Auteur Topic: Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)  (gelezen 55114 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 31, Daria (Roe/dagshift)
« Gepost op: 17 mei 2019, 14:18:19 »
Na mijn bezoekje aan Maria (waar ik nog steeds niet goed van ben, WAUW :movingtits). Ben ik bij Roxanne beland. Leuk meisje dat ik graag van tijd tot tijd bezoek. Lief , jong en naturel meisje.

Na de betaling en een wasje gaan we op bed liggen. Roxanne komt lekker dicht tegen me aanliggen en mijn buddy staat weer paraat. Ik zoen haar kleine borstjes (wat zie ik dat toch graag , zo'n leuke kleine tietjes) en knijp ondertussen in die zachte billen van haar. Na een tijdje vraagt ze of ze mag beginnen pijpen maar ik wil dat we zo verder doen. Ze trekt me lekker af en ik geniet er enorm van. Af en toe kijkt ze in mijn ogen en dan moet ik toch op mijn tanden bijten om al niet te komen. Het gaat er lief en zacht aan toe , het verschil met Maria kon niet groter zijn. Only handjob today vraagt ze. Nee nee ik wil ze straks nog neuken maar van die zachte werk kan ik erg genieten.

Vervolgens vraag ik of ze op haar buik wil gaan liggen zodat ik haar benen en kont kan zoenen. No problemo. Ik mag met mijn tongetje ook over haar poepegaatje gaan. Neuken doen we in hetzelfde standje. En verder ben ik niet geraakt  :lol_hitting:

Leuk meisje die me nog geregeld over de vloeg krijgt.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2019, 16:54:22 door bet(d)weter »
  
  

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2019, 23:06:15 »
Mocata

Hoe ziet dit meisje eruit ? Geen idee wie ze zou kunnen zijn.
  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2019, 08:59:08 »
Roxanne is jong , een jaar of 20 denk ik. Ze is ongeveer 1m60-65 , heeft heel lang zwart haar , blanke huid en een A cupje. Geen tattoos en geen piercings.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2019, 12:32:13 »
Waarschijnlijk een spannerke... ;D ;D
Mocht je anaal ook méér doen dan haar sterretje zoenen?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2019, 13:34:48 »
Waarschijnlijk een spannerke... ;D ;D
Mocht je anaal ook méér doen dan haar sterretje zoenen?
Plaats genoeg als je maar een klein pietje hebt VDB  :lol :lol
Jij mag zelfs kiezen welk gaatje  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2019, 19:24:55 »
Waarschijnlijk een spannerke... ;D ;D
Mocht je anaal ook méér doen dan haar sterretje zoenen?
Plaats genoeg als je maar een klein pietje hebt VDB  :lol :lol
Jij mag zelfs kiezen welk gaatje  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Het is gelijk met de auto: mee ne kleine kan je gemakkelijk overal in komen, maar een grote, dat wordt zoeken naar een plaatsje. 
Overigens, sexmachine, kies ik dan wel voor de beide gaatjes. Je kan onmogelijk oordelen over het beste, als je ze niet allebei geproefd hebt.
Wat me wel tegenvalt hier, is dat jullie maar blijven meisjes bezoeken van de dagploeg. Al dat moois, en ik geraak er zelden nog overdag. Ik voel me eenzaam en verlaten als een van de weinige testneukers bij avond en nacht  :lol_hitting: :lol
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Roxanne (ROE) VT Wisselend (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2019, 20:07:57 »
Waarschijnlijk een spannerke... ;D ;D
Mocht je anaal ook méér doen dan haar sterretje zoenen?
Plaats genoeg als je maar een klein pietje hebt VDB  :lol :lol
Jij mag zelfs kiezen welk gaatje  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Het is gelijk met de auto: mee ne kleine kan je gemakkelijk overal in komen, maar een grote, dat wordt zoeken naar een plaatsje. 
Overigens, sexmachine, kies ik dan wel voor de beide gaatjes. Je kan onmogelijk oordelen over het beste, als je ze niet allebei geproefd hebt.
Wat me wel tegenvalt hier, is dat jullie maar blijven meisjes bezoeken van de dagploeg. Al dat moois, en ik geraak er zelden nog overdag. Ik voel me eenzaam en verlaten als een van de weinige testneukers bij avond en nacht  :lol_hitting: :lol


Ik bezoek meestal dames 's nachts, VDB ..... de reden is domweg omdat ik bijna niet op tijd kan zijn in 't skw om de dames van de dagshift te bezoeken.
Gelukkig verschillen wij van smaak, jij valt op de lelijke, ik op de knappe stoten.


