Auteur Topic: Schippersstraat 39/3, Isabella (dagshift)  (gelezen 32870 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 39/3, Isabella (dagshift)
« Gepost op: 26 februari 2019, 02:30:32 »
ik had haar enkele maanden geleden gespot en toen onthouden en daarna nooit meer gezien, nu stond ze er weer op de dag, gaat meestal op tijd naar huis, langbenige meid met sterke powervrouw uitstraling, slank maar wel wat gespierd of stevige benen/body, maar bedoel niet volslank of zo, lange zwarte haren, katachtige ogen. Niet zo'n meisje figuur maar gewoon een lekkere geil uitziend wijf om het maar plat te zeggen.

Ik ging naar binnen en ze had een kamer op de 1e of 2e verdieping dat ben ik ff kwijt, aan de voorkant. Ze was wel in voor combi van kinky en erotiek, had wat dildo's maar die boeide mij niet. Ze kon natuurlijk ook niet bevroeden which kinky Dutch guy ze in haar bed had gekregen. Nu daar zou ze al snel achter komen en toen ik de chemie en haar positieve inzet tussen ons voelde en de wil om er iets geils van te maken op een manier die mij zeker beviel, verlengde ik al snel van 100 naar 150 Euro sessie, en daar nam ze relaxt de tijd voor. Ik werd goed opgegeild met haar body, ze maakte mijn tepels hard met haar vingers, tanden en lippen en ik moet haar goede mooie borsten denk natuurlijke C of misschien wel kleine D cup verwennen terwijl ik naast het bed stond en later op het bed zat terwijl ze voor me stond, ze trok daarbij ook zachtjes aan mijn lul en duwde me later het bed op.

Dat werd geil en ook via de zijspiegel goed alles te volgen. Ze kroop over me heen en begon dirty talk uit te slaan dat ik haar bitch was en zo ontstond er een prima geil kinky spel voor een 1e ontmoeting die naar meer smaakte. Ik moest mij zelf bewijzen door haar lekkere kutje te likken terwijl op mijn mond zat en mijn tepels harder ging bewerken met haar nagels, en later zou ze mij anaal oprekken en uiteindelijk best stevig en diep te fisten terwijl ik poppers nam en grommend en spuitend klaar kwam. Ze nam nog even rustig de tijd dat ik bij kon komen mijn wasje kon doen en een napraatje. Slimme meid, sterke uitstraling, vriendelijk, openmindend met kinky talent en goede service

Ik kom zeker bij haar terug nu toch 1 van mijn favorietjes voor nu in het SKW, ook omdat het een nieuwe spanning geeft :mistress

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 39/3, Isabella dagshift
« Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2019, 10:26:55 »
excuus moet adres 39-3 zijn, vergiste mij 1 pand

ben er nu voor een 2e x geweest nu voor meer geile sensuele date, waarbij ze een showtje/striptease gaf en ook staand voor de spiegel beide gespeeld, met haar heerlijke lijf benen en borsten tegen mij aanwrijvend terwijl ze met haar tong mijn oorlel zocht en geil zachtjes fluisterde en mijn tepels en lul beroerde en mij aanmoedigde geil te masturberen voor haar... daarna op bed verder gegaan met soft kinkygames en sex, zoals haar naaldhakken op mijn tepels zetten, beide masturberen, ook met dildo's en haar mogen beffen terwijl ze op bed lag... een geile fisting van mij  op het eind.

Top meid die haar lichaam en ogen goed weet te gebruiken en zeer actief is en ook open staat voor kinkygames :ff

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Isabella (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 3 maart 2019, 12:30:05 »
Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 39/3, Isabella (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2019, 21:57:34 »
ik heb haar al tijden niet meer gezien, kan vakantie zijn maar dan is ze wel zeker maanden weg, zou een gemis zijn op de dag