Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 269383 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #60 Gepost op: 6 april 2019, 15:46:40 »
Even een korte reactie op een paar van onderstaande berichten, zonder citaten evenwel anders wordt het wellicht een beetje onoverzichtelijk.

1.respect voor bet(d)weter, ik weet niet of ik het zou kunnen, elke dag door het SKW wandelen en nergens binnen gaan. Ik ben daar zo goed niet in.

2.inderdaag Mocatd, één of meer bruine briefjes lijken in het SKW altijd "nuttig" besteed  ;)

3.net zoals Vanderbeffen besteed ook ik niet veel geld aan andere "hobby's". Mijn echtgenote en ik eten graag lekkere dingen maar mijn echtgenote (vandaag 40 jaar getrouwd) kan zooo lekker koken dat we zelf op zoek gaan naar topproducten die zij dan allemaal zelf klaar maakt. Er zijn niet zoveel dingen waarvoor wij op restaurant gaan. Verder gaan we samen 3 keer per jaar voor enkele weken naar het buitenland en dat is het dan. Verder doen wij geen "zotte kuren", behalve dan "mijn SKW hobby" waarvan mijn echtgenote uiteraard geen weet heeft  ;)

4.ik probeer het budget voor mijn wandelhobby binnen de 500 à 600 Eur per maand te houden. Spijtig genoeg slaag ik daar niet altijd in maar dat wordt dan weer gecompenseerd door de 3x bijna een maand verlof tijdens dewelke ik niet naar de meisjes ga. Een jaarbudget van rond de 5000 Eur, daar kan ik mee leven en zolang ik het kan zal ik dat blijven doen. En zoals Vanderbeffen ook al aanhaalde, bij de grote meerderheid van de dames die ik in het SKW bezoek krijg ik een geweldige service voor de prijs die ik betaal. Andere vormen van betaalseks zijn inderdaad een pak duurder.

5.ik deel mijn wandelhobby met één van mijn rechtstreekse collega's. We weten dus van elkaar dat we naar het SKW gaan en vertellen elkaar zo goed als alles over onze bezoekjes. We bezoeken nooit dezelfde dames want ik ben een middagwandelaar en hij is een avondwandelaar. De keuken van ons kantoor is een goede plaats om over onze hobby te zeveren. Verder ben ik ook al wel een tweetal minder rechtstreekse collega's tegen het lijf gelopen. Het is altijd hilarisch hoe die zich dan gedragen en er zich proberen uit te lullen. Zeg toch gewoon dat je daar bent om één van die knappe grieten te pakken want je maakt me niet wijs dat je daar toevallig voor het werk moest zijn om een bvb een onroerend goed te komen schatten of dat je op weg was naar een klant die wat verderop zit.  ::)

6.ik heb geen enkele ervaring met andere vormen van betaalseks, ik "doe" enkel de ramen, enkel in het SKW en enkel in de dagshift. Binnen niet zo'n lange tijd stop ik met werken en dan zal ik wel alternatieven moeten vinden want dan zal het van thuis uit niet meer lukken om 2x per week naar het SKW te gaan zonder dat moeder de vrouw onraad ruikt. Ik heb me al wat gedocumenteerd over privé-clubs in de buurt waar ik woon. Een fietstochtje voor de gezondheid, dat zal ik toch wel regelmatig eens moeten doen. Tijdens zo'n fietstochtje kan ik natuurlijk ook de fiets ergens vast maken, op de tram springen en richting SKW sporen. Een mens moet soms inventief zijn hé. Misschien probeer ik ook wel eens privé-ontvangst thuis bij een dame in de buurt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #61 Gepost op: 6 april 2019, 18:54:49 »
dan zal ik wel alternatieven moeten vinden want dan zal het van thuis uit niet meer lukken om 2x per week naar het SKW te gaan zonder dat moeder de vrouw onraad ruikt.
Zeg gewoon dat je graag gaat windowshoppen in Antwerpen he. Vrouwen doen dat ook graag, op de Meir en zo. En dan is het leugentje om bestwil maar heel klein. Een window is een window he  ;D ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #62 Gepost op: 7 april 2019, 11:12:28 »
dan zal ik wel alternatieven moeten vinden want dan zal het van thuis uit niet meer lukken om 2x per week naar het SKW te gaan zonder dat moeder de vrouw onraad ruikt.
Zeg gewoon dat je graag gaat windowshoppen in Antwerpen he. Vrouwen doen dat ook graag, op de Meir en zo. En dan is het leugentje om bestwil maar heel klein. Een window is een window he  ;D ;D ;D