De meeste dames die ik 's nachts bezoek zijn bijna nooit vrij en de meeste daarvan werken enkel op afspraak ....


Namen? MIJN Jessica (VR 04/2), Manar (erg goed en staat af en toe wel voor haar raam, SS12/3), Gloria (VT20), Maria (Dominikaanse, SS47/1)), Nicole (VR 02/3), Jennifer (VR04/1), Alina (VR10/5)


Lezen, VDB, goed lezen onder die topics, je bent niet de enige hier die 's nachts de katjes in het donker knipt...   Je bent Boer Bavo niet


https://www.youtube.com/watch?v=nhv3ASn43rQ
Van 1966, je kan bijna niet geloven dat de kerk dit toeliet

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2019, 11:51:24 »
Mocata, gebruikt deze mooie dame ook nog steeds de naam "Daria" ?
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2019, 15:17:54 »
Geen idee. De kans is groot dat ik ze morgen nog eens bezoek dus ik zal er eens achter horen.
  
  

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 24 mei 2019, 15:30:44 »
Zoals gepland ben ik vandaag bij Roxanne beland en zoals verwacht ben ik natuurlijk vergeten vragen of ze nu Roxanne of Daria als werknaam gebruikt.

Ondanks dat ik met een kater bij haar ben beland slaagde dit mooie meisje er weer in om me lekker te doen klaarkomen. Eerst opgewarmd zoals ik het liefste doe bij Roxanne , op bed liggen terwijl zij heel dicht tegen mee aan komt liggen en ik haar borstjes kan zoenen , in haar billen knijpen en zij mij ondertussen zachtjes aftrekt. Hier kan ik echt van genieten , zeker als me aankijkt met die lieve bambi oogjes t4517

Neuken eerst zij on top , niet speciaal maar gewoon leuk. Daarna zij op haar zij met 1 been gestrekt waar ik dan op zit , je snapt het wel. Met haar leuke snoetje en spannertje was het een heerlijke finish victory.

« Laatst bewerkt op: 24 mei 2019, 15:50:18 door Mocata »
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2019, 17:27:14 »
Ik vermoedde al een tijd dat Roxanne vroeger Daria heette.
Vandaag heeft een medewandelaar me bevestigd dat dit inderdaad het geval is.
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 24 mei 2019, 17:31:01 »
Ik weet nog altijd niet over welke dame het hier eigenlijk gaat. Zijn er uiterlijke kenmerken waaraan ze herkenbaar is?
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 24 mei 2019, 17:45:28 »
Roxanne/Daria is een jonge, slanke, redelijk grote, zwartharige dame die altijd in VT (op wisselende locaties) staat gedurende de dag.
Ze draagt regelmatig een zwarte body, wat haar volgens mij heel goed staat. ;)
Vind haar trouwens één van de mooiere dames in het skw.
Maar ja, Kippenneuker: in VT staan wel verschillende mooie donkerharige dames, niet ?
Je zal dus nog eens op verkenning moeten gaan ! :-\
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 24 mei 2019, 17:51:40 »
Ze zit ook geregeld bij haar vriendin Eva (niet de Turkse) te babbelen. Dus als je bij Eva iemand ziet praten is het hoogstwaarschijnlijk Roxanne.

Dat zwarte badpak staat haar fantastisch goed. Als ze dat aanheeft  , haar haren in een hoge paardenstaart draagt en dan haar grote oorbellen aanheeft is ze voor mij een van de mooiste dames van het SKW.

  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto wisselend, Roxanne (Roe/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 25 mei 2019, 12:29:17 »
Bedankt voor de toelichtingen mannen!

Ik zal nog eens goed moeten gaan kijken want de beschrijving die jullie geven zegt me helemaal niets (zwart badpak, hoge staart, grote oorbellen). Ik kan mij geen dame in de VT voor de geest halen die er zo uitziet, die andere Eva ken ik eigenlijk ook helemaal niet  ::). De Turkse Eva ken ik wél want daar ben ik al een paar keer mee gaan spelen  ;)

Mogelijk zijn deze dames niet de types waar ik voor val of anders zijn ze altijd bezet als ik voorbij hun raam wandel  :bonken.

Als die meiden nu eens gewoon ALLEMAAL een naamplaatje zouden hangen hé, dat zou het ons een stuk gemakkelijker maken! :sex