Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 269911 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #75 Gepost op: 9 april 2019, 10:45:29 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #76 Gepost op: 9 april 2019, 13:13:03 »
http://www.relaxxxboard.com/Smileys/default/kissass.gif
Da's geen link, das een emoticon    oh  Sammy kijk omhoog Sammy  (gewoon klikken op die dingen helpt soms)  :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #77 Gepost op: 9 april 2019, 14:25:25 »
Euh, jij mag ze hebben, gratis en voor niks, als je belooft dat je ze nooit terugbrengt .....  Heb ik ooit een vrouw gehad eigenlijk? #kzoutniemeerweete   :king: :king: :king:
Ik heb ooit eens horen zeggen .... toutes les femmes sont des putes, sauf ta mere, et seulement par respect  ;D :o ::) :-P
Wel, als ze mij bevalt, zou ik ze zeker niet terugbrengen hoor. Ze zou rap vol zitten. En als ze mij niet bevalt, dan zal er wel iemand anders zijn die haar wil. Op elk potje past een deksel, en anders hebben we nog afdekfolie.  ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol

Ik zeg het, ik ken die visie natuurlijk wel, de klassieke 'mannenpraat', en ik ga zeker niet weerleggen dat er heel wat mannen problemen en kosten over hun hoofd trokken met vrouwen, maar onder ons gezegd en gezwegen, er zijn er ook die zichzelf de miserie in gewerkt hebben door bv. meer te gaan betaalpoepen dan dat ze zich financieel konden permiteren. Zo kunnen we natuurlijk alles veralgemenen. Ene die ocharme 1500 euro per maand verdient maar daarvan 700 euro naar de meisjes draagt, en de rest opzuipt, die is ook niet goed bezig. Vaneigens dat daar dan thuis ambras van komt als er een partner is. Maar dat is niet de 'schuld' van een partner. Dat veroorzaakt die gast dan zelf. Iedereen moet de tering naar de nering stellen. Ik heb graag seks met veel jonge meisjes, maar ik maak ook eens graag mijn vrouw gelukkig, en ik pas mijn uitgavenbudget daaraan aan.

Ik blijf daarin niet bepaald 'positief' denken, maar wel realistisch. Het is niet omdat ik mijn zak bij zoveel mogelijk jonge meisjes ga leegmaken, dat ik een negatieve visie zou moeten ontwikkelen over bv mijn vrouw, of over een paar intieme vriendinnen waar ik géén geld aan betaal voor seks die van beide kanten gewenst wordt. Ik beschouw ook van belange niet alle vrouwen als 'des putes', en zelfs die naamgeving 'des putes' vind ik veel te scherp voor veel meisjes in de stiel. Ze werken voor geld. Zoals iedereen die werkt. Ik heb meer respect voor een hoertje dan voor een vrouw die gewoon steun trekt en er zelfs niet voor wil hoereren.

Wij prostitueren ons allemaal hoor. De arbeider werkt met zijn handen en spierkracht, voor zijn pooier de baas, en hij krijgt daar geld voor. Ik werk met mijn hoofd voor anderen en ik laat me daar ook voor betalen. Een hoer werkt met haar vrouwelijkheid, en verdient daar mee haar geld. Wat is het verschil? Niks. We proberen allemaal zoveel mogelijk geld te verdienen, en liefst op een zo gemakkelijk mogelijke manier. Of mijn vrouw mij nu geld kost? Nee, eigenlijk niet. Ze brengt zelf ook geld binnen. En ja, er zijn veel koppels die uit elkaar gaan en waar mannen EN vrouwen mekaar financieel pluimen en de duivel aan doen. Maar een algemene regel vind ik dat niet. Da's meer een kwestie van geluk of tegenslag hebben met de keuzes die je ooit maakte.

Gewoon mijn visie hoor. Ieder mag daar van vinden wat hij wil.
Je verwart hier toch enkele dingen - bewust.
Wij hebben altijd beweerd dat een vrouw in huis gewoon even duur is als buitenshuis poepen, en je er verder geen zak aan hebt. Want die thuis wordt ouder, dikker en lelijker ....  ;D
Wat dat met neukbudgetten te maken heeft, ontsnapt me even, tevens is het feit dat we allemaal hoeren zijn  iedereen welbekend (de Belse-Nederlandse staat is onze pimp, dat weet iedereen)


Wat wij bedoelen is dat, het moment dat je huwt, dat je vast hangt voor de rest van je leven aan dat steeds dikker, lelijker en ouder wordend schepsel dat ze "je vrouw" noemen.
Voor de kut moet je het niet doen, want er zijn veel goedkopere alternatieven in de ramen/clubs/etc .....
Indien vrouwlief uitvogelt dat je gaat vogelen op een ander .... dan is het hek van de dam.


