Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 269807 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #30 Gepost op: 25 maart 2019, 19:05:12 »
De KBC heeft daar inderdaad om de hoek zijn deuren gesloten ...
Dichtsbijzijnde geldautomaat is volgens mij de KBC aan de Groenplaats ....  of toch de makkelijkst bereikbare ...


Verder kan je altijd met je bankkaart terecht in een nachtshop .... maar die gangsters vragen 25 % extra bij geldopneming  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #31 Gepost op: 25 maart 2019, 19:10:01 »
Op 't Eilandje zijn ook enkele automaten : een buitenautomaat, en er is een nieuw KBC-kantoor in het al even nieuwe Cadixgebouw. Nog een beetje verder op de Italiëlei is er een ING-kantoor.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #32 Gepost op: 25 maart 2019, 19:16:54 »
Ja dat KBC kantoor bedoelde ik. Met de fiets ben je er zo maar te voet is dat toch eventjes stappen.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #33 Gepost op: 25 maart 2019, 20:03:12 »
De KBC heeft daar inderdaad om de hoek zijn deuren gesloten ...

Je kan duidelijk zien dat het SKW niet meer mijn habitat is. De KBC is verdwenen... daar heb ik al veel met bevende handen mijn kaart in de automaat gestoken.

Ooit ben ik tijdens een lange sessie bij Gabriella tussendoor nog rap wat flappen gaan tappen bij de KBC. "I wait for you", zei ze. (Wat een geslepen mens!)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #34 Gepost op: 25 maart 2019, 20:07:21 »
Ooit ben ik tijdens een lange sessie bij Gabriella tussendoor nog rap wat flappen gaan tappen bij de KBC. "I wait for you", zei ze. (Wat een geslepen mens!)
Er waren genoeg dames die niet 'I wait for you' zeiden, maar die gewooon meegingen naar de KBC, om zeker te zijn dat je als klant terugkwam .... Gabriella is een "braaf meiske"  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #35 Gepost op: 25 maart 2019, 20:09:05 »
Ja dat KBC kantoor bedoelde ik. Met de fiets ben je er zo maar te voet is dat toch eventjes stappen.
Welgeteld 1 km (die aan de Groenplaats), een beetje getrainde hoerenloper doet dat op 10 minuutjes  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #36 Gepost op: 26 maart 2019, 00:49:05 »
Op 't Eilandje zijn ook enkele automaten : een buitenautomaat, en er is een nieuw KBC-kantoor in het al even nieuwe Cadixgebouw. Nog een beetje verder op de Italiëlei is er een ING-kantoor.
Het dichtste bij, dat zouden we eens op google maps moeten uitzetten he. Ik ga altijd te voet naar het Eilandje, 10 minuutjes stappen. Daar heb je dus in dat nieuwe complex waar vroeger het douanegebouw stond (Cadix) het KBC kantoor dat het vroegere KBC kantoor op de hoek aan de Brouwersvliet vervangt, maar let op, 's avonds laat kan je daar niet meer binnen, alleszins toch niet als niet-KBC klant. Maar nog net iets dichter bij is er een bankkantoor met gewoon een buiten automaat, in de Londenstraat in die huizenrij  tussen de Michielsstraat en de Napelsstraat.
« Laatst bewerkt op: 26 maart 2019, 00:54:29 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #37 Gepost op: 26 maart 2019, 00:59:44 »
De KBC heeft daar inderdaad om de hoek zijn deuren gesloten ...

Je kan duidelijk zien dat het SKW niet meer mijn habitat is. De KBC is verdwenen...
Das ondertussen al lang hoor. Ik vind het echt een gemis voor de SKW wandelaar. De kortste weg die ik nu volg, is aan die gewezen KBC bank 't straat in gaan tot aan de dok, richting MAS dus, en dan rechtsaf de dok om lopen en op t einde waar ze het vorige havengebouw afgebroken hebben rechtdoor en oversteken naar t Eilandje. Ondertussen ben je wat opgekikkerd van je vorige neuk, en tegen dat je terug in het SKW bent met je nieuwe 50 eurobon, staat hij alweer verticaal.  :lol_hitting: :lol :xrated

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #38 Gepost op: 26 maart 2019, 01:04:06 »
En ja, ik droom er ook van om de lotto te winnen. Voor mij zou dat neuken non-stop betekenen.  :pompe
Ja jong, NON STOP? Dan kom ik kijken, want ikzelf zou toch telkens effe stoppen als ik van het ene hoerenkotje naar het andere liep hoor, Ik weet niet of je op straat zou mogen voortneuken  :lol_hitting: :lol :bonken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #39 Gepost op: 27 maart 2019, 01:27:19 »
alhoewel ik haar te jong vind om sex mee te hebben,
Die heb ik dan duidelijk  gemist door overwegend 's avonds en 's nachts te komen wandelen. Ik heb er nog nooit eentje die zich aanbiedt te jong gevonden om seks mee te hebben hoor... Lekker jong is ideaal. Ouder worden ze vanzelf.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #40 Gepost op: 27 maart 2019, 01:54:21 »
Misschien heeft dat allemaal te maken met het feit dat ik drie dochters heb tussen 42 en 48 jaar én een kleindochter van 21 !
Alhoewel ik natuurlijk nog niet zo lang geleden nog binnenging bij dames van 20/30, val ik eigenlijk toch wel echt op wat rijpere dames !
Er is een tijd geweest dat ik (in het "gewone leven" dan) enkel viel voor leeftijdgenoten, maar dat is natuurlijk ondertussen wel achterhaald: met dames van mijn leeftijd kan je op sexgebied immers niks (meer) aanvangen... :17: :17: :lol :lol
Langs de andere kant ben ik ook niet degene die in het skw "zijn achterstand moet ophalen", m.a.w.: ik heb genoeg geneukt in mijn leven met jonge vrouwen (toen ik zelf ook nog jong was), want inderdaad op dat punt van "achterstand ophalen" heb ik de indruk dat er inderdaad wel wat mannen rondlopen in het skw die allemaal nog een beetje moeten goed maken wat ze vroeger gemist hebben; 't komt erop neer dat ik daar echt geen behoefte meer aan heb, wel aan tederheid en "goeie zachte sex" :xrated , alhoewel ik ook daarvan tegenwoordig zelfs niet meer wakker lig: als het nodig is- en dat is bijna dagelijks (dikwijls meermaals)- sla ik wel de hand aan mezelf: dat is gratis én veilig...
Als ik nog eens binnen ga- wat, vooral dus door geldgebrek, tegenwoordig nog maar zelden gebeurt- is het dan normaal ook bij de veertigers/vijftigers in het skw (Yvonne van SS13/3 , Elena van SS03/1, Anna van Verversrui 11/1, of Lila van VT18 b.v.), want dat zijn voor mij eigenlijk nog steeds groene blaadjes ! :happy : :035:
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2019, 02:37:55 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #41 Gepost op: 27 maart 2019, 03:15:04 »
Je wordt ouder opa, geef het maar toe .....
Jij met je verwelkte dames  ;D ;D ;D ;D ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hY1SPL8U85o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #42 Gepost op: 27 maart 2019, 10:24:26 »
Je wordt ouder opa, geef het maar toe .....
Jij met je verwelkte dames  ;D ;D ;D ;D ;D

Elke leeftijd heeft zijn charmes, zegt men altijd. Maar ik stel bij mezelf wel vast, dat seks hebben binnen een vriendschapsband met (vooral dan) leeftijdsgenoten heel anders is dan betalend seks hebben. Bij dat laatste speelt het gevoel en de gehechtheid aan elkaar veel minder een rol, en het gaat daar vooral om het genot dat je hebt.

Wat mezelf betreft is dat genot nu eenmaal veel groter als ik met jonge meisjes mag vrijen en neuken. Ik kies dan ook bijna uitsluitend jonge meisjes of toch redelijk jonge vrouwen als ik ervoor betaal. Dat zij vaak 'mijn dochter zouden kunnen zijn' qua leeftijd, daar heb ik al lang geen scrupules meer rond. Ze ZIJN mijn dochter niet. Ik heb trouwens ook enkele intieme vriendinnen die heel wat jonger zijn dan ikzelf.

Ik voel me gewoon seksueel sterker aangetrokken tot jong vrouwelijk schoon, en ik ben daar denkelijk lang niet de enige in, want anders zouden de dames niet haast allemaal enkele jaartjes liegen over hun leeftijd. Jong en strak verkoopt nu eenmaal beter. Ik denk niet dat er veel vrouwen van 40 zijn die zich gaan uitgeven voor 45 jaar. Omgekeerd echter wel.

Lang heb ik gedacht dat het een drang was, naar de herbeleving van mijn studententijd, die zalige tijd waarbij er hard moest gestudeerd worden, maar waarbij de jacht op vrouwelijk schoon helemaal open was, en waarbij je 'schandalig veel' meisjes intiem kon benaderen zonder dat daar heibel over ontstond. Neuken is iets van het leven, iedereen doet dat, en als je kansen hebt, moet je daar op in gaan.

Na een aantal jaren kwam ik erachter dat het toch niet echt dat verlangen is naar de herbeleving van 'vroeger' dat me naar vooral jonge meisjes drijft. Het is zeker ook niet het invullen of inhalen van een gemis in mijn leven. Ik heb, zoals Bet(d)weter ook schrijft, 'genoeg geneukt met jonge meisjes toen ik zelf jong was'. Ik ben ook nu in de voorbije jaren erg veel met jonge meisjes naar bed geweest. Tussendoor ook wel MILFjes gepakt, met ervaring, dat heeft ook wel iets, maar als ik dan weer een knappe jonge zie zitten, ben ik verkocht.

Nee, ik heb niets in te halen maar ik vind het gewoon superplezant. Een hobby, dat is voor mij de beste omschrijving.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #43 Gepost op: 27 maart 2019, 10:36:00 »
Je wordt ouder opa, geef het maar toe .....
Jij met je verwelkte dames  ;D ;D ;D ;D ;D
https://www.youtube.com/watch?v=hY1SPL8U85o
"Verwelkt" ? Dan moet je toch eens beter kijken hoor, machientje !
Anna, Yvonne en Elena behoren nog steeds tot de meest bezochte dames in het skw- de laatste twee al vijftien jaar- dus ik ben duidelijk niet de enige die op hen valt... :039: :039:
De meeste van hun klanten zullen trouwens wel jonger zijn dan ik, dat kan gewoon niet anders... ;D ;D

Dit is Elena !
Toch niet zo verwelkt, zou ik denken....
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2019, 11:00:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #44 Gepost op: 27 maart 2019, 10:50:49 »
De meeste van hun klanten zullen trouwens wel jonger zijn dan ik, dat kan gewoon niet anders... ;D ;D
Zoals ik val op jonge strakke meisjes, zijn er ook klanten die vallen op rijpere dames. Ieder zijn voorkeur. Lief zijn, warmte, tederheid, of net ervaring met stevige seks, enz... het kunnen allemaal pluspunten zijn. Ik heb een aantal jaren geleden ook eens een prille veertiger leren kennen en (onbetaald) mogen neuken. Dat was enerzijds een superervaring, die maakte dat ik er een paar dagen later opnieuw mee in bed lag. Anderzijds heb ik wel nadien haar twee dochters leren kennen en...jawel, je raadt het al... :bonken