Auteur Topic: Praatcafé "'t Kleintje"  (gelezen 267917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Gepost op: 9 februari 2019, 13:57:19 »
Wij juichen toe dat er zoveel leuke mensen nu in ons geliefde Antwerpen gezellig praten met mekaar.
Om een klein beetje de chaos te ontlopen, maken we graag voor jullie een nieuw topic aan, genaamd 't Kleintje.


Hier kunnen jullie lekker gezellig lullen over dames, termen, prijzen, .... zolang het gezellig blijft .....


't Kleintje: genaamd naar het Café van Georgia, Paardenmarkt ... een blondgeverfde Griekse stoot met een zalige lach en een lolita-lijf, waar ik al jaren van droom er eens op te mogen ... zelfs al zou ze 200 euro voor een wip aanrekenen ... wat een lekkere stoot




Ga dus gerust jullie gang heren, we gaan hier niet modereren avant la lettre, jullie zullen alleen wel genoeg gezond boerenverstand meegekregen hebben wanneer het eigenlijk offtopic is in de damestopics ....


barst maar los, viespeuken  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2019, 15:09:41 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2019, 15:11:17 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2019, 17:10:39 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2019, 00:54:21 »

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol
Dat zijn er toch maar enkele he, die slaan we dan over en in de plaats gaan we 2x bij een favorietje.  :lol_hitting:
Toegegeven, die sjarel met zijn dik gat en zijn bobbel vooraan in zijn broekske zou mij ook niet binnen krijgen. Dan nog liever  :019a ipv daarmee te gaan rollebollen

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2019, 17:25:58 »
Mochten we allemaal grootverdieners zijn, d'r zou nogal een stukske afgepoept worden denk ik.  :blonde :shakekontje :bonken

Zeker weten! Dan zat ik twee keer per week in een saunaclub met telkens 3 uur kamertijd per bezoek. En tussendoor nog wat raampjes afschuimen uiteraard met, laat ons zeggen, 3 meiden per avond.

Helaas behoor ik niet tot de 1%-ers.

Allee hop, de eerste poging om in dit cafeetje een gesprek op gang te krijgen :-)

Mijn ultieme droom zou dan zijn om heel het SKW af te neuken, elke dag 3 of zo, telkens een uurtje per meisje, en de volgende dag voort gaan waar ik de vorige dag gestopt was :-)
Jij liever dan ik .... er zitten er toch een paar tussen waar ik met de beste wil ter wereld niet op kan, zelfs al legt de dame een pak geld op tafel ... nope ... dan weigert klein sexmachientje spontaan dienst    ;D :lol
Allez, allez...Dat klein machientje zal wel een machine worden als het denkt bij welke favorietjes het met dat pak geld :-\ kan gaan spelen  :clap: !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2019, 01:05:44 »
Mijn droom om alle meisjes in het SKW een na een te bezoeken, zal nooit uitkomen. Ik had er vanavond een leuke zien zitten in de Schippersstraat, maar na toch nog maar eerst een rondje gewandeld te hebben, passeerde ik bij nummer 39 aan het vitrineke van Gabriella en zij had haar magneet weer aan staan. Ik geraakte er niet voorbij. En alhoewel de kersttijd al een hele poos achter ons ligt, heb ik bij haar toch weer maar eens haar leuke kalkoen opgevuld.  :lol_hitting:

Meisjes met magnetische krachtwerking, het is en blijft iets speciaals  :ladyinred

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2019, 18:23:06 »
Mijn droom om alle meisjes in het SKW een na een te bezoeken, zal nooit uitkomen. Ik had er vanavond een leuke zien zitten in de Schippersstraat, maar na toch nog maar eerst een rondje gewandeld te hebben, passeerde ik bij nummer 39 aan het vitrineke van Gabriella en zij had haar magneet weer aan staan. Ik geraakte er niet voorbij. En alhoewel de kersttijd al een hele poos achter ons ligt, heb ik bij haar toch weer maar eens haar leuke kalkoen opgevuld.  :lol_hitting:

Meisjes met magnetische krachtwerking, het is en blijft iets speciaals  :ladyinred
Vanderbeffen, staat Gabriella dan niet meer op SS29, of heb je je misschien vergist ???? ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #8 Gepost op: 20 februari 2019, 03:06:57 »
Vanderbeffen, staat Gabriella dan niet meer op SS29, of heb je je misschien vergist ???? ;)
Oei, sorry, inderdaad, typfoutje. SS 29 moet het zijn. Had ik niet opgemerkt. Linkse vitrine. Rechts staat die Heidi die ik ook al besproken heb, waarbij je niet aan haar poes mag komen. Ik vind ze wat op elkaar lijken, maar voor de seks geeft Gabriella meer service. Bij Heidi ga ik niet meer. Bij Gabriella momenteel elke week 1 keer.