Ik ben van mening, maar iedereen doet wat hij wenst, dat dat huwelijkspapiertje dat je tekent je doodvonnis is, je financieel doodvonnis .... nogmaals, vertel je halve trouwboek van je uitspattingen - de kans is groot dat je dan geeneens meer kan gaan poepen ergens anders (tenzij Casanova een boel gratis neukvriendinnen heeft) ....     ;) ::) :o :)) ;) ;) ;)
Euh, niks mis mee, ik ben van mening dat mensen niet gemaakt zijn om als koppel te leven en dat de vrije seks standaard moest zijn. Maar zo denkt ons wetboek, onze achterlijke rechters en de advocaten er niet over. Als een man scheefpoept, mag je hem leegzuigen.


Makkelijk om een heel pleidooi af te steken, je gaan ergeren aan de naam pute (of hoer), en ons te gaan vergelijken met hoeren, en ertussendoor gooien dat het een kwestie van geluk of tegenslag is?Dat net jij nog gelooft dat je kan scheefpoepen en dat je ermee kan weglopen .... yep, zolang vrouwlief het niet weet.


Wat mensen uitgeven aan deze hobby, dat mag ieder lekker voor zich uitmaken .... ook of hij zijn vrouw wil bedriegen .... niks mis mee .... helemaal NIETS mis mee, begrijp me niet verkeerd.


Dat vrouwen je geld kosten, yep, van zodra je dat huwelijkscontract tekent ben je levenslang verantwoordelijk, financieel, en zodra je een scheve schaats rijdt, zou het wel eens over kunnen zijn met je pleziertjes buitenshuis .... omdat je LEEGGEPLUKT wordt, en je ex nadien nog van je (als kaalgeplukte kip) soep kan trekken tot het einder van je dagen.


Ik stoor me helemaal niet aan jouw uitspraken, als slik ik soms wel eens, als jij denkt te moeten vermelden dat mensen die graag met dames gaan met siliconen gaan kameren, dat er bijna  geen verschil is met een pop .... slik .... dan begrijp ik ook je misslaan van de plank over het instituut huwelijk (dat dat enkel in stand gehouden wordt om mannen te pluimen)
Een bijgewerkte boezem (of het nu een versteviging of een borstvergroting is) oplichterij? Ook die mag je op je eigen conto schrijven.


Kleine randbemerking: het overgrote deel van de hoertjes waar jij een natte plek achterlaat op bed, zijn bijgewerkt .... en neen, dat weet jij geeneens, want dat vertellen ze je lekker niet .... puur natuur vrouwen in de P6? Weinig achter de ramen, heel weinig .... jij ziet geen liposuctie, een borstversteviging, een lipinjectie, of een bijgewerkte kont .... jij loopt net als ik te geilen op 'poppen', en zeg nu zelf, ik begrijp niet wat je daar aan hebt, koop dan een opblaaspop he  :dance2 :bud :bud :bud :schaap :schaap :schaap


note sm: sarcasme troef  :-P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #78 Gepost op: 9 april 2019, 17:55:44 »

Ik heb meer respect voor een hoertje dan voor een vrouw die gewoon steun trekt en er zelfs niet voor wil hoereren.

Ik heb toch liever dat mijn dochter dopt dan dat ze achter een raam gaat staan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #79 Gepost op: 9 april 2019, 18:06:38 »

Ik heb meer respect voor een hoertje dan voor een vrouw die gewoon steun trekt en er zelfs niet voor wil hoereren.

Ik heb toch liever dat mijn dochter dopt dan dat ze achter een raam gaat staan.
Nog beter, de dochter doppen EN achter de ramen  :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #80 Gepost op: 9 april 2019, 18:18:51 »
Ik ben al met enkele collega's in het SKW geweest (die mannen waren er nog nooit overdag geweest) en een enkele keer kwam ik mijn grote baas er tegen. Die panikeerde wel even toen hij mij zag. Waarom ze dat zo lastig vinden begrijp ik wel maar we zijn er toch allemaal voor hetzelfde of toch ongeveer hetzelfde ;). Nu ben ik niet getrouwd dus moet ik ook met niemand rekening houden. Dat scheelt al...

