Auteur Topic: Villa Tinto 27, Eva (Turk/dagshift)  (gelezen 93823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 10 april 2019, 18:08:36 »
(die shemale waar ik toch wel een beetje bang van ben :o )
Waarom noemen ze zo een constructie eigenlijk een 'shemale' en gene ''hefemale'?  :lol_hitting:
Een hefemale is een transgender die omgebouwd is in de andere richting, dus van vrouw naar man !
Het is dus iemand, Vanderbeffen, die jij nooit zal kunnen worden.
Een shemale (of ladyboy) daarentegen....; daar kan je nog altijd eens over nadenken !! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 11 april 2019, 00:29:36 »
Een shemale (of ladyboy) daarentegen....; daar kan je nog altijd eens over nadenken !! :lol_hitting: :lol_hitting:
Nee bedankt  ;D ;D ;D
Ik wil zelf geen shemale zijn en ik wil ook geen seks met een shemale. Ik ben zo een saaie ouderwetse man die, in een wereld van homo's en lesbiennes en allerlei omgebouwde rariteiten, gewoon graag seks heeft met jonge meisjes.  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 11 april 2019, 16:27:25 »
Eva zou morgen op VT 2 staan. Kan iemand die morgen , of dagelijks ;) , in het SKW eens kijken of dat waar is?
Onze bet(d)weter is al onderweg  ;D ;D ;D
Ik wist tot daarjuist niet wie die Eva is, maar volgens Mocata's verslag van daarstraks, stond ze vandaag op Sammy's plaats (dat is VT19).
Daar heb ik vandaag inderdaad een dame gezien die ik (nog) niet bij naam kende...
Besluit: Mocata, ik zal morgen extra goed opletten !!! :-\ :-\ ;)

P.S. Mocata, je hoeft geen schrik te hebben van Sammy: die is altijd heel vriendelijk tegen mij sedert ik ooit in de kroeg eens een praatje met "haar" gemaakt heb...
Inderdaad Mocata, vandaag Eva gezien op VT02 !
We zien wel of dat misschien haar vaste stek zal worden...
« Laatst bewerkt op: 11 april 2019, 16:37:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 11 april 2019, 16:45:04 »
Ik denk niet dat het haar vaste kamer zal worden. Waarschijnlijk zal ze nog wel een hele tijd rondzwerven in de VT , dat maakt het wel spannend om door de VT te wandelen natuurlijk ;). Cela en Elena vertelde me een hele tijd geleden dat het wel een tijdje kan duren voor je een vaste kamer hebt in de VT. Hoe het precies werkt weet ik niet , jullie misschien wel ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (TURK/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 11 april 2019, 16:47:27 »
Ik denk niet dat het haar vaste kamer zal worden. Waarschijnlijk zal ze nog wel een hele tijd rondzwerven in de VT , dat maakt het wel spannend om door de VT te wandelen natuurlijk ;) . Cela en Elena vertelde me een hele tijd geleden dat het wel een tijdje kan duren voor je een vaste kamer hebt in de VT. Hoe het precies werkt weet ik niet , jullie misschien wel ?
Ja  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 27 april 2019, 17:22:03 »
Een collega wandelaar maakte me enkele weken geleden attent op deze nieuwe dame. Hij sprak er vol lof over en voortgaande op de goede commentaren was ik al een paar keer op zoek gegaan naar haar. Ze had echter geen vaste kamer en ze zwierf wat rond van de ene kamer naar de andere in de VT. Het vergde dus een beetje zoekwerk om haar te vinden.

Een paar keer dacht ik haar gevonden te hebben maar via een paar berichten met de betrokken collega wandelaar rees toch weer wat twijfel of het over dezelfde dame ging, vooral de haarsnit zorgde voor verwarring. Vorige dinsdag nam ik dan maar het zekere voor het onzekere en ging ik met de dame die ik voor ogen had aan de deur een babbeltje doen. De dame die ik toen aansprak bleek inderdaad Eva te zijn. Ik was zodanig onder de indruk van haar mooie, betoverende glimlach dat ik eigenlijk al direct bij haar wilde binnen stappen maar ik had enkele minuten tevoren mijn kruit al verschoten bij  één van mijn vaste favoriete dames.

Vorige donderdag ging ik opnieuw op stap naar het SKW en al gauw trof ik Eva terug aan op VT 21. Tijdens mijn rondjes wandelde ik haar een paar keer voorbij en telkens zag ik die geweldige smile waarmee ze me letterlijk naar binnen zoog. Toen ik op haar deur afstapte ging die onmiddellijk open, ik werd zéér vriendelijk begroet en zonder verdere afspraken te maken liep ik achter dat wiebelende kontje de trap op naar boven.

