Auteur Topic: Kitty (Oekraïense)  (gelezen 15625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Kitty (Oekraïense)
« Gepost op: 4 maart 2019, 19:37:30 »
Kitty

Ik ging me dus even douchen en toen ik me stond om te kleden, stond Kitty ineens in de deuropening. Ik zei, ik ga me even douchen, waarop zij vroeg of ze alvast de sleutel moest halen. Ik zei, ik zoek je zo wel op en dan gaan we naar een kamer. Ik wilde niet dat ze al een sleutel ging halen en ik dan al 5 á 10 minuten tijd kwijt zou zijn, omdat ik me aan het douchen was. Toen ik klaar was, zocht ik haar weer op in de bar. Ik kwam haar tegen, maar ze verontschuldigde zich bij me, want ze had net een andere klant en of ik even wilde wachten. Het zou maar een paar minuten duren. Mooie klapekster, maar ik zei tegen haar dat ik wel een paar minuten zou wachten. En inderdaad, ze is iets meer dan 10 minuten op kamer geweest met die gast en Kwakje keek me vragend aan. Hmmm, dit is niet echt een goed teken, een dame die al na 10 minuten van de kamer komt...

Toch de gok maar gewacht met Kitty en het bleek een goede gok. Ze was erg relaxt op de kamer. Zoenen en tongzoenen waren goed, maar niet perfect. Pijpen deed ze erg lekker en ik zat er even aan te denken me tot het eind te laten pijpen, maar zelf stelde ze voor om te gaan neuken, dus dat maar gedaan. Tijdens het neuken merkte ik dat ik niet makkelijk zou klaarkomen, dus haar maar weer gevraagd om me verder te pijpen en gevraagd of ze mijn tepels dan ook kon bewerken. Dit deed ze zeer goed, zonder angst om me pijn te doen, want ik houd er wel van dat het wat harder gaat ;) Mijn derde orgasme van de dag duurde daarna niet meer lang.

Na de tijd nog even een tijdje bijgepraat. Erg leuke meid en zeker een goede aanwinst voor Happy Garden, waar ik ook weleens mindere sessies heb gehad. Ook met Kitty heb ik overigens niet het volledige half uur volgemaakt. Ook dit keer was het 25 minuten, maar haar presales waren dik in orde dus ik vond het wel prima en heb er geen probleem van gemaakt.



Naam: Kitty
Nationaliteit/Taal : Oekraïense / Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 58 kg, maat 36/ A-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.