Auteur Topic: Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)  (gelezen 271987 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #45 Gepost op: 29 oktober 2013, 18:55:41 »
iemand deze dame recentelijk nog diep in de ogen gekeken ?
Heel erg diep... alleen liep ik met mijn smikkel tegen het glas  :111: ;D
Ze bezorgt jou een pijfestijn, tot ze een kramp krijgt in haar kaak, dan wordt het een pijpfespijn  :lol_hitting: :111:
.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #46 Gepost op: 18 april 2014, 21:14:40 »
Deze namiddag nog eens bij deze blonde deerne binnengestapt, en ik heb het me niet beklaagd :)).
In de kamer haar 50€ gegeven en daar is ze blij mee. Voor deze prijs krijg je een uitgebreide service bij deze dame.
Eens uitgekleed direct met haar het bed opgetrokken en naast mekaar gaan liggen. Ik mocht zowat overal aanzitten :-P en haar op haar lichaam kussen. TZ doet ze helaas niet.

Na een tijdje vroeg ze of ze me wat mocht verwennen. Natuurlijk schatje, daarvoor ben ik hier toch hé :)). Ze begon dan aan haar fameuze pijpbeurt (mc). Ze had zich zo geplaatst dat ik aan haar lekker grotje kon. Al heel snel gingen we over in een hemelse 69. Ze rook zeer fris, dus ik heb me eens goed laten gaan ;D. Na enige tijd merkte ik dat ze het wel fijn vond en we zijn dan ook een hele tijd doorgegaan. Lekker, lekker, lekker :111:
Een paar keer heb ik haar aangegeven iets rustiger te pijpen, want het was zo lekker dat ik voelde dat ik het niet meer lang zou houden. Man, man is me dat een pijpwonder.
Uiteindelijk heb ik aangegeven dat ik wou neuken, bang dat ik anders ging ontploffen zonder te neuken.
Ze vroeg me welke positie. Ik vroeg haar om "on top" te beginnen, zodat ik ondertussen ook met die prachtige, grote borsten kon spelen :movingtits. Ze had er geen probleem mee en begon me sensueel te berijden. Ze varieerde regelmatig wat zeer lekker was. Ik voelde dat het einde naderde en wou van positie wisselen naar doggy. Bij het wisselen begon ik haar opnieuw wat te vingeren en haar benen langs de binnenkant te kussen, hetgeen ze zich liet welgevallen. Ze genoot er zichtbaar van. Dit hield ik dan ook even vol zodat ik ook wat kon afkoelen  ;). Na enige tijd doorgegaan in missio. Het was weer zeer lekker en ik voelde weer dat het einde nabij was. Nog snel gewisseld naar doggy, ze dan nog op haar buik gelegd en zeer kort daarna met een spetterend orgasme klaargekomen. Moe maar zeer voldaan nog even "in" haar mogen blijven en vervolgens hebben we ons beiden verfrist. Ondertussen hebben we nog een fijne social talk gehad, o.a. over haar dochter en de situatie in haar geboorteland Oekraïne.

Besluit: Superervaring met deze blonde milf. Uiteindelijk hebben we zeker een half uur gesext. Ze ziet me zeker nog terug. Liever morgen dan overmorgen.

Groetjes,

Nico64



Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #47 Gepost op: 25 juli 2014, 10:32:39 »
Ik zou haar namiddag willen bezoeken. Weet iemand of ze  aanwezig is?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #48 Gepost op: 25 juli 2014, 12:55:35 »
Ik zou haar namiddag willen bezoeken. Weet iemand of ze  aanwezig is?

Oei, ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien...

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #49 Gepost op: 25 juli 2014, 22:36:57 »
Zoals deze morgen aangekondigd, deze namiddag toch naar het SKW getrokken op zoek naar de blonde deerne Elena. Sinds mijn laatste recensie in april heb ik ze nog enkele keren bezocht en telkens werd het, zoals reeds hieronder beschreven, een lekkere sessie :)).

Rond 14.10 Hr kwam ik in het SKW binnengewandeld. Toen ik ter hoogte van SS3 kwam, zag ik ze zitten. Ik heb niet getreuzeld en ben onmiddellijk bij haar binnengegaan.
Het is een topsessie geworden ;D. PMC doet ze nog steeds als de beste. Toen werd het tijd om te neuken. Plots gebeurde iets waarvan ik stond te kijken. Tijdens het neuken begon ze me te TZ :-P. Het werd een GFE van de bovenste plank. Neuken, 69, terug neuken met TZ, het kon niet op. Uiteindelijk al TZ klaargekomen in missio.
Hierna nog even samen nagenoten op bed, verfrist aan de lavabo, en afscheid genomen met een kusje.

Besluit: Superrrrrrervaring met Elena.

PS: Voor de liefhebbers. Komende dinsdag is haar laatste werkdag. Ze neemt vakantie tot ergens eind augustus.

Groetjes,

Nico64

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #50 Gepost op: 25 juli 2014, 22:41:23 »
Fantastisch dat ze er dan toch is (nog even). Ik had haar niet meer zien staan, maar dat kon ook zijn omdat ze bezig was natuurlijk. :sex

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #51 Gepost op: 26 augustus 2014, 13:24:52 »
Iemand haar al opnieuw gespot?  @Mechelen, wel goed kijken deze keer he. ;)

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #52 Gepost op: 29 augustus 2014, 16:07:51 »
Ze is terug en ik heb het geweten. Eergisteren kort na de middag weer eens binnengesprongen. Het is weer een topsessie geworden zoals tijdens mijn bezoek van 25 juli 14. De voordelen van een dame meermaals te bezoeken zijn soms niet te versmaden. ;)
Als het even lukt, ziet ze me binnenkort terug  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #53 Gepost op: 29 augustus 2014, 16:39:56 »
Omdat we nu eenmaal haar foto niet kunnen bekijken op Provlaai, zetten we er maar eentje hier  :dance2 ;D :035:


Zo ziet ze er dus in werkelijkheid uit, voor onze vriend bet(d)weter is dit dus een echte vrouw en moet ik dus niet naar de gevangenis  :lol_hitting: :cheer:


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #54 Gepost op: 29 augustus 2014, 19:44:46 »
Dit is voor mij inderdaad een échte vrouw; 't is spijtig genoeg bijna 2 jaar geleden dat ik haar nog eens bezocht heb, dus ik heb wel degelijk wat goed te maken !
Mijn beste sexmachine, ik begrijp evenwel niet wat je bedoelt met de uitspraak dat je niet naar de gevangenis moet ...

P.S. Op het internet is Elena nog op andere foto's te bewonderen, maar dan wel onder de naam "Esther Radisson" .
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2014, 19:55:06 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #55 Gepost op: 29 augustus 2014, 19:51:32 »
Ha Bet(d)weter,


Nou ik vind het ook een mooie dame maar wel richting mijn maximale maten. Ik val nu eenmaal op kindvrouwtjes en magere panlatten, ofwel bonenstaken. Ieder zijn smaak en deze mag er zeer zeker zijn. Knap koppie en wouw wat een ferme prammen !


Die gevangenis is een uitspraak van monopolie "u gaat direct naar de gevangenis en wanneer u start passeert ontvangt u geen 200 euro" dat is als u een strafkaart moet afnemen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #56 Gepost op: 29 augustus 2014, 19:58:51 »
Sorry, te fors voor mij (ik kan dat bekken neit vasthouden als ik haar doggie)  :D :lostit , dus moet ik misschien toch naar de gevangenis  ;D :nofuck
Trouwens, beste bet(d)weter, waar denk je dat ik die foto vandaan heb? Zo goed ken ik haar ook weer niet, dat ze persoonlijk voor mij gaat poseren, en ik heb geen breedhoeklens btw  :035: :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #57 Gepost op: 29 augustus 2014, 22:13:48 »
Sorry, te fors voor mij (ik kan dat bekken neit vasthouden als ik haar doggie)  :D :lostit , dus moet ik misschien toch naar de gevangenis  ;D :nofuck
Trouwens, beste bet(d)weter, waar denk je dat ik die foto vandaan heb? Zo goed ken ik haar ook weer niet, dat ze persoonlijk voor mij gaat poseren, en ik heb geen breedhoeklens btw  :035: :-\


Ik denk dat je die foto hebt van haar moeder, die wil jou vast als schoonzoon !  ;D


Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #58 Gepost op: 29 augustus 2014, 22:45:10 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 03/1 Elena (dagshift)
« Reactie #59 Gepost op: 30 augustus 2014, 13:55:43 »
Sorry, te fors voor mij (ik kan dat bekken neit vasthouden als ik haar doggie)  :D :lostit , dus moet ik misschien toch naar de gevangenis  ;D :nofuck
Trouwens, beste bet(d)weter, waar denk je dat ik die foto vandaan heb? Zo goed ken ik haar ook weer niet, dat ze persoonlijk voor mij gaat poseren, en ik heb geen breedhoeklens btw  :035: :-\
Ik dacht niet dat je die foto zelf genomen had hoor...Het gaat evenwel om een "uitgesneden" foto waardoor Elena wel forser lijkt dan ze is....Trouwens, je kan haar wel aan in doggy hoor... Ik heb haar 17 keer genomen met mijn breedhoekcamera, zeg maar "peniscoop", waarvan dikwijls in doggy, en ik moet zeggen: dit is samen met Flore (Dominicaanse, maar na een kort verblijf in het SKW al 2 jaar spoorloos..) de mooiste kont van het SKW !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...