Auteur Topic: Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)  (gelezen 271985 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #60 Gepost op: 30 augustus 2014, 14:50:18 »
Ze heeft bijna een even dik gat als Tatiana, bet(d)weter, daar verzuip ik in  :dance2 :pica
Voor mij niks boven maatje 38 (dat is eigenlijk al 2 maatjes te veel )  :cheer: :pica22


In LR vroeger noemden we zulke grieten Picasso-meiden, oftewel een paard dat je moet beklimmen (met alle respect voor Elena, ze ziet er voor haar ouderdom nog best goed uit)  :happy :ladyred   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #61 Gepost op: 30 augustus 2014, 20:22:02 »
En eu, over wélke Tatiana heb je het ?

Als je denkt te zullen verzuipen in Elena's "gat" zou ik denken dat je dat lichaamsdeel al van zeer dichtbij gezien hebt ....?

P.S. Je weet dat ik op deze site nog niet zo veel ervaring heb, dus vraag ik mij af wat LR is....Misschien die verdeler van cosmestica e.d. ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: 30 augustus 2014, 20:48:50 »
En eu, over wélke Tatiana heb je het ?

Als je denkt te zullen verzuipen in Elena's "gat" zou ik denken dat je dat lichaamsdeel al van zeer dichtbij gezien hebt ....?

P.S. Je weet dat ik op deze site nog niet zo veel ervaring heb, dus vraag ik mij af wat LR is....Misschien die verdeler van cosmestica e.d. ?
Over die met haar steekkont uiteraard  ;D
Ik ben bang van dikke poepen, anders kroop ik wel op Pamelita van de VT (VT is Villa Tinto, LR is Living Room  :dance2 :cochon  )
Als ik ooit al op Elena gedogd heb, moet dat intussen toch al 20 jaar geleden zijn, toen ze nog een piepkuiken was ha ha  :lol


Die ervaring komt nog bet(d)weter, kwestie van veel te schrijven, wie schrijft die blijft en iedere seconde telt  :cheer: ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #63 Gepost op: 31 augustus 2014, 01:40:11 »
"Steekkont": dat zal dan wel die blonde Roemeense zijn zeker, alhoewel die Ecuadoriaanse trans toch ook over een ferm achterwerk beschikt heb ik de indruk. Om deze discussie dan maar te beëindigen zeker...: je zou Elena toch eens wat beter (van naderbij ?) moeten bekijken zou ik zeggen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

kapitein-pick

  • Gast
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #64 Gepost op: 29 september 2014, 02:41:15 »
 ::)als nieuw lid moet ik hierbij toch bet(d)weter bij treden,daar ik Elena toch al wat jaarkens ken..en haar meeeeerdere malen gepakt heb in doggy .......wat hier trouwens totaaaaaal over de kwestie gaat ,want Elena word door de meesten van ons NIET geneukt(nilfisk remember)

dus of de onze collega bet(d)weter ze in doggy altijd genomen heeft of niet doet niet terzake de mooiste kont??te breed??gefakte foto's??geniet van haar....talenten die UW meug zijn oordeel dan,maar voor menig man(mss niet iedereen)dit is echt wel VROUWELIJKE top hoor probeer maar binnen te geraken bij haar echt niet simpel hoor zeker niet in het weekend...ps ze is ook moeder hè moeilijk voor een trans me dunkt ja toch?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #65 Gepost op: 29 september 2014, 09:12:52 »
Mijn beste kapitein-pick, heeft er ooit iemand beweerd dat Elena een trans zou zijn .....? Ik noem haar een "echte vrouw" omdat ik uit ervaring weet dat er nogal wat medewandelaars zijn die haar "te fors "vinden  (maar die nooit hebben geïnsinueerd dat zij geen vrouw zou zijn) en die eerder op dames vallen die ik eerder "Barbiepoppen" zou noemen; maar inderdaad, ieder zijn meug zeker...
« Laatst bewerkt op: 29 september 2014, 09:22:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #66 Gepost op: 29 september 2014, 09:43:32 »
Heren,


De ene valt op dit, de andere op dat.
Die hookersmentaliteit van onmiddellijk in de verdediging te gaan, ik lach er eens mee.


Geniet toch allen van wat jullie goed vinden, op 80 percent van waar bet(d)weter op kruipt kan ik het niet, maar waar ligt het probleem, ik moet er toch niet op.
Dat ik barbiepoppen fijn vind, so?


Ga toch niet steeds in de verdedigingsmodus van zodra jullie iets lezen over een griet, maar schrijf leuke dingen, lach eens en geniet ervan.


Trouwens, die Ista is echt wel laddervet he  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol


Trouwens vrijdag had je kans genoeg haar te poken, er hing zelfs een spinnenweb voor het raam van Elena  :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #67 Gepost op: 29 september 2014, 10:00:35 »
::)als nieuw lid
Maar dat ben je niet, je bent namelijk ook dick-de-cock.
Welke van de 2 accounts wil je behouden, we helpen je graag met het juiste te kiezen, indien het voor jou te moeilijk is  :017: ;D
Zo veel berichten had "de cock" nu ook niet (geen enkel  :-\  ), dat je al een tweede account aan moet maken, dat krijg je hier vanaf 10 000 berichten pas  :035: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: 29 september 2014, 13:07:52 »
::)als nieuw lid moet ik hierbij toch bet(d)weter bij treden,daar ik Elena toch al wat jaarkens ken..en haar meeeeerdere malen gepakt heb in doggy .......wat hier trouwens totaaaaaal over de kwestie gaat ,want Elena word door de meesten van ons NIET geneukt(nilfisk remember)

dus of de onze collega bet(d)weter ze in doggy altijd genomen heeft of niet doet niet terzake de mooiste kont??te breed??gefakte foto's??geniet van haar....talenten die UW meug zijn oordeel dan,maar voor menig man(mss niet iedereen)dit is echt wel VROUWELIJKE top hoor probeer maar binnen te geraken bij haar echt niet simpel hoor zeker niet in het weekend...ps ze is ook moeder hè moeilijk voor een trans me dunkt ja toch?

Bij deze heet ik Kapitein-pick van harte welkom; ik vermoed dat hij een fervent SKW wandelaar is.

 :welcome:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #69 Gepost op: 29 september 2014, 13:52:23 »
::)als nieuw lid moet ik hierbij toch bet(d)weter bij treden,daar ik Elena toch al wat jaarkens ken..en haar meeeeerdere malen gepakt heb in doggy .......wat hier trouwens totaaaaaal over de kwestie gaat ,want Elena word door de meesten van ons NIET geneukt(nilfisk remember)

dus of de onze collega bet(d)weter ze in doggy altijd genomen heeft of niet doet niet terzake de mooiste kont??te breed??gefakte foto's??geniet van haar....talenten die UW meug zijn oordeel dan,maar voor menig man(mss niet iedereen)dit is echt wel VROUWELIJKE top hoor probeer maar binnen te geraken bij haar echt niet simpel hoor zeker niet in het weekend...ps ze is ook moeder hè moeilijk voor een trans me dunkt ja toch?

Bij deze heet ik Kapitein-pick van harte welkom; ik vermoed dat hij een fervent SKW wandelaar is.

 :welcome:
Ik heet iedereen welkom, maar de start is een valse, want is het nu decock of kapitein iglo?
Ik wacht nog op zijn antwoord.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #70 Gepost op: 10 april 2015, 01:35:46 »
Deze Elena ontmoet ik heel vaak op straat :039:, als ze op weg is naar haar vaste werkplaats of naar huis, en ze is altijd heel vriendelijk tegen mij gebleven, dit ondanks het feit dat het geleden was van oktober 2012 dat ik haar nog eens geconsulteerd had. Ik vraag me nu wel af waarom ik zo lang gewacht heb :17: ; bij het binnenkomen heb ik zelf gezegd dat het gewoonweg schandalig was dat ik haar al zo lang niet meer bezocht had, iets dat ze , professional die ze is, goedlachs wegwuifde... :movingtits Bleek zelfs dat ze mijn naam nog kende  maar ja wat wil je: ik ben gewoonweg een gegeerd monument in het skw...Hoe dan ook, het was mijn 18 de visite aan haar en wat voor één...: heb ik nu echt jaren gedroomd dat er een betere zou kunnen zijn in het skw ? Dit was gewoon fantastisch: dat ze een pijpkoningin is, weet (bijna) elke wandelaar in het skw, maar ook het neuken was gewoon hemels, zowel in missio als in doggy (wat een kont :shakekontje, ongetwijfeld de mooiste van heel het skw). :dance2 Ze was wel een beetje teleurgesteld dat ik "so quickly"... klaarkwam, alhoewel dat volgens mij nog best meeviel...  Zou de echte hemel zich dan in (West-) Oekraïne bevinden ?  Zo zie je maar eens te meer, dierbare sexmachine, dat er wel degelijk dvp's zijn die ook kunnen genieten, maar ja ik ben natuurlijk ook niet "de eerste de beste" ! Ze heeft trouwens voor mij geposeerd (cfr. foto's hieronder), iets dat ze echt niet voor iedereen doet ! :lol_hitting:
Bedankt Elena, je bent een godin !
« Laatst bewerkt op: 11 april 2015, 02:39:24 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #71 Gepost op: 5 mei 2015, 12:44:12 »
Gisteren deze schitterende Oekraïnse :035: nog eens met een bezoekje vereerd (19 de keer), en het werd opnieuw één groot feest : missio- doggy, terug missio- doggy, om dan te eindigen in missio met zicht op dat kreunende en genietende mooie gelaat.... :cheer:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #72 Gepost op: 14 januari 2016, 12:29:24 »
Gisteren rond 17.00 hr nog eens bij deze blonde deerne binnengestapt. Wat kan ik nog meer zeggen, dan dat het weer een heerlijke tijd was met deze heerlijke dame.
Na de sex nog een leuk gesprekje en daarna tevreden huiswaarts getrokken.

Groeten,

Nico64

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #73 Gepost op: 16 mei 2016, 22:25:28 »
Het (orthodoxe) Paasfeest is voorbij, zo ook voor Elena: ze is terug in al haar glorie !!!! :ladyinred
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #74 Gepost op: 13 november 2016, 15:44:53 »
Deze schat is met verlof t.e.m. 23 november ! :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...