Auteur Topic: PATRICIA - Colombiaanse  (gelezen 14598 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pluim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
PATRICIA - Colombiaanse
« Gepost op: 17 maart 2019, 21:59:27 »
Recent eens langs Amersfoort gereden, om daar een bezoekje te brengen aan House of Dreams. Ik was er vroeg en Patricia was de enige dame die beschikbaar was tijdens het voorstelrondje. Gelukkig ben ik een liefhebber van grote borsten en dat is precies wat Patricia heeft. Patricia is een Zuid-Amerikaanse vrouw van 40 jaar (aldus de site) met een prachtige, natuurlijke voorgevel en een mooie bos krullen. Na het afrekenen snel naar de kamer, waar ze mij direct omhelsde en begon te kussen. Het is heerlijk om die grote borsten tegen je aan te voelen. Ze legde haar hand op mijn broek en daar begon direct al iets te groeien Ik legde uit dat ik flink zenuwachtig was, omdat ik eigenlijk nooit in een privehuis kom en hier dus weinig ervaring mee had. Gelukkig heeft Patricia hier meer dan genoeg ervaring mee en stelde ze me direct op het gemak. Ze legde uit welke extra's ze aanbood en ik besloot voor 50 euro te kiezen voor tongzoenen, Russisch en klaarkomen over haar borsten.

Hierna kon het feest beginnen en eenmaal op het bed begon het tongzoenen direct. Ze kwam tegen me aanliggen en terwijl ze me langzaam begon af te trekken duwde ze haar tong mijn mond in, ze houd zich zeker niet in hiermee! Daarna deed ze condoom erom en begon ze te pijpen, wat gewoon goed was. Af en toe kijkt ze aan terwijl ze lekker bezig is. Daarna kwam ze bovenop mijn jongeheer zitten en dit is echt puur genieten. Zo'n Colombiaanse vrouw met grote borsten en krullend haar die jou aan het berijden is en ondertussen je ook nog geil aankijkt! Hierna gewisseld van standje en ook doggystyle en missionaris is genieten met Patricia. Daarna heb ik haar tussen die heerlijke borsten geneukt, al lukte het niet echt om een comfortabele positie te vinden voor ons allebei. Hierna over haar borsten klaargekomen en de tijd was ook meer dan op.
 Ze is zeker de jongste niet, maar het is een lieve vrouw die met haar bos krullen en haar mooie voorgevel mij heerlijk heeft verwend! Wie weet tot de volgende keer Patricia!