Auteur Topic: SUSANNA (BUL)  (gelezen 15071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SUSANNA (BUL)
« Gepost op: 12 maart 2019, 14:47:09 »
Susanna
De eerste dame van de dag werd Susanna, een klein Bulgaartje, romig lichaam, een stel mooie borsten en een niet onaardig koppie. Firehawk vertelde me dat ze waarschijnlijk wel goed was. Op een gegeven moment stond ik met Firehawk aan de bar, toen Susanna voorbij kwam lopen. Ik keek haar aan en ze kwam naar me toe. Ze ging tegen me aanstaan en wees naar, dan naar haar en vervolgens naar boven, met andere woorden, jij en ik een kamer? Zonder nog maar 1 woord gesproken te hebben. Zo snel en met zo weinig woorden, of eigenlijk geen woorden, heeft een dame mij nog nooit de kamervraag gesteld. Haar maar bedankt en aangegeven dat ik nog niet toe was een kamer.

Eigenlijk was dit het teken om niet met haar een kamer te nemen...

Een paar uur later volgde een herkansing met haar. Weer stonden Firehawk en ik in de bar, toen ze op me af kwam lopen. Dit keer niet gelijk wijzend of vragend om naar een kamer te gaan. Ze zei “Wir gehen Spass machen” en trok me mee naar de sofa waar haar tasje en handdoek lag. Ik zei “Wir gehen doch nicht sofort in ein Zimmer?”. “Nein, nein, wit gehen Spass machen hier”. Een kort gesprekje volgde, waarin ik wel even vroeg wat haar service was. Tongzoenen zat in haar pakket en ook wat andere zaken waar ik om vroeg en al gauw maakte ze aanstalten om naar een kamer te gaan. Van “Viel Spass” op de sofa is veel van gekomen...

Op de kamer bleken haar beloften wat tegen te vallen. Zoenen deed ze wel een beetje, maar met heel weinig tong. Ze draaide ook steeds weg als ik haar wilde zoenen en 1 keer tijdens het zoenen beet ze me hard in mijn lip, wat ik niet erg prettig vond, ook omdat ik een paar dagen daarvoor een wondje had opgelopen in mijn lip (schrale lippen), die al was genezen, maar nog wel gevoelig was...

Pijpen deed ze wel goed, maar helaas niet erg lang. Ze wilde dat ik haar ging neuken. Tijdens het neuken wilde ik haar weer zoenen en tongzoenen, maar ook nu draaide ze steeds weg. En tijdens het neuken wilde ik op haar tepels zuigen, maar dat wilde ze ook niet en giechelend duwde ze me steeds weg.

Ik ben ook maar maximaal 15 minuten op de kamer geweest. Wat ook storend was, was dat ze steeds bezig was met upsellen. In het begin al gelijk om een uur vragen. Na de kamer twijfelde ik over hoe haar te beoordelen. Tegen Firehawk zei ik dat ik haar zeker niet goed vond, eerder matig, maar nu ik het opschrijf, kan ik niet anders zeggen dan slecht.



Naam: Susanna
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: donkerblond
Lengte dame: 1,52 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 52 kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2019, 14:58:42 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.