Auteur Topic: Schippersstraat 02/3, Simona (Griekenland-avond/nachtshift)  (gelezen 16239 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 02/3, Simona (Griekenland-avond/nachtshift)
« Gepost op: 30 maart 2019, 18:09:16 »
Deze week op een avond nog eens binnen gesprongen bij de jonge Griekse schone Simona, na een eerste ervaring in de dag afgelopen zomer.

Ik zag haar rond 20.30 mooi staan lachen achter haar vitrine, maar besliste eerst nog wat rondjes te lopen om te kijken wat voor lekkers er nog allemaal achter de vitrine op onze briefjes van 50 stond te wachten.
Na een vijftal rondjes toch besloten om bij Simona te gaan, en na al deze passages waarbij ze werkloos achter het raam bleef staan was ze heel blij dat ik voor haar koos.

Deze Simona heeft echt een heel mooi gezichtje, met fabelachtig mooi wit gebit en brede glimlach.

Afgelopen zomer stond ze wel wat strakker, toen ik binnenstapte en achter haar de trap op ging merkte ik meteen dat haar kont en billen een pak voller waren geworden, waar ik in feite geen fan van ben.  Maar ik panikeerde niet,want ik herinnerde mij haar prachtige naturel tieten en lekkere pijpkunsten.

Op de kamer aangekomen gaf ik haar dadelijk 50 euro en na een wasje stonden we naast het bed wat te knuffelen en te strelen. Simona liet gewillig met haar mooie naturel peervormige tieten spelen en ik zoog wat op haar tepels die hiervan lekker hard werden. :movingtits :showtits1

Het lieve meisje stelde voor aan het pijpwerk te beginnen op het bed, wat ik een uitstekend idee vond.  Ze had sinds deze zomer precies heel wat bijgeleerd want het condoom werd heel wat vlotter aangebracht dan bij mijn eerste keer. 
Ze rolde het CD af over mijn schacht terwijl ze zachtjes aan mijn eikel zoog.  Toen dat mooi gelukt was likte ze wat aan mijn schacht en ging verder met een vrij diepe en gevarieerde pijpbeurt.  Tegelijkertijd hield ze met één hand mijn balzak vast en streelde mijn ballen heel erg lekker langs de zijkant van mijn zak. Ze liet af en toe mijn ballen hierbij door haar hand op en neer rollen en daar werd ik behoorlijk geil van.
Ondertussen streelde ik haar muis die lekker vochtig werd.

Na een tijdje vroeg Simona in welk standje ik wou neuken en ik vroeg haar in normal te beginnen.  Gewillig legde ze zich op haar rug en op mijn knieën zittend schoof ik in haar natte spleetje vlot naar binnen.  Deze meid pijpt niet alleen lekker maar bezit ook een lekker strakke poes. 
Ik schoof zalig in en uit haar strakke kutje terwijl ik haar malse volle billen en kont vasthield en streelde.  Dit voelde in feite wel aangenaam en ik legde haar benen op mijn schouders om lekker diep te stoten.  Dit liet ze gewillig toe en ze kreunde alsof ze ervan genoot. Niet van dat geforceerd gekreun, dus ofwel goed geacteerd ofwel lag ze te genieten.

Haar poesje voelde echt lekker aan en ik hoorde wat soppende geluidjes.  Ik voelde ondertussen dat ik moest wisselen van positie om het zaad niet te snel te verschieten en vroeg haar of ze een switch naar doggy zag zitten.  Met fonkelende oogjes en een brede glimlach zei ze ja, dat is mijn favoriet standje (maar dat zeggen ze allemaal natuurlijk).

Zo gezegd zo gedaan en ik nam plaats achter ronde malse kont.  Ze zette zich goed voor me zodat ik vlot binnen schoof.  Ik startte de doggy met zachte bewegingen terwijl ik haar heupen streelde en voerde geleidelijk aan het tempo op en begon harder te stoten.  Dat liet ze allemaal erg gewillig toe en ze kreunde wat terwijl ze met haar handjes in het laken kneep.
Ik trok haar bij de heupen dan maar lekker diep over mijn lul tot ik het CD zalig vol spoot in dat lekker strak kutje.  Nog even mocht ik na het spuiten wat narijden in dat lekkere kutje tot mijn lul wat slapper werd.

Daarna alles lekker opgekuist, wasje en praatje, en uiterst tevreden terug de straat op.  Wanneer ik haar volgende keer achter de vitrine zie staan zal ik geen 5 keer meer voorbijlopen alvorens ik binnen stap want dit was echt wel een top beurtje.  Simona is ook een heel lief en vriendelijk meisje (een beetje te lief misschien om het lang in het SKW vol te houden) wat de ervaring des te leuker maakt.

Voor diegenen die haar willen bezoeken : ik zou zeggen wacht niet te lang want ze blijft nog maar een maand en dan gaat ze terug naar Griekenland.  Ze weet nog niet zeker of ze nog wel terugkeert.  Ik hoop in ieder geval van wel.

« Laatst bewerkt op: 31 maart 2019, 17:48:46 door bet(d)weter »