lul gepijpt.  Nog een van de toch vrij zeldzame dames die weet hoe je lekker en veilig een cd op een lul kunnen zetten (want er is toch veel knoeiwerk op dat vlak).  Dan weet je ook al dadelijk dat er goed gepijpt gaat worden als een meid zoiets onder de knie heeft.
En inderdaad, Dora nam heel relaxed haar tijd voor een super lange en gevarieerde pijpbeurt en informeerde in de loop daarvan of het goed was en wat ik allemaal lekker vond.

Nou en of het goed was.  Mijn lul werd afwisselend ondiep en diep gepijpt, met veel gevoel, lekker likken langs de schacht en aan frenulum, zalig was dit.  Ik voelde niet dat het een goedkoop cd was. Met een hand bewerkte ze ondertussen mijn ballen terwijl ze met de andere afwisselend mijn tepels stimuleerde en mijn liesstreek onder handen nam.
Af en toe dacht ik dat ik al zou spuiten tijdens het pijpen maar ze hield dit goed in het oog en stopte af en toe om de temperatuur wat te laten zakken.

Op een bepaald moment vroeg ze me hoe ik wilde neuken en ik vroeg haar on top te beginnen en te eindigen in doggy.

Zo gezegd zo gedaan, Dora nam een beetje gel, smeerde dat aan haar glad geschoren poes en liet haar strakke warme poes over mijn lul schuiven.  Ze begon wat op en neer te gaan terwijl ik haar lekkere tietjes masseerde en haar kutje voelde hierbij lekker strak aan. 
Vrij snel draaide ze zich acrobatisch om naar reverse cowgirl zodat ik een fantastisch zicht had op haar mooi gevormd kontje en mijn lul lekker tussen haar schaamlippen zag schuiven tijdens het wippen.

Ik voelde een hoogtepunt naderen en verwittigde haar om nu snel naar doggy over te schakelen.  Tijdens de positiewissel kon ik ff afkoelen en ze ging perfect voor me zitten zodat ik makkelijk mijn lul in haar kon schuiven.  Ik nam haar bij de heupen, trok haar poes lekker diep over mijn lul en begon flink door te rijden, waar ze geen problemen mee had.

Zalig al beukend het cd volgespoten en ik mocht nog even met mijn lul in haar blijven uitpuffen.

Daarna van het bed gewipt en beiden terug uitgebreid gaan wassen.  Mijn tijd was ruimschoots opgebruikt denk ik maar Dora bleef even relaxed en liet mij met een zwoele kus tevreden terug buiten.

Herhalingsgevaar gegarandeerd.






« Laatst bewerkt op: 6 februari 2019, 20:37:04 door white rabbit »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2019, 20:16:44 »
Volgens mij staat deze dame op SS06/3.

*  Adres dus in die zin aangepast.
Indien dit fout is, verneem ik het graag.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2019, 20:39:20 »
Dat kan zeker het correcte adres zijn, nr 6 was mijn eerste gedacht ook.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2019, 20:57:54 »
Ok white rabbit; bedankt !
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2019, 23:52:35 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2019, 13:53:52 »
Mooie Dora is terug aanwezig vandaag !

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2019, 12:23:11 »
Wie mooie sexy Dora nog wil neuken zal heel snel moeten zijn.

Het zijn haar laatste 3 dagen in ons skw, daarna gaat ze verhuizen naar Amsterdam.
Zondag is haar laatste dag.

Ze is in bloedvorm ... dus heeeeel jammer voor ons, weeral een absolute topper die verdwijnt.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2019, 18:07:58 »
Dora heeft me vandaag weer eens lekker verwend. Helaas waarschijnlijk voor de laatste keer.
Deze meid heeft zo'n lekker petite lijf met zalige naturel tieten en sexy ronde kont .... mmm ...

Ook haar pijpwerk vandaag was legendarisch goed. Ik moest me bij het pijpen gewoon inhouden of ik kwam al klaar. Zalig ook hoe ze mijn zak en ballen heel sensueel onder handen nam.
Af en toe kwam ze naar boven geschoven om aan mijn tepels te zuigen, nek en oren te likken en kussen.
Daar werd ik lekker geil van ....

Na een zeer lange pijpbeurt vroeg ze hoe ik wou neuken. Ze liet zich heel langzaam met haar warme poesje over mijn snoeiharde paal schuiven en begon dan rustig te rijden terwijl ik met haar mooie borsten speelde.

Haar kut werd kletsnat en na een tijdje zette ze zich op haar mooie fijne voetjes en begon me hevig af te rijden. Zalig om dat kleine kutje op en af mijn paal te zien schuiven en het geklets van haar kont tegen mijn lijf te horen.

Neuk m'n stakke kutje maar lekker riep ze terwijl. Dit was ongelofelijk lekker en ik besloot niet meer te switchen naar doggy en riep haar roe te blijven voortdoen.

Ze deed er dan nog een schepje bovenop en begon zo hard te rijden dat ik het condoom vrij snel daarna lekker vol spoot.
Ze reed langzaam aan een steeds lager tempo uit terwijl ze mijn ballen nog wat streelde.

Wat een lekker mooi en geil sexbeest.
Ik zal haar missen en benijd de Hollanders.

Ze mogen in ruil een andere topper aan ons bezorgen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2019, 18:16:12 »
Ik zal haar missen en benijd de Hollanders.

Ze mogen in ruil een andere topper aan ons bezorgen.
Ach, wie weet komt ze snel tot het besef dat het in Antwerpen stukken beter is dan in Amsterdam, en dan staat ze hier wel terug.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 06/3, Dora (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 19 september 2019, 20:23:08 »
Ik zal haar missen en benijd de Hollanders.

Ze mogen in ruil een andere topper aan ons bezorgen.
Ach, wie weet komt ze snel tot het besef dat het in Antwerpen stukken beter is dan in Amsterdam, en dan staat ze hier wel terug.

Profetische woorden !
Blijkbaar vielen de propere HOL-landers nogal tegen want dit sexy schatje is al terug.

Welcome back Dora !