Offline Old Shatterhand

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2019, 14:42:29 »
Hoewel niet meer van de jongste, ben ik een absolute beginner in de wandelsport; eigenlijk moet ik mijn eerste "wandeltocht" nog maken. Daarom wou ik vooraf wat advies inwinnen van de meer ervaren wandelaars. Ten eerste, het klinkt misschien belachelijk, maar hoe spreek je die dames aan ? Meestal zijn ze engelstalig, zeg je dan Mrs, Ma'am of wat ?. Ten tweede lees ik in de geposte bijdragen dikwijls vermeldingen naar leuke befbeurten. Zelf ben ik ook een enthousiast liefhebber van orale seks, maar is beffen, gezien het beroep van de dames, niet een beetje riskant ? Over aids maak ik me geen zorgen, dat is met een condoom te voorkomen, maar is er bij orale seks geen risiko op andere SOA's, zoals gonorrhoe, chlamydia enz...? Heeft iemand daar al ervaringen mee gehad ?
Kan iemand mij ook een of meer geschikte dames aanbevelen voor een starter ?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #10 Gepost op: 26 februari 2019, 16:01:03 »
Welkom op dit forum, Old Shatterhand !

Om te beginnen: hoe je de dames aanspreekt, doet er niet veel toe; ik ben in het verleden al talloze keren binnengegaan, en heb mij nog nooit afgevraagd hoe je de dames dient aan te spreken; gewoonlijk is dat een simpele "Hello !" of "What's your name ?" Op dat moment is dat dus gewoon improvisatie...
Wat het beffen betreft: naar 't schijnt is dat niet 100 % zonder risico, maar ik heb al honderden keren gebeft, en heb nog nooit een soa opgelopen...
De dames die ik je alvast kan aanbevelen zijn :
* In de dagshift:
-Poolse Yvonne (SS13/3) die-tussen haakjes- heel graag gebeft wordt, fantastisch kan pijpen :xrated en die bovendien Nederlands spreekt (zij was ooit gehuwd met een Nederlander), zij het wel met wat Duits tussendoor (haar verleden in Duitse saunaclubs is daar zeker niet vreemd aan).
-Oekraïnse Elena (SS03/1) die de "pijpkoningin" genoemd wordt, en die zich ook graag laat beffen.
*In de avond/nachtshift:
-Dominicaanse Anita (Villa Tinto 10), een heel lieve en gewillige dame.
-Spaanse Rosita (Villa Tinto 37), geen fantastische pijpster maar wel een heel goeie neukster.

De opgesomde dames zijn allemaal de veertig voorbij, maar voor mij zijn het nog altijd "groene blaadjes"; hierbij speelt mijn eigen leeftijd natuurlijk ook een rol; alhoewel ik mij nooit in mijn leven heb aangetrokken gevoeld tot "kindvrouwtjes".

Aangezien je jezelf een "starter" noemt, kan je je zeker niet mispakken aan voormelde dames; ze hebben immers allen iets heel belangrijk gemeen: je op je gemak  ;) ;) stellen van zodra je binnenkomt, en dat is in deze context zeker niet te versmaden !

Over al deze dames bestaat een topic.

Uiteindelijk zal je zelf je keuze(s) moeten maken; ik wens je dan ook heel veel succes toe !
En natuurlijk verwachten we in de toekomst recensies van je !!!! :dance2
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2019, 18:44:42 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2019, 17:07:47 »
 Misschien Cristina van VT C en Naacha VT 22 hieraan toevoegen ?
Al moet je verduiveld veel geluk hebben om die laatste te pakken te krijgen.
Beide zeeeer goede pijpsters en neukertjes. Ze stellen je dadelijk op je gemak dus geen plankenkoorts nodig.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #12 Gepost op: 26 februari 2019, 17:46:58 »
Ik heb laatste drie berichten onder "Live from het skw" verplaatst naar hier; horen eerder thuis onder Praatcafé "'t Kleintje" .
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2019, 18:14:32 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #13 Gepost op: 26 februari 2019, 19:00:06 »
Ik heb er ook nog nooit over nagedacht hoe ik een dame moet aanspreken. Meestal is het iets van "hello can I come in". Afspreken of een praatje maken aan de deur doe ik nooit. Enkel als ik een dame al wat "ken " durf ik al eens een babbeltje doen aan de deur.

