Auteur Topic: Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)  (gelezen 44881 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
« Gepost op: 14 februari 2019, 20:52:31 »
Gisteren bij gebrek aan beschikbare toppers bij een nieuwe meid, die op dat moment op VT1 stond maar geen vast raam heeft, binnen gesprongen.

Crystal is een Moldavische dame met blond haar, lange slanke benen en een ongelofelijk sexy kont.  Onder het motto "het ergste wat me kan overkomen is dat ik 50 euro kwijt ben" bij deze babe binnen gestapt.

Deze dame heeft in Duitsland gewerkt en spreekt ook vlot Engels.  Het is haar eerste week in Antwerpen en ze is naar hier gekomen beweert ze omdat de hoerenlopers in Duitsland "too cold" zijn.

Na binnenkomst briefje van 50 gegeven en Crystal begon zich prompt te ontkleden.  Tot mijn teleurstelling zag ik een paar siliconen balonnen vanonder haar t-shirt tevoorschijn komen.  Echt het type harde ballen die slecht erin gestoken zijn zodat je aan de zijkant strepen in de huid ziet en de balonnen ziet zitten.  Later merkte ik ook dat ze keihard waren.

Enfin, ik begin me te wassen en Crystal gaat ondertussen op handen en knieën op het bed zitten met haar kont omhoog.  Wassen was blijkbaar niet nodig ...

Na mijn wasbeurt leg ik me naast haar neer en ze neemt prompt een condoom dat ze wil aanbrengen.  Ik vraag haar mijn lul eerst stijf te trekken voordat ze het cd aanbrengt.  Daarop volgde een beetje een inspiratieloos geruk terwijl ze zodanig plaats nam dat ik bijna nergens bij kon.  Dit is zelf een koude en koele afwerkster en ze wind je niet op met haar gedrag.
Daardoor kreeg ze mijn lul amper stijf en pijpte er dan maar een condoom over.  Haar donkerrode condooms zijn helaas precies van vrachtwagenbanden gemaakt, zo dik zijn ze, waardoor ze slechts een minimum aan gevoel geven.
Na een tijde eentonig gepijp, waarbij ik weer bijna nergens bij kon, kreeg ze mijn lul toch min of meer hard en vroeg hoe ik wou neuken.

Ik vroeg haar eerst on top te komen om te finishen in doggy.  Zo gezegd zo gedaan, ze smeerde een hoop gel aan haar muis en kwam op me zitten.  De combinatie van teveel gel, veel te dik CD en koel gedrag zorgde ervoor dat ik niks aan mijn eikel voelde en dat ik hem met moeite stijf kon houden.  Daarom snel geswitcht naar Doggy.  Ze zette zich voor me en ik begon haar met de moed der wanhoop af te rijden, maar door het slechte CD en teveel gel nog steeds geen gevoel.  Ze heeft precies ook geen al te strakke kut voor zover ik kon voelen.

Ik kreeg er natuurlijk een slappe van en ze begon me dan maar wat af te rukken met de vrachtwagenband nog over mijn lul.  Ook dit stelde niet al te veel voor en op een bepaald moment dacht ik eraan haar te laten stoppen omdat ik toch niet genoot.  Desondanks haar toch maar laten voortdoen om te testen hoe lang ze het zou volhouden.  Nou behoorlijk lang was dat tot ik het cd volspoot.

Snel gewassen en zonder veel te zeggen terug naar buiten.

Absoluut geen herhalingsgevaar : heel schoon vrouwke maar triestige service.

« Laatst bewerkt op: 15 februari 2019, 18:00:40 door bet(d)weter »
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
VT 1 (wisselend) - Crystal (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2019, 01:34:25 »
Wat je beschrijft is een bijna complete verzameling van dingen die ik 'afknappers' noem :cochon
  
  

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
VT 1 (wisselend) - Crystal (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2019, 08:46:16 »
Wat je beschrijft is een bijna complete verzameling van dingen die ik 'afknappers' noem :cochon
Haha inderdaad, weggegooid geld. Als ik zie welke service ik meestal krijg was dit echt wel triestig. Ik had bij buitengaan zelfs spijt dat ik me had laten klaartrekken want ik had nog plannen voor die dag.
  
  

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
VT 1 (wisselend) - Crystal (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2019, 08:50:31 »
Je kan haar trouwens herkennen aan zo'n edelsteentje dat vooraan op een van haar tanden is gekleefd en ze heeft geen tattoos.
Ik had spijt dat ik Erika van VT niet getest heb al had ik daar zin in.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
VT 1 (wisselend) - Crystal (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 15 februari 2019, 17:05:26 »
Goed dat ik dat hier allemaal lees! Ik had deze dame van de week al zien staan en vanmiddag opnieuw. Ziet er wel een mooi ding uit maar de service laat blijkbaar te wensen over. Niet te bewaren op mijn verlanglijstje dus!
  
  

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2020, 16:26:02 »
 Mensen die denken dat Crystal een slechte service geeft, ze heeft bijgeleerd ze geeft nu een hele goede service, een maat van mij is er binnen geweest, wou hem eerst tegenhouden omdat ik wist dat ze niet goed is maar heb hem toch laten doen. En hij kwam gelukkig buiten.
  
  

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2020, 01:17:40 »
Doet deze dame niet dubbele shiften? Zie deze ook meestal 's avonds staan en lijkt me toch veel bezet. Inderdaad sexy kontje :shakekontje

  
  

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 01 (wisselend), Crystal (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2020, 08:42:03 »
Volgens mij doet ze dubbele shifts, of wisselend, zoals het haar uitkomt. Ik zie haar namelijk in beide shifts wel staan, maar gisteren alleen in de late shift. Ze is inderdaad regelmatig bezet, en ze ziet er ook heel mooi uit.