Auteur Topic: Schippersstraat 12/3, Michella dagschift  (gelezen 13710 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/3, Michella dagschift
« Gepost op: 26 februari 2019, 01:56:47 »
Goede kont, zwarte kinky setje aan, zwarte haren, typisch oostblok typje, slank tot normaal maar zeer sexy figuur, en ben ff kwijt of ze Bulgaarse of Roemeense was, begin 20, had mooie kamer met SM toys die denk niet echt van haar waren, met jacuzzi

SM vroeg ze 50 Extra voor, ik zei nou dat is overal normaal in de prijs, maar goed ik was geil en had haar al eerder in vizier dus maar mee in gestemd. Ze deed het prima, geil lekker, met ook erotiek, beffen teasen, niple play en fisting bij mij erbij

Als ze normale prijzen zou hanteren zou ik terug gaan, maar ik ga geen 150 betalen voor ruim half uur ook al zijn haar looks lekker en haar spel leuk, maar dan weet ik betere meiden met beter spel tegen normale prijzen

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/3, Michella dagschift
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2019, 09:50:02 »
Ik heb haar ook al eens gehad en ze beweerde toen Bulgaarse te zijn en Michelle als artiestennaam te gebruiken.

Heel sympathieke dame, nog heel jong, vriendelijk, sociaal en gewillig.

Wat mij betreft viel het pijpen en neuken een beetje tegen. In mijn ogen moet ze nog veel leren maar ze doet wel haar best.
Het was al wel mijn 2de wip die dag dus misschien vond ik het daarom wat minder.

Voor mij niet direct herhalingsgevaar.