Dan loop ik wel het risico dat ze mee wil naar de Meir, en dan? Dan kost het me waarschijnlijk meer geld dan dat ik in het SKW zou besteden en dan heb ik nog iet gesekst ook nie!

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #63 Gepost op: 7 april 2019, 13:09:57 »
Richt met enkele andere fervente SKW-wandelaars een fake-wandelclub op met fake briefpapier en fake "af"trektochten en een zwaar "lid"geld (met dit laatste kan je al een bezoekje financieren). Dit past in deze tijd van fakenews trouwens … 'S morgens vertrek je dan met een dagrugzakje met wat proviand enz. en je andere zak uiteraard en keer dan 'savonds met 2 ledige terug naar moeder de vrouw. By the way : hoe krijg ik smileys in mijn bericht ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #64 Gepost op: 7 april 2019, 14:06:27 »
Richt met enkele andere fervente SKW-wandelaars een fake-wandelclub op met fake briefpapier en fake "af"trektochten en een zwaar "lid"geld (met dit laatste kan je al een bezoekje financieren). Dit past in deze tijd van fakenews trouwens … 'S morgens vertrek je dan met een dagrugzakje met wat proviand enz. en je andere zak uiteraard en keer dan 'savonds met 2 ledige terug naar moeder de vrouw. By the way : hoe krijg ik smileys in mijn bericht ?
zooooooooooooooooooooooooooo    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol :bud :tietjes :ladyred :-\ :blonde :shakekontje bad2 :haha :017a :017: 000006 :019a billenklets :laydown :sef 000008 :wildcat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #65 Gepost op: 7 april 2019, 21:17:26 »

Dan loop ik wel het risico dat ze mee wil naar de Meir, en dan? Dan kost het me waarschijnlijk meer geld dan dat ik in het SKW zou besteden en dan heb ik nog iet gesekst ook nie!

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Simpele truk: geef haar jouw bankkaart mee en verander vooraf 1 cijfertje aan je code. Is ze een tijdje zoet mee om de fout te vinden :-) O ja, en zorg ervoor dat je telefoon plat is. Ook altijd handig. ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #66 Gepost op: 8 april 2019, 09:57:51 »

Dan loop ik wel het risico dat ze mee wil naar de Meir, en dan? Dan kost het me waarschijnlijk meer geld dan dat ik in het SKW zou besteden en dan heb ik nog iet gesekst ook nie!

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Simpele truk: geef haar jouw bankkaart mee en verander vooraf 1 cijfertje aan je code. Is ze een tijdje zoet mee om de fout te vinden :-) O ja, en zorg ervoor dat je telefoon plat is. Ook altijd handig. ;D ;D ;D
Welgeteld 3 pogingen en je zit in de ellende ..... gewoon scheiden is een veel simpelere oplossing, in beide gevallen is je bankrekening plat, maar bij de scheiding kan je tenminste ongestoord naar de hoeren  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #67 Gepost op: 8 april 2019, 18:02:54 »
gewoon scheiden is een veel simpelere oplossing, in beide gevallen is je bankrekening plat, maar bij de scheiding kan je tenminste ongestoord naar de hoeren  :-\ :-\ :-\ :-\
Maar regelmatig thuis eens ongegeneerd gratis t zakske kunnen leegschieten, is anders ook wel mooi meegenomen he. Thuis is 't model en 't bouwjaar niet geheel meer zoals ik ze kies in het SKW, maar 't mag wél zonder condoom en dat doet ook af en toe eens goed.
 000006 :bonken :shakekontje

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #68 Gepost op: 8 april 2019, 18:13:20 »
gewoon scheiden is een veel simpelere oplossing, in beide gevallen is je bankrekening plat, maar bij de scheiding kan je tenminste ongestoord naar de hoeren  :-\ :-\ :-\ :-\
Maar regelmatig thuis eens ongegeneerd gratis t zakske kunnen leegschieten, is anders ook wel mooi meegenomen he. Thuis is 't model en 't bouwjaar niet geheel meer zoals ik ze kies in het SKW, maar 't mag wél zonder condoom en dat doet ook af en toe eens goed.
 000006 :bonken :shakekontje
"Thuis gratis", Vanderbeffen ? :happy
Ik heb tijdens mijn ganse huwelijk, dat vijftien jaar duurde, elke maand steeds (bijna) mijn volledige loon afgegeven aan mijn vrouw, die niet buitenshuis werkte !  :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #69 Gepost op: 8 april 2019, 18:28:46 »
Je wordt nog een echte, bet(d)weter  ;D
Gratis bestaat inderdaad niet, een vrouw kost meestal een klein fortuin tijdens het huwelijk, en als je pech hebt een groot fortuin tijdens/na de scheiding ... :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #70 Gepost op: 8 april 2019, 18:38:58 »
Dat is als je pech hebt.

Die van mij werkt zelf ook, brengt dus ook loon binnen, en ik scheid er niet van.

Ik mag niet klagen. Ik ken de verhalen van 'een relatie kost ook geld', maar ik heb zelf de ervaring dat ik op dat vlak eigenlijk meer spendeer aan enkele intieme vriendinnen. Daarmee ga je al gemakkelijker eens op jouw kosten uit eten, of iets drinken. Of je gaat eens een kamertje doen. Dat is dan ook 'gratis seks à volonté' met hen, maar als je daar de berekening maakt, heb je idd méér uitgegeven aan alles er rond, dan aan een meisje in het SKW voor een goeie wip.

Anderzijds moet ik eerlijk zeggen, hoe graag ik ook jonge meisjes neuk, eens met een gewone vriendin naar bed gaan, waar dan meestal toch ook gevoelens bij komen, dat doet ook wel eens goed vind ik. Het zal er mij niet van weerhouden om wekelijks enkele dagen  in het SKW meisjes te gaan pakken, maar het is best wel fijn om ook eens een vriendin te naaien die zelf ook goesting heeft. :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #71 Gepost op: 8 april 2019, 18:45:50 »
Ik heb tijdens mijn ganse huwelijk, dat vijftien jaar duurde, elke maand steeds (bijna) mijn volledige loon afgegeven aan mijn vrouw, die niet buitenshuis werkte !  :lol_hitting: :lol_hitting:
Dan kan ik alleen maar hopen dat die vrouw jou in die periode tenminste telkens  :shakekontje ontving als je thuiskwam en dat je haar vaak mocht  :bonken want niets is erger dan je loon moeten afgeven en dan nog moeten  :019a

 :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #72 Gepost op: 8 april 2019, 19:12:14 »
Ik heb tijdens mijn ganse huwelijk, dat vijftien jaar duurde, elke maand steeds (bijna) mijn volledige loon afgegeven aan mijn vrouw, die niet buitenshuis werkte !  :lol_hitting: :lol_hitting:
Dan kan ik alleen maar hopen dat die vrouw jou in die periode tenminste telkens  :shakekontje ontving als je thuiskwam en dat je haar vaak mocht  :bonken want niets is erger dan je loon moeten afgeven en dan nog moeten  :019a

