Auteur Topic: Beatrice  (gelezen 15560 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Beatrice
« Gepost op: 14 maart 2019, 21:07:59 »
BEATRICE (Club) - de opwarmsessie van de jarige :amazone
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=BEATRICE]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         ca26
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m58
Ogen:       bruin
Model:            normaal
BH:                 C
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   nee
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    iets minder dan schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]


Uiterlijk

Een mooie normaal uitziende dame, girl-next-door - zeker naast al dat optisch geweld ziet ze er opvallend normaal uit.


Karakterschets

Erg lieve vriendelijke ingetogen dame met wie ik goed kon opschieten, ze is redelijk verstandig en verwent haar klant.

Presales

We zaten na de kennismaking nog even op een van de bankjes langs de kant van de barruimte maar praten gaat moeilijk in deze club met luide muziek en we toogden snel naar een kamer.


Kamer

31 op gelijkvloers, ze vond geen andere. Een kleine standaardkamer waar het gauw te warm word. Het licht kan bijgesteld naar helderder.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE + dominatie!

2) Duur:
1 vol uur genot.

3) Communicatie en klik:
Communicatie en de klik waren erg goed en ik kon het heel goed met haar vinden en omgekeerd. De dame houd van klassiek itt manele en laat ik daar nu veel over weten en ik gaf haar wat tips. Wie klassiek apprecieert is niet dom en heeft een zekere grotere sensitiviteit. Toch zit ze in een club waar de manele en de chalga luid door de bar schalt.

4) Betrokkenheid:
Zeer goed te noemen, ze was helemaal in het rollenspel en was zelf enthousiast. Geen acting, laat staan overacting, ze was eerlijk in wat ze deed en dat aan te voelen werkte als een boost.

5)Sessie:
Na korte uitleg wist ze hoe ze me verleiden moest en ze kon me in no time hard maken. Ik had in geen 2 maanden naar de clubs geweest en die 2 matige sessies in het SKW de vorige maand kon ze me al in de eerste 10 minuten compleet doen vergeten. Ik wist weer waarom ik steeds zo ver rijd: voor dames als Beatrice, evengoed een gelukstreffer te midden van gehaaide dames want die zijn hier natuurlijk ook. Mijn intuïtie was juist bij haar: ze had me 1 uur aan een stuk geil gemaakt, me verwend, we hadden supergoede seks in meerdere standjes en ik kwam zowel doggy als met haar boven me als masturberend klaar. Op het laatste moest het eruit geperst en ik kwam brullende klaar. Trillend lag ik nog na te genieten van het orgasme en ik hoefde geen haast te hebben en praatten nog na. We ruimden rustig af en gingen naar beneden.

De dame genoot er zelf van en ze was heel meegaand. We hadden TZ gehad en daar vroeg ze geen extra voor in tegenstelling tot die DVP's in Antwerpen. Ze heeft me helemaal ingepakt en verrast met haar goede behandeling van een zeer geile rakker.

6) Extra vermeldingen:
Behandel deze dame met respect, je krijgt het zeker terug!


Afhandeling en betaling

1 uur dus 100€, ze bleef boven wachten.


Aftersales

Geen, ik,zag ze niet meer weer.


Fazit en Score beleving

Dame waar ik graag naar terug ga en met wie ik het clubweekend zeer goed heb ingezet. Ze was mijn enige dame in Samya en ze was al niet te overtreffen! TZ is included voor wie ze zoekt en ze zijn schaars in Samya, geloof ik zo.

Belevingsscore: ****