Auteur Topic: Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)  (gelezen 24515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)
« Gepost op: 14 mei 2019, 02:42:10 »
Vermits mijn vaste avondlijke SKW vriendinnetjes nog niet aanwezig zijn wegens vakantie, was het vandaag een uitgelezen dag om dan maar weer wat nieuws uit te gaan proberen. Ik had eerst (dacht ik) een knappe jonge griet zien staan, ergens in de buurt van SS13, maar toen ik haar aansprak begon mijn euro al meteen te vallen. Het was een shemaleke. Heel even twijfelde ik nog om ook dat avontuurtje dan maar eens te ontdekken, maar de goesting voor een kutje nam direct de bovenhand. In nummer 32 van de SS had ik ook wel eentje gezien waar ik wel eens wou binnengaan, maar bij het gesprekje aan de deur viel het 'aanbod' niet mee. Tenzij tegen meerprijs, maar daar paste ik voor.

Dan maar terug naar de overkant, de onpare nummers want daar had ik bij een eerste wandelbeurt ook wel wat gezien dat me beviel. Een donkerharige, met een aanlokkelijke glimlach, haalde me heel gemakkelijk bij haar binnen, want zij bleek zonder enige discussie voor de standaardprijs van 50 euro alles te doen wat ik vroeg. Gekleed in geel en zwart, Vlaamser konden de kleuren niet zijn, bleek ze hoe dan ook toch Roemeens te zijn. Wat een verrassing  ;D

Het ging goed vooruit. Direct de trap op, kamer binnen, en nog voor ik goed en wel mijn schoenen en mijn hemd uit had, stond ze daar al in haar blote flikker. Ik doneerde snel 50 euro, en ze ging met een glimlach op het bed zitten. Toen ik zelf ook mijn textielverpakking helemaal op een stoel had gestapeld, ging ik naast haar zitten, en zij stelde zich voor als Clara. Tijdens de voorstelling was zij meteen al bezig om een condoom uit te pakken en nog voor ik goed en wel halvelings neerlag op het bed, was ze al tussen mijn benen aan 't prutsen om dat condoompje op mijn halfstijve pik te monteren. Dat was wel een beetje te snel naar mijn zin, maar daar stond dan tegenover dat ze dadelijk begon met pijpen, en alhoewel ik niet meteen een grote pijpliefhebber ben, deed dat toch goed.

Ondertussen mocht ik ongegeneerd haar tieten leren kennen. Voor een jong meisje waren die niet echt wat ik gewend ben van 'mijn vaste' jonge vriendinnetjes en ook haar kontje was niet helemaal even fraai als de kontjes van die favorietjes, maar begrijp me niet verkeerd: Clara mag er wezen, je ligt wel degelijk te vozen met een mooie en jonge Roemeense.

Haar kut voelde best wel fijn aan bij het vingeren, en ze werd al erg snel goed nat. Ze was heel gewillig. Ze liet me zonder enige beperking met mijn vingers in haar spleet gaan, ik kon lekker vingeren, haar clitoris wat plagen, rond haar poes strelen, enz. En alles was ondertussen dus al kletsnat geworden.

Ik had ondertussen gevraagd om het pijpen te ruilen voor teasen met haar nagels en vingers over mijn rug. Dat deed Clara voortreffelijk. Ik genoot van haar strelingen. Terwijl ze me op die manier liet genieten, kwam ze ook regelmatig mijn ondertussen stijve stoter wat plagen. Dat gaf een goed gevoel, en helemaal in de sfeer begon ik haar kontje te strelen en mijn vingers verdwenen al gauw tussen haar billen. Ze liet me opvallend gewillig begaan, ook toen ik heel voorzichtig mijn rechter middelvinger gebruikte om haar aarsje te vingeren. Geen probleem blijkbaar, dus ik ging met het topje van mijn vinger een beetje naar binnen. Ik verwachtte een no-go signaal, maar nee, niks, en weinige momenten later zat ik dus met een hele vinger in haar gat, en zij wist precies hoe ze met haar sluitspier ritmisch moest knijpen om mij botergeil te krijgen.

Ondertussen waren er al wat zoentjes gevallen, die jammer genoeg niet volmondig mochten zijn (dus ook geen tongzoenen). Het intiemste wat op dat vlak mocht, waren zoentjes die op haar mondhoek landden, net op haar lippen, maar dus niet in het midden van haar mond. Altijd jammer, geen tongzoenen, maar ik ben het hier in het SKW ondertussen zodanig gewoon, dat ik er al geen negatief punt meer van maak.

Toen kwam het moment waarop Clara me vroeg of ik daadwerkelijk nog interesse had in de afgesproken grondige befbeurt en een plassekssessie. Uiteraard zei ik ja. Ze ging er blijkbaar even van uit dat ik haar liever zou neuken. Maar neenee, zoals afgesproken vond ik best ok. Ze kwam in 69 over me heen liggen, en terwijl ze mij opnieuw heerlijk afzoog, mocht ik helemaal ongelimiteerd haar poes likken en ik mocht ook opnieuw diep in haar gat om zo weer die leuke contracties van haar sluitspier te voelen. Clara heeft, zoals je van een jong meisje mag verwachten, een leuke flamoes die nog niet uitgelebberd leek.