 :lol_hitting: :lol_hitting:
Euh, jij mag ze hebben, gratis en voor niks, als je belooft dat je ze nooit terugbrengt .....  Heb ik ooit een vrouw gehad eigenlijk? #kzoutniemeerweete   :king: :king: :king:
Ik heb ooit eens horen zeggen .... toutes les femmes sont des putes, sauf ta mere, et seulement par respect  ;D :o ::) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #73 Gepost op: 9 april 2019, 02:36:21 »
Euh, jij mag ze hebben, gratis en voor niks, als je belooft dat je ze nooit terugbrengt .....  Heb ik ooit een vrouw gehad eigenlijk? #kzoutniemeerweete   :king: :king: :king:
Ik heb ooit eens horen zeggen .... toutes les femmes sont des putes, sauf ta mere, et seulement par respect  ;D :o ::) :-P
Wel, als ze mij bevalt, zou ik ze zeker niet terugbrengen hoor. Ze zou rap vol zitten. En als ze mij niet bevalt, dan zal er wel iemand anders zijn die haar wil. Op elk potje past een deksel, en anders hebben we nog afdekfolie.  ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol

Ik zeg het, ik ken die visie natuurlijk wel, de klassieke 'mannenpraat', en ik ga zeker niet weerleggen dat er heel wat mannen problemen en kosten over hun hoofd trokken met vrouwen, maar onder ons gezegd en gezwegen, er zijn er ook die zichzelf de miserie in gewerkt hebben door bv. meer te gaan betaalpoepen dan dat ze zich financieel konden permiteren. Zo kunnen we natuurlijk alles veralgemenen. Ene die ocharme 1500 euro per maand verdient maar daarvan 700 euro naar de meisjes draagt, en de rest opzuipt, die is ook niet goed bezig. Vaneigens dat daar dan thuis ambras van komt als er een partner is. Maar dat is niet de 'schuld' van een partner. Dat veroorzaakt die gast dan zelf. Iedereen moet de tering naar de nering stellen. Ik heb graag seks met veel jonge meisjes, maar ik maak ook eens graag mijn vrouw gelukkig, en ik pas mijn uitgavenbudget daaraan aan.

Ik blijf daarin niet bepaald 'positief' denken, maar wel realistisch. Het is niet omdat ik mijn zak bij zoveel mogelijk jonge meisjes ga leegmaken, dat ik een negatieve visie zou moeten ontwikkelen over bv mijn vrouw, of over een paar intieme vriendinnen waar ik géén geld aan betaal voor seks die van beide kanten gewenst wordt. Ik beschouw ook van belange niet alle vrouwen als 'des putes', en zelfs die naamgeving 'des putes' vind ik veel te scherp voor veel meisjes in de stiel. Ze werken voor geld. Zoals iedereen die werkt. Ik heb meer respect voor een hoertje dan voor een vrouw die gewoon steun trekt en er zelfs niet voor wil hoereren.

Wij prostitueren ons allemaal hoor. De arbeider werkt met zijn handen en spierkracht, voor zijn pooier de baas, en hij krijgt daar geld voor. Ik werk met mijn hoofd voor anderen en ik laat me daar ook voor betalen. Een hoer werkt met haar vrouwelijkheid, en verdient daar mee haar geld. Wat is het verschil? Niks. We proberen allemaal zoveel mogelijk geld te verdienen, en liefst op een zo gemakkelijk mogelijke manier. Of mijn vrouw mij nu geld kost? Nee, eigenlijk niet. Ze brengt zelf ook geld binnen. En ja, er zijn veel koppels die uit elkaar gaan en waar mannen EN vrouwen mekaar financieel pluimen en de duivel aan doen. Maar een algemene regel vind ik dat niet. Da's meer een kwestie van geluk of tegenslag hebben met de keuzes die je ooit maakte.

Gewoon mijn visie hoor. Ieder mag daar van vinden wat hij wil.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #74 Gepost op: 9 april 2019, 10:25:38 »
Kleine opmerking voor onze Casanova ..... zeg je echtgenote dat je naar de hoeren gaat, want je bedriegt haar (en dat is jouw vrije keuze)   :happy :ladyred
Eens kijken of je je pietje ooit nog in een ander gat kan duwen....  :-\


En begin niet over respect of erger je niet aan het woord pute, is simpelweg de vertaling van hoer .... of mogen we ze zo niet noemen?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal