Auteur Topic: Heetvolslankemeid Herzele  (gelezen 17472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Heetvolslankemeid Herzele
« Gepost op: 3 mei 2019, 11:13:25 »
Een tijdje terug was ik in de buurt en wou ik toch nog eens een priveontvangstdate doen. Als afwisseling met de leuke avonturen in het Schipperskwartier in Antwerpen. Heetvolslankemeid is niet moeilijk te vinden: ze zit voortdurend op de RedLightschat (achteraf bleek waarom ze daar zo vaak zit te hengelen naar klanten) en ook op Chatbabe.be kom je haar wel tegen.

Ik ga het kort houden deze keer: te mijden meid. Het eerste wat je bij haar 'krijgt' is een irritante zweetgeur. Het tweede is een arrogante houding. En kijk ook niet te veel binnen in de ontvangstruimte: het is een en al rommel. Elke zichzelf respecterende wandelaar draait hier om. Je kan haar ook zonder condoom neuken blijkbaar. Mij niet gezien in zo een zwijnenstal. Rap terug naar het SKW gereden.

Twee pluspunten: ten eerste, haar foto's lijken wel te kloppen en ten tweede, zij heeft me weeral voor een tijd de lust ontnomen om nog eens meer geld te willen uitgeven aan een 'priveontvangst' dan aan een superdate in het SKW. Naast die twee pluspunten slechts 1 minpunt: deze 'dame' is in het echt een van de minst aantrekkelijke die ik ooit contacteerde.