Auteur Topic: ANDREA  (gelezen 15487 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANDREA
« Gepost op: 3 maart 2019, 12:26:18 »
Andrea
De tweede sessie had ik met Andrea, een dame die wel wat gelijkenissen heeft met Dorina. Ze droeg een strak zwart taillebroekje, waarin haar kont goed tot uiting kwam en daarboven een kort wit tanktop-achtig T-shirtje. Het stond haar goed en ik vond haar wel iets hebben, tenminste in By Night. Zou ik haar tegen komen in een club als Happy Garden, zou ze weinig kans maken. Vooraf met haar een leuk gesprekje gehad na de sessie met Dorina, waarop ik haar aangaf dat ik nog wat tijd nodig had om te herstellen. Een paar uur later haar weer opgezocht en naar een kamer vertrokken. Tongzoenen deed ze niet en zoenen was ook heel minimaal. Pijpen deed ze wel goed. Het neuken was wel een beetje vreemd. Ze ging op haar buik liggen en spreidde haar benen, met andere woorden, vermaak je maar. Op zich ging het niet slecht en ook bij haar kwam ik al snel. Voornamelijk weer door die kont die lekker mee bewoog in het ritme ;) Na de tijd nog even leuk met haar gepraat op 't bed. Ook met haar het half uur net niet helemaal volgemaakt. Dit keer waren het 25 minuten.





Naam: Andrea
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 38/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.