Je moet je zeker niet verlegen voelen , die dames hebben al vanalles gezien en meegemaakt.

Christina VTC is een goede keuze en misschien is Rushi (VVR8/1 , ben niet zeker van het adres) ook wel iets voor je.Ze is een Albanese van 33 die ook Nederlands spreekt. Ik wete niet of beffen tot het standaarpakket behoord bij haar , aangezien ik zelf niet zo'n beffer ben vraag ik daar meestal niet achter. Felicia VVR 11/5 kan er ook wel bij

Als je graag een jongere dame hebt (18-30) , zoals ik , dan is Sara (SS25/1) zeker een aanrader ! Een leuke jonge meid met een prachtig lichaam.

Hetzelfde geld voor:

Elena VT 27
Llana SS38/2 (maar momenteel op verlof)


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Praatcafé "'t Kleintje"
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2019, 21:10:33 »
Hoewel niet meer van de jongste, ben ik een absolute beginner in de wandelsport; eigenlijk moet ik mijn eerste "wandeltocht" nog maken. Daarom wou ik vooraf wat advies inwinnen van de meer ervaren wandelaars. Ten eerste, het klinkt misschien belachelijk, maar hoe spreek je die dames aan ? Meestal zijn ze engelstalig, zeg je dan Mrs, Ma'am of wat ?. Ten tweede lees ik in de geposte bijdragen dikwijls vermeldingen naar leuke befbeurten. Zelf ben ik ook een enthousiast liefhebber van orale seks, maar is beffen, gezien het beroep van de dames, niet een beetje riskant ? Over aids maak ik me geen zorgen, dat is met een condoom te voorkomen, maar is er bij orale seks geen risiko op andere SOA's, zoals gonorrhoe, chlamydia enz...? Heeft iemand daar al ervaringen mee gehad ?
Kan iemand mij ook een of meer geschikte dames aanbevelen voor een starter ?

Welkom Old Shatterhand!

Wat bedoel je precies met "niet meer van de jongste"? Ik heb zo een vermoeden dat er hier op het forum veel meer oude geile bokken zitten dan jonge stieren dus het zou best kunnen dat je nog bij de jongsten van de hoop bent.  :lol_hitting:

Wat je enthousiasme voor het beffen betreft moet je natuurlijk zelf weten of je een "klein risico" wil nemen. Ik ben ook een fervent poesjeslikker en tevens een gelukkig gehuwd man maar ik neem dat kleine risico er graag bij. Ik lees wel altijd de recensies van dames die ik voorheen nog niet bezocht heb en ik doe het ook niet altijd van bij een eerste bezoekje.

Wat je misschien ook dient te weten is het volgende: niet bij alle dames mag je beffen voor de standaardprijs van 50 Eur. Er zijn er waar het wel inbegrepen is in het standaardpakket, er zijn er die het zelf voorstellen én er zijn er die het zelf ook graag hebben. Verwacht echter niet dat eender welke dame zich van bij een eerste bezoekje volledig laat gaan. Als je bepaalde dames regelmatig bezoekt dan zal je voelen dat er een soort band kan ontstaan waardoor er ook meer mogelijkheden ontstaan. Extra briefjes van 50 Eur zorgen uiteraard ook altijd voor meer mogelijkheden. Tenslotte, als je niet altijd persé wil neuken dan zijn dames die beffen niet in het standaard pakket hebben soms wél bereid om het neuken in te ruilen voor beffen. Zo kan je dus van het volledige standaard pakket genieten maar dus beffen i.p.v. neuken. Als je bijbetaalt mag het vrijwel overal maar laat je toch maar niet te snel overhalen om een tweede en derde bruin briefje boven te halen

Als je vragen hebt, stel ze hier gerust. Er zitten namelijk een aantal echte ervaren rotten op dit forum.

Veel wandelplezier! Ik zie je verhalen van je bezoekjes met ongeduld tegemoet!