Auteur Topic: Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)  (gelezen 18321 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)
« Gepost op: 26 februari 2019, 04:20:59 »
Indachtig mijn principe om behalve mijn vaste voorkeurmeisjes regelmatig ook eens een 'nieuwe' te pakken, was ik vanavond rond een uur of half elf in het SKW aan het rondwandelen om een kippetje te kiezen dat ik nog niet gehad had, en dat me toch lekker genoeg leek om er eens koekeloeretikkenhaan mee te gaan spelen. Je kent dat he, dan heb je eentje in je gedachte maar onderweg zie je er nog een andere waarvan je denkt, ah ja, die ook, dat is ook nog wel een lekker ding, en wat verderop zit er nog wat moois, en zo wordt de keuze soms moeilijk.

Nu was ik een klein anderhalf jaar geleden al eens binnengeweest in de Vingerlingstraat 1, bij Maria in het linkse raam. Ik vind die wel iets aantrekkelijks hebben, maar mijn bezoekje destijds viel eigenlijk wel behoorlijk tegen. Toch kan ik het niet nalaten om haar telkens wanneer ik passeer eens goed te bekijken. Ik heb nog regelmatig dikke goesting om er op te kruipen, maar ik weet dat het tegenviel. Ik heb al verschillende keren met haar gepraat, maar ze is niet zo vlot vind ik, en het is duidelijk dat ze niet aan mijn verwachtingen kan voldoen. Tijdens die gesprekjes aan haar deur had ik al enkele keren mijn oog laten vallen op het meisje dat daar in de meest rechtse vitrine zit. Die lachtte mij ook telkens heel verleidelijk toe, als ik daar op mijn wandelingetjes passeer. Zo ook vandaag. Maria had ik enkele weekjes 'gemist' en vandaag stond ze er weer. Ik dacht nog eens te gaan praten met haar, of ik nu echt eens niet een beetje in haar gat mocht zitten en zo, maar net voor mij stapte er een klant binnen bij haar.

Haar buurmeisje van vitrine 3 zag me staan, en greep haar kans. Een vriendelijke verleidelijke lach en een knipoogje deden mij smelten voor haar charmes. Rap effe gevraagd wat ze zoals kon aanbieden, en ja hoor, beffen geen probleem, facesitting geen probleem... Ik luisterde al niet meer, en ik stapte binnen. Zij stelde zich voor als Laura uit (wat dacht je) Roemenie. We gingen naar de kamer en in een handomdraai stond zij daar al poedelnaakt te blinken, terwijl ik nog worstelde met mijn schoenen en mijn broek.  Ik moest ook nog mijn 50 eurootjes overhandigen, maar dat maakte Laura niets uit.

Laura is een knap jong meisje. Superslank, maar toch niet 'te mager'. Een jongemeisjeskontje waar je zo je fluit wil in duwen, een leuke poes, kaal uiteraard. Fraai gezichtje ook. Alleen de tietjes vielen wat tegen. Voor zo een jong kippetje, zijn de tieten wel wat aan de slappe kant. Helemaal anders dan de stevige joekeltjes van de meisjes die ik de laatste maanden tot mijn favorietjes heb gekroond. Maar wel mooie tepels. En zachte huid. Je kon eigenlijk al van in de vitrine zien dat haar borstjes niet zo geweldig waren, maar al bij al maakt mij dat persoonlijk helemaal niks uit. Ik heb bv een gewone vriendin (non pay dus) met een bescheiden A-cupje, die minstens even geil vrijt als een andere gewone vriendin die een heel wat grotere melkerij op tafel kan leggen.

Even dacht ik van oei, dit loopt niet goed af. Laura begon namelijk onmiddellijk aan mijn fluit te friemelen en geen 5 seconden later was zij me al aan het rukken. Ze trok me wel heel fijn af. Met gevoel. En al heel snel begon zij er een condoom over te doen. Ik vreesde dat het een trek-me-snel-klaar date zou worden. Maar dat werd het lekker niet...

Laura lag ondertussen naast mij op het bed. Ze begon mij zonder iets te vragen al snel te pijpen. Mét condoom dus wel he. maar ze deed het niet slecht. Ik kon er best van genieten. Het gaf een goed gevoel om zo een fraaie jonge meid aan mijn spel te voelen zuigen en likken. Ondanks dat condoom. Ondertussen mocht ik haar overal strelen en aanraken. Ze lichtte op een bepaald moment zelfs haar kontje wat op, zodat ik makkelijker tussen haar billen en bij haar gaatje geraakte.

