Auteur Topic: Schippersstraat 36/1, Bianca (Roe/dagshift)  (gelezen 17535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/1, Bianca (Roe/dagshift)
« Gepost op: 11 mei 2019, 12:25:30 »
Deze jonge, blond geverfde dame was me al meermaals opgevallen, maar ik had nog nooit echt goed oogcontact met haar gehad om te besluiten binnen te stappen.

Deze week was dit wel het geval, en omdat er in de Verversrui en Schippersstraat nog een paar van mijn vaste medewerkers ontbreken en ik nog eens wat nieuws wilde uitproberen, besloten om een praatje met haar te maken.
Dit mooie, petite, meisje met hier en daar wat tattoo's stelde zich voor als Bianca, van Roemeense afkomst, 23 jaar oud.  Ik besloot dadelijk binnen te stappen zonder verder over de prijs en mogelijkheden te praten.

Ik volgde haar op de trap naar boven en had alvast een fraai zicht op haar mooi gevormd kontje.  In de kamer aangekomen ontpopte ze zich als een vlotte en sociale dame en ik gaf haar 50 euro, waarna we ons beiden gingen verfrissen.

Dit meisje spreekt vlot Engels, wat altijd handig is, en ze is aangenaam in de omgang : tijdens de wasbeurt vielen geen ongemakkelijke stiltes en ook geen overdreven enthousiast gedoe.

Na de wasbeurt namen we plaats op het bed en bewonderde ik haar mooie slanke lichaam, met heel mooie stevige natuurlijke borstjes ((kleine) b-cup) met kleine fijne tepelhoven.  Ik mocht met haar borsten spelen, maar ze verzocht me niet hard in haar tepels te knijpen.  Deze Bianca is blijkbaar een meisje dat meer van het rustige en zachtere werk houdt. 

Ze warmde me op met wat strelingen op de gevoelige plaatsen en vroeg me wanneer ze me mocht beginnen pijpen.  Dat stemde me goed gezind want ze had dadelijk bij het plaatsnemen op het bed al een condoom uit de verpakking gehaald waardoor ik begon te vrezen dat ze zoals sommigen het condoom al over een slappe lul zou willen schuiven.  Dit was gelukkig niet het geval, en pas nadat ze mijn soldaat op oorlogssterkte had gebracht bracht ze het condoom aan, waarna ze na mijn fiat begon te pijpen.

Haar pijpwerk vond ik echt wel goed en gevarieerd en ze nam er haar tijd voor.  Tijdens het pijpen kwam ze met haar mooie fijne lijfje en heerlijke borstjes op mijn bovenlichaam liggen, wat me altijd een fijn gevoel geeft.

Na een hele tijd vroeg ze me of ik wilde dat ze verder pijpte of ik al wilde neuken.  Ik koos voor het tweede en liet haar on top beginnen.  Langzaam liet ze haar strakke poesje over mijn lul schuiven en ze begon me lekker af te rijden terwijl ik met haar stevige borstjes speelde.
Een beetje later vroeg ik haar om te switchen naar doggy en ze zette zich mooi in de juiste positie voor me zodat ik vlot binnen schoof.  Ik nam haar heupen vast en begon lekker in en uit te schuiven, afwisselend in de spiegel en naar haar prachtige kontje kijkend.  Ik prees me gelukkig dat ik voor dit leuke dametje had gekozen en mocht lekker lang doorrijden.

Uiteindelijk lekker klaargekomen en deze lieve dame nam daarna nog ruim te tijd om me te laten bekomen en een praatje te slaan.  Dit is echt wel een meisje met wat meer verstand dan gemiddeld in het SKW, waardoor je er ook nog een zinvol gesprek mee kan voeren.  Tijdens dit gesprek vertelde ze me dat ze 2 jaar geleden ook al eens een tijd in het SKW werkzaam is geweest.
Ik ben in ieder geval blij dat ze hier nu terug bij ons is (wel al geruime tijd, minstens sinds voorbije zomer).

Nadat ze me nog drie dikke kussen gaf terug naar beneden gegaan en heel tevreden terug de straat op.  Weer een nieuwe vaste medewerker erbij !  Als het zo doorgaat zullen er een paar moeten afvallen of tevreden moeten zijn met minder bezoekjes, of mijn programma wordt veel te druk en mijn portemonnee veel te leeg.


« Laatst bewerkt op: 11 mei 2019, 12:31:45 door white rabbit »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 36/1, Bianca (Roe/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2019, 14:07:41 »
Dit is echt wel een meisje met wat meer verstand dan gemiddeld in het SKW, waardoor je er ook nog een zinvol gesprek mee kan voeren. 
Een goeie tip dus, want dat vind ik zelf ook wel belangrijk. Ik heb trouwens de ervaring dat in het SKW weel meer meisjes werken die niet dom zijn. De vooroordelen die 'de mensen' vaak hebben over onze meisjes, kloppen in het SKW lang niet altijd.