Auteur Topic: Verversrui 14/1, Nicole (Roe/dagshift)  (gelezen 40267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/1, Nicole (Roe/dagshift)
« Gepost op: 29 maart 2019, 19:29:55 »
Nicole is een jaartje geleden uit het SKW verdwenen. Mevrouw had mij toen gezegd dat de kans klein was dat ze nog ging terugkomen. Ik vond dat best jammer want het was een leuke meid met een goed gevoel voor humor en een verdomd lekkere kont !

Vorige week zag ik ze dan terug staan op VVR 13 en woensdag ben ik er mee gaan spelen. Binnen vertelde ze me al direct dat ze wat verdikt is tegenover vroeger. Zoals alle vrouwen kan ze daar serieus in overdrijven. Als je haar bezig hoort zou je denken dat het een vette walrus is maar het is gewoon een leuke meid met een normaal lichaam. Beetje meer pak aan de kont maar daar hou ik van (ookal bezoek ik meiden met een smallere kont , waarom toch?). Ze gaat voor me de trap op en ondertussen is ze wat aan het babbelen maar ik was te druk bezig met op haar derriere te geilen 000008.

We komen aan in de kamer met het hemelbed. Mijn vierde kamer in dit pand en ik vind het de minst mooie. Die SM dungeon achtige kamer van Laura/Eva vind ik veruit de mooiste. Soit , eens we op bed liggen spelen maakt dat allemaal niet zoveel meer uit. Het is zoals bij veel meiden veel te warm op de kamer. Of toch naar mijn goesting dus ze zet een raam open. Na de betaling gaan onze kleren uit maar haar lange kousen blijft ze aanhouden. Geweldig. Nog een wasje en dan hopla het bed op!

Ik lig op mijn rug en zij komt traagjes bovenop me gekropen. Ze gaat dan heel traag met haar borsten over mijn penis. Haar ogen glinsteren van de deugenieterij en ook haar lach verraad dat ze iets van plan is. Ze blijft zo nog wat over me heen kronkelen en mijn kleine vriend is klaar voor de actie ! Ik vraag haar of ze even in doggy naast me kan komen zitten zodat ik die volle, en lichtjes dikke (als ze dat maar niet leest  :17: ) kont van haar eens grondig kan inspecteren. Wat een prachtig zicht is dat toch. Nu ik eraan terug denk beeld ik me haar kont en die van Llana even in , naast elkaar..... maar ik dwaal af.

Ze kijkt naar mijn kleine vriend en zegt "looks like somebody still likes me". Volledig correct , maar die "liked" wel meer meiden. Ze doet hem een jasje aan en gaat dan weer bovenop mij hangen. Ze gaat traagjes naar beneden , extra traag als haar borsten boven mijn lul hangen , zwaait eens met haar handje en zegt bye bye.

Pijpen doet Nicole op een manier die geen enkele andere DVP doet , of toch niet bij mij. Ze doet dat zo traagjes en zo gevoelig (zelfs met condoom) dat het écht genieten is. Enkel voor die pijpbeurt zou je ze terug bezoeken. Plots stopt ze , en ik kijk haar met een smekende blik aan. You like it vraagt ze. I love it zeg ik. You like this vervolgd ze. En lap ! Begint ze me daar weer te kietelen. Ze is duidelijk niet vergeten dat ik daar absoluut niet tegen kan :lol_hitting: .Ze lacht eens en doet dan verder. Héél eventjes twijfel ik nog of ik ze nog ga neuken of me gewoon laat klaarpijpen. Maar met die kont van haar wil ik me nog amuseren...

Als de tijd is gekomen om te neuken wil ik met haar on top beginnen. On top doet ze hetzelfde zoals pijpen , héél traagjes en zwoel. Ik krijg ook een paar zoentjes op mijn voorhoofd en schouder. Volgend standje is normal. Leuk om die stevige benen op mijn schouders te leggen of om haar aardig stel prammen vast te nemen en ondertussen in die pretoogjes te kijken. Na even neuken switchen we naar doggy. Ze gaat wat verder op het bed zitten zodat ik in de spiegel naar haar gezichtje kan zien. Als we oogcontact maken knipoogt ze eens en schud dan met haar kont. Het moment waar we beide opgewacht hebben. Allé ikke toch ! Wat is het toch leuk om tegen zo'n volle kont aan te kletsen. Ik knijp die billen van haar ook geregeld samen.

Eindigen wil doen met de hand. Ik ga terug op mij n rug liggen en zij komt naast me liggen met haar gezichtje naar moet toe en haar benen wijd open , eentje hangt over mij zodat ik goed aan haar poesje kan en ook haar borsten zijn binnen handbereik. Er volgt een serieuze lading en daarna maakt Nicole alles netjes proper.

In het badkamertje zie ik dat er twee grote zoenafdrukken op mijn voorhoofd stonden. De deugeniet had waarschijnlijk gehoopt dat ik daarmee naar buiten ging. Gelukkig had ik het gezien en is er geen mevrouw Mocata. Anders was dat thuis dolle pret geweest  ;D. Ik was die lippenstift van mijn voorhoofd en zij doet ondertussen hetzelfde met die op mijn schouder. We plagen elkaar nog wat , met Nicole kan je goed lachen. Ze heeft een goed gevoel voor humor (of toch zoals mijn gevoel voor humor).

Benden krijgt ze nog een zoentje op haar kaak en ik sta weer buiten. Tot volgende keer Nicole !

« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2019, 16:51:16 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3 , Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2019, 15:20:30 »
Het was een hele tijd geleden dat ik nog eens een voor mij nieuwe dame bezocht had. Een collega wandelaar had me attent gemaakt op deze blonde Roemeense Nicole.  :laydown Volgens hem was ze vroeger al werkzaam geweest in het SKW maar was ze nu, na een jaartje afwezigheid, terug opgedoken op Verversrui 13.

Ik had haar al een paar keer zien staan toen ik voorbij wandelde en ik had begin vorige week, toen ze op VVR 13/1 stond, al eens een praatje met haar gedaan om me ervan te vergewissen dat het wel degelijk Nicole was. Tijdens dat praatje bleek deze dame al een bepaald soort humor te hebben en was ze zeer ad rem in haar antwoorden op mijn vragen.

Een paar dagen na dat praatje ben ik dan bij haar binnen gestapt. Ik werd zéér vriendelijk ontvangen en ze begeleidde me door een kluwen van trappen en gangen naar haar kamer. Op mijn vraag waar ze me naartoe bracht antwoordde ze “to heaven”. Ik dacht dat ze dat figuurlijk bedoelde maar wat bleek toen de deur van de kamer open ging? Ik was écht in de hemel! Het plafond is hemelsblauw geschilderd met witte opbollende wolkjes erop en er staat een heus hemelbed in de kamer, Nicole beweerde zelfs mijn elfje of engeltje te zijn.

Nicole is een beetje een zotte doos die graag plaagt en grapjes maakt. Ze heeft een voor mij leuke manier van grapjes maken, het was dus niet lang zoeken vooraleer we op dezelfde golflengte zaten qua humor. Tijdens een vlot gesprekje ontdeden we onszelf beiden rechtstaand van onze kleding. Toen ze haar bovenstukje uittrok kreeg ik onmiddellijk haar mooie borsten in het oog (ik denk een volle C). Ik heb zelden zo’n mooie natuurlijke borsten gezien.  :blonde

Nadat ik betaald had (basistarief) gingen we ons beiden eerst even wassen. Toen ik klaar was had Nicole zich verstopt achter de witte doeken van het hemelbed.

Toen ik haar teruggevonden had begon ze met heel wat body contact, wat ik heel graag heb. Haar handjes gingen naar overal, haar borsten en buikje wreven zowat overal over mijn lichaam. Kleine vriend stond in no time paraat en genoot duidelijk van de aandacht die hij kreeg van de borsten en handjes van Nicole. Heel zacht en subtiel begon Nicole met mijn stijve paal te spelen. Het overkomt me vrijwel nooit bij een eerste contact maar Nicole bespeelde mijn beste vriend en mijn ballen zó subtiel en sensueel met haar handjes dat ik zowaar al een lichte activiteit begon te voelen in de vulkaan. Ja, ik moest al even op mijn tanden bijten, hoe raar dat ook mag klinken. :sign0065:

Nicole nam een condoom en trok dat over mijn stijve paal. Ze schoof zelf verder naar beneden, zwaaide even en zei “bye bye” en verdween dan verder tussen mijn benen. Ik zag mijn stijve paal in haar mondje verdwijnen terwijl haar handje zich met mijn ballen bezig hield. Wat volgde was een zeer gevoelige, trage en lekkere pijpbeurt. Qua gevoel is Nicole één van de betere pijpsters van het SKW voor mij. Ze ging er ook lang mee door en haar handjes gingen nog alle richtingen uit over mijn lichaam.

Ze stopte even, stak haar hoofd naar boven, en zei “hello, it’s me”. Ze vroeg of ik wat anders wilde doen maar ik vond het pijpen zó goed dat ik gewoon vroeg om verder te doen. Even later vroeg ik of 69 mogelijk was waarop ik een bevestigend antwoord kreeg. Ze draaide zich om en zwierde haar rechterbeen over mij. Stilletjes schoof ze haar poes richting mijn mond. Ik mocht haar leuke en frisse poes onbeperkt en overal likken, kussen en zachtjes zuigen. Ze zette zich wel zó dat ik niet met mijn tong in haar gaatje kon. Zij pijpte mij ondertussen op een zalige manier en zo gingen we weer een hele tijd verder.

Toen ik uitgelikt was zei ik haar dat ze het met de hand mocht afwerken, zonder condoom. Ze deed het aftrekken sensueel en vrij gevoelig en ze speelde ook nog wat met mijn ballen. Verder tussen mijn benen richting perineum of kontgaatje ging ze echter niet. Het duurde niet lang meer of kleine vriend spoot, met zicht op haar mooie borsten, buikje en heupen, zijn lading in het rond.

Ik kreeg wat keukenpapiertjes om mijn handen proper te maken en ik ging ervan uit dat Nicole zou rechtstaan en dat we ons zouden gaan wassen. Ik had namelijk de indruk dat we de normale tijd voor 50,00 Eur al lang overschreden hadden. Tot mijn verbazing kwam Nicole tegen mij aan zitten en hebben we nog hele lange gesprekken gevoerd en nog heel veel gelachen. Nicole spreekt zeer goed Engels en is een heel leuke dame om mee te converseren. Ik had het gevoel dat we hadden kunnen blijven kletsen, de hele namiddag lang.

Zonder dat ze iets zei voelden we beiden op een bepaald moment toch aan dat het stilaan tijd werd om ons te gaan wassen en aankleden. En nóg stopten de gesprekken niet.

Ik kreeg spontaan van haar nog een hele dikke knuffel (ze duwde haar borsten nog eens extra stevig tegen mijn lichaam) en drie zoenen en dan gingen we samen de trap af. Beneden bedankten we elkaar en gaven nog een laatste zoentje.

Nicole is geen groentje in het vak. Ze weet goed waar ze mee bezig is, ze weet zeer goed hoe ze aan klantenbinding moet doen en een klokkijkster is ze zeker en vast niet.

Ik had duidelijk een goede klik met deze Nicole en ik vond het spontaan en leuk seksen met haar, het had iets van een GFE. Ze is een beetje een zotte doos met een ietwat speciale zin voor humor maar als je daarmee overweg kunt en haar af en toe eens kunt counteren dan kun je een hele leuke tijd hebben met deze meid.



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3 , Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2019, 15:42:17 »
Lijkt me wel een aanrader te zijn, maar verdorie wéér in de dagploeg he...  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3 , Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2019, 20:13:59 »
Nicole had mij enkele maanden geleden gezegd dat ze in loop van de maand mei zou terugkeren naar het SKW. Het is uiteindelijk september geworden!

Ik zag haar vandaag op Verversrui 18/1.

De liefhebbers moeten wel even snel zijn om deze guitige dame te bezoeken want ze blijft maar 2 weken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/3 , Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2019, 20:51:36 »
Nicole had mij enkele maanden geleden gezegd dat ze in loop van de maand mei zou terugkeren naar het SKW. Het is uiteindelijk september geworden!

Ik zag haar vandaag op Verversrui 18/1.

De liefhebbers moeten wel even snel zijn om deze guitige dame te bezoeken want ze blijft maar 2 weken.
Jij bent ne straffe gast, Kippenneuker .... enkele maanden geleden vertelde ze je dat ze in mei zou terugkomen?  :lol :lol_hitting: :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;) ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/1, Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 3 oktober 2019, 16:52:08 »
Nicole staat al een paar dagen op VVR 14/1, dus niet op 18/1.

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/1, Nicole (Roe/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 oktober 2019, 17:46:01 »
Nicole staat al een paar dagen op VVR 14/1, dus niet op 18/1.

*   Adres aangepast.


Ik zal te snel gewandeld hebben bet(d)weter en/of niet goed gezien hebben. Mijn ogen waren dan ook meer op de mooie borsten van Nicole gefixeerd dan op het huisnummer  :lol_hitting:

Bedankt voor de correctie!