De kamer was mij bekend want VT 21 is de vaste stek van Suzanna, een dame die ik regelmatig bezoek. Qua communicatie was het eerst was aftasten maar dat is meestal wel zo bij een eerste bezoek aan een nieuwe dame. Eva was wel al direct héél speels en uitdagend.

Ik betaalde het standaard tarief waarna we ons beiden gingen opfrissen.

Eva was iets sneller klaar dan ik en terwijl ik mezelf afdroogde stond zij boven op het bed uitdagend te dansen. Ik stapte op haar af en kon rechtstaand haar bovenlichaam uitvoerig verkennen met mijn handjes en lippen. Eva heeft mooie kleine maar fiere borstjes met mooie kleine tepeltjes erop. Ik kreeg ook al wat zoentjes in mijn hals terwijl ze over mijn rug en schouders streelde.

Vervolgens nodigde ze me uit om op het bed te komen relaxen. Ze kwam naast me zitten en vroeg wat ik graag wilde. Ik vroeg haar naar de mogelijkheden en het basispakketje bleek volledig te omvatten wat ik graag wilde.

Haar handjes gingen sensueel over mijn bovenlichaam, over mijn benen en tussen mijn benen. Haar lippen en tong vonden al snel mijn tepels die zachtjes verwend werden. Mijn kleine vriend, die al tot leven gewekt was door haar uitdagend dansje en het staande lichaamscontact, werd van dit alles kei maar dan ook keihard. Eva had het in de gaten en doopte mijn beste vriend om tot “ananconda”. Andere dames hebben hem ook wel eens die naam gegeven maar ik zou hem toch eerder omschrijven als normal/medium size. Ik moet wel eerlijk zeggen dat Eva hem wel héél groot en hard kreeg, ik vatte dan ook haar woordkeuze gewillig op als een compliment.

Ze bracht op een speelse en professionele manier het condoom aan en vroeg hoe ik het pijpen graag wilde. Ik koos voor “soft en sensual”. Ik werd op mijn wenken bediend en kreeg één van de betere pijpbeurten van het voorbije half jaar in het SKW. Het gebeurde dan ook allemaal nog in een geile houding waarbij ik gerust haar poesje en schaamlipjes mocht strelen. Het geilste was echter het mooie zicht op haar sensuele lippen die op en neer schoven over mijn kloppende paal. Eva ging er lustig mee door en varieerde regelmatig tot ik haar vroeg om over te schakelen naar 69.

Ze zette zich vlotjes over mij en ik zag een mooi, jong poesje op me afkomen. In 69 mocht ik me, zolang ik maar wilde, amuseren met dat frisse, lekker smakende poesje. Ook haar kontgaatje was zeker geen no-go zone. Ondertussen bouwde Eva het pijpen goed op.

Na een hele tijd 69 hield ik het voor bekeken. Eva zwierde haar linkerbeen weer over me heen en kwam naast me zitten. Ze pijpte nog even lekker verder en trok met haar hand een paar keer stevig aan mijn stijve paal.

Ik zag haar een klein condoompje nemen en dat over een vinger schuiven. Met wat glijmiddel over die vinger begon ze mijn kontgaatje en omliggende omgeving te teasen. Ze schoof na de nodige voorbereidingen haar vinger zachtjes en sensueel bij mij naar binnen en ging op zoek naar gevoelige plekjes. Ze hield goed in het oog waarop ik reageerde en bespeelde op die manier de juiste snaren. Ze maakte zachtjes allerlei bewegingen in mijn kontgaatje en ik lag er geweldig van te genieten, ook nu zag ik weer haar mooie lippen over mijn stijve paal op en neer schuiven. Eva deed niet aan het in en uit rammen van haar vinger(s) in mijn kont zoals sommige dames wel eens doen. Neen, ze deed het voor mij perfect, zacht en sensueel. Toen ze even later nog een vingertje meer in het condoom stopte en wat steviger binnenin begon te verwennen voelde ik dat de vulkaan begon te rommelen. Ik vroeg haar om vooral verder te doen waarmee ze bezig was en met haar andere hand met mijn ballen te spelen, ikzelf verwijderde het condoom en nam het heft even in eigen hand. Eva maakte het allemaal nog wat geiler door met haar kleine borstjes over mijn eikel te komen wrijven. Luttele seconden later spoot ik mijn volledige lading over mijn buik terwijl mijn ganse lichaam samentrok van het genot dat ze me bezorgde.

Eva maakte mijn buikje oppervlakkig proper met keukenpapier en zei dat ik me mocht gaan wassen. Ze ging zelf haar handjes wassen aan de lavabo terwijl ik nog wat lag te bekomen op het bed. Toen ik op adem gekomen was ging ik me wassen aan de lavabo en trok zij naar haar badkamertje voor een uitgebreidere wasbeurt.

Er volgde nog een aangename nababbel, o.a. over waar ze voorhaan gewerkt heeft.

Na het wassen en aankleden volgde nog een bescheiden knuffel en drie zoenen. Daarna gingen we samen de trap af, beneden nog een kusje en ik stapte héél tevreden terug de straat op.

Ik hoop dat deze Eva snel een vaste kamer vindt en in Antwerpen blijft, ze zal me dan nog dikwijls op bezoek krijgen. Het enige wat mindere puntje dat ik kan bedenken is dat ze tijdens het pijpen iets te veel fake geluidjes maakte maar dat neem ik er, gezien de kwaliteitsservice die ze geeft, graag bij.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 29 april 2019, 17:28:23 »
In mijn onderstaand verslag had ik het erover dat Eva het woord "ananconda" gebruikte. Uiteraard moet dit "anaconda" zijn, een typfoutje van mijnentwege  ::)

Ja, 't moet just zen hé!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 5 mei 2019, 15:16:59 »
Vorige vrijdag had ik al opnieuw zin in deze Eva en ik was benieuwd hoe een tweede bezoekje aan haar zou verlopen. Ik trof haar aan in de VT, ergens rond nr 16 in een piepklein kamertje waar we samen amper konden ronddraaien.

Eva herkende me direct en ze bleek nog héél goed te weten wat we de vorige keer gedaan hadden en wat ik graag had. Ze was nóg spontaner, nóg speelser en vooral een héél stuk geiler dan bij mijn eerste bezoekje. Ze stelde zich deze keer nóg meer open voor mijn favoriete spelletjes en doordat ze meer ontspannen was liet ze zich ook wat meer gaan. Ik onthoud in eerste instantie haar “tsifteteli” dansjes in het begin en op het einde van de date, daar maakt ze me helemaal gek mee. Tijdens het spel onthoud ik vooral haar geile houdingen toen ze boven op me zat en over mij op het bed stond.

Voor alle duidelijkheid, ik heb ook deze keer (nog) niet geneukt met Eva dus daarover kan ik (nog) niet veel vertellen.

Eén ding is zeker, als ik de kans krijg dan zal Eva me nog dikwijls op bezoek krijgen. Ik vind het een geweldig leuke jongedame om bij te vertoeven.

P.S.: voor wie niet weet hoe een tsifteteli dans eruit ziet, zie link hieronder (deze dans wordt zowel in Turkije als in Griekenland als in de Arabische wereld frequent gedanst met kleine verschillen van land tot land). Op dit filmpje dansen verschillende dames een aantal minuten lang tsiftetelia, na de dames dansen mannen een andere bekende Grieks/Turks/Oosterse dans.




Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 16 mei 2019, 21:17:20 »
Naar aanleiding van de vele lovende berichten hier ook eens bij deze vriendelijk lachende slanke dame binnen gestapt.

Dit meisje is heel enthousiast, sociaal en gewillig : ze vraagt wat je zoal graag hebt dus ik keek al uit naar de actie.

Eva begon met wat likken aan de tepels en strelen van het lichaam, waarbij ze goed body contact maakte.  Mijn ballen en lul werden ondertussen onder handen genomen en op oorlogssterkte gebracht.  Ondertussen mocht ik haar overal betasten.

Na deze leuke opwarmingsronde nam ze een CD  :lol_hitting: en trok dat half afgerold over mijn lul.  Niet echt de juiste techniek, maar zo zijn er velen in het skw die de techniek van het aangenaam en correct aanbrengen van een cd niet beheersen.  Vermits Eva er nogal jong uitziet in haar geval waarschijnlijk een gebrek aan ervaring.

Daarna begon het dametje enthousiast te pijpen.  Jammer genoeg zonder dat ik hiervan veel gevoel ondervond.  Het was meer een wild op en neergaan op mijn lul, zonder veel variatie.  Gelukkig stond ik lekker geil want van dat soort pijpwerk durf ik al wel eens terug een slappe lul te krijgen.

Enfin na een tijdje stelde ze gelukkig voor om te neuken en vroeg hoe ik het wou.  Ik stelde voor dat zij on top begon.  Zo gezegd zo gedaan.  Ze nam een flinke kwak glijmiddel, smeerde dat aan mijn lul en haar muis en kwam op me zitten.  Het meisje begon enthousiast te rijden maar ik voelde redelijk weinig, vermoedelijk door het glijmiddel.  Helaas slaakte ze tijdens het neuken ook de hele tijd kreten en geluiden die erg fake overkwamen.

Omdat mijn lul nog lekker strak stond stelde ik snel voor te switchen naar missio.  Dat deden we en ik begon eraan.  Weer volgde dat fake gekreun en een nakend orgasme verdween aan de horizon. 
Dan maar overgeschakeld naar doggy.  Ik reed haar flink af, maar die fake kreten bleven voortduren waardoor niet kon klaarkomen en ik niet meer echt geil op haar was.  Mijn lul werd er slap van en ik haalde hem er dan maar uit. Het meisje begreep het niet goed en trok hem terug hard en ging met haar benen open op haar rug liggen om in missio genomen te worden.  Ik stak hem er terug in maar het gevoel was helemaal weg, dus stopte ik ermee nadat ze weer haar geluiden begon te produceren. 

Het lieve meisje wist nu niet meer wat te doen en ik had zin om gewoon te vertrekken maar ze gaf nog niet op.  Ze begon me af te trekken, nog met het cd erover, maar het gevoel kwam niet meer terug ondanks een stevige erectie.  Op de duur kwam ze met haar muis boven me staan toen ze verder aftrok maar het lukte haar gewoonweg niet om me gevoel te geven en te doen spuiten.

Ze gaf echt niet op en bleef haar best doen maar ik liet haar maar stoppen omdat ik echt wel in een kutje wilde spuiten. 

Van bed gesprongen en gewassen en het meisje was echt ongelukkig dat het ze het niet voor elkaar kreeg. Inderdaad jammer, en ook voor mij en mijn 50 euro.  Ze bleef echter wel heel vriendelijk en lief.

Beleefd afscheid genomen en snel de straat op in de hoop een van mijn favorieten vrij aan te treffen.  Ik had geluk want dit was het geval.  Daar werd het kutje in doggy wel lekker volgespoten na een heerlijke pijpbeurt.  Het lag er dus niet aan dat ik een slechte dag had maar Eva zal niet het meisje zijn dat mijn lul graag ziet denk ik.

Zo zie je maar hoe relatief een recensie is ... wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer niks.

Van het meisje haar gedrag en inzet kan ik niets verkeerd zeggen, dat is dik in orde, maar het zal bij 1 bezoekje blijven. 

Wat mij betreft moet ze nog heel wat bijleren op seksueel gebied om mij te kunnen bekoren.  En minder geluid maken of toch op een minder gemaakte manier ... ik vrees dat dit laatste er sterk toe bijgedragen heeft dat het niet lukte om bij haar klaar te komen.



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 16 mei 2019, 22:21:18 »
Zo zie je maar hoe relatief een recensie is ... wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer niks.
Elke recensie is idd altijd maar een weergave van de persoonlijke perceptie van iemand die bij het meisje was. Maar of de vorige erg positieve berichten nu meteen zouden tegengesproken worden door white rabbit zijn mindere ervaring, dat is toch ook niet echt het geval. Ik onthoud uit bovenstaand verhaal dat dit meisje een zeer grote inzet heeft, de klant wil tevreden stellen, niet opgeeft en zich blijft inzetten, en ook dat zij lief en vriendelijk is. Dat is toch allemaal zéér poditief.

Ok, er was een 'mis-match' met white rabbit, en er zijn blijkbaar wat te veel fake geluidjes en ook is de pot vasseline wat te groot, maar dat leert zij misschien nog wel he.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2019, 06:41:50 »
Dat is inderdaad een mooie samenvatting van wat ik in feite wou zeggen.

 

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2019, 08:47:54 »
Zo zie je maar hoe relatief een recensie is ... wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer niks.
Elke recensie is idd altijd maar een weergave van de persoonlijke perceptie van iemand die bij het meisje was. Maar of de vorige erg positieve berichten nu meteen zouden tegengesproken worden door white rabbit zijn mindere ervaring, dat is toch ook niet echt het geval. Ik onthoud uit bovenstaand verhaal dat dit meisje een zeer grote inzet heeft, de klant wil tevreden stellen, niet opgeeft en zich blijft inzetten, en ook dat zij lief en vriendelijk is. Dat is toch allemaal zéér poditief.

Ok, er was een 'mis-match' met white rabbit, en er zijn blijkbaar wat te veel fake geluidjes en ook is de pot vasseline wat te groot, maar dat leert zij misschien nog wel he.

Wat mij betreft mag mijn recensie hier gerust verwijderd worden als ze naar jullie oordeel niet nuttig genoeg is of niet gepast is. Het was zeker niet mijn bedoeling de dame in een slecht daglicht te stellen maar wel toch enige nuance aan te brengen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2019, 12:29:36 »
Zo zie je maar hoe relatief een recensie is ... wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer niks.
Elke recensie is idd altijd maar een weergave van de persoonlijke perceptie van iemand die bij het meisje was. Maar of de vorige erg positieve berichten nu meteen zouden tegengesproken worden door white rabbit zijn mindere ervaring, dat is toch ook niet echt het geval. Ik onthoud uit bovenstaand verhaal dat dit meisje een zeer grote inzet heeft, de klant wil tevreden stellen, niet opgeeft en zich blijft inzetten, en ook dat zij lief en vriendelijk is. Dat is toch allemaal zéér poditief.

Ok, er was een 'mis-match' met white rabbit, en er zijn blijkbaar wat te veel fake geluidjes en ook is de pot vasseline wat te groot, maar dat leert zij misschien nog wel he.

Wat mij betreft mag mijn recensie hier gerust verwijderd worden als ze naar jullie oordeel niet nuttig genoeg is of niet gepast is. Het was zeker niet mijn bedoeling de dame in een slecht daglicht te stellen maar wel toch enige nuance aan te brengen.
NIks verwijderen! Ik vind het net een hele duidelijke en erg nuttige recensie. Zoals gezegd, er zit heel wat positiefs in, en wie interesse heeft in dit meisje (ik zelf inclusief) kan op basis van het verhaal van white rabbit al een stukje beter inschatten of dit meisje iets voor hem is of niet. De 'nuance' is trouwens zeer goed aangebracht. Het is geen oeverloos ophemelen, maar ook geen genadeloos afbreken van een meisje.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2019, 14:11:28 »
Jammer voor je dat je bezoekje aan Eva niet geslaagd was , WR. Ik vind het zelf een héél leuke meid al is mijn "liefde" voor haar wat bekoeld en ga ik er een paar andere uit proberen de eerstkomende wandelingetjes.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 (wisselend), Eva (Turk/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2019, 16:48:44 »
Zo zie je maar hoe relatief een recensie is ... wat voor de ene top is, is voor de andere dan weer niks.
Elke recensie is idd altijd maar een weergave van de persoonlijke perceptie van iemand die bij het meisje was. Maar of de vorige erg positieve berichten nu meteen zouden tegengesproken worden door white rabbit zijn mindere ervaring, dat is toch ook niet echt het geval. Ik onthoud uit bovenstaand verhaal dat dit meisje een zeer grote inzet heeft, de klant wil tevreden stellen, niet opgeeft en zich blijft inzetten, en ook dat zij lief en vriendelijk is. Dat is toch allemaal zéér poditief.

Ok, er was een 'mis-match' met white rabbit, en er zijn blijkbaar wat te veel fake geluidjes en ook is de pot vasseline wat te groot, maar dat leert zij misschien nog wel he.

Wat mij betreft mag mijn recensie hier gerust verwijderd worden als ze naar jullie oordeel niet nuttig genoeg is of niet gepast is. Het was zeker niet mijn bedoeling de dame in een slecht daglicht te stellen maar wel toch enige nuance aan te brengen.

Mijn mening over Eva is ondertussen wel gekend. Mijn eerste twee bezoekjes waren voor mij dik OK en ik had ook wel een goede klik met haar, het derde bezoekje was dan weer een stukje minder qua service.

Niet elke wandelaar kan eenzelfde ervaring hebben met een dame. Veel hangt af van de voorkeuren van de wandelaar, de eventuele klik tussen de dame en de klant en uiteraard ook van het moment van het bezoek. Allerlei dingen kunnen een impact hebben op de ervaring van de klant bij de betrokken dame.

Zo zie je maar, het blijft toch altijd moeilijk om op ervaringen van anderen voort te gaan en een keuze te maken. Ik heb in het verleden ook al door anderen positief gerecenseerde dames bezocht en daar zijn "blijvers" uitgekomen maar ik heb ook hier en daar wel eens een teleurstelling opgelopen. De bluts met de buil zeker?

Ik moet wel eerlijk zeggen dat de recensie van WR zéér genuanceerd en objectief geschreven is en hij breekt deze Eva helemaal net af, hij had het op een héél andere manier kunnen weergeven. Respect dus voor zijn woordkeuze en objectieve "verslaggeving", zijn recensie ook dus hoegenaamd niet verwijderd te worden. Hoe meer (schrijvende) klanten een dame over de vloer krijgt, hoe groter de kans wordt dat er eens een minder positieve tussen zit natuurlijk.

Keep on walking, keep on fucking (or whatever else you like) and keep on writing WR.