Nu moet ik wel zeggen dat sinds ik een fervent wandelaar ben geworden , een dik anderhalf jaar , ik weinig interesse heb ik alledaagse vrouwen. Vrouwen aanspreken op café of eender waar en de hele tralala dat daarbij hoort ervaar ik nu als tijdverspilling of iets in die aard.Waarom zou ik nog doen alsof wat die vrouwen te vertellen hebben mij interesseerd als ik ze in het SKW gewoon kan uitkiezen? Zin in iets blonds met dikke tetten ? ze staat paraat. Of eentje met zwart haar en donkere ogen? Ze staan allemaal gewillig op mij (mijn centjes) te wachten. Nog iets onnozel dat ik doe is een alledaagse vrouw bekijken en ze dan voorstellen achter een raam  : zou ik er dan op afstappen of is ze dan zo'n 13 in een dozijn geval  :lol_hitting: .

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #81 Gepost op: 10 april 2019, 04:48:02 »
Grotendeels mee eens, alleen: ik versier nog eens graag eentje. De kick van eentje die NIET achter het raam staat, toch te kunnen verleiden en er overheen te mogen.  ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #82 Gepost op: 10 april 2019, 16:25:49 »
En eentje verleiden die WEL achter een raam staat en er (gratis) overheen te mogen ?  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #83 Gepost op: 10 april 2019, 17:06:47 »
En eentje verleiden die WEL achter een raam staat en er (gratis) overheen te mogen ?  :lol_hitting:
Dat doe ik altijd. Ik verleid hen, en ik mag er gratis overheen. De 50 euro die ik geef, is louter sponsoring. :1rij:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #84 Gepost op: 10 april 2019, 17:14:20 »
En eentje verleiden die WEL achter een raam staat en er (gratis) overheen te mogen ?  :lol_hitting:
Gratis bestaat niet, en gelukkig maar  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #85 Gepost op: 27 april 2019, 00:16:18 »
't Is ook mogelijk dat ze vandaag- Goede Vrijdag voor hen- moeten vasten !!!!
Als nochtans zeer goede katholiek heb ik toch ook de orthodoxe goede vrijdag gevierd. Ik heb daarvoor aan mijn vriendin haar kruis gehangen. En die stelde meteen een paaswonder vast: de verijzenis van mijn kleine vriend.
Hoe groter het kruis, hoe groter de klootzak. :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #86 Gepost op: 27 april 2019, 13:04:46 »
Hoe groter het kruis, hoe groter de klootzak. :lol_hitting:
Ze staan weer op alle kruispunten stickers te verkopen van het RODE kruis ipv het grote kruis  :lol_hitting:
Kopen we een sticker, dan steunen we het rode kruis, dus zijn we dan eigenlijk een Tampax, want die steunt ook het rode kruis  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #87 Gepost op: 10 mei 2019, 01:34:57 »
Mannen en vrouwen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn, veel te saai, en voor je het weet moet je zoals vanderbeffen op je eigen vrouw kruipen  :lol_hitting: ;D ;)
Hela hela hela, ten eerste ben ik niet monogaam. Ik ben poly-multi-megamuch-gaam  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
En ten tweede: ik 'moet' niet op mijn eigen vrouw kruipen, ik MAG (belangrijke nuance) en het is als afwisseling best wel leuk als je tussendoor ook nog mag lozen in je eigen vrouw, waar je ooit stapelverliefd hebt zitten naar uitkijken om er eindelijk eens in te mogen. Ik oefen trouwens bij mijn vrouw, zodat ikop  de betalende dates goed geoefend en voorbereid volop kan genieten.  :sex :lol_hitting: :lol :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #88 Gepost op: 10 mei 2019, 17:55:27 »
Het leek wel of de toch niet zo rijke sponsor van Maria zijn laatste centen in het vergroten van haar balkon heeft gestoken. :movingtits :tietjes :showtits1
Dan is het geen balkon niet meer, maar een silicon  :lol_hitting:

Zijn de tieten van plastik, dan passe kik :-)   :lol_hitting: Liever een echte A dan plastiek in de bra :lol_hitting:

(persoonlijke voorkeur he mannen, jullie kennen mijn gedacht al  ;))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #89 Gepost op: 11 mei 2019, 15:55:05 »
Bet(d)weter, of een andere verslaafde ...  ;D ;D ;D ;D


Kent één van jullie de meid die 's avonds veel samen staat bij Jennifer-Maria, Verversrui 04/3?


Eén der mooiste van het skw bij mij, en gezien ik de discussie op die Zwitserse website heb gevolgd, schijn jij ze te kennen? Just?
Naam?


De dank is groot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal