Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 10439 keer)

Offline Old Shatterhand

• rakkers
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #10 Gepost op: dinsdag 26 februari 2019, 14u42 »
Hoewel niet meer van de jongste, ben ik een absolute beginner in de wandelsport; eigenlijk moet ik mijn eerste "wandeltocht" nog maken. Daarom wou ik vooraf wat advies inwinnen van de meer ervaren wandelaars. Ten eerste, het klinkt misschien belachelijk, maar hoe spreek je die dames aan ? Meestal zijn ze engelstalig, zeg je dan Mrs, Ma'am of wat ?. Ten tweede lees ik in de geposte bijdragen dikwijls vermeldingen naar leuke befbeurten. Zelf ben ik ook een enthousiast liefhebber van orale seks, maar is beffen, gezien het beroep van de dames, niet een beetje riskant ? Over aids maak ik me geen zorgen, dat is met een condoom te voorkomen, maar is er bij orale seks geen risiko op andere SOA's, zoals gonorrhoe, chlamydia enz...? Heeft iemand daar al ervaringen mee gehad ?
Kan iemand mij ook een of meer geschikte dames aanbevelen voor een starter ?

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #9 Gepost op: woensdag 20 februari 2019, 03u06 »
Vanderbeffen, staat Gabriella dan niet meer op SS29, of heb je je misschien vergist ???? ;)
Oei, sorry, inderdaad, typfoutje. SS 29 moet het zijn. Had ik niet opgemerkt. Linkse vitrine. Rechts staat die Heidi die ik ook al besproken heb, waarbij je niet aan haar poes mag komen. Ik vind ze wat op elkaar lijken, maar voor de seks geeft Gabriella meer service. Bij Heidi ga ik niet meer. Bij Gabriella momenteel elke week 1 keer.

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #8 Gepost op: dinsdag 19 februari 2019, 18u23 »
Mijn droom om alle meisjes in het SKW een na een te bezoeken, zal nooit uitkomen. Ik had er vanavond een leuke zien zitten in de Schippersstraat, maar na toch nog maar eerst een rondje gewandeld te hebben, passeerde ik bij nummer 39 aan het vitrineke van Gabriella en zij had haar magneet weer aan staan. Ik geraakte er niet voorbij. En alhoewel de kersttijd al een hele poos achter ons ligt, heb ik bij haar toch weer maar eens haar leuke kalkoen opgevuld.  :lol_hitting:

Meisjes met magnetische krachtwerking, het is en blijft iets speciaals  :ladyinred
Vanderbeffen, staat Gabriella dan niet meer op SS29, of heb je je misschien vergist ???? ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #7 Gepost op: dinsdag 19 februari 2019, 01u05 »
Mijn droom om alle meisjes in het SKW een na een te bezoeken, zal nooit uitkomen. Ik had er vanavond een leuke zien zitten in de Schippersstraat, maar na toch nog maar eerst een rondje gewandeld te hebben, passeerde ik bij nummer 39 aan het vitrineke van Gabriella en zij had haar magneet weer aan staan. Ik geraakte er niet voorbij. En alhoewel de kersttijd al een hele poos achter ons ligt, heb ik bij haar toch weer maar eens haar leuke kalkoen opgevuld.  :lol_hitting:

Meisjes met magnetische krachtwerking, het is en blijft iets speciaals  :ladyinred

The following users thanked this post: Kwakje, Sjeufke

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #6 Gepost op: zondag 10 februari 2019, 17u25 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol
Allez, allez...Dat klein machientje zal wel een machine worden als het denkt bij welke favorietjes het met dat pak geld :-\ kan gaan spelen  :clap: !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #5 Gepost op: zondag 10 februari 2019, 00u54 »

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol
Dat zijn er toch maar enkele he, die slaan we dan over en in de plaats gaan we 2x bij een favorietje.  :lol_hitting:
Toegegeven, die sjarel met zijn dik gat en zijn bobbel vooraan in zijn broekske zou mij ook niet binnen krijgen. Dan nog liever  :019a ipv daarmee te gaan rollebollen

Online sexmachine

• admin
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 09 februari 2019, 17u10 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

The following users thanked this post: Sjeufke

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 09 februari 2019, 15u11 »

Online Vanderbeffen

• rakker
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 09 februari 2019, 15u09 »

Online sexmachine

• admin
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 09 februari 2019, 13u57 »
Wij juichen toe dat er zoveel leuke mensen nu in ons geliefde Antwerpen gezellig praten met mekaar.
Om een klein beetje de chaos te ontlopen, maken we graag voor jullie een nieuw topic aan, genaamd 't Kleintje.

Hier kunnen jullie lekker gezellig lullen over dames, termen, prijzen, .... zolang het gezellig blijft .....

't Kleintje: genaamd naar het Café van Georgia, Paardenmarkt ... een blondgeverfde Griekse stoot met een zalige lach en een lolita-lijf, waar ik al jaren van droom er eens op te mogen ... zelfs al zou ze 200 euro voor een wip aanrekenen ... wat een lekkere stoot

Ga dus gerust jullie gang heren, we gaan hier niet modereren avant la lettre, jullie zullen alleen wel genoeg gezond boerenverstand meegekregen hebben wanneer het eigenlijk offtopic is in de damestopics ....

barst maar los, viespeuken  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: LIVE FROM BABYLON
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 09:50]
Board: LOVE SAUNACLUB - Münster
Topic: OLJA
door Taylor
[Gisteren om 20:24]
Board: LOVE SAUNACLUB - Münster
Topic: ROXY
door Taylor
[Gisteren om 20:22]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door Kippenneuker
[Gisteren om 17:41]
Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
door barti
[Gisteren om 15:53]
Board: M O N D I A L - Köln
Topic: EVENTS
[Gisteren om 15:06]
Board: S A M Y A - Köln
Topic: EVENTS IN SAMYA
[Gisteren om 14:49]
Board: A C A P U L C O   G O L D - Ratingen
Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
door sexmachine
[donderdag 18 april 2019, 21u03]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES april 2019
door Shakir
[woensdag 17 april 2019, 19u21]
Topic: Schippersstraat 22/3, Fanny (dagshift)
door bet(d)weter
[woensdag 17 april 2019, 17u40]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
door Kwakje
[dinsdag 16 april 2019, 21u54]
Board: S I X S E N S - Vaals/Lemiers
Topic: KARINA (Roe)
door Kwakje
[dinsdag 16 april 2019, 21u52]
Board: MOOI EN LEKKER
Topic: Het is weer tijd voor de sletjes van de week
door Taylor
[dinsdag 16 april 2019, 19u56]
Board: DIAMOND - Moers (ex Rayna)
Topic: DIAMANTJES VERHALEN
door seksenfun
[dinsdag 16 april 2019, 19u51]
Board: MIJN EI
Topic: mijn paasei
door mechelen
[dinsdag 16 april 2019, 19u30]
Board: GENT
Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
door Shakir
[dinsdag 16 april 2019, 14u29]
Topic: Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)
door GirlLover_Ant
[dinsdag 16 april 2019, 13u10]
Topic: Verversrui 22/1, Jessica (dagshift)
door bet(d)weter
[dinsdag 16 april 2019, 10u40]
Topic: Schippersstraat 22/1, Andrea (dagshift)
door bet(d)weter
[dinsdag 16 april 2019, 10u35]
Board: TUTTI FRUTTI - Alfter
Topic: TUTTI FRUTTI Verhaaltjes
door seksenfun
[maandag 15 april 2019, 22u03]