Ze stond dus al van in het begin van de date goed nat, en vrij snel tijdens de befbeurt werd het me duidelijk welk trukje zij daarvoor gebruikte. Een trukje, natuurlijk, want uiteraard vinden wij een natte poes opwindender dan een droog sneetje, maar we weten anderzijds ook wel dat we een paydate  doen, en dat zo een grietje niet geil wordt van elke klant. Maar wat bleek? Clara kan op een heel ingetogen en fijne manier erg beheerst plassen. Geen forse straal, geen plotse waterval, maar langdurig een erg beheerst vochtverlies waardoor eerst alles lekker nat wordt tussen haar benen, en daarna kreeg ik een toch wel heel speciale vorm van langdurige ingetogen plasseks. Ik wil hier heel eerlijk in zijn: ik heb al onvoorstelbaar veel meisjes een golden showertje laten produceren, maar op deze manier was het toch wel speciaal. Nog niet meegemaakt tot nu toe.

Het was zo plezant tussen Clara haar benen, dat de tijd natuurlijk weer sneller ging dan ik wou, en Clara maakte me subtiel attent op het feit dat de roemruchte '20 minuten' voorbij waren. Niet dat ze me meteen buiten wou werken, want ze stelde me voor om haar nog gauw eens te neuken. Ik had immers heel de tijd dat condoom nog rond mijn spel zitten. Maar zo rap-rap neuken vind ik ook maar niks, dus ik gaf Clara te kennen dat ik dan liever nog even doordeed met beffen en plassen, en dat ik haar bij een volgend bezoekje dan wel zou neuken.

Ook toen het beffen erop zat, verliep het einde van de date zonder haast. Nog een blote knuffel, ik mocht haar nog even poedelnaakt in mijn armen houden, en dan hop naar de wastafel. Een paar knuffels later waren we weer aangekleed.

Ik heb Clara dus niet geneukt. Op 20 minuten tijd kan je niet alles doen. Ik had ook geen zin om bv 50 euro extra te geven voor een tweede 40 minuten om haar vooralsnog toch nog te kunnen neuken. Ik heb al meermaals ondervonden dat het lonender is, om op een andere dag terug te komen met die 50 euro voor een tweede date. Het was wel een leuke date, met een optie om terug te komen en haar dan meteen maar eens goed te neuken (ze doet toch blijkbaar heel direct al een condoom aan). Uiteraard zullen de vaste favo-meisjes voorrang krijgen zodra zij weer terug zijn, maar toch kriebelt het wel een beetje om ook bij Clara nog eens langs te lopen.

Conclusie: waar voor mijn geld gekregen, geen echte 'wow' ontdekking, niet even mooi als mijn vaste mädels, maar zeker en vast het bezoeken waard.
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 21:07:07 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39 rechtse vitrine, Clara, Roemeense, Avond/nachtshift
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2019, 01:34:27 »
Vandaag al meteen maar eens terug bij deze Clara binnengestapt, om uit te proberen of ze ook lekker te neuken valt. Dat viel behoorlijk mee. Zelfde conclusie als gisteren: geen wow-ontdekking maar wel een leuk grietje om eens mee te seksen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2019, 17:35:58 »
Ik ga het kort houden, gisterennacht de beste date van de laatste 2 jaar gehad, en het verbaast niet dat het met Klara was wellicht...
Nadeel, GSM heeft het begeven, vandaag nieuwe GSM gekocht, en dus haar nummer kwijt.... symbolisch wellicht .... 
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2019, 18:07:43 »
Ik ga het kort houden, gisterennacht de beste date van de laatste 2 jaar gehad, en het verbaast niet dat het met Klara was wellicht...
Nadeel, GSM heeft het begeven, vandaag nieuwe GSM gekocht, en dus haar nummer kwijt.... symbolisch wellicht ....
Dus jij bent een Neanderthaler, die zijn telefoonnummers nog effectief in zijn mobiel toestel opslaat?
Nooit gehoord van google of icloud of of of
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2019, 18:35:22 »
Nee,
je slaat de bal redelijk mis nu. Mijn foon is uitgevallen rond 22u. Ik dacht 'batterij plat'. En pas gisteren heeft Clara mij ge-sms't zodat ik haar nummer had. "Bummer" dat mijn GSM (scherm) defect bleek. Alles is nog op telefoon toegekomen, maar niks kon ik raadplegen. Om het technisch samen te vatten: alles tussen 22u gisteren en 14u vandaag ben ik kwijt. En dat is echt wel zum kotsen na gisteren :-(. Zeker omdat ik de eerste 10 dagen niet meer in Antwerpen geraak.

Dus neen, ik ben geen neanderthaler, behalve tussen 22 en 14u gister ;-)

Ik ga het kort houden, gisterennacht de beste date van de laatste 2 jaar gehad, en het verbaast niet dat het met Klara was wellicht...
Nadeel, GSM heeft het begeven, vandaag nieuwe GSM gekocht, en dus haar nummer kwijt.... symbolisch wellicht ....
Dus jij bent een Neanderthaler, die zijn telefoonnummers nog effectief in zijn mobiel toestel opslaat?
Nooit gehoord van google of icloud of of of
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2019, 11:18:21 door Rolly »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 39/3, Clara (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 11 juli 2019, 19:56:16 »
Opgelost,
Nummer kunnen herstellen thanks to the cloud. Vergeet het voorgaande  :040:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....