Auteur Topic: ROSALIE  (gelezen 22448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
ROSALIE
« Gepost op: 17 maart 2019, 12:01:50 »
Jeetje ze bestaan nog, een heel leuk knap Nederlands meisje met een geweldige manier van vrijen en tongzoenen, en ook nog erg leuk in de omgang. En zeer playfull. Echt een versterking voor Privehuis La Cloche, die echt nu een paar toppertjes hebben met o.a. Anna, Emma, Joyce en Jane

Rosalie vrijt heel lekker met een geweldige inzet en bouwt het heen naturel op naar een geweldige climax toe. Begin twintig, mooie ogen, lekkere body., ik ga haar zeker meerdere keren bezoeken dat is wel zeker!

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ROSALIE
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2019, 22:16:26 »
Al tijden slecht weer met die regen en storm, en dat was Donald ff zat, klimaatverandering, fakenews of niet. Rosalie zag ik op de website staan dus afspraak gemaakt per telefoon met de gastvrouw. Want haar beschrijving leek top. Nou dat was het ook, mooi Nederlands meisje, mooie ogen en heel plezierig en sexy in omgang. Donald heeft zich uitstekend gemaakt, zelfs zo goed dat ik mijn genomen 45 minuten ditmaal tijdig verlengde naar een uur want Rosalie is een plaatje van een meisje, en wat kan zij heerlijk vol tongzoenen zeg. 20 Euro voor bij betaald. Mooie volle borsten en haar ogen smolt ik in weg. Het werd een lekkere geile sexpartij. Ik had nog uren gewild, maar ja ik heb geen salaris van een advocaat hehe:D

Rosalie is in alle opzichten voor mijn een leuk en top meisje met goede seks en uiterlijk hoor. Wil snel weer! :pica

Offline AndreDH

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
ROSALIE
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2019, 22:09:18 »
Recent kennis gemaakt met de nieuwe aanwinst bij Lacloche.. Rosalie.. en ik kan zeggen  dat ze er weer een toppertje bij hebben in hun team...   Een mooie meid met veel inzet een mij overheerlijk heeft laten genieten...

Rosalie is een aanwinst naast de andere toppers die ze al hebben... Wordt de keuze nog moeilijker..... tot snel

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
ROSALIE
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2019, 18:39:41 »
FF geleden toch 1 van mijn geilste en lekkerste ervaringen van de laatste tijd me deze knappe Nederlandse Rosalie mogen meemaken, en zag haar een tijdje niet op de website, ze bleek ff 1,5 week ziek geweest te zijn. Maar nu ik zag dat ze er weer was, wist Donald niet hoe snel hij een afspraak voor haar moest maken en dat lukte ook nog maar net, want de gastvrouw gaf door de telefoon aan dat er qua tijdstippen nog maar 2 plekjes vrij waren in haar agenda. Dus ik heb zelf iets moeten schuiven en toen snel naar La Cloche gereden.

Nou ook de 2e x met haar was weer top en top lekker en geil. Vol tongzoenen en elkaar opgeilen en daarna lekker gepijpt en ongeremde seks Ja zij is misschien nu wel 1 van mijn favoriete meisjes op dit moment, en ik zag nu ook met foto's online https://www.privehuislacloche.nl/rosalie/  :bud

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
ROSALIE
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2019, 19:52:31 »
Was een tijdje niet geweest bij Lacloche.  had geen afspraak gemaakt dus liet me verrassen.  Er waren 2 meisjes beschikbaar, waar Rosalie echt uitsprong.  En lief goed uitziende jonge meid met hele ondeugende oogjes.  Half uurtje geboekt en op naar de kamer.  Wat daar gebeurt is hou ik voor me zelf maar 1 ding weet ik zeker volgende keer zeker een date met Rosalie maar dan veel langer dan een half uurtje