En toen scoorde Laura op mijn waardeschaal ineens een zeer goeie score. Ik keek haar namelijk in haar ogen en ik zette mijn mond in de positie om een kusje te geven. Ze zoende me. Grote verrassing: mijn lippen kwamen terecht op de uiterste zijkant van haar mond. Ohla, daar zat muziek in... De meeste SKW meisjes trekken wel net genoeg opzij, zodat je hen niet op de mond zoent. Ik knuffelde wat, zoende haar in de hals, sabbelde aan haar oorlelletje, ik streelde haar en ineens...jawel, een voorzichtige tongzoen. De trend was gezet. Nog een zoen, nog eentje, en hopsa, we waren aan het tongen zoals het meest verliefde koppeltje dan je je kan inbeelden. Uiteraard blijft het een pay-transactie, maar ik vind het toch echt wel een serieuze meerwaarde bij een date als een meisje ongelimiteerd wil tongzoenen.  Laura deed dat dus. En niet 'effe' maar echt heel uitgebreid.

Ondertussen zat ik op alle mogelijk manieren aan haar. Ze liet dat heel gewillig toe. Ze was op mij komen liggen. Ik voelde haar tieten en haar flamoes op mijn bloot lijf en op mijn pik. Ik vingerde haar zoals ik dat bij vriendinnen doe. Haar foef werd nat. Niet zeiknat, maar wel merkbaar vochtiger. Ze had misschien iets langer moeten wachten met haar genotskreuntjes, uiteraard fake he, maar het voelde toch heel fijn aan.

Toen was het tijd voor de befbeurt die ze me beloofd had. Ze rolde zich van mij af, al tongzoenend, en ze ging op haar rug liggen met haar benen heel wijd open. Sjonge...wat een aantrekkelijke gleuf lag daar op mij te wachten... Ik befte haar heel uitgebreid en gevarieerd. Weer wat kreuntjes van genot (hehe) zullen we maar zeggen. Ik kon het ook niet laten om eens met mijn tong aan haar anusje te zitten. Lekker zuiver, leuk speelgoed.

Ik befte opnieuw haar kutje, en tegelijkertijd vingerde ik haar anusje nu. Ik drukte even tegen haar gaatje aan, en ik voelde mijn vinger zachtjes naar binnen gaan. Steeds dieper. Geen enkel teken van 'stop no go' zoals bij veel meisjes. Integendeel. Haar sluitspier pakte mijn vinger en de genotsgeluidjhes werden nog wat overtuigender gespeeld. Ik kick erop als een meisje met haar sluitspier in mijn vinger knijpt. Dit was dus echt wel Genieten met een grote G voor mij. Pas wanneer mijn vinger voor goed drie kwart in haar gat zat, gaf ze me subtiel te kennen dat ze liever niet nog dieper wilde gepenetreerd te worden. Fantastsiche meid op dit vlak.

Laura had me vooraf gezegd dat ze ook open stond voor plasseks, en ik had me dus voorgenomen om mijn 20 minuten bij dit eerste bezoekje helemaal te besteden aan strelen, teasen, zoenen zoals dus ook bleek te mogen, en beffen/rimmen en anaal vingeren. Niet neuken dus. Je kan niet alles doen op 20 minuten tijd. Om af te ronden zou zij dan facesitting doen en pissen. 

Maar tijdens heel dit geile spel was ik haar dus ook nog steeds aan het beffen. Daarvoor zat ik naast haar met mijn hoofd tussen haar benen uiteraard, en zij lag nog steeds wijdbeens op haar rug. Ik dacht dat ze nu terug over mij heen ging komen, om als afsluiter de sluizen open te zetten, want naar mijn gevoel waren mijn 20 minuten wel ongeveer opgebruikt. Maar nee...

Plots voelde ik dat zij subtiel met mijn spel aan het spelen was. Eerst mijn fluit, en daarna ook mijn heel klokkenspel. Ik voelde hoe zij ook steeds meer naar mijn perineum afdwaalde, en even later zat zij aan mijn gat. Haar hand streelde over mijn billen, ze ging met een vinger naar mijn anus, en ik voelde dat ze het vuur aan mijn lont gestoken had. Ik ging ontploffen. Ik wou mijn benen nog snel tussen haar benen positioneren en mijn fluit in haar flamoesje duwen, maar daarvoor was het al te laat. Ze voelde het zelf ook aankomen, en ze trok snel het condoom af en met haar zachte handje gaf ze me nog enkele subtiele rukjes. Ik kon het niet meer houden en ik spoot als een pompier. Wat een zalig gevoel!

Mijn overvloedige klodders kwamen niet op haar buik of tietjes terecht, maar het was recht op haar poes. Ik vreesde even dat zij dat niet zou kunnen appreciëren, maar ze maakte daar helemaal geen probleem van. Mijn sperma liep over haar spleetje tot tussen haar billen, en een kwakje droop geil langs de binnenkant van haar been tot op het bed. Wat een hemelsgroot verschil met haar 'buurtje' Maria, waarvan ik me nog heel goed kan herinneren hoe zij destijds als een gek overal op haar lichaam keukenrol begon te leggen, als ze merkte dat ik ging klaarkomen. Ik vond die smetvrees tov sperma toen een echte afknapper. Niets daarvan bij Laura. Toen ik volledig leeggeschoten was, en toen mijn laatste stuiptrekkingen stilletjes aan het ophouden waren, ging Laura zich uitgebreid weer schoon maken en ik deed hetzelfde met mijn fluit en mijn handen en gezicht.

Nog een korte knuffel, een diepe tongzoen, en we namen afscheid.

De klassieke vraag nu: herhalingsgevaar? Ja, ik denk het wel. Laura ga ik niet meteen aanzien als een nieuwe favoriet, maar het scheelt toch niet veel. Ik heb het gevoel dat ik bij volgende bezoekjes nog méér ga mogen. Ik wil haar ook wel eens een hele date neuken ipv mijn fetisches op haar te botvieren. De tongzoenen alleen al, zullen mij rapper terug bij haar doen belanden, dan ik denk. Laura is niet ideaal. De tietjes zijn niet zo stevig zoals die van Sara of Ina of Gabriella. Haar kennis van het Engels is ook net wat te zwak om een gemakkelijke conversatie te voeren. Maar zij is lief. Gewillig, zacht. Ze heeft een mooie lach. Mooie ogen. Ze zoent zaaaaaaalig. Ik stop met schrijven, want mijn spel begint er al terug zin in te krijgen...
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2019, 12:18:30 door bet(d)weter »

guest21214

  • Gast
Vingerlingstraat 1/3 Laura, Roemeense, avond-nachtshift
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2019, 09:06:41 »
hi, is dat een slank blond knap meisje in het rechterraam met vaak wat wits aan?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 1/3 Laura, Roemeense, avond-nachtshift
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2019, 12:02:34 »
hi, is dat een slank blond knap meisje in het rechterraam met vaak wat wits aan?
Nee, zal een andere zijn. Zij is slank en knap, maar pikzwart redelijk lang haar en ze had vorige nacht iets zwarts aan, geen wit. Ik heb haar al verschillende keren gezien (ze beweert er een jaar te zitten, voor zover ik uit haar wat beperkte Engels verstond) en ze was overwegend met iets zwarts gekleed telkens, voor zover ik me herinner.

Misschien denk je aan een ander raam dan Vingerling 1? Vingerling 1 is juist waar de Ss overgaat in de Vingerling. In dit pand staat zo goed als altijd die Maria, die ik ook vernoem, in het linkerraam. Die is redelijk herkenbaar. Altijd een witachtige bikini aan. Bescheiden glimlachen kan nog net, maar loopt niet over van enthousiasme. Relatief weinig bezet. Was een week of twee weg. De Laura die ik deze nacht bezocht, staat dus rechts in dat pand. Zij is wél actiever in het raam. Als je passeert en je kijkt haar aan, lacht ze lief en doet soms bescheiden teken om eens aan de deur te komen. Zij straalt altijd (althans naar mijn gevoel) iets 'vriendelijks' uit als ik voorbijwandel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2019, 03:24:26 »
Vandaag had Laura wel een witte top aan en een zwart broekje, maar zelf is ze dus zwartharig. Even verder in de Vingerlingstraat (weet niet meer het juiste nummer) zag ik wél een slank blondje, en ik denk dat Frankkinky dat meisje bedoelt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 19 maart 2019, 01:10:57 »
Vanavond was Laura er niet. Op haar stoeltje zat iemand anders. Hopelijk tijdelijk.

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 23 maart 2019, 01:00:38 »
Vandaag had Laura wel een witte top aan en een zwart broekje, maar zelf is ze dus zwartharig. Even verder in de Vingerlingstraat (weet niet meer het juiste nummer) zag ik wél een slank blondje, en ik denk dat Frankkinky dat meisje bedoelt.
vreemd op dit adres zie ik in de avond nacht alleen maar een blondje met een zwart 1 pies setje aan al maanden
ik weet wel dat dit blondje in het begin lang zwart haar had!!!
roberto

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 01/3, Laura (Roemeense, avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2019, 12:13:08 »
Het adres en mijn uitleg klopten nochtans hoor. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze week die Laura niet meer terug vond. Er stond inderdaad een ander meisje. Misschien heb ik een paar dagen een interim-meisje getroffen? Een stagiaireke  :lol_hitting: