Auteur Topic: Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)  (gelezen 93831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)
« Gepost op: 17 maart 2019, 19:07:14 »
Na een aantal wandelrondjes dacht ik dat ik de Turkse meid in de VT gevonden had. Een collega wandelaar had mij al een beschrijving gegeven van de dame in kwestie en aangezien ze gloednieuw is heeft ze geen vaste kamer in de VT dus er moest wat speurwerk aan te pas komen. Op VT 12 (of was het nu 13 ::) ) zat een jonge meid die aan de beschrijving voldeed. Lang zwart haar en een kleine tattoo. Ze lachte ze lief telkens als ik passeerde dus ik besluit om het erop te wagen.

Als ik op haar afstap doet ze met een glimlach de deur open. Binnen vraag ik wat haar naam is. Eva zegt ze.Als we de trap opgaan naar boven vraag ik vanwaar ze komt. I'm from Romania but I'm Turkish zegt ze. Yes ! Ik vraag of ze Turks kan spreken en dat blijkt het geval te zijn. En meer dan de standaardwoordjes die wel meer Roemeense meisjes kennen. Ze spreekt het goed , beter dan mij , maar Roemeens gaat haar beter af. Is ze een echte Turkse of kan ze om een of andere reden gewoon goed Turks , ik weet het niet maar ga ervanuit dat het het eerste is. Na een hele babbel over de Turkse taal is het tijd om te doen waar ik voor gekomen ben.

Haydi

Als onze kleren uitzijn zie ik een mooi jong meisje voor me staan met een kleine A cup (ik heb graag kleinere borsten) , een leuk slank (maar niet mager) lijfje en een lekker kontje. Njammie.

Na een wasje ga ik op het bed liggen en zij komt op haar knieën naast me zitten. Ik hou me bezig met haar kontje en die leuke borstjes terwijl zij me zachtjes stijf trekt. Wat een leuk gezichtje heeft ze ook  t4517 . Mijn kleine vriend stond in no time paraat dus ze nam een condoom  , haar mondje gaat open en mijn vriend gaat erin. Ze pijpt lekker en in de spiegel kan ik zien hoe haar lippen over mijn stijve paal gaan. Ik streel ondertussen haar kontje en poesje , ook haar borstjes worden niet vergeten. Pijpen blijft ze lekker lang doen dus dat zit al snor. Ik moet ze op een gegeven laten stoppen want de combinatie van haar mooie gezichtje en lekkere pijpbeurt deden me al bijna klaarkomen. En daar was het nog veel te vroeg voor.

Ze vraagt of ik wil beginnen ofdat zij moet beginnen. Ik wil die lekkere meid op mij zien zitten dus zo geschiedde. Ze kwam gehurkt op mij zitten en mijn lul ging in haar strakke poesje. Ze kreunt heerlijk mee en mijn handen gaan over haar hele lichaam. Ze berijd me zachtjes en dat kan ik wel smaken. Als ze te wild tekeer zou gaan was het waarschijnlijk snel overgeweest met de pret.

Volgend standje is normal. Ze gaat liggen en ik gooi haar benen wijd open en ga voorzichtig bij haar binnen. Ik leg dan haar benen op mijn schouders maar leg die er al snel af omdat ik goed in haar ogen wil kijken tijdens het neuken. Heb ik al gezegd dat ze een mooi gezichtje heeft ? bab7
Met mijn handen om haar middel neuken we rustig voort. Ik wil deze meid niet hard nemen , niet nu , ik wil er van genieten.  Ik wil er uitgebreid van genieten maar mijn kameraad kon het niet lang meer volhouden , de spelbreker !
Ik voer het tempo op en ze begint harder en harder te kreunen. Ze zet zich rechter , met haar gezichtje dichter tegen het mijne. Ik bekijk ze nog eens goed , zink weg in die donkere kijkers en dan volgt er een zalige ontlading.

Na even uitpuffen trek ik me terug en zij zet zich wat rechter en doet het condoom eraf. Ze maakt mijn piemel proper en zo praten we nog eventjes voor we van het bed springen.

Dan volgt er nog een rustige babbel zonder enige tijdsdruk. Héél leuk meisje , misschien niets speciaal voor de andere wandelaars maar ik had er direct een klik mee. Alles liep heel ontspannen en ondanks dat het mijn eerste bezoekje aan haar voelde het vertrouwd aan. Beneden krijgt ze drie kusjes van mij en dan sta ik meer dan voldaan weer op straat.

Ik maak nog eens een wandelrondje en kan het niet laten om haar weer te passeren. Als ik voorbij loop verschijnt er een grote glimlach op haar gezichtje en op mijn smoel nog een veel grotere. Eva ziet mij vast en zeker nog terug , en liefst zo snel mogelijk !

Acaba bir büyü mü?







« Laatst bewerkt op: 4 november 2019, 17:46:18 door bet(d)weter »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2019, 14:13:08 »
Het kon niet rap genoeg woensdag zijn ! Ik heb vandaag een dagje verlof en dat was al meteen een goed excuus om zo snel mogelijk naar het SKW te gaan ! En niet om oneindig veel rondjes te wandelen maar wél om Eva te bezoeken ! Mijn eerste bezoekje was zo goed bevallen dat ik zo snel mogelijk terug naar deze lieve meid wou gaan. Om niet de fout te maken om te vroeg aan te komen besluit ik om wat later te vertrekken. Rond half 11 kom ik in het SKW aan. Ik haast me naar de VT en ga opzoek naar mijn nieuwe vlam.  Na alle ramen goed bekeken te hebben zit ze nergens. Lap! Ik begon al te vrezen dat ze later zou beginnen ofdat ze er gewoon niet is. Een aantal gordijntjes waren dicht dus misschien is er een andere viespeuk mee bezig. Ik ga dan maar naar de krantenwinkel om iets om te drinken te halen. Ik wandel terug het SKW in en ga voorbij nr47 en daar stonden Gaby en Maria achter het raam van Flory. Tik tik tik op het raam en ik kijk ze aan. Gaby zwaait eens en dan steken ze samen plagerig hun tongetjes uit. Wat een geile sletten. Aandachtig blijven ! Ik was er met een doel en moet me niet laten afleiden door andere schoonheden  ;).

Blik vooruit en ik wandel de VT in.  Ergens in het midden van de gang zat daar een mooi meisje met een rood setje aan. We kijken elkaar aan en dan verschijnt er op onze beide gezichten een glimlach. Bij haar eentje omdat er een briefje van 50 aankomt en bij mij omdat ik me zo meteen ga amuseren met een leuke jonge meid. Iedereen gelukkig.

Als ik binnen ben wordt ik enthousiast begroet. Merhaba canım ,merhaba aşkım zegt ze. Merhaba sevgilim antwoord ik. In dezelfde taal vertel ik haar dat ik ze gemist heb en naar haar gezocht heb. Ze verduidelijkt dat ze nog geen vaste kamer heeft en ik weet dat dat nog wel een tijdje zal duren. Dat maakt het alleen maar spannender als ik de VT inwandel ;). Na de financiele verplichtingen kleden we ons beide uit en ondertussen vertelt ze me dat de vorige klant niet kwam voor te neuken of te pijpen maar enkel om wat te babbelen over een borstvergroting (wat zij gelukkuig niet wilt). Vreemd verhaal waar ik verder geen aandacht aan geef.

Na een wasje gaan we op bed liggen zoals de vorige keer. In no time ben ik kei maar dan ook kei hard. You really like me zegt ze. Overduidelijk ! Ik vraag haar of ze even in doggy wil gaan zitten zodat ik dat lekkere kontje en poesje eens kan bekijken. Ik begin nog net niet te kwijlen als ik die strakke poes zie. Ze ziet dat ik enorm opgewonden ben en draait zich om om mijn lichaam wat zoentjes te geven terwijl ze mijn stijve lul zachtjes streelt. Ondertussen doe ik hetzelfde met haar kontje en poesje. Nadat ze een condoom heeft aangebracht krijg ik weer een lekkere pijpbeurt. Ik knijp zachtjes in haar linkerborst en geniet met volle teugen van haar pijpkunsten.

Met het beeld van haar lekkere kont en strakke poes in gedachte zeg ik dat ik op zen hondjes wil beginnen. Tamam antwoord ze . Ze gaat op handen en knieën voor me zitten. Ik neem plaats achter haar (doe nog snel een schietgebedje dat ik het langer als de vorige keer mag volhouden). Ze neemt mijn lul vast en wilt die in haar poesje steken. Maar dan gebeurde er iets dat ik nog geen enkele keer heb meegemaakt in mijn wandelcarriere. Hij geraakte er gewoon niet in ! Nu beschik ik zeker niet over een imposant kanon. Allesbehalve. En toch ging hij er niet in. First client verduidelijkte ze. Zou het verhaaltje van de vorige klant dan toch waar zijn ? Waarschijnlijk wel. Ze zegt dat we in missio rustig moeten proberen.

Nadat ze eerst wat met zichzelf speelt proberen we het opnieuw. Héél voorzichtig lukt het wel. Wat spant ze zeg ! Dedju , ik vrees dat het klusje snel geklaard zal zijn. Gelukkig ben ik een echte doe hetzelver en was mijn zak de dag ervoor al 3x geledigd ;) . Als ik voorzichtig in en uit die strakke gleuf schuif gaan mijn handen over heel haar lichaam. Haar borstjes , haar buikje , haar benen , haar schouders... Ze kreunt ook zo lekker mee en kijkt geregeld diep in mijn ogen , ne güzel gözleri var . Lang geleden dat ik nog zo heb genoten van een DVP te neuken. Itt andere keren ben ik ook veel zachter.

Afsluiten wil ik toch in doggy doen. Zo gezegd zo gedaan we zetten ons klaar. Ik steek mijn maat in die lekker strakke poes en het feest kan verder gaan. Ze kijkt heel de tijd in de spiegel en ik doe hetzelfde. Enkel als ik met mijn handen naar een ander lichaamsdeel van haar ga kijk ik even weg. Haar kont , buikje en borstjes worden betast zoals het alleen kan door een professionele vetzak. Als ik voel dat ik ga klaarkomen kijk in de spiegel goed naar haar gezichtje. Geweldig om in zo'n jonge meid klaar te komen. Nadat ik nog een paar keer in en uit haar poesje ben geschoven draait ze zich om mij van het condoom te ontdoen.

We wassen ons beide nog eens en hebben weer een leuk gesprekje. Aan de deur krijgt ze wederom drie kusjes op haar zachte wangetjes. Hoşça kal en ik sta weer in de gang van de VT.

Weer een nieuwe meid waar ik stapelzot van ben. Normaal houden ze het 3-4 beurten vol voor ik weer ergens anders naartoe ga. Ik ben benieuwd hoe lang Eva in de bovenste schuif gaat liggen. Vrijdag ga ik er iig weer heen  t4517 .

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2019, 13:36:30 »
Deze leuke meid stond vandaag op VT 41. Helemaal verstopt in dat hoekje , ocharme. Na een aantal rondjes kon ik ze niet meer weerstaan en in sneltempo haaste ik me naar dat hoekje. Wederom een hartelijk ontvangst bij dit engeltje.

Tijdens het uitkleden werd mijn kleine vriend al wakker ! Als mijn laatste kledingstukje uit was stond hij al omhoog en toen ze het zag verscheen er een grote glimlach op Eva haar gezichtje. He missed me zei ze. Als we na een wasje op bed liggen komt ze naast me zitten en gaat dan met haar buikje en borstjes over mijn stijve paal. Als ze doorheeft dat ik niet van haar kontje kan afblijven draait ze zich met haar poep wat meer naar me toe. Go ahead zegt ze. Ten aanval ! Haar kontje , billetjes en en benen krijgen tientallen zoentjes van mij. Ik mag rustig haar poesje strelen en ook die leuke lipjes krijgen een aantal zoentjes van mij.

Tijd voor een lekkere pijpbeurt. Zoals gewoonlijk blijf ik liggen terwijl ze me pijpt maar na een tijdje ga ik aan de rand van het bed staan en zij gaat op haar knietjes voor me zitten. Ze pijpt zo lekker door en in de spiegel kan ik naar haar kontje kijken en ondertussen streel ik haar borstjes. Haar handjes blijven ofwel op het bed en anders neemt ze mijn benen vast. Lekker. Op een gegeven moment neem ik haar handjes in mijn handen en ze pijpt dan lekker door. Lief toch  :happy .

Tijd voor actie ! Lets start with normal zeg ik. Ze legt zich klaar en gooit die mooie beentjes van haar wijd open en voorzichtig steek ik mijn vriend ik haar vriendinnetje. Na eventjes neuken draai ik haar op haar zij en neem haar rechterbeen vast en dan duurt het niet lang meer voor ik een redelijke lading in het condoom schiet. Heerlijk ! Als ze het cd eraf doet kijkt ze nog eens diep in mijn ogen en ik kreeg al bijna terug goesting om ze weer een beurt te geven ! Evacığım seni çok seviyorum   t4515

Tijdens het laatste wasje en terwijl we ons terug aankleden hebben we nog een leuk gesprekje. Ze klaagde dat ze daar zo verstopt zat in het hoekje. Inderdaad , dat is toch geen plaats voor zo'n leuk meisje ! Kunnen ze daar geen grote shemale steken? :lol_hitting: .

« Laatst bewerkt op: 5 april 2019, 13:43:16 door Mocata »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 5 april 2019, 16:24:06 »
ik mis een schematisch overzichtelijke structuur mbt haar lichaamsbouw, maw, de basics....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 5 april 2019, 18:17:09 »
Ik begrijp niet goed wat je bedoeld ADNOH ?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2019, 12:42:54 »
Vanmorgend nog eens bij deze lieve meid langsgeweest. Ik was eigenlijk van plan om Flory te bezoeken maar toen ik Eva passeerde kon ik ze niet weerstaan. Ze heeft zo'n mooie glimlach hé.

In de kamer vraag ik of ze haar paardenstaart wat hoger wil opsteken en of ze stockings heeft. En die heeft ze ! Yes! Na een wasje gaan we op bed liggen en ik vraag of ze op mij wilt komen zitten. Omgedraaid komt ze met haar kontje naar me toe op mijn borstkas zitten. Ik geef haar kontje weer een helehoop kusjes en zij trekt mij ondertussen zachjtes af. Wat een geil zicht is dat in de spiegel ! Met haar hoge paardenstaart komt haar mooie gezichtje er nog beter uit. Na een tijdje wil ik haar lichaam eens grondig onder handen nemen. En met haar lichaam bedoel ik die lekkere kont en met handen bedoel ik mijn lippen en tong ;).

Ik leg haar plat op haar buik met haar benen gestrekt. Haar kontje/billetjes krijgen weer tientallen zoentjes en kusjes. Als ik met mijn tong tussen haar benen ga giechelt ze op zo'n schattige meisjesmanier en ze laat me gewillig doen. Af en toe kijk ik in de spiegel naar haar snoetje. Mijn stijve lul schuif ik tussen haar billen (niet in haar kontje/poesje). Hmmm wat geil !

Ondertussen ben ik zo geil als boter en wil ik die mooie lipjes over mijn lul zien gaan. Ze doet het cd aan en begint me lekker te pijpen. Neuken wil ik doen zoals ik eerder haar billetjes gezoend heb. Ze leg zich weer op haar buik met gestrekte beentjes en steekt dan mijn piemel in haar strakke poesje. Ik blijf rechtop zitten en doe mijn best om niet te snel klaar te komen. Ik weet niet wat het is met deze meid maar het duurt niet lang voor het cd weer gevuld is. Als ik me niet langer kan inhouden leg ik mij platter zodat ik harder kan doorstoten en vlak voor en tijdens mijn orgamse zoen ik haar schouder en hals.  Wat een finish !

Nadien nog een leuk babbeltje en hoewel ik dringend nog eens bij Flory binnenwil zal het moeilijk worden om Eva voorbij te lopen.

Vandaag zat ze op de kamer van Sammy (die shemale waar ik toch wel een beetje bang van ben :o )

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2019, 14:44:26 »
(die shemale waar ik toch wel een beetje bang van ben :o )
Waarom noemen ze zo een constructie eigenlijk een 'shemale' en gene ''hefemale'?  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 10 april 2019, 14:56:59 »
(die shemale waar ik toch wel een beetje bang van ben :o )
Waarom noemen ze zo een constructie eigenlijk een 'shemale' en gene ''hefemale'?  :lol_hitting:
Een constructie?????   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 10 april 2019, 14:58:54 »
Omdat er niets "female" aan is zeker  :-\

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 10 april 2019, 16:14:22 »
Eva zou morgen op VT 2 staan. Kan iemand die morgen , of dagelijks ;) , in het SKW is eens kijken of dat waar is?
« Laatst bewerkt op: 10 april 2019, 16:19:37 door Mocata »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 10 april 2019, 16:17:07 »
Eva zou morgen op VT 2 staan. Kan iemand die morgen , of dagelijks ;) , in het SKW eens kijken of dat waar is?
Onze bet(d)weter is al onderweg  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 10 april 2019, 17:44:27 »
Eva zou morgen op VT 2 staan. Kan iemand die morgen , of dagelijks ;) , in het SKW eens kijken of dat waar is?
Onze bet(d)weter is al onderweg  ;D ;D ;D
Ik wist tot daarjuist niet wie die Eva is, maar volgens Mocata's verslag van daarstraks, stond ze vandaag op Sammy's plaats (dat is VT19).
Daar heb ik vandaag inderdaad een dame gezien die ik (nog) niet bij naam kende...
Besluit: Mocata, ik zal morgen extra goed opletten !!! :-\ :-\ ;)

P.S. Mocata, je hoeft geen schrik te hebben van Sammy: die is altijd heel vriendelijk tegen mij sedert ik ooit in de kroeg eens een praatje met "haar" gemaakt heb...



















« Laatst bewerkt op: 10 april 2019, 18:02:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 10 april 2019, 17:50:44 »
Eva heeft een blanke huid , lang zwart haar (vanachter is de binnekant gekleurd , wat een zin  :o ) , een tattoo op de voorzijde van haar linkerschouder (stay strong staat er te lezen) en rond de 1m65 groot. Ze heeft een geweldige lach dus je kan ze niet missen  :pica

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 10 april 2019, 17:59:56 »
Eva heeft een blanke huid , lang zwart haar (vanachter is de binnekant gekleurd , wat een zin  :o ) , een tattoo op de voorzijde van haar linkerschouder (stay strong staat er te lezen) en rond de 1m65 groot. Ze heeft een geweldige lach dus je kan ze niet missen  :pica
Mocata, ik heb na dit bericht van je mijn eigen bericht blijkbaar nog gewijzigd; je moet dat maar eens terug lezen ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 10 april 2019, 18:05:12 »
P.S. Mocata, je hoeft geen schrik te hebben van Sammy: die is altijd heel vriendelijk tegen mij sedert ik ooit in de kroeg eens een praatje met "haar" gemaakt heb...
Djuh ... ik dacht dat ze zo vriendelijk was sedert je haar hebt gepijpt